nee, origin only zoals gezegd:quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:50 schreef Gezicht het volgende:
Is 'ie ook op Steam verkrijgbaar? (en voor hoeveel Euro?)
quote:Ben toch aan't denken om hem ook straks te halen.
terwijl ik gewoon kan spelen.quote:
We spelen allemaal op West Europa 1quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:51 schreef Aloria het volgende:
Op welke server speelt regio 2 oost europe 1 ?
Jij hebt dan ook niet uitgelogd sinds vannacht?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
terwijl ik gewoon kan spelen.
Ik heb wel het idee dat als je vannacht online was, nu inloggen minder een probleem is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet uitgelogd sinds vannacht?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Een soort van een legale rootkit op je pc inderdaad.
nee horquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat als je vannacht online was, nu inloggen minder een probleem is.
Dat is niet de oplossing he, rustig blijven wachten en vooral niet klagen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:53 schreef _NZT_ het volgende:
Ik heb zin om een EA medewerker even flink anaal te vernederen.
jawel... ben om 4 uur of zo gaan slapen. En om 11 uur weer ingelogd na wat problemen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet uitgelogd sinds vannacht?
Sorry, was even vergeten dat kritiek verboden is en uitdrukking van sexuele botviering van frustatie niet gepast is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is niet de oplossing he, rustig blijven wachten en vooral niet klagen.
Welke server?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:56 schreef Mishu het volgende:
Ik heb gewoon echt weinig problemen om binnen te komen...
welke server?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:56 schreef Mishu het volgende:
Ik heb gewoon echt weinig problemen om binnen te komen...
Userdata deletenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:57 schreef Aloria het volgende:
Man man ja je simcity wordt geupgrade als je hem uit en aanzet. nou mooi niet dus .....
denken dat ik er geen verstand van hebquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Origin, STEAM noemen.Geen verstand hebben van software
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |