nee, origin only zoals gezegd:quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:50 schreef Gezicht het volgende:
Is 'ie ook op Steam verkrijgbaar? (en voor hoeveel Euro?)
quote:Ben toch aan't denken om hem ook straks te halen.
terwijl ik gewoon kan spelen.quote:
We spelen allemaal op West Europa 1quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:51 schreef Aloria het volgende:
Op welke server speelt regio 2 oost europe 1 ?
Jij hebt dan ook niet uitgelogd sinds vannacht?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
terwijl ik gewoon kan spelen.
Ik heb wel het idee dat als je vannacht online was, nu inloggen minder een probleem is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet uitgelogd sinds vannacht?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Een soort van een legale rootkit op je pc inderdaad.
nee horquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:53 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat als je vannacht online was, nu inloggen minder een probleem is.
Dat is niet de oplossing he, rustig blijven wachten en vooral niet klagen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:53 schreef _NZT_ het volgende:
Ik heb zin om een EA medewerker even flink anaal te vernederen.
jawel... ben om 4 uur of zo gaan slapen. En om 11 uur weer ingelogd na wat problemen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niet uitgelogd sinds vannacht?
Sorry, was even vergeten dat kritiek verboden is en uitdrukking van sexuele botviering van frustatie niet gepast is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is niet de oplossing he, rustig blijven wachten en vooral niet klagen.
Welke server?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:56 schreef Mishu het volgende:
Ik heb gewoon echt weinig problemen om binnen te komen...
welke server?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:56 schreef Mishu het volgende:
Userdata deletenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:57 schreef Aloria het volgende:
Man man ja je simcity wordt geupgrade als je hem uit en aanzet. nou mooi niet dus .....
denken dat ik er geen verstand van hebquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Origin, STEAM noemen.Geen verstand hebben van software
klopt wel hor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:57 schreef Aloria het volgende:
Man man ja je simcity wordt geupgrade als je hem uit en aanzet. nou mooi niet dus .....
Zie bovenstaande.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:58 schreef mschol het volgende:
leuk, checking for updates... terwijl ik daarstraks prima kon spelen
is gewoon een bug. dus dan ff je userdata verwijderen en het is fixtquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:58 schreef mschol het volgende:
leuk, checking for updates... terwijl ik daarstraks prima kon spelen
Kom ik nu niet eens inquote:
Komt waarschijnlijk omdat jij daar al een keer ingelogd bent. Ik ben nog geen een keer ingelogd en die functie staat nu uit voor investigating system performance... nou ik kan ze dat wel vertellen: de system performance is helemaal verkankerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:56 schreef Mishu het volgende:
Hoe delete ik dat ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:59 schreef Mishu het volgende:
[..]
Tis een bug. EA adviseert om steeds je userdata te deleten en dan werkt ie wel
Ctrl+a, Shift+deletequote:
wrong. ik ben vanacht ook bezig geweest en heb nu ook het login closed verhaal. en denet kwam ik ook niet fatsoenlijk op de server.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat jij daar al een keer ingelogd bent. Ik ben nog geen een keer ingelogd en die functie staat nu uit voor investigating system performance... nou ik kan ze dat wel vertellen: de system performance is helemaal verkankerd.
alles uitquote:
Jup, elke keer als je die melding krijgt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:02 schreef egelhond het volgende:
alles uit userdata verwijderen alle mapjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |