Uhm, nee eigenlijk heb ik geen hoop meer, ondanks dat er nog geen bloed is, maar ik gebruik van die pillen, die de menstruatie tegen kan houden. En sinds vandaag ook menstruatiepijn, dus het zal niet lang meer duren.quote:Op maandag 1 april 2013 21:27 schreef LadyBlack het volgende:
Poezebeest...is er nog een klein beetje hoop aangezien ik nog niets lees over bloed?
Komt goed, ik heb al het leukste, mooiste en liefste jongetje van de wereld, dus voel me al ontzettend rijk en het verzacht de pijn van mislukte pogingen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:02 schreef LadyBlack het volgende:
Oh... wat ontzettend balen voor je!Vooral door die laatste poging straks he... Sterkte
Ik heb een tijdje geleden hetzelfde gehad. Eerste keer provera kwam de bloeding na 3 dagen (had toen 10 dagen geslikt). Een andere keer moest ik het 30 dagen slikken en kwam de bloeding pas na 9 dagen. Precies op het moment dat ik het ziekenhuis instapte omdat het zo lang duurde en ze wilden kijken hoe dat kwamquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef Sethiwe het volgende:
Thistleweed balen dat er zo'n lange wachtlijst lijkt te zijn, ik hoop voor je dat het meevalt. Heb je al gehoord of je mag starten met de terugplaatsing als je nog borstvoeding geeft (dat vroeg je laatst toch, als ik het goed onthouden heb)?
Lijnloos hoe staat het bij jullie ervoor, al de stap opnieuw naar de gynaecoloog gezet?
Nikki al antwoord gekregen van de arts?
Dobbey al wat opgeknapt?
Hobbesje is het bloed weggebleven? Al een duik in bad genomen?
Arja krijg je geen medicatie om je cyclus op gang te krijgen?
Voor alle andere dames die ik niet genoemd heb, hoe is het bij jullie?
Heeft iemand ervaring met provera?
Ik heb dit vorige keer gebruikt en toen heb ik op woensdag de laatste tablet ingenomen en werd ik gelijk vrijdags ongesteld. Nu heb ik afgelopen woensdag weer de laatste provera ingenomen, maar tot op heden ben ik niet ongesteld. Het kan natuurlijk nog, want volgens bijsluiter duurt het gemiddeld 3-7 dagen, maar omdat het de vorige keer zo snel was, had ik daar een beetje op gerekend. Nu vraag ik me af of dat vaker wisselt met provera, wanneer je ongesteld wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |