Klopt. De afgelopen uren ben je toch geconfronteerd met iemand die wel uitzicht op zee heeft, iemand die wel een halve dag vrij heeft en iemand die wel een dure inloopkast heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nice!
Ik ben eraan gewend geraakt dat anderen het beter hebben dan ik
IK KAN HET NIET MEER AANquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt. De afgelopen uren ben je toch geconfronteerd met iemand die wel uitzicht op zee heeft, iemand die wel een halve dag vrij heeft en iemand die wel een dure inloopkast heeft.
quote:
Ik hoef de vierkante meters van deze SC ook met steeds minder mensen te delen. Goed leven, ditquote:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)olver-in-vagina.htmlquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pistool hier. Toch beter dan jouw scheermes.
???quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:40 schreef PeuRac het volgende:
Waarom zijn dat soort vrouwen altijd zo lelijk
Linkje klikken en dan op Nu.nl ook ff dat linkje aanklikken.quote:
Want je hebt liever mooie gekken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:40 schreef PeuRac het volgende:
Waarom zijn dat soort vrouwen altijd zo lelijk
Is het leuk?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit gewoon in OUD te kijken uit verveling![]()
![]()
Omdat mooie gekken minder kans hebben gepakt te wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Linkje klikken en dan op Nu.nl ook ff dat linkje aanklikken.
R&P valt ook tegen met leuke topics.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh.. allemaal reeksen. Losse topics zijn leuker om doorheen te bladeren..
Liever dat ik in de kut van een mooie gek naar een revolver graai dan bij een lelijkerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat mooie gekken minder kans hebben gepakt te wordenoef
Dat klopt jaquote:
Nogal ja. De SC's staan allemaal stil. De reeksen zijn ook allemaal stil gevallen (niet perse erg)quote:
Jij gaat er sowieso niet nara kijken/graaien.. aangezien je een mannetje bent.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Liever dat ik in de kut van een mooie gek naar een revolver graai dan bij een lelijkerd.
R&P / Vriendin mist "uitdaging"quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nogal ja. De SC's staan allemaal stil. De reeksen zijn ook allemaal stil gevallen (niet perse erg)
en qua nieuwe topics komt er ook weinig interessants binnen.
|Probleem met dergelijke problemen is dat je (ik) het allemaal al zo vaak voorbij heb zien komen. Dezelfde users posten reacties erop, die ook al voorspelbaar zijn. Etc etc etcquote:
Ja, het komt inderdaad wel heel vaak voorbij...quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
|Probleem met dergelijke problemen is dat je (ik) het allemaal al zo vaak voorbij heb zien komen. Dezelfde users posten reacties erop, die ook al voorspelbaar zijn. Etc etc etc
Maak er dan wel op zijn minst wat moois van. Don't dissapoint mequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
nooit vaak genoeg, ik ga er ook een maken.
Inderdaad ja.. is gewoon niet boeiend, want het is erg tijdelijk probleem. Just grow upquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
Of het topic begint met "Ik ben een jongen van 16 en heb een vriendinnetje van 14".
Dan stop ik al met lezen. PuberproblemenSappige verhalen van vreemdgangers wil ik lezen!
Doe het dan wel goed!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
nooit vaak genoeg, ik ga er ook een maken.
Zieltje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
Het wordt gewoon tijd om Fok te verlaten, denk ik. Ik heb het allemaal al 3 keer gezien.
3x nog maar?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
Het wordt gewoon tijd om Fok te verlaten, denk ik. Ik heb het allemaal al 3 keer gezien.
Dat je het aaneen moet schrijven.quote:
De respons valt een beetje tegen he?quote:
mjah true.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je het aaneen moet schrijven.
Buiten dat wordt het door velen vaak verward met een soort veredelde paperclip die buschauffeurs en beveiligingsmensen plachten te dragen. Deze zou ik namelijk wel mijden.
hehe ik moet nog een beetje integreren, Waarom zou er nu iemand reageren? :pquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De respons valt een beetje tegen he?![]()
'morning btw
Omdat dit de laatste tijd met recht een SLOWchat isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:11 schreef bizzle het volgende:
[..]
hehe ik moet nog een beetje integreren, Waarom zou er nu iemand reageren? :p
Wanneer wij lekker op het terras zitten inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:35 schreef muhahaha het volgende:
Ach, al die zolderautisten komen van de zomer wel weer hier.
ik wist wel dat ik plannen hadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:35 schreef muhahaha het volgende:
Ach, al die zolderautisten komen van de zomer wel weer hier.
Beetje misselijk geworden ja?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:41 schreef PeuRac het volgende:
Die cocktails gisteren avond waren niet zo'n goed idee trouwens
Jij zit altijd op FOK!quote:
Vervelende bijwerking van een baan jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
True.. al post ik lang niet zoveel meer als vroeger
Krijg je als je gaat werke blijkbaar.
Ja best stom. ineens post je alleen nog maar tijdens werkuren en daarna gewoon niet meerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelende bijwerking van een baan ja.
Je 'sociale' leven gaat er wel onder lijden ja, ik ga het hier zo aankaarten hoor want nu FOK! ik heel stiekemquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja best stom. ineens post je alleen nog maar tijdens werkuren en daarna gewoon niet meer
Nee, gewoon heel gaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje misselijk geworden ja?
[..]
Jij zit altijd op FOK!.
Werk lijdt eronder bedoel jequote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je 'sociale' leven gaat er wel onder lijden ja, ik ga het hier zo aankaarten hoor want nu FOK! ik heel stiekem.
Whud?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:41 schreef PeuRac het volgende:
Die cocktails gisteren avond waren niet zo'n goed idee trouwens
Had een date, was erg gezellig, maar wat veel gedronken voor door de week en bijna de laatste trein naar huis gemistquote:
Geneukt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had een date, was erg gezellig, maar wat veel gedronken voor door de week en bijna de laatste trein naar huis gemist
Komt wel goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hopelijk knap je wel op vandaag.
[..]
Sssst.
Ik geef kaneelstokje de schuld...quote:
Als dat zo is dan zal de seks nog wel even op zich laten wachtenquote:
Nee, een ander meisje welke ik een paar weken terug tegen kwam op een feetje.quote:
Altijd maar weer afschuiven hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geef kaneelstokje de schuld...
[..]
Als dat zo is dan zal de seks nog wel even op zich laten wachten.
Blijf dan maar weg vanavondquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat raak je mee besmet.
[..]
Toch wel ja?
quote:
Eh ja, zo erg als dat ik hier soms ben val ik irl wel mee hoorquote:Ohja, sowieso hier niet over hebben vanavond, want dat gelovige meisje komt ook, discretie is goud.
Really?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:02 schreef muhahaha het volgende:
Eh ja, zo erg als dat ik hier soms ben val ik irl wel mee hoor.
Weet ik, maar wil het toch even gezegd hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Eh ja, zo erg als dat ik hier soms ben val ik irl wel mee hoor.
Ik zou haar of anderen daar sowieso niet mee lastig vallen irl, zo rol ik nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:05 schreef PeuRac het volgende:
Weet ik, maar wil het toch even gezegd hebben
Ipv haar lastig vallen, neuk je der gewoon hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:06 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou haar of anderen daar sowieso niet mee lastig vallen irl, zo rol ik niet.
Nee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ipv haar lastig vallen, neuk je der gewoon he
Ho ho ho eens even!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Zonde.. zo wordt er toch wel veels te weinig geneukt hier hoor
Nou, zullen wij het aantal dan op'krikken'?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Zonde.. zo wordt er toch wel veels te weinig geneukt hier hoor
Ben niet gekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:10 schreef muhahaha het volgende:
Nou, zullen wij het aantal dan op'krikken'?
Typisch vrouw he, wel zaniken dat er te weinig geneukt wordt en als er vervolgens een oplossing wordt aangeboden snel terugkrabbelenquote:
Typisch man he, te groot ego, denken dat iedereen maar met ze wil neukenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef muhahaha het volgende:
Typisch vrouw he, wel zaniken dat er te weinig geneukt wordt en als er vervolgens een oplossing wordt aangeboden snel terugkrabbelen.
Dat heb ik alleen op FOK!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Typisch man he, te groot ego, denken dat iedereen maar met ze wil neuken
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Typisch man he, realistisch ego, denken dat iedereen maar met ze wil neuken
Nee, maar ik zal niet zo snel zeggen dat ik te weinig neukquote:
Ik heb ook geen klagen, dat ik op mn dates niet altijd neuk, zegt niet dat ik helemaal niks krijgquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal niet zo snel zeggen dat ik te weinig neuk
Benzin of MLIG willen vast wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben nog maagd, wie wil me ontmaagden.
Koekje d'rbij?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik word misselijk van deze post.
En je vergeet kree.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Benzin of MLIG of kree willen vast wel.
Wie zijn dat?quote:
De zwarte gaten van Fok!s emotionele bestaan.quote:
hm, goed om te weten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zwarte gaten van Fok!s emotionele bestaan.
Goede en beknopte omschrijvingquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De zwarte gaten van Fok!s emotionele bestaan.
Dank!quote:
congrats!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank!Zeezicht en relaxte woning here we come!
![]()
uurtje of 8/9 en alweer?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Hoe laat start je party? En kan je misschien adres whappen?
Succesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja ik ben lui.. maar moet toets gaan maken![]()
Succes!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja ik ben lui.. maar moet toets gaan maken![]()
Ach, jij bent nog nooit de oorzaak geweest dat een vrouw zei; "Ik zal je missen." en daarbij een traan over haar wang rolde..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:45 schreef benzin het volgende:
Als andere jongens met meisjes grappen maken en plezier hebben dan is het flirten; als ik het doe dan is het creepy en moet ik vervolgens bedenken hoe ik het goed moet maken zonder nog creepier over te komen.
FML. stomme vrouwen.
Ik moet me duidelijk gewoon niet meer bezig houden met mensen en dan met name vrouwen. Ik weet niet waarom, maar ik kan het duidelijk gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, jij bent nog nooit de oorzaak geweest dat een vrouw zei; "Ik zal je missen." en daarbij een traan over haar wang rolde..
Ik kan je vertellen, dat breekt je hart.. Ik had moeite met mijn eigen tranen bedwingen.
Godverquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, jij bent nog nooit de oorzaak geweest dat een vrouw zei; "Ik zal je missen." en daarbij een traan over haar wang rolde..
Ik kan je vertellen, dat breekt je hart.. Ik had moeite met mijn eigen tranen bedwingen.
Ach, jij bent er in ieder geval eerlijk over geweest.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Helemaal niks meer?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ach, jij bent er in ieder geval eerlijk over geweest.
Ik ontmoet van die mannen die dan na bijna 3 maanden daten gewoon niks meer laten horen.
Dat gezegd hebbende, klinkt wel heftig.
Wel reageren als ik een vraag stel, maar geen eigen intiatief nemen. En nadat ik heb gezegd dat het nu aan hem was om aan te geven wanneer hij af kon spreken, waarop hij 'oke' zei, nooit meer wat gehoord.quote:
Liefdequote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:56 schreef Faxie het volgende:
Liefde
Nee correctie:
Liefde [ afbeelding ]
Ga je samenwonen?quote:
Zoals Arie en Sylvester destijds zeiden:quote:
maar je bent maar 23, je hebt nog even voordat het totale faal is.quote:
Arie en Sylvesterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals Arie en Sylvester destijds zeiden:
"Liefde: N-E-U-K-E-N."
Leuke shows.quote:
Je vond het vast verschrikkelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
Gistgeren probeerde een dronken sletje me te hosselen, en daarna werd ik nog onzedelijk betast
Ik ben niet één van de meest rampzalige mensen op dit gebied denk ik nee, maar moet ik daar echt blij mee zijn?quote:Op zondag 10 maart 2013 01:32 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
maar je bent maar 23, je hebt nog even voordat het totale faal is.
eigenlijk kan totale faal al niet meer want je had toch minstens al soort van een vriendin dat een echt meisje je leuk vond tijdje terug. en zij had niet al een vriend enzo. en je hebt weleens een date gehad, helemaal gratis. geen hoeren of andere dingen enzo.
ik ben jaloers jij doet het echt goed en veel beter.
Geen tijd voor, moet mn onderzoeksrapport afmaken, die moet morgen naar de directie en vanavond met vrienden eten. Chiliquote:
Ik heb het over Benzin.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen tijd voor, moet mn onderzoeksrapport afmaken, die moet morgen naar de directie en vanavond met vrienden eten. Chili
Het kostte me bijna 11/2 uur om op mijn werk te komenquote:This is mostly addressed to non-Maltese, especially those who have come to Malta after 2008.
As you all know tomorrow in Malta there are the general elections.
For most of you, who have been here since 2008, you know that this is another excuse for the Maltese to celebrate, at least for half of Malta. Elections results will be coming out late afternoon or early evening. From this time winning party supporters will start to celebrate. Whoever wins, Sliema and St. Julian’s will be hit by the celebrating car cades.
It is highly likely that celebrations will continue on Monday, and therefore those who are scheduled to start work in the morning, I would advise them to think a little bit earlier, since if car cades are on the road, then you can be delayed due to traffic jams. Public transport is expected to operate, but as I said traffic jams will be the rule of the day. Trying to get to work in a taxi will also be more difficult than usual. If you cannot find public transport because it is delayed or taxi, then try and walk it to the office, and on your way here, try and avoid the crowds as much as possible. Losing supporters can be edgy and therefore if you are not sure of what party s/he supports refrain from commenting.
It is possible that on Monday not all shops will be open, and some supermarkets have already said that they will remain closed, so if I were you I would stock up on food to cover Monday. Do not worry about drinks there will be plenty available.
Als ik alleen op zondag mezelf kut zou voelen dan zou het een goede week zijn.quote:
Het moet altijd slechter gaan voor het beter wordt.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik alleen op zondag mezelf kut zou voelen dan zou het een goede week zijn.
Alles is op het moment ook gewoon shit en heel hectisch, heb problemen op het werk etc.
Het is nooit goed gegaan en gaat al jaren slecht. Wanneer wordt het dan beter?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het moet altijd slechter gaan voor het beter wordt.
Hoe meer je eraan denkt dat het slecht gaat zonder er iets aan te willen doen, hoe meer je erin gaat geloven.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is nooit goed gegaan en gaat al jaren slecht. Wanneer wordt het dan beter?
Chili.... hot and Spicyquote:Op zondag 10 maart 2013 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen tijd voor, moet mn onderzoeksrapport afmaken, die moet morgen naar de directie en vanavond met vrienden eten. Chili
Zo ver woon je er toch niet vandaan?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kostte me bijna 11/2 uur om op mijn werk te komen
Ik moet gewoon uit de buurt blijven van vrouwen en mezelf niets meer aantrekken van anderen. Dat lost alles op.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:08 schreef El_Thijs het volgende:
Er is al voldoende advies gegeven voor je, het is aan jou om daar wat mee te doen.
Gast, denk je echt dat jouw problemen het ergste zijn in de hele wereld? Want die indruk heb ik toch wel gekregen als ik je posts lees.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet gewoon uit de buurt blijven van vrouwen en mezelf niets meer aantrekken van anderen. Dat lost alles op.
Ja joh wordt nog negatiever, dan stoot je in ieder geval zeker alles en iedereen af. Denk eens wat meer dat je de positieve kant van een magneet bent, lijkt me een stuk leuker leven.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet gewoon uit de buurt blijven van vrouwen en mezelf niets meer aantrekken van anderen. Dat lost alles op.
Normaal 20 minuutjes lopenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo ver woon je er toch niet vandaan?
En wat las ik! Getekend voor een huisCongrats!!!!
Die mensen kunnen schijnbaar wel met hun (misschien moeilijkere) situatie omgaan, ik totaal niet met de mijne. Dat maakt mijn problemen heel erg ernstig.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gast, denk je echt dat jouw problemen het ergste zijn in de hele wereld? Want die indruk heb ik toch wel gekregen als ik je posts lees.
Er zijn mensen die hebben het veel erger dan jij. Geboren met AIDS of andere kutziekte. Geen ouders of wat dan ook. En die mensen weten er ondanks alles met wat ze hebben er een mooi leven voor zichzelf van te maken.
En als zulke mensen het kunnen, waarom kan jij dat dan niet? Aan jouw problemen kan je werken, aan wat ik hierboven heb geschetst vrijwel niet.
Denk daar maar eens over na.
Gast, ik ben herstellende van een motorongeluk dat ik afgelopen week heb gehad. Hoor je mij klagen over hoe slecht ik het wel niet heb? Nee toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Die mensen kunnen schijnbaar wel met hun (misschien moeilijkere) situatie omgaan, ik totaal niet met de mijne. Dat maakt mijn problemen heel erg ernstig.
Jij oordeelt nu zonder dat je mijn of hun exacte situatie hebt meegemaakt.
Jaja alles is @#!@#!@... je bent vast blind, stom, gehandicapt, dakloos, drugs/alcohol verslaafd, je plakt vast luciferdoosjes in elkaar als werk van sochtends 5:00 tot snachts 0:00 je ouders zijn beide al overleden, je woont in een schoenendoos, en bedenk nog meer van dat soort stuffquote:Op zondag 10 maart 2013 15:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik alleen op zondag mezelf kut zou voelen dan zou het een goede week zijn.
Alles is op het moment ook gewoon shit en heel hectisch, heb problemen op het werk etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar wat wil je daarmee zeggen?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gast, ik ben herstellende van een motorongeluk dat ik afgelopen week heb gehad. Hoor je mij klagen over hoe slecht ik het wel niet heb? Nee toch?
hehehequote:Op zondag 10 maart 2013 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Normaal 20 minuutjes lopen![]()
En yes, thanks!Topappartement in St. Julians, 100 meter vanaf Spinola Bay
Ai.... dat klinkt ernstig....quote:Op zondag 10 maart 2013 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gast, ik ben herstellende van een motorongeluk dat ik afgelopen week heb gehad. Hoor je mij klagen over hoe slecht ik het wel niet heb? Nee toch?
Ze zijn gek geworden hier, echt waarquote:Op zondag 10 maart 2013 17:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehedat is wel pauper hoor
Dat het nu opeens 1,5 uur duurt
Geweldig man !!!!!Echt helemaal super
![]()
Ik ben nog helemaal heel (thanks to mijn pak) en de motor heeft alleen cosmetische schade. Ik heb blauwe plekken en bloeduitstortingen en spierpijn, maar prijs mezelf gelukkig.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ai.... dat klinkt ernstig....
wat gebeurde er? En wat is er stuk?
en verder een *knuffel* enzodat je hopelijk sneller weer op en top bent
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jaja alles is @#!@#!@... je bent vast blind, stom, gehandicapt, dakloos, drugs/alcohol verslaafd, je plakt vast luciferdoosjes in elkaar als werk van sochtends 5:00 tot snachts 0:00 je ouders zijn beide al overleden, je woont in een schoenendoos, en bedenk nog meer van dat soort stuff
Oja, en niemand wilt je helpenboehoeeoeoe
Kortom.... stop eens met die onzin oke!!!
Jullie doen net alsof je je alleen maar rot mag voelen als je omstandigheden rampzalig zijn. Als ze slecht zijn dan moet je maar gewoon net doen alsof je gelukkig en blij bent en dan moet je niet zeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik leef, ben relatief gezond, woon in een huis, heb werk waar andere mensen veel waarde aan hechten, andere mensen vinden me slim. DAn moet ik me per se gelukkig en goed voelen?
Je zorgt er zelf voor dat je lijdt.....quote:Op zondag 10 maart 2013 17:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, maar wat wil je daarmee zeggen?
Het laat zien dat jij schijnbaar makkelijker met die situatie kan omgaan en er minder onder lijkt te lijden dan ik onder de mijne.
Thanks!quote:Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef Izzit het volgende:
Hmm, dat is niet zo best El_Thijs. Sterkte ermee, man!
Spijker en kop -Engel-, kom in mijn armen!quote:Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je zorgt er zelf voor dat je lijdt.....
True, zwelgen in zelfmedelijden... Maar misschien terecht, ik heb het voorgaande niet gevolgd.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat denk ik welquote:Op zondag 10 maart 2013 17:35 schreef Izzit het volgende:
El_Thijs, zat -Engel- toevalllig op je schouder?
Goed om te horen!!! En idd.... de valshock is wss het ergst geweest, maar de rest is over 2 a 3 weken toch zeker weer weg... en de motor kan ook weer gefixt wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal heel (thanks to mijn pak) en de motor heeft alleen cosmetische schade. Ik heb blauwe plekken en bloeduitstortingen en spierpijn, maar prijs mezelf gelukkig.
Dank u voor de knuffel en, je krijgt ze zo spoedig mogelijk terug!
Precies, en ik heb geen blijvende schade aan mezelf. Motor staat nu bij de garage en ik hoor van de week wel hoe en wat denk ikquote:Op zondag 10 maart 2013 17:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed om te horen!!! En idd.... de valshock is wss het ergst geweest, maar de rest is over 2 a 3 weken toch zeker weer weg... en de motor kan ook weer gefixt worden
Gelukkig dat je dan een pak draagt.... ik ken wel van die slimmerds die dat niet doenzucht....
hehehe misschien ga ik meedoen met de 25-35meets
Want het is altijd mijn bedoeling geweest om een leeg, vriendloos en liefdeloos bestaan te hebben en ik heb daar ook expres zelf voor gezorgd?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, het is onbewust je bedoeling geweest om er NIKS. AAN. TE. VERANDEREN.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Want het is altijd mijn bedoeling geweest om een leeg, vriendloos en liefdeloos bestaan te hebben en ik heb daar ook expres zelf voor gezorgd?
Schijnbaar wel....quote:Op zondag 10 maart 2013 17:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Want het is altijd mijn bedoeling geweest om een leeg, vriendloos en liefdeloos bestaan te hebben en ik heb daar ook expres zelf voor gezorgd?
Jaloers, ik ben hetquote:
Ga ook motorrijdenquote:
Als ik de macht had om dingen te veranderen had ik dat wel gedaan, maar ik kan anderen niet aanpassen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, het is onbewust je bedoeling geweest om er NIKS. AAN. TE. VERANDEREN.
Nee, schat... elk situatie is anders en niet per definitief rampzalig, maar er is een verschil tussen wat je zelf kan veranderen en wat anderen voor je kunnen doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef benzin het volgende:
Jullie doen net alsof je je alleen maar rot mag voelen als je omstandigheden rampzalig zijn. Als ze slecht zijn dan moet je maar gewoon net doen alsof je gelukkig en blij bent en dan moet je niet zeuren?
Niet per se ..... maar je bagger voelen vind je wel een optiequote:Ik leef, ben relatief gezond, woon in een huis, heb werk waar andere mensen veel waarde aan hechten, andere mensen vinden me slim. DAn moet ik me per se gelukkig en goed voelen?
Gaan we weer... het ligt allemaal aan de rest van de wereld en niet aan Benzinquote:Op zondag 10 maart 2013 17:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik de macht had om dingen te veranderen had ik dat wel gedaan, maar ik kan anderen niet aanpassen.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:34 schreef El_Thijs het volgende:
Spijker en kop -Engel-, kom in mijn armen!
Ik weet alleen dat het steeds opnieuw hetzelfde riedeltje is, maar je hebt gelijk ik ken hem niet persoonlijk ..... dus Benzin.... kom je wel eens op meets?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:34 schreef Izzit het volgende:
[..]
True, zwelgen in zelfmedelijden... Maar misschien terecht, ik heb het voorgaande niet gevolgd.
Dus ik moet leren waarderen dat ik een leeg, vriendloos en liefdeloos bestaan heb?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:44 schreef -Engel- het volgende:
Nee, schat... elk situatie is anders en niet per definitief rampzalig, maar er is een verschil tussen wat je zelf kan veranderen en wat anderen voor je kunnen doen.
Als je blind bent bijvoorbeeld, kan dat wss niet gefixt worden, maar wat je wel kan leren is om te gaan met deze situatie en deze status quo als punt van geluk zien.
je moet niet net doen alsof, maar waarderen dat wat je hebt en daar vol en compleet tevreden mee zijn.......
Ik wil mezelf gelukkig voelen, vriendschap hebben en een vriendinnetje vinden.quote:Heb je wel een doel? een droom? Een wens? en zoja wat doe je dan om dat te krijgen..... behalve heeeeeeel veel weerstand bieden
Ik ben ooit een keer bij een van de meets van dit topic geweest.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het steeds opnieuw hetzelfde riedeltje is, maar je hebt gelijk ik ken hem niet persoonlijk ..... dus Benzin.... kom je wel eens op meets?
Dan kan ik mooi de wannabe coach uithangen
Dat wil iedereen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil mezelf gelukkig voelen, vriendschap hebben en een vriendinnetje vinden.
Snap nou eens dat voor zo'n doel eerst aan bepaalde voorwaarden voldaan moet worden. En dat voldoen aan die voorwaarden is iets wat je de hele tijd al vertikt.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus ik moet leren waarderen dat ik een leeg, vriendloos en liefdeloos bestaan heb?
[..]
Ik wil mezelf gelukkig voelen, vriendschap hebben en een vriendinnetje vinden.
Zet die negativiteit eens om in positiviteit.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer bij een van de meets van dit topic geweest.![]()
Maar ik geloof niet echt dat je coachingskills op mij goed werken, ik krijg mezelf immers ook al jaren niet uit de put. Als ik het niet kan...
Nee hoor, velen willen gewoon een vriendin(netjequote:
Ik lees al heel lang mee met zijn posts...quote:Op zondag 10 maart 2013 17:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tsk tsk.....
En hoi Fax!!!! Jij lefgozert
Verspilde tijd, zo te lezen...quote:Op zondag 10 maart 2013 17:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan kan ik mooi de wannabe coach uithangen
Gaaf!quote:Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef Barbusse het volgende:
Kijk -Engel-, 150 meter vanaf mijn nieuwe huisje:
[ afbeelding ]
Uhm volgens mijn ervaringen .... ja helaas wel.... misschien niet bewust, maar je bent zo negatief ingesteld.... dat het mij wel logisch lijkt jaquote:Op zondag 10 maart 2013 17:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd positiever dan ik ooit geweest ben. Ik ben sowieso veel positiever dan ik in mijn situatie eigenlijk zou moeten zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zet die negativiteit eens om in positiviteit.
Tering, jij zou een ui nog kunnen laten huilen.
Zie je niet in dat je eigen negatieve denkwijze je eigen ondergang zal betekenen?
Of iets hebben om te kunnen neuken, ook makkelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, velen willen gewoon een vriendin(netje) hebben, niet per sé vinden.
Dat is een kernachtigere omschrijving.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Of iets hebben om te kunnen neuken, ook makkelijk.
Omdat je hier een en al negativiteit uitstraalt in je manier van denken en doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd positiever dan ik ooit geweest ben. Ik ben sowieso veel positiever dan ik in mijn situatie eigenlijk zou moeten zijn.
Waarom zou dat mijn ondergang zijn?
Ik heb hier nog wel een wc-rol voor je liggenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar wil je toch naar toe boren, naar de kern.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is een kernachtigere omschrijving.
Papier hier much?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:53 schreef Izzit het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een wc-rol voor je liggen
Ik heb t een keer gezien gebeurenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
Ik vervloek iedereen die geen pak aantrekt. Als je onderuit gaat met 120 schaaf je helemaal op.
haha.... ik ben oud genoeg hoorquote:Doe dat! Stel je voor in het topic (als je tenminste oud genoeg bent)!
Geen GTST hoeven kijken, geen haren in de doucheput, geen 849230 soorten shampoo/conditioner in de badkamer . . .quote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
Een partner hebben is zo overrated. Je hebt meer rust, meer geld en je kan diagonaal slapen in je bed.
You serious?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:52 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd positiever dan ik ooit geweest ben. Ik ben sowieso veel positiever dan ik in mijn situatie eigenlijk zou moeten zijn.
Waarom zou dat mijn ondergang zijn?
Auw...quote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb t een keer gezien gebeuren![]()
[..]
haha.... ik ben oud genoeg hoor
Dat ook. Heerlijk die ruimte.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
Een partner hebben is zo overrated. Je hebt meer rust, meer geld en je kan diagonaal slapen in je bed.
Ben er ook superblij meequote:
Ik heb niet echt een doel, ik heb geen dromen. Ik denk dat ik best een leuke vriend zou kunnen zijn. Ik houd inderdaad niet van mezelf, maar ik weet zeker dat ik een goed lief vriendje zou kunnen zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm volgens mijn ervaringen .... ja helaas wel.... misschien niet bewust, maar je bent zo negatief ingesteld.... dat het mij wel logisch lijkt ja
Ik zal het verder uiteenzetten..... leeg >>> doelloos? Heb je geen doel of dromen?
Vriendloos>>>> ja wie wil er vrienden zijn met iemand die alleen maar klaagt, maar geen actie onderneemt ... wow hoe sterk moet die vriend dan wel niet zijn???? Een vriendschap is geven en nemen en in balans .... liefdeloos... je houdt niet eens van jezelf.... klopt dat? Dan ja.... want de belangrijkste persoon in je leven ben jij... dus begin eerst daar....
En ik verzin het niet .... dit heb ik geleerd dankzij een vriendin van mij die ik bewonder.... en natuurlijk is het lastig maar hee ik vond fietsen en praten eerst ook best lastig....
Nou..... ik ben erg gezellig met me, myself and Iquote:Op zondag 10 maart 2013 17:43 schreef El_Thijs het volgende:
Ga ook motorrijden
Of leggen we dan te veel druk op -Engel-?
Maar draai dit nu eens om.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Al die dingen zijn moeilijk te bereiken. Waarom zou ik van mezelf houden als niemand anders van me houdt?
Duh.... dus dan jezelf..... wat kan JIJ doen om anders om te gaan met situaties enzo?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik de macht had om dingen te veranderen had ik dat wel gedaan, maar ik kan anderen niet aanpassen.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen GTST hoeven kijken, geen haren in de doucheput, geen 849230 soorten shampoo/conditioner in de badkamer . . .
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaan we weer... het ligt allemaal aan de rest van de wereld en niet aan Benzin![]()
En daarom hoeft Benzin niets te doen, nee de wereld moet maar iets doen, want Benzin verdient dat
Lekker naar je eigen films kunnen kijken, je maten over de vloer zonder een hoop gezeik...quote:Op zondag 10 maart 2013 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen GTST hoeven kijken, geen haren in de doucheput, geen 849230 soorten shampoo/conditioner in de badkamer . . .
Waarom zou ik dat doen? Ik vind het helemaal niet prettig om alleen op een vreemde plek te zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:57 schreef Watertornado het volgende:
En ga eens gezellig in je eentje op vakantie ofzo.
Niet zoveel. Ik heb het idee dat ik niet per se iets fout doe en ik weet niet wat ik wel zou moeten doen om een leuke vriendin aan te trekken.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duh.... dus dan jezelf..... wat kan JIJ doen om anders om te gaan met situaties enzo?
Fout. Zorg er maar eerst voor dat je van jezelf gaat houden voordat je wilt dat iemand anders van je gaat houden. Wat heeft het voor zin om van iemand te houden die niet van zichzelf houdt? Zo'n persoon is meestal ook onzeker en dat is niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een doel, ik heb geen dromen. Ik denk dat ik best een leuke vriend zou kunnen zijn. Ik houd inderdaad niet van mezelf, maar ik weet zeker dat ik een goed lief vriendje zou kunnen zijn.
Al die dingen zijn moeilijk te bereiken. Waarom zou ik van mezelf houden als niemand anders van me houdt?
Als je zelf geen stappen maakt, kom je nergens.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen? Ik vind het helemaal niet prettig om alleen op een vreemde plek te zijn.
[..]
Niet zoveel. Ik heb het idee dat ik niet per se iets fout doe en ik weet niet wat ik wel zou moeten doen om een leuke vriendin aan te trekken.
Met de juiste vriendin kan bovenstaande allemaal primaquote:Op zondag 10 maart 2013 17:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lekker naar je eigen films kunnen kijken, je maten over de vloer zonder een hoop gezeik...
Dat ongetwijfeld en ben ik ook met je eensquote:Op zondag 10 maart 2013 18:01 schreef Izzit het volgende:
[..]
Met de juiste vriendin kan bovenstaande allemaal prima
Dat was allang bekend mijn beste.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:47 schreef benzin het volgende:
Dus ik moet leren waarderen dat ik een leeg, vriendloos en liefdeloos bestaan heb?
Begin vandaag..... nee beter begin nu....quote:Ik wil mezelf gelukkig voelen, vriendschap hebben en een vriendinnetje vinden.
Je moet niet zitten, je moet doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik met de situatie veel meer zou moeten zitten dan ik doe.
OOOOOO WOWquote:Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef Barbusse het volgende:
Kijk -Engel-, 150 meter vanaf mijn nieuwe huisje:
[ afbeelding ]
-Engel-, hier kunnen we beter -Duivel- hebben nu.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
Nee, je maakt het minder leeg... dus zoek een doel (desnoods ga je leren hoe je een boot bouwt)
Vriendloos >>>> voor een boot bouwen bijvoorbeeld ga je naar een beurs... hee daar spreek je mensen die ook bootgek zijn.... dan babbel je over boten bouwen.... en verrek misschien wil die zelfs zijn kennis gebruiken om je te helpen en van het een komt het ander je hebt zomaar een bootvriend .....
liefdeloos >>> heb je nog ouders, andere fam. en je zelf niet te vergeten.... laat eens zien hoeveel je van hen en van jezelf houdt!!!!!
[..]
Begin vandaag..... nee beter begin nu....
Begin met IK ben gelukkig want ik LEEF....
Vriendschap >>>> wat noem je vriendschap??? Wanneer is het voor jou een vriendschap?
Vriendinnetje >>> Wanneer noem je een dame jou vriendin? en wth moet ze al voldoen voor je je oog en aandacht etc er aanbesteed?
Ik heb een extra slaapkamer, dus je bent altijd welkomquote:Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
OOOOOO WOWWat mooi......
Dit gun ik jou zo!!!!en hopelijk zie ik t een keer in het echt
Gewoon in hetzelfde bed, niet moeilijk doenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een extra slaapkamer, dus je bent altijd welkom
Ik denk niet dat ik daar geweest benquote:Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef benzin het volgende:
Ik ben ooit een keer bij een van de meets van dit topic geweest.![]()
Je kent mij niet en ik jou niet ... maar ik ken ook wat legerdrills.....quote:Maar ik geloof niet echt dat je coachingskills op mij goed werken, ik krijg mezelf immers ook al jaren niet uit de put. Als ik het niet kan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Whehehequote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar geweest ben
[..]
Je kent mij niet en ik jou niet ... maar ik ken ook wat legerdrills.....en begin met te denken
I CAN FUCKING DO THIS!!!!!!!!
Ga NU naar die spiegel.... en doe het gelijk..... Schreeuw het 10x tegen je spiegelbeeld!!!!Nee want hij wordt verlegen van z'n spiegelbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan dat ZOOOOOO goedquote:Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef Faxie het volgende:
Probeer maar eerst eens om een oppervlakkig nietszeggend gesprek aan te gaan met iemand. Moet je wel eerst buiten de deur komen natuurlijk.
WTquote:Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, velen willen gewoon een vriendin(netje) hebben, niet per sé vinden.
Beter bij breekt de spiegelquote:Op zondag 10 maart 2013 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want hij wordt verlegen van z'n spiegelbeeld
Scherven brengen geluk.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee want hij wordt verlegen van z'n spiegelbeeld
Welnee..... advies is vrij om te geven en vrij om aan te nemen.... alleen als men blijft klagen om hetzelfde... dan heeft men blijkbaar niks geleerdquote:
Had ik al eens gezegd dat Benzin heel selectief quote? Zodra het iets te confronterend is reageert hij niet. Da's makkelijk, want dan hoeft hij zichzelf niet te verantwoorden en kan hij lekker in z'n comfort zone blijvenquote:
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 18:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon in hetzelfde bed, niet moeilijk doen
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:09 schreef -Engel- het volgende:
Je kent mij niet en ik jou niet ... maar ik ken ook wat legerdrills.....en begin met te denken
I CAN FUCKING DO THIS!!!!!!!!
Ga NU naar die spiegel.... en doe het gelijk..... Schreeuw het 10x tegen je spiegelbeeld!!!!Ik kan dat niet overtuigend/geloofwaardig tegen mijn eigen spiegelbeeld zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Now you're thinking.quote:
Net zolang proberen tot je het wel kan.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik kan dat niet overtuigend/geloofwaardig tegen mijn eigen spiegelbeeld zeggen.
Hij heeft geen comfort zone, alles is te moelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat Benzin heel selectief quote? Zodra het iets te confronterend is reageert hij niet. Da's makkelijk, want dan hoeft hij zichzelf niet te verantwoorden en kan hij lekker in z'n comfort zone blijven
Zo comfortabel lijkt die comfort zone anders niet te zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 18:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat Benzin heel selectief quote? Zodra het iets te confronterend is reageert hij niet. Da's makkelijk, want dan hoeft hij zichzelf niet te verantwoorden en kan hij lekker in z'n comfort zone blijven
Hij wil een gedegen advies waarmee hij dit kan verwezenlijken. Zodat hij dit gedegen advies kan negeren.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef El_Thijs het volgende:
Dat benzin selectief quote is me ook al opgevallen.
Serieus man:
Wat wil je horen van ons?
Dan doet hij al goed zijn best. Al het advies wat hij krijgt veegt ie z'n reet mee af denk ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij wil een gedegen advies waarmee hij dit kan verwezenlijken. Zodat hij dit gedegen advies kan negeren.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een spuitje als het zo doorgaat.quote:
Ik wil niet per se iets horen. Ik wil me gelukkig voelen en ik probeer hier mijn rotgevoelens te uiten in de hoop dat dat helpt.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef El_Thijs het volgende:
Dat benzin selectief quote is me ook al opgevallen.
Serieus man:
Wat wil je horen van ons?
Dat kost geldquote:Op zondag 10 maart 2013 18:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dan kan je toch ook naar de hoeren? Of denk ik nu vreemd
Ga dan naar een psycholoog man! Wij kunnen je daar niet bij helpen!quote:Op zondag 10 maart 2013 18:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wil niet per se iets horen. Ik wil me gelukkig voelen en ik probeer hier mijn rotgevoelens te uiten in de hoop dat dat helpt.
Hmm... meer rust nee... want buren ... meer geld... nou steeds alleen koken of uit eten is niet goedkoper hoor..... en diagonaal slapen deed ik met vriend ook welquote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb zelf ook een tweepersoons. Heer-lijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... meer rust nee... want buren ... meer geld... nou steeds alleen koken of uit eten is niet goedkoper hoor..... en diagonaal slapen deed ik met vriend ook welhij had dan ook een veel groter bed dan ik
alleen dat laatste kan ik nie altijd voorkomenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kom je gezellig meedoenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:23 schreef Samzz het volgende:
De aandacht die jullie geven... Aandoenlijk.
Het is fijn dat sommigen proberen te helpen en mee te denkenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:23 schreef Samzz het volgende:
De aandacht die jullie geven... Aandoenlijk.
Stop dan ook met proberen!quote:Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga dan naar een psycholoog man! Wij kunnen je daar niet bij helpen!
En trek een biertje openquote:
Ik ben geen psycholoog.quote:
Pak wel even iets anders.quote:
Houd toch op, je doet er geen fuck mee en blijft hier janken.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is fijn dat sommigen proberen te helpen en mee te denken
hahaha ... komt vanzelfquote:Op zondag 10 maart 2013 17:56 schreef El_Thijs het volgende:
Auw...
Waar wacht je dan nog op! Nieuw bloed is altijd goed!
Je gaat er ten onrechte vanuit dat ik er niets mee doe.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd toch op, je doet er geen fuck mee en blijft hier janken.
Whatever.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Je gaat er ten onrechte vanuit dat ik er niets mee doe.
Als je er wel wat mee deed dan vertelde je hier over je ervaringen ermee of je bleef weg.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:27 schreef benzin het volgende:
[..]
En waar ligt dan aan?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee hoor.... je houdt jezelf tegen..... begin bij je zelf zou ik zeggenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een doel, ik heb geen dromen. Ik denk dat ik best een leuke vriend zou kunnen zijn. Ik houd inderdaad niet van mezelf, maar ik weet zeker dat ik een goed lief vriendje zou kunnen zijn.
Tsk tsk. Gewoon komen, kunnen we karaoke zingenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hahaha ... komt vanzelfIk zag iets over Maarssen
maar ik weet niet of iets anders wel of niet doorgaat
'Bedpartner' is toch geen 'vriend'?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij regelmatig een vriend had.
Scharrels, misschien. Maar echte relaties heb ik niet on a regular basisquote:Op zondag 10 maart 2013 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij regelmatig een vriend had.
Goed dat je er bent!quote:
Ik heb geen idee hoe Samzz de mannen in haar leven wil benoemen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
'Bedpartner' is toch geen 'vriend'?
Of wel
Dat is gemeenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
'Bedpartner' is toch geen 'vriend'?
Of wel
Schijnbaar werkt het dan tot nu toe nog niet echt heel goed voor me.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je er wel wat mee deed dan vertelde je hier over je ervaringen ermee of je bleef weg.
Buiten je comfortzone !!!! zelfvertrouwen kweken.... Kijk eens wat ik gedaan heb.... ik ben helemaal alleen hier heen gegaan en ik heb dit en dat gedaan blablabls....quote:Op zondag 10 maart 2013 17:59 schreef benzin het volgende:
Waarom zou ik dat doen? Ik vind het helemaal niet prettig om alleen op een vreemde plek te zijn.
Je bent negatief.... blegh.... dan trek je hoogstens nog negatievere dames aan.... want dat is jouw trede van de ladder op dit momentquote:Niet zoveel. Ik heb het idee dat ik niet per se iets fout doe en ik weet niet wat ik wel zou moeten doen om een leuke vriendin aan te trekken.
Toen was hij op zeker?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is gemeen. Ik had toch echt een relatie tot voor vorige week.
Enkel Benzin niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed dat je er bent!
We kunnen het niet meer aan!
Nou ja, eigenlijk wel.
Truequote:Op zondag 10 maart 2013 18:00 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Fout. Zorg er maar eerst voor dat je van jezelf gaat houden voordat je wilt dat iemand anders van je gaat houden. Wat heeft het voor zin om van iemand te houden die niet van zichzelf houdt? Zo'n persoon is meestal ook onzeker en dat is niet aantrekkelijk.
Daarom ben ik er nu.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed dat je er bent!
We kunnen het niet meer aan!
Nou ja, eigenlijk wel.
Mijn eikel voelt raar.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom ben ik er nu.
Kom maar op met alle problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |