Klopt. De afgelopen uren ben je toch geconfronteerd met iemand die wel uitzicht op zee heeft, iemand die wel een halve dag vrij heeft en iemand die wel een dure inloopkast heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nice!
Ik ben eraan gewend geraakt dat anderen het beter hebben dan ik
IK KAN HET NIET MEER AANquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt. De afgelopen uren ben je toch geconfronteerd met iemand die wel uitzicht op zee heeft, iemand die wel een halve dag vrij heeft en iemand die wel een dure inloopkast heeft.
quote:
Ik hoef de vierkante meters van deze SC ook met steeds minder mensen te delen. Goed leven, ditquote:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)olver-in-vagina.htmlquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pistool hier. Toch beter dan jouw scheermes.
???quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:40 schreef PeuRac het volgende:
Waarom zijn dat soort vrouwen altijd zo lelijk
Linkje klikken en dan op Nu.nl ook ff dat linkje aanklikken.quote:
Want je hebt liever mooie gekken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:40 schreef PeuRac het volgende:
Waarom zijn dat soort vrouwen altijd zo lelijk
Is het leuk?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit gewoon in OUD te kijken uit verveling![]()
![]()
Omdat mooie gekken minder kans hebben gepakt te wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Linkje klikken en dan op Nu.nl ook ff dat linkje aanklikken.
R&P valt ook tegen met leuke topics.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh.. allemaal reeksen. Losse topics zijn leuker om doorheen te bladeren..
Liever dat ik in de kut van een mooie gek naar een revolver graai dan bij een lelijkerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat mooie gekken minder kans hebben gepakt te wordenoef
Dat klopt jaquote:
Nogal ja. De SC's staan allemaal stil. De reeksen zijn ook allemaal stil gevallen (niet perse erg)quote:
Jij gaat er sowieso niet nara kijken/graaien.. aangezien je een mannetje bent.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Liever dat ik in de kut van een mooie gek naar een revolver graai dan bij een lelijkerd.
R&P / Vriendin mist "uitdaging"quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nogal ja. De SC's staan allemaal stil. De reeksen zijn ook allemaal stil gevallen (niet perse erg)
en qua nieuwe topics komt er ook weinig interessants binnen.
|Probleem met dergelijke problemen is dat je (ik) het allemaal al zo vaak voorbij heb zien komen. Dezelfde users posten reacties erop, die ook al voorspelbaar zijn. Etc etc etcquote:
Ja, het komt inderdaad wel heel vaak voorbij...quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
|Probleem met dergelijke problemen is dat je (ik) het allemaal al zo vaak voorbij heb zien komen. Dezelfde users posten reacties erop, die ook al voorspelbaar zijn. Etc etc etc
Maak er dan wel op zijn minst wat moois van. Don't dissapoint mequote:Op donderdag 7 maart 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
nooit vaak genoeg, ik ga er ook een maken.
Inderdaad ja.. is gewoon niet boeiend, want het is erg tijdelijk probleem. Just grow upquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
Of het topic begint met "Ik ben een jongen van 16 en heb een vriendinnetje van 14".
Dan stop ik al met lezen. PuberproblemenSappige verhalen van vreemdgangers wil ik lezen!
Doe het dan wel goed!quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
nooit vaak genoeg, ik ga er ook een maken.
Zieltje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
Het wordt gewoon tijd om Fok te verlaten, denk ik. Ik heb het allemaal al 3 keer gezien.
3x nog maar?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
Het wordt gewoon tijd om Fok te verlaten, denk ik. Ik heb het allemaal al 3 keer gezien.
Dat je het aaneen moet schrijven.quote:
De respons valt een beetje tegen he?quote:
mjah true.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat je het aaneen moet schrijven.
Buiten dat wordt het door velen vaak verward met een soort veredelde paperclip die buschauffeurs en beveiligingsmensen plachten te dragen. Deze zou ik namelijk wel mijden.
hehe ik moet nog een beetje integreren, Waarom zou er nu iemand reageren? :pquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De respons valt een beetje tegen he?![]()
'morning btw
Omdat dit de laatste tijd met recht een SLOWchat isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:11 schreef bizzle het volgende:
[..]
hehe ik moet nog een beetje integreren, Waarom zou er nu iemand reageren? :p
Wanneer wij lekker op het terras zitten inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:35 schreef muhahaha het volgende:
Ach, al die zolderautisten komen van de zomer wel weer hier.
ik wist wel dat ik plannen hadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:35 schreef muhahaha het volgende:
Ach, al die zolderautisten komen van de zomer wel weer hier.
Beetje misselijk geworden ja?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:41 schreef PeuRac het volgende:
Die cocktails gisteren avond waren niet zo'n goed idee trouwens
Jij zit altijd op FOK!quote:
Vervelende bijwerking van een baan jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
True.. al post ik lang niet zoveel meer als vroeger
Krijg je als je gaat werke blijkbaar.
Ja best stom. ineens post je alleen nog maar tijdens werkuren en daarna gewoon niet meerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vervelende bijwerking van een baan ja.
Je 'sociale' leven gaat er wel onder lijden ja, ik ga het hier zo aankaarten hoor want nu FOK! ik heel stiekemquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja best stom. ineens post je alleen nog maar tijdens werkuren en daarna gewoon niet meer
Nee, gewoon heel gaar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje misselijk geworden ja?
[..]
Jij zit altijd op FOK!.
Werk lijdt eronder bedoel jequote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je 'sociale' leven gaat er wel onder lijden ja, ik ga het hier zo aankaarten hoor want nu FOK! ik heel stiekem.
Whud?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:41 schreef PeuRac het volgende:
Die cocktails gisteren avond waren niet zo'n goed idee trouwens
Had een date, was erg gezellig, maar wat veel gedronken voor door de week en bijna de laatste trein naar huis gemistquote:
Geneukt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had een date, was erg gezellig, maar wat veel gedronken voor door de week en bijna de laatste trein naar huis gemist
Komt wel goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hopelijk knap je wel op vandaag.
[..]
Sssst.
Ik geef kaneelstokje de schuld...quote:
Als dat zo is dan zal de seks nog wel even op zich laten wachtenquote:
Nee, een ander meisje welke ik een paar weken terug tegen kwam op een feetje.quote:
Altijd maar weer afschuiven hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geef kaneelstokje de schuld...
[..]
Als dat zo is dan zal de seks nog wel even op zich laten wachten.
Blijf dan maar weg vanavondquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat raak je mee besmet.
[..]
Toch wel ja?
quote:
Eh ja, zo erg als dat ik hier soms ben val ik irl wel mee hoorquote:Ohja, sowieso hier niet over hebben vanavond, want dat gelovige meisje komt ook, discretie is goud.
Really?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:02 schreef muhahaha het volgende:
Eh ja, zo erg als dat ik hier soms ben val ik irl wel mee hoor.
Weet ik, maar wil het toch even gezegd hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Eh ja, zo erg als dat ik hier soms ben val ik irl wel mee hoor.
Ik zou haar of anderen daar sowieso niet mee lastig vallen irl, zo rol ik nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:05 schreef PeuRac het volgende:
Weet ik, maar wil het toch even gezegd hebben
Ipv haar lastig vallen, neuk je der gewoon hequote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:06 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou haar of anderen daar sowieso niet mee lastig vallen irl, zo rol ik niet.
Nee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ipv haar lastig vallen, neuk je der gewoon he
Ho ho ho eens even!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Zonde.. zo wordt er toch wel veels te weinig geneukt hier hoor
Nou, zullen wij het aantal dan op'krikken'?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:09 schreef Cue_ het volgende:
Zonde.. zo wordt er toch wel veels te weinig geneukt hier hoor
Ben niet gekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:10 schreef muhahaha het volgende:
Nou, zullen wij het aantal dan op'krikken'?
Typisch vrouw he, wel zaniken dat er te weinig geneukt wordt en als er vervolgens een oplossing wordt aangeboden snel terugkrabbelenquote:
Typisch man he, te groot ego, denken dat iedereen maar met ze wil neukenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef muhahaha het volgende:
Typisch vrouw he, wel zaniken dat er te weinig geneukt wordt en als er vervolgens een oplossing wordt aangeboden snel terugkrabbelen.
Dat heb ik alleen op FOK!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Typisch man he, te groot ego, denken dat iedereen maar met ze wil neuken
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Typisch man he, realistisch ego, denken dat iedereen maar met ze wil neuken
Nee, maar ik zal niet zo snel zeggen dat ik te weinig neukquote:
Ik heb ook geen klagen, dat ik op mn dates niet altijd neuk, zegt niet dat ik helemaal niks krijgquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar ik zal niet zo snel zeggen dat ik te weinig neuk
Benzin of MLIG willen vast wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:19 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben nog maagd, wie wil me ontmaagden.
Koekje d'rbij?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik word misselijk van deze post.
En je vergeet kree.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Benzin of MLIG of kree willen vast wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |