Klopt. De afgelopen uren ben je toch geconfronteerd met iemand die wel uitzicht op zee heeft, iemand die wel een halve dag vrij heeft en iemand die wel een dure inloopkast heeft.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nice!
Ik ben eraan gewend geraakt dat anderen het beter hebben dan ik
IK KAN HET NIET MEER AANquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klopt. De afgelopen uren ben je toch geconfronteerd met iemand die wel uitzicht op zee heeft, iemand die wel een halve dag vrij heeft en iemand die wel een dure inloopkast heeft.
quote:
Ik hoef de vierkante meters van deze SC ook met steeds minder mensen te delen. Goed leven, ditquote:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)olver-in-vagina.htmlquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pistool hier. Toch beter dan jouw scheermes.
???quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:40 schreef PeuRac het volgende:
Waarom zijn dat soort vrouwen altijd zo lelijk
Linkje klikken en dan op Nu.nl ook ff dat linkje aanklikken.quote:
Want je hebt liever mooie gekken?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:40 schreef PeuRac het volgende:
Waarom zijn dat soort vrouwen altijd zo lelijk
Is het leuk?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik zit gewoon in OUD te kijken uit verveling![]()
![]()
Omdat mooie gekken minder kans hebben gepakt te wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Linkje klikken en dan op Nu.nl ook ff dat linkje aanklikken.
R&P valt ook tegen met leuke topics.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuh.. allemaal reeksen. Losse topics zijn leuker om doorheen te bladeren..
Liever dat ik in de kut van een mooie gek naar een revolver graai dan bij een lelijkerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Omdat mooie gekken minder kans hebben gepakt te wordenoef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |