abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123738814
Goedemorgen allemaal, een kloon voor dit verhaal, maar ik ben oprecht geïnteresseerd in serieuze (!) reacties.

Het zit zo; sinds januari is mijn vriendin in het buitenland voor een stage van 10-12 weken. We gingen altijd erg goed en open met elkaar om, wederzijds vertrouwen is erg groot, wat ook wel moet omdat we in het dagelijks leven niet bij elkaar wonen en ieder gewoon zijn eigen ding moet doen.

Na een maand stage gelopen te hebben wilde ze wat meer nieuwe mensen leren kennen (logisch) en heeft dat online gevonden: een groepje wat af en toe afspreekt met buitenlanders onder elkaar om wat leuks te doen of samen wat te gaan drinken. Zo gezegd zo gedaan, ze is daar met een vriendin heen geweest en hebben een leuke avond gehad. Na de leuke avond zijn ze nog de cafés in gegaan met onder andere een jongen die ook bij dat groepsuitje was. Daar heeft ze een poosje mee zitten kletsen, o.a. over relaties en dat ze erg gelukkig is met mij maar soms gewoon de spanning van het flirten mist. Hier hebben we het weleens over gehad, en ik vind het ook helemaal niet erg dat ze dat doet. Echter deze keer was ze redelijk dronken en heeft ze met die ander gezoend....

2 dagen later kwam ik haar opzoeken, ik wist dat ze dronken was geworden en een leuke avond had gehad, maar een vlekje in haar nek verraadde dat er meer was gebeurd. Nadat ik een berichtje aan hem in haar telefoon zag werd ik boos/verdrietig omdat ik me verraden voelde. Ze heeft dit alles toen eerlijk opgebiecht, stom, dronken en een zoen. Kan gebeuren denk ik nog, immers zo is het leven.

Samen een leuk weekend gehad, ik moest weer terug naar Nederland omdat ik moest werken en ging 2 weken later weer een weekend met haar doorbrengen. Heb gezegd dat ik met haar wilde praten omdat het me toch wel dwars zat, ik kreeg het op een of andere manier niet uit mijn hoofd. Goed gesprek, ze gaf aan dat het puur voor het flirten was, ze houdt van me en dat is wat het belangrijkst is.

Nu hebben we elkaar altijd vertrouwd, ik had geen reden tot twijfel, maar die heb ik nu wel :{ als ik dat sms'je niet gezien had had ze het verzwegen, en misschien verzwijgt ze wel veel meer nu? Misschien is er veel meer gebeurd dan alleen die ene dronken zoen? Ze heeft hem een week later weer ontmoet, zelf zegt ze dat ze wat waren drinken en dat ze het leuk vindt om met hem te praten over vanalles en nog wat, dat ze gewoon vrienden daar wil maken.

Ik geloof echt dat ze van me houdt, die zoen kan ik haar heus wel vergeven, maar de gedachte blijft in mijn hoofd dat ze meer verborgen houdt en dat ze er misschien een kort avontuurtje op nahoudt.. hoe kom ik van die zorgen af? Ik wil dat alles is zoals het tussen ons was, dat ze hem niet meer ziet, maar ze geeft zelf aan dat ze het contact niet wil verbreken en dat ik haar moet vertrouwen. Dit is moeilijk na die eerste leugen, want ik ben geen leugens van haar gewend. Het spookt door mijn hoofd dat ze daar een korte affaire heeft, de stage is over een week of 2 afgelopen en daarna komt ze hierheen, ze kiest dus echt voor mij.

Komt dit dames bekend voor? de spanning af en toe eens op willen zoeken? ik zou het zelf ook doen, alleen blijft het bij het flirten in een café, en dat vinden we beiden ook gewoon acceptabel.

Hoe kom ik van de gedachte af dat ze er iemand op nahoudt? We hebben er al over gepraat en ze zegt dat ik me geen zorgen dien te maken, echter wil ze het contact met die ander ook nog niet verbreken totdat de stage eindigt en ze daar sowieso weg is. Het liefst heb ik dat ze me belt om even gedag te zeggen als ze uit gaat, of als ze naar bed gaat, maar ik wil haar niet lopen controleren de hele tijd (ik zou het wel willen misschien, maar diep van binnen wil ik dit niet en zou dit niet nodig moeten zijn)
pi_123739025
- :O. -

[ Bericht 85% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2013 11:26:07 ]
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:25:56 #3
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_123739041
Als je eenmaal de grens over bent geweest en de partner vergeeft je wordt het de 2e keer alleen maar makkelijker om het nog eens te doen.

Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger.

Maar zelf ben je ook niet al te fris door haar telefoon te checken natuurlijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_123739063
Tja, vertrouwen komt te voet en vertrekt te paard.

Zij mag haar best doen om het vertrouwen weer te herstellen. Jij alleen kunt daar niets aan doen.
pi_123739123
quote:
3s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:25 schreef Deetch het volgende:
- :O. -
moet ik dan serieus reageren op een kloon?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_123739187
quote:
3s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:28 schreef Deetch het volgende:

[..]

In ieder geval een topic niet verneuken met zo'n fipo omdat het een kloon is. In R&P is posten met een kloon niet ongewoon.

Verdere feedback kan in R&P-FB.
pi_123739225
quote:
3s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:28 schreef Deetch het volgende:

[..]

nee jij zal zelf even je privé problemen op een forum gooien waar je ook in andere topics actief bent zeker? dat is het hele idee van een kloon, ik geef het toch ook fatsoenlijk aan? serieuze reacties gewenst, als je commentaar hebt op het gebruik van een kloon mag je je input achterwege laten
  Forum Admin donderdag 7 maart 2013 @ 11:34:54 #8
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_123739357
Hoe lang hebben jullie al een relatie?
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:35:25 #9
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_123739370
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:26 schreef zarGon het volgende:
Zij mag haar best doen om het vertrouwen weer te herstellen. Jij alleen kunt daar niets aan doen.
Impliciet zit hierin besloten dat zij wat fout heeft gedaan. Ik bestrijd dat, en ik betwijfel dat TS dat onvoorwaardelijk en volledig met je eens is.

TS weet dat zijn vriendin de spanning van het flirten mist. Dat is 1x uitgelopen op zoenen. Dat was helemaal geen probleem totdat TS er van af wist.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:19 schreef kloon789 het volgende:
Hoe kom ik van de gedachte af dat ze er iemand op nahoudt?
Dat doe je door los te laten dat een relatie puur en alleen op vertrouwen draait. Stel jezelf gerust door je voor te houden dat ze van je houdt, nog steeds bij je blijft en dat jullie samen een geweldige tijd hebben. Dat ze een kleine uitglijer heeft gemaakt, dat doet er mijns inziens niets aan af. Je bent er achter gekomen dat ze allerlei menselijke trekjes heeft, en dat jullie nog jong zijn.

Dus spreek die gedachten van jezelf tegen. Mocht dat niet lukken, dan is ze niet de goede persoon voor jou in deze relatie.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_123739522
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:19 schreef kloon789 het volgende:
Hier hebben we het weleens over gehad, en ik vind het ook helemaal niet erg dat ze dat doet. Echter deze keer was ze redelijk dronken en heeft ze met die ander gezoend....
Deze zin zegt alles. Je vertrouwen is misbruikt. En ze heeft een zuigvlek in haar nek omdat ze alleen maar heeft gezoend?
Natuurlijk kan zoiets een keer gebeuren, maar beseft ze wel wat ze heeft aangericht? Vertrouwen is idd. niet makkelijk terug te winnen, maar het is wel aan haar om dat te doen. Als ze wat geeft om jullie relatie, moet zij maar zorgen dat ze je vertrouwen verder waard is.
pi_123739538
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:35 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Impliciet zit hierin besloten dat zij wat fout heeft gedaan. Ik bestrijd dat, en ik betwijfel dat TS dat onvoorwaardelijk en volledig met je eens is.
Dat heeft ze ook. Ze heeft gezoend met een ander, en dat ook nog eens niet (tijdig) verteld aan TS.

quote:
TS weet dat zijn vriendin de spanning van het flirten mist. Dat is 1x uitgelopen op zoenen. Dat was helemaal geen probleem totdat TS er van af wist.
JOH. :').

Ben je nou serieus? :').

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2013 11:41:41 ]
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:46:13 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_123739749
Ik had de beste vriendin van de wereld, toch kon ik niet zonder de aandacht en het fysieke plezier van andere vrouwen. Sommige mensen steken zo nu eenmaal in elkaar, je chick is er één van. Ik ben uiteindelijk gedumpt omdat zij niet met mij op die manier kon leven. Wanneer je een beetje ballen hebt, doe jij hetzelfde.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:46:26 #13
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_123739760
Geef drank maar weer de schuld, lekker makkelijk.
pi_123739831
quote:
5s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hoe lang hebben jullie al een relatie?
komende zomer 4 jaar samen
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:35 schreef Hallmark het volgende:

[..]

[..]

Dat doe je door los te laten dat een relatie puur en alleen op vertrouwen draait. Stel jezelf gerust door je voor te houden dat ze van je houdt, nog steeds bij je blijft en dat jullie samen een geweldige tijd hebben. Dat ze een kleine uitglijer heeft gemaakt, dat doet er mijns inziens niets aan af. Je bent er achter gekomen dat ze allerlei menselijke trekjes heeft, en dat jullie nog jong zijn.

Dus spreek die gedachten van jezelf tegen. Mocht dat niet lukken, dan is ze niet de goede persoon voor jou in deze relatie.
de zoen is het probleem niet, dat doet ze ook weleens met vriendinnen en kan ze me gewoon vertellen, mijn zorgen zitten erin dat ze verder gaat dan dat.. ik heb haar gezegd dat die zoen niet slim was, maar als ze met die kerel heeft zitten kletsen en hij weet dat ze een vriend heeft, dan vind ik dat een eikel als ie in haar zuigt, dus dat ze beter op zoek kan gaan naar andere vrienden. maar volgens mij vind ze het zelf nog steeds 'spannend'
pi_123739890
Ze neemt je niet serieus, anders had ze er alles aan gedaan de fout recht te zetten en het kloterige gevoel weg te nemen.

Maar nee, ze wil het contact niet verbreken. Kies voor jezelf, dump haar. Nu moeilijk, maar je zult jezelf na een tijdje dankbaar zijn voor het getoonde zelfrespect.
pi_123740019
"Ja ik was dronken" is in mijn ogen nooit een excuus. Ik zou eerst eens rustig gaan nadenken of je op deze manier wel verder wilt met haar, want ze heeft simpelweg je vertrouwen geschonden.
Als ze het flirten nog allemaal leuk en spannend vindt en dat niet met jou kan doen, maar dat wel met anderen doet (?) kun je natuurlijk ook eens gaan denken of ze wel klaar is voor een relatie.
Persoonlijk zou ik de relatie beëindigen, eerlijk gezegd.
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:57:12 #17
356891 Abed
hooggeleid
pi_123740137
- Wegwezen. -

[ Bericht 89% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2013 11:58:03 ]
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_123740304
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:54 schreef LompeHork het volgende:
"Ja ik was dronken" is in mijn ogen nooit een excuus. Ik zou eerst eens rustig gaan nadenken of je op deze manier wel verder wilt met haar, want ze heeft simpelweg je vertrouwen geschonden.
Als ze het flirten nog allemaal leuk en spannend vindt en dat niet met jou kan doen, maar dat wel met anderen doet (?) kun je natuurlijk ook eens gaan denken of ze wel klaar is voor een relatie.
Persoonlijk zou ik de relatie beëindigen, eerlijk gezegd.
dat flirten kan ze best doen als ik erbij ben, dat is geen probleem. we zouden dat ook best graag samen doen, mekaar even "opfokken" en dan samen naar huis. alleen nu ben ik er niet bij en zit het me dwars dat ze die spanning nu niet wil loslaten. mocht het bij die ene keer gebleven zijn dan heb ik daar echt geen probleem mee, misschien moeilijk te begrijpen voor anderen maar ieders relatie zit anders in elkaar. vandaar dat ik graag reacties wil van mensen in eenzelfde situatie, iemand die het niet erg vind dat die spanning wordt opgezocht
  donderdag 7 maart 2013 @ 12:05:29 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_123740386
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:48 schreef kloon789 het volgende:

[..]

[..]

de zoen is het probleem niet, dat doet ze ook weleens met vriendinnen en kan ze me gewoon vertellen, mijn zorgen zitten erin dat ze verder gaat dan dat.. ik heb haar gezegd dat die zoen niet slim was, maar als ze met die kerel heeft zitten kletsen en hij weet dat ze een vriend heeft, dan vind ik dat een eikel als ie in haar zuigt, dus dat ze beter op zoek kan gaan naar andere vrienden. maar volgens mij vind ze het zelf nog steeds 'spannend'
Je kan die vent wel een eikel vinden, maar als ik een chick kan scoren die een vriend heeft zal ik het echt niet laten. Niet mijn probleem.

En tuurlijk vindt ze het spannend. Aandacht van een kerel buiten dr relatie om, lekker zoenen en jij vindt het wel best. Binnen de kortste keren liggen ze op elkaar.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_123740437
Ik vind het respectloos van je vriendin dat ze lekker door blijft flirten en afspreken terwijl jij aangeeft er moeite mee te hebben :). Ze hoeft niet als een kluizenaar te leven tijdens haar stage, maar rekening houden met jou moet toch niet zo moeilijk zijn?

Wat zegt ze hier zelf over, TS?
pi_123740443
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Deze zin zegt alles. Je vertrouwen is misbruikt. En ze heeft een zuigvlek in haar nek omdat ze alleen maar heeft gezoend?
Natuurlijk kan zoiets een keer gebeuren, maar beseft ze wel wat ze heeft aangericht? Vertrouwen is idd. niet makkelijk terug te winnen, maar het is wel aan haar om dat te doen. Als ze wat geeft om jullie relatie, moet zij maar zorgen dat ze je vertrouwen verder waard is.
ze weet dat ik daar erg mee zit/zat, en ze geeft om onze relatie, daarom komt ze na die stage ook voor langere tijd bij mij wonen.. ik zit alleen zelf in mijn hoofd in de knoop omdat ik de komende anderhalf / twee weken daar niet ben en haar dus moet vertrouwen, dat vertrouwen dat nu een deukje heeft opgelopen
pi_123740478
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:48 schreef kloon789 het volgende:

[..]

[..]

Zij is een eikelientje dat ze zich liet zuigzoenen en het verborg voor jou.
Daarmee maak je het vertrouwen en dus de relatie, kapot.
  donderdag 7 maart 2013 @ 12:09:09 #23
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_123740490
Houd je nog genoeg van haar? Mijn ex had een dronken slippertje. Tsja of alcohol nou een excuus was of niet is allemaal niet relevant. Ik kan met recht zeggen dat de periode daarna leuker is geweest dan daarvoor. Dat ze nu mijn ex staat daar los van. Als je nog genoeg van elkaar houd komt dat vertrouwen weer terug, langzaam dat wel.
Dat weet toch iedere boerenlul.
pi_123740506
De kans is 98% dat ze zich wekelijks laat uitwonen door die gast, om na haar stage thuis te komen bij jou als 'veilige' haven. Vraag is of jij je schikt in die rol of dat je haar eens stevig aan de tand gaat voelen.
pi_123740523
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 12:07 schreef Arachnia het volgende:
Ik vind het respectloos van je vriendin dat ze lekker door blijft flirten en afspreken terwijl jij aangeeft er moeite mee te hebben :). Ze hoeft niet als een kluizenaar te leven tijdens haar stage, maar rekening houden met jou moet toch niet zo moeilijk zijn?

Wat zegt ze hier zelf over, TS?
dat ze inderdaad niet als een kluizenaar wil leven, dat ik haar kan vertrouwen, en dat ik haar ook kan vertrouwen dat mocht ze hem nog eens zien dat er niks gebeurd

maar dat is juist moeilijk nu, ook al is het over een dag of 10 gedaan, NU is het moeilijk voor mij. als ze werkt moet ze vroeg op, dus ligt op tijd in bed, maar ik weet nu al dat ik de komende vrijdagavond en zaterdagavond mezelf weer zit op te vreten als ik een lange tijd niks van haar hoor, waar ik vroeger gewoon zei "ga lekker op stap en veel plezier, spreek je morgen weer"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')