moet ik dan serieus reageren op een kloon?quote:
In ieder geval een topic niet verneuken met zo'n fipo omdat het een kloon is. In R&P is posten met een kloon niet ongewoon.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:28 schreef Deetch het volgende:
[..]
moet ik dan serieus reageren op een kloon?
nee jij zal zelf even je privé problemen op een forum gooien waar je ook in andere topics actief bent zeker? dat is het hele idee van een kloon, ik geef het toch ook fatsoenlijk aan? serieuze reacties gewenst, als je commentaar hebt op het gebruik van een kloon mag je je input achterwege latenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:28 schreef Deetch het volgende:
[..]
moet ik dan serieus reageren op een kloon?
Impliciet zit hierin besloten dat zij wat fout heeft gedaan. Ik bestrijd dat, en ik betwijfel dat TS dat onvoorwaardelijk en volledig met je eens is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:26 schreef zarGon het volgende:
Zij mag haar best doen om het vertrouwen weer te herstellen. Jij alleen kunt daar niets aan doen.
Dat doe je door los te laten dat een relatie puur en alleen op vertrouwen draait. Stel jezelf gerust door je voor te houden dat ze van je houdt, nog steeds bij je blijft en dat jullie samen een geweldige tijd hebben. Dat ze een kleine uitglijer heeft gemaakt, dat doet er mijns inziens niets aan af. Je bent er achter gekomen dat ze allerlei menselijke trekjes heeft, en dat jullie nog jong zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:19 schreef kloon789 het volgende:
Hoe kom ik van de gedachte af dat ze er iemand op nahoudt?
Deze zin zegt alles. Je vertrouwen is misbruikt. En ze heeft een zuigvlek in haar nek omdat ze alleen maar heeft gezoend?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:19 schreef kloon789 het volgende:
Hier hebben we het weleens over gehad, en ik vind het ook helemaal niet erg dat ze dat doet. Echter deze keer was ze redelijk dronken en heeft ze met die ander gezoend....
Dat heeft ze ook. Ze heeft gezoend met een ander, en dat ook nog eens niet (tijdig) verteld aan TS.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:35 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Impliciet zit hierin besloten dat zij wat fout heeft gedaan. Ik bestrijd dat, en ik betwijfel dat TS dat onvoorwaardelijk en volledig met je eens is.
JOH.quote:TS weet dat zijn vriendin de spanning van het flirten mist. Dat is 1x uitgelopen op zoenen. Dat was helemaal geen probleem totdat TS er van af wist.
komende zomer 4 jaar samenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:34 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hoe lang hebben jullie al een relatie?
de zoen is het probleem niet, dat doet ze ook weleens met vriendinnen en kan ze me gewoon vertellen, mijn zorgen zitten erin dat ze verder gaat dan dat.. ik heb haar gezegd dat die zoen niet slim was, maar als ze met die kerel heeft zitten kletsen en hij weet dat ze een vriend heeft, dan vind ik dat een eikel als ie in haar zuigt, dus dat ze beter op zoek kan gaan naar andere vrienden. maar volgens mij vind ze het zelf nog steeds 'spannend'quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:35 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Impliciet zit hierin besloten dat zij wat fout heeft gedaan. Ik bestrijd dat, en ik betwijfel dat TS dat onvoorwaardelijk en volledig met je eens is.
TS weet dat zijn vriendin de spanning van het flirten mist. Dat is 1x uitgelopen op zoenen. Dat was helemaal geen probleem totdat TS er van af wist.
[..]
Dat doe je door los te laten dat een relatie puur en alleen op vertrouwen draait. Stel jezelf gerust door je voor te houden dat ze van je houdt, nog steeds bij je blijft en dat jullie samen een geweldige tijd hebben. Dat ze een kleine uitglijer heeft gemaakt, dat doet er mijns inziens niets aan af. Je bent er achter gekomen dat ze allerlei menselijke trekjes heeft, en dat jullie nog jong zijn.
Dus spreek die gedachten van jezelf tegen. Mocht dat niet lukken, dan is ze niet de goede persoon voor jou in deze relatie.
dat flirten kan ze best doen als ik erbij ben, dat is geen probleem. we zouden dat ook best graag samen doen, mekaar even "opfokken" en dan samen naar huis. alleen nu ben ik er niet bij en zit het me dwars dat ze die spanning nu niet wil loslaten. mocht het bij die ene keer gebleven zijn dan heb ik daar echt geen probleem mee, misschien moeilijk te begrijpen voor anderen maar ieders relatie zit anders in elkaar. vandaar dat ik graag reacties wil van mensen in eenzelfde situatie, iemand die het niet erg vind dat die spanning wordt opgezochtquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:54 schreef LompeHork het volgende:
"Ja ik was dronken" is in mijn ogen nooit een excuus. Ik zou eerst eens rustig gaan nadenken of je op deze manier wel verder wilt met haar, want ze heeft simpelweg je vertrouwen geschonden.
Als ze het flirten nog allemaal leuk en spannend vindt en dat niet met jou kan doen, maar dat wel met anderen doet (?) kun je natuurlijk ook eens gaan denken of ze wel klaar is voor een relatie.
Persoonlijk zou ik de relatie beëindigen, eerlijk gezegd.
Je kan die vent wel een eikel vinden, maar als ik een chick kan scoren die een vriend heeft zal ik het echt niet laten. Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:48 schreef kloon789 het volgende:
[..]
komende zomer 4 jaar samen
[..]
de zoen is het probleem niet, dat doet ze ook weleens met vriendinnen en kan ze me gewoon vertellen, mijn zorgen zitten erin dat ze verder gaat dan dat.. ik heb haar gezegd dat die zoen niet slim was, maar als ze met die kerel heeft zitten kletsen en hij weet dat ze een vriend heeft, dan vind ik dat een eikel als ie in haar zuigt, dus dat ze beter op zoek kan gaan naar andere vrienden. maar volgens mij vind ze het zelf nog steeds 'spannend'
ze weet dat ik daar erg mee zit/zat, en ze geeft om onze relatie, daarom komt ze na die stage ook voor langere tijd bij mij wonen.. ik zit alleen zelf in mijn hoofd in de knoop omdat ik de komende anderhalf / twee weken daar niet ben en haar dus moet vertrouwen, dat vertrouwen dat nu een deukje heeft opgelopenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Deze zin zegt alles. Je vertrouwen is misbruikt. En ze heeft een zuigvlek in haar nek omdat ze alleen maar heeft gezoend?
Natuurlijk kan zoiets een keer gebeuren, maar beseft ze wel wat ze heeft aangericht? Vertrouwen is idd. niet makkelijk terug te winnen, maar het is wel aan haar om dat te doen. Als ze wat geeft om jullie relatie, moet zij maar zorgen dat ze je vertrouwen verder waard is.
Zij is een eikelientje dat ze zich liet zuigzoenen en het verborg voor jou.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:48 schreef kloon789 het volgende:
[..]
komende zomer 4 jaar samen
[..]
de zoen is het probleem niet, dat doet ze ook weleens met vriendinnen en kan ze me gewoon vertellen, mijn zorgen zitten erin dat ze verder gaat dan dat.. ik heb haar gezegd dat die zoen niet slim was, maar als ze met die kerel heeft zitten kletsen en hij weet dat ze een vriend heeft, dan vind ik dat een eikel als ie in haar zuigt, dus dat ze beter op zoek kan gaan naar andere vrienden. maar volgens mij vind ze het zelf nog steeds 'spannend'
dat ze inderdaad niet als een kluizenaar wil leven, dat ik haar kan vertrouwen, en dat ik haar ook kan vertrouwen dat mocht ze hem nog eens zien dat er niks gebeurdquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:07 schreef Arachnia het volgende:
Ik vind het respectloos van je vriendin dat ze lekker door blijft flirten en afspreken terwijl jij aangeeft er moeite mee te hebben. Ze hoeft niet als een kluizenaar te leven tijdens haar stage, maar rekening houden met jou moet toch niet zo moeilijk zijn?
Wat zegt ze hier zelf over, TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |