Ze durven nogal zeg; proberen ze Amerika uit de tent te lokken ofzo?quote:
ja idd zeg... holy shitballs.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ze durven nogal zeg; proberen ze Amerika uit de tent te lokken ofzo?
Ligt ook nog een Amerikaans eilandje met 50.000 inwoners in de buurt. Northern Mariana Islands. Misschien is dat een potentieel doelwit. Hoop het niet voor die mensen.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja idd zeg... holy shitballs.
NK is echt helemaal de weg kwijt, als ze willen aanvallen zal het op de grens zijn waarschijnlijk.. zitten stuk of wat amerikanen de raketten komen niet verder om vaste land van de vs te halen...
Ik kan zo ook geen nieuwsberichten vinden, dus het lijkt er op ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij is die video gewoon een hoax.
Uh... Nee.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:38 schreef fonkeymonkey het volgende:
Oftewel morgen bom dag doei NK ?
Of BOM Dag 1 stad en hello WW 3
Russia und China die ineens zeggen FATOE USA ! en bam samenwerking usa naar de klote?!
het zijn weer spannende moments
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:46 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Dus niemand gelooft dat er daadwerkelijk nog is wat gaat gebeuren?
ja spring jij in de sloot als je staat te bluffen aan de waterkant?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:48 schreef fonkeymonkey het volgende:
Omdat we allemaal denken dat het niet gebeurd
Er gaat is een keertje iemand te ver.
dikke samenzweringquote:Op zondag 10 maart 2013 23:59 schreef cherrycoke het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Taepodong-2
een dikke nee dus
Dit bedoel ik..quote:Op maandag 11 maart 2013 00:19 schreef sonnyspek het volgende:
http://www.ibtimes.co.uk/(...).UT0TdIYiA6A.twitter
Zou het morgen dan toch?
Als het maar niet gebeurd als ik slaap.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:36 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Dit bedoel ik..
En dan iedereen maar denken dat het wel met een sisser afloopt..
Denk dat als het war word , we het wel een livecam via mobiel etc kunnen volgen.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:42 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als het maar niet gebeurd als ik slaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Als het maar niet vannacht al is als de wapenstilstand verbroken is.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:43 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Denk dat als het war word , we het wel een livecam via mobiel etc kunnen volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |