SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedkope meuk? Waar koop jij je kleding?quote:
That's what she said.quote:
Ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta echt versteld dat Aldo em niet pakte
Ik was aan het leren dus had het niet doorquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik sta echt versteld dat Aldo em niet pakte
Niet bij H&M in ieder gevalquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Goedkope meuk? Waar koop jij je kleding?
538 luisteraarquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:49 schreef BobbyB het volgende:
I’m gonna pop some tags, only got twenty dollars in my pocket
I-I-I’m hunting, looking for a come up, this is fucking awesome
Huh?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
538 luisteraar
Ik vind het nummer niet zo leuk meer, draai liever keihard can't hold us in de auto
Dan was het heeeeeeeeeel toevallig dat jij het zong en het hier op de radio te horen wasquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Huh?nee radio staat niet eens aan hier.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:49 schreef BobbyB het volgende:
I’m gonna pop some tags, only got twenty dollars in my pocket
I-I-I’m hunting, looking for a come up, this is fucking awesome
Dit is geen H&M dus....quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik was aan het leren dus had het niet door
[..]
Niet bij H&M in ieder geval
Mijn hele leven is een toeval.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan was het heeeeeeeeeel toevallig dat jij het zong en het hier op de radio te horen was
Maakt niet uit hoor, ik vind mezelf ook heel elitair.quote:
Je bent gelukkig de enige die dat vindt. Pauper.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ik vind mezelf ook heel elitair.
Ninja-edit ik zag em wel!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent gelukkig de enige die dat vindt. Pauper.
Yeah sure. Ik ken zeker een ander persoon die het met me eens is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bent gelukkig de enige die dat vindt. Pauper.
Ja voor dat andere woord had ik een ban gekregen denk ik.quote:
Namen en usernummersquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yeah sure. Ik ken zeker een ander persoon die het met me eens is.
Is echt zo. Ze dachten dat ik een vleesboom wasquote:
wat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is echt zo. Ze dachten dat ik een vleesboom was
wie?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yeah sure. Ik ken zeker een ander persoon die het met me eens is.
eh?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik was niet echt geplanned zeg maar. Daarbij was mijn moeder gesteriliseerd. Maar ik was blijkbaar inb4 the lock.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik was niet echt geplanned zeg maar. Daarbij was mijn moeder gesteriliseerd. Maar ik was blijkbaar inb4 the lock.
Jij mazzelaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ik was niet echt geplanned zeg maar. Daarbij was mijn moeder gesteriliseerd. Maar ik was blijkbaar inb4 the lock.
Dat zegt verder niets natuurlijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:05 schreef BobbyB het volgende:
Yup. Zit ook 10 jaar tussen mijn zus en ik.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dat is waarquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zegt verder niets natuurlijk
Heeft mijn moeder ooit verteld.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en hoe weet je dat? Dat zeiden ze gewoon?
Gaan met die banaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gaan met die banaanZal wel een foto plaatsen zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even uitvogelen hoe die stropdas vast moet....![]()
stropdas?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel een foto plaatsen zo
Even uitvogelen hoe die stropdas vast moet....
Je gaat je gaat in pak?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal wel een foto plaatsen zo
Even uitvogelen hoe die stropdas vast moet....
Ik maak ze ook veel liever los hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stropdas strikken is makkelijk. Ik snap echt niet dat mannen dat niet kunnen
Ik heb ze over het algemeen zelf om. Dan is losmaken een beetje saai.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik maak ze ook veel liever los hoor
Ik draag een stropdas als ik geen pak aan heb.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:26 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik draag geen stropdas als ik een pak aan heb
Dat moet je dan ook laten doenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ze over het algemeen zelf om. Dan is losmaken een beetje saai.
wat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik draag een stropdas als ik geen pak aan heb.
Ja, maar mannen en stropdassen...quote:
Ik draag een stropdas als ik geen pak aan heb.quote:
dat bovenste kloptquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar mannen en stropdassen...
[..]
Ik draag een stropdas als ik geen pak aan heb.
Hoe moeilijk kan dat nou zijn... meesleuren en losmakenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar mannen en stropdassen...
Nooit eerder gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stropdas strikken is makkelijk. Ik snap echt niet dat mannen dat niet kunnen
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent echt een slimme jongen maar van sommige dingen heb je geen kaas van gegeten
En toch is mijn stropdas nog nooit op een sexy manier ingezetquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan dat nou zijn... meesleuren en losmaken
En dat terwijl je al 30+ bent...quote:
toch zondequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En toch is mijn stropdas nog nooit op een sexy manier ingezet
Jaquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaDan komen we dus weer op -> mannen en stropdassen...
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:37 schreef rival het volgende:
stropdas kon ik meteen zelf, youtube FTW
click
Heb je een begrafenis?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:40 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even snel gemaakt.
Nu vertrekken want ben aan de laten kant
ow sorry hoorquote:
Neequote:
Meer een dag zonder koffie is een dag gegarandeerd koppijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een dag zonder koffie is een dag niet geleefd
en een kuthumeur voor 2 uur smiddagsquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meer een dag zonder koffie is een dag gegarandeerd koppijn
Oh hell yeahquote:
Ook aan jou hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]jaa
oh je vroeg het niet aan mij
kinderen bij opa en oma en weekendje jij en cryo?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gewoon gezellig weekend voor de boeg
Nee dat is pas eind april ofzo ...quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kinderen bij opa en oma en weekendje jij en cryo?
Bioscoopje en seksquote:
Ik moet autorijdenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar is het bier in dit verhaal?
Waar ga je gaan dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga weer eens met de trein dit weekend ... altijd een onderneming
Zal wel niet rijden als het daadwerkelijk gaat sneeuwenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga weer eens met de trein dit weekend ... altijd een onderneming
Ik eis een sneeuwloos weekend!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal wel niet rijden als het daadwerkelijk gaat sneeuwen
Het gaat niet sneeuwenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal wel niet rijden als het daadwerkelijk gaat sneeuwen
Normaal zou ik zeggen: Wij eisen ijs, maar dit weekend nietquote:
Oh, gezelligquote:
Dat hoop ik natuurlijk welquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen: Wij eisen ijs, maar dit weekend niet
[..]
Oh, gezellig
Oh wat leukquote:
Word het eindelijk weer gezellig hierquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn internet is bijna geregeld![]()
Moet alleen nog even wachten op nieuwe modem![]()
Die is er volgende week als het goed is.
Dat is wel het doel jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Word het eindelijk weer gezellig hier![]()
teringquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh wat leuk![]()
Wat ga je daar doen? Met wie? Hoe lang? Hoeveel fruitbier zal er zijn?
Ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
teringkruisverhoor ten top dit
Koffie drinken
geen bier
Ik ga het morgen, zaterdag en zondag meer dan goed makenquote:
en met wie enzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
teringkruisverhoor ten top dit
Koffie drinken
geen bier
Nice deze! Die keuken ook!quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:40 schreef Faxie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo even snel gemaakt.
Nu vertrekken want ben aan de laten kant
Klinkt goedquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga het morgen, zaterdag en zondag meer dan goed maken
Is het ookquote:
Jep, heb er al 2,5 uur op zittenquote:
Lekkerquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh Cryo is daar ook zo dol op
Ik hou er niet zo van
Wow, pro hoor. Respect. Leer mij zolang te leren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jep, heb er al 2,5 uur op zitten
Ben nu bezig met lecture slides leren en een oefententamen gemaakt van vorig jaar, 8,5
Ik had dat laatst met iets (ik weet niet meer wat) maar dat viel toen zo tegenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker![]()
Had het al zolang niet gehad, dus ik dacht; dat moet maar weer eens
Je moet gewoon nog even ontdekken hoe jij het fijnste leert, zodra je dat ontdekt hebt, gaat het allemaal echt snel, goed en vanzelfquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wow, pro hoor. Respect. Leer mij zolang te leren.
IJzeren Discipline en de drang om klaar te zijn met je studiequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wow, pro hoor. Respect. Leer mij zolang te leren.
Oja, dat heb ik ook wel eens. Maar bij puddingbroodje nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had dat laatst met iets (ik weet niet meer wat) maar dat viel toen zo tegen![]()
ennieweej gotta go for now
?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:31 schreef AldoTheApache het volgende:
Als iemand mij ff kan leren hoe je papier laadt, that would be great
Dat probeer ik al 10 jaar, werkt toch niet echt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet gewoon nog even ontdekken hoe jij het fijnste leert, zodra je dat ontdekt hebt, gaat het allemaal echt snel, goed en vanzelf
Ja het ligt aan de discipline, dat weet ik wel ja.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
IJzeren Discipline en de drang om klaar te zijn met je studie
Ben ik ook pas sinds een half jaar achterquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat probeer ik al 10 jaar, werkt toch niet echt.
Ja, de printerpapier is op, maar hij pakt het nietquote:
10 stokslagen per uur niet geleerd :pquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja het ligt aan de discipline, dat weet ik wel ja.
Echt waar?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik ook pas sinds een half jaar achterJe bent nog maar 20. Planvermogen komt sowieso pas na je 23e.
Hij pakt het nieuwe papier niet, bedoel je?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, de printerpapier is op, maar hij pakt het niet
[..]
10 stokslagen per uur niet geleerd :p
ik leg altijd snoep op de paginaAls ik 1 pagina heb gelezen krijg ik van mezelf een gummibär
Yesquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik plan altijd wel mijn week, maar sowieso komt er halverwege de week zoveel bij dat het toch giga druk wordt.
Hij pakt inderdaad het nieuwe papier nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij pakt het nieuwe papier niet, bedoel je?
En concentreer je je dan nog wel op je studie? Of alleen op het zo snel mogelijk lezen om een gummybeertje te kunnen eten?
Stomquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hij pakt inderdaad het nieuwe papier niet
Ow, ja maar ik moet vaak hele lappen tekst verwerkenMaar zoals nu heb ik alleen maar samenvattingen, lecture slides en oefenopgaves. Dan vreet ik gewoon uberhaupt veel snoep
Ik weet niet wat werktquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stom![]()
Als dat voor jou werkt
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet niet wat werktIk ben sinds dit trimester serieus aan mijn studie begonnen, en hiervoor haalde ik alles op dom geluk
![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Bleek dat ik mijn papierhouder moest uitschuivenHeeft ie al 1,5 jaar verkeerd gestaan
Normaliter ben ik niet zo van het leeftijd verhaal, ik denk dat zoiets per persoon verschilt en de ene is volwassener dan de andere. Maar in principe komt mij dit natuurlijk goed uit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yes
Ja, je kan vast al hele goede planningen maken. Maar je planning zo indelen dat je je er ook daadwerkelijk aan kan houden, dat komt pas rond je 23e
Ik heb dit trimester: Alle stof gedurende het trimester gelezen, op enige regelmaat naar de uni geweest (normaal ging ik nooit, en dan bedoel ik ook echt nooit) en ben nu al 2 weken bezig met 'studeren' voor mijn tentamens, Dus als het goed is ga ik alles halen. Maar voor het tentamen van dinsdag heb ik toch wel een beetje angstquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij werkt het om, als die beschikbaar zijn, richtvragen te beantwoorden. Deze antwoorden dan zo verwerken dat er 1 samenvatting uitkomt, en dan de samenvatting leren
Dat geldt uiteraard met alles. Dat is ook gewoon zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Normaliter ben ik niet zo van het leeftijd verhaal, ik denk dat zoiets per persoon verschilt en de ene is volwassener dan de andere. Maar in principe komt mij dit natuurlijk goed uit.
Wat studeer jij?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat geldt uiteraard met alles. Dat is ook gewoon zo.
Maar je brein kan gemiddeld rond de 23e levensjaar (door aanmaak van synapsen, die eerder niet aangemaakt worden ofzo) echt goed plannen. Maar dat verschilt uiteraard per persoon. Ik geloof dat ik het inmiddels wel kan, en ik ben 22. Maar er zijn ook mensen die het pas rond hun 27e kunnen. Ook vast mensen die op hun 16e al goed kunnen plannen. Maar ik heb het hier over wat uit onderzoek is gebleken, het gemiddelde.
Waarom heb je angst? En is het niet gewoon gezonde angst?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb dit trimester: Alle stof gedurende het trimester gelezen, op enige regelmaat naar de uni geweest (normaal ging ik nooit, en dan bedoel ik ook echt nooit) en ben nu al 2 weken bezig met 'studeren' voor mijn tentamens, Dus als het goed is ga ik alles halen. Maar voor het tentamen van dinsdag heb ik toch wel een beetje angst
Kan het ook nog na je 34e goedkomen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat geldt uiteraard met alles. Dat is ook gewoon zo.
Maar je brein kan gemiddeld rond de 23e levensjaar (door aanmaak van synapsen, die eerder niet aangemaakt worden ofzo) echt goed plannen. Maar dat verschilt uiteraard per persoon. Ik geloof dat ik het inmiddels wel kan, en ik ben 22. Maar er zijn ook mensen die het pas rond hun 27e kunnen. Ook vast mensen die op hun 16e al goed kunnen plannen. Maar ik heb het hier over wat uit onderzoek is gebleken, het gemiddelde.
Ik studeerde Creatieve Therapie. Ben er mee gestopt, maar heb wel alle ontwikkelingspsychologie en klinische psychologie gehadquote:
omdat ik gister 2 oefententamens maakte en die allebei niet haaldequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom heb je angst? En is het niet gewoon gezonde angst?
Dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom heb je angst? En is het niet gewoon gezonde angst?
Bij sommige mensen komt het nooit. Ik denk dat er weinig hoop is na je 34equote:Op donderdag 7 maart 2013 11:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan het ook nog na je 34e goedkomen?
Nog even goed leren dus en niet Fokken!quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
omdat ik gister 2 oefententamens maakte en die allebei niet haalde
Oh noes!quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij sommige mensen komt het nooit. Ik denk dat er weinig hoop is na je 34e
Met andere woorden; is er nog hoop voor ons oude mensen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan het ook nog na je 34e goedkomen?
Nice. Ik ook zoiets.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik studeerde Creatieve Therapie. Ben er mee gestopt, maar heb wel alle ontwikkelingspsychologie en klinische psychologie gehad
Ik ben een hele berg aan het printen dus kan me dan toch niet concentreren door die herriequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog even goed leren dus en niet Fokken!
Jij zoekt naar mijn idee altijd wel excuses om niet te hoeven leren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben een hele berg aan het printen dus kan me dan toch niet concentreren door die herrie
sssttt Huppelquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zoekt naar mijn idee altijd wel excuses om niet te hoeven leren.
hehehequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Beste bumpersticker ooit![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Beste bumpersticker ooit![]()
[ afbeelding ]
Wat studeer je dan?quote:
Ahja, oke.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben een hele berg aan het printen dus kan me dan toch niet concentreren door die herrie
met wie?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga het morgen, zaterdag en zondag meer dan goed maken
Social work. Ook een hoop psychologie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat studeer je dan?
[..]
Ahja, oke.
Social Work was bij ons het eerste jaar. Is daar ook een hele studie van ja? Of doe je een opleiding die daarbinnen valt?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Social work. Ook een hoop psychologie.
School is jouw wingman.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
nieuw projectgroepje alleen maar chicks
Ja ik studeer MWD, dat is 4 jaar HBO.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Social Work was bij ons het eerste jaar. Is daar ook een hele studie van ja? Of doe je een opleiding die daarbinnen valt?
Das meestal niet zo handig hoor. Of ze moeten ook daadwerkelijk goed zijn in de studie...quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
nieuw projectgroepje alleen maar chicks
Project is gelukkig geen exact vakquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das meestal niet zo handig hoor. Of ze moeten ook daadwerkelijk goed zijn in de studie...
Ja, precies zoals bij ons dus wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik studeer MWD, dat is 4 jaar HBO.
Ken je nietquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij sommige mensen komt het nooit. Ik denk dat er weinig hoop is na je 34e
Samen stuiteren?quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:13 schreef Tamashii het volgende:
Komt meer omdat ik het zo druk heb, dan moet ik van hot naar her en dan weer terug en alles moet op tijd. Haasten haasten haasten, normaliter ben ik gewoon van relax komt goed. Kan dus niet, want ja als ik te laat ben, ben ik de lul. En dan krijg ik van die rare mengingen in mijn buik enzo.
Gezelligquote:
Klinkt heel erg.. raar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
Hmm de nieuwe Optimel aardbei chili is best...apart en pittig
DAAR MOET EEN AARDBEI IN!!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
Wat voor persoon bedenkt die combinatie?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:13 schreef Tamashii het volgende:
Komt meer omdat ik het zo druk heb, dan moet ik van hot naar her en dan weer terug en alles moet op tijd. Haasten haasten haasten, normaliter ben ik gewoon van relax komt goed. Kan dus niet, want ja als ik te laat ben, ben ik de lul. En dan krijg ik van die rare mengingen in mijn buik enzo.
Mijn aardbeiendrankje is nog helemaal vol!!quote:
huh?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn aardbeiendrankje is nog helemaal vol!!
Ik stond vd week met een bakje in mijn handen maar nee... Toch niet gedaanquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn aardbeiendrankje is nog helemaal vol!!
Ik wacht tot een lekkere warme lentedag, dan haal ik aardbeien en ga ik genieten
Ik had vd week beschuit met aardbeienquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik stond vd week met een bakje in mijn handen maar nee... Toch niet gedaan
Ok ok.quote:
Hmm lekkerrrrrquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had vd week beschuit met aardbeien
Maakt sperma zoeter. En is gewoon goed voor je.quote:
ik drink liters ananassap per dag, is dat ook goed?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maakt sperma zoeter. En is gewoon goed voor je.
That'll do.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik drink liters ananassap per dag, is dat ook goed?
Met aardbeien? Met jou? Hoe kan ik daar nou nee tegen zeggenquote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met aardbeien? Met jou? Hoe kan ik daar nou nee tegen zeggen
Jaaa, doen doen doen!quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon gaat me haten![]()
[ afbeelding ]
Komt goedquote:
quote:
Nu pas wakker?quote:
Nee ik ben niet nu pas wakker.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu pas wakker?![]()
Kom je eten vandaag?
Waarom was er een kans dat jij in de buurt van Gorcum zou zijn dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet nu pas wakker.
Nee kom niet eten, ben niet in de buurt van Gorinchem vanmiddag.
Ik heb een afspraak in Breda dus dan kom ik op de terugweg langs Gorinchem op, maar die afspraak is verzet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom was er een kans dat jij in de buurt van Gorcum zou zijn dan?
Aha.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak in Breda dus dan kom ik op de terugweg langs Gorinchem op, maar die afspraak is verzet.
Bijnaquote:
Het is gewoon mijn eigen schuld geweest hoorquote:
Maar dan nog is het gewoon een klote stout bedrijf.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn eigen schuld geweest hoor![]()
Maar komt volgende week goed
Have you tried turning it off and on again?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Zo te zien een storing ofzo modem krijgt geen verbinding en staat te knipperen .
Uiteraard. Das het eerste wat je doetquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Er tegen schelden helpt ook niet?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard. Das het eerste wat je doet
Nou wat stom is is het feit dat ik nu moet wachten op een nieuwe modem. De modem die ik heb staat er pas 2 maandenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dan nog is het gewoon een klote stout bedrijf.
Lief aaien en kopjes gevenquote:
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou wat stom is is het feit dat ik nu moet wachten op een nieuwe modem. De modem die ik heb staat er pas 2 maanden
Daar kon de charmante Amsterdams pratende deerne mij geen antwoord op geven.quote:
Jaquote:
Ja sukkel dat zie ik ook wel... Blijft een stuk plasticquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Een plastic slipje knurft.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar kon de charmante Amsterdams pratende deerne mij geen antwoord op geven.
Prima, ze klonk geil
Sterker nog, straks heb ik er 3quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en straks heb je 2 modems? Of moet je die ene terug sturen?
Ik snap wel waarom ze zo duur zijn, als ze maar modems blijven weg geven.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterker nog, straks heb ik er 3![]()
Zal die anderen wel terug sturen
Nou inderdaadquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze zo duur zijn, als ze maar modems blijven weg geven.
Het is gelukt?quote:
Betaling geschiedt in natura?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi, ik stuur wel een factuur voor mijn diensten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
fixed 4u!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet, maar ik weet hoe mannen zijn
[..]
Dat mag in een spoiler hoor
Wat denk je weer slecht over mij.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet, maar ik weet hoe mannen zijn
[..]
Dat mag in een spoiler hoor
Jij zei het toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja of jij over mijWaarom zou ik dat willen
Lekker mensen in een straal van 3 km omver ademenquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan vreet je een handjevol knoflook om de geur te maskeren
Feeeel da powa!quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:55 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Lekker mensen in een straal van 3 km omver ademen.
Gelukkig woon ik alleenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:02 schreef Arachnia het volgende:
Naar de wc moeten terwijl er iemand op zit te kakken, dat is pas irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |