Mwa...quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:45 schreef TheFastOne het volgende:
Feest bij Flipsen vanwege nieuwe paus?
Zekerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Net even Fogel ontmoet in A'dam. Was weer leuk.
Dat ik daar financieel aan gelinkt ben doet er verder niet toe natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:39 schreef Fogel het volgende:
Zeker
En in een prima etablissement ook nog
Dat idd.quote:
..dat is op booking.com, maar op hun eigen site ziet het er wel uit alsof ze iets hebben..quote:Lloyd Hotel is fully booked for 29 Apr – 30 Apr (1 night, Mon–Tue)
BBC selling Lonely Planet to Kentucky cigarette billionaire Brad Kelleyquote:Op maandag 11 maart 2013 08:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Blijft een vraag open, aan wie...?
als wellicht toekomstig medewerker van één van de grootste uitgeverijen van Europa ben ik bovenmatig geïnteresseerd![]()
Backpackers lijken vaker te roken dan gemiddeld, logisch dus.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:32 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
BBC selling Lonely Planet to Kentucky cigarette billionaire Brad Kelley
Sinds ik het vanochtend op je FB las zit "Max don´t have sex with yout ex" in mijn hoofd. Waarvoor dankquote:Op maandag 25 maart 2013 16:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kocht afgelopen weekend de cd Yabba Dabba Dance, Greatest Hits van 1995.
Nu staan deze liedjes op repeat:
En ik wil de hele tijd meezingen. En dat klinkt niet mooi kan ik jullie verzekeren.
Maar ik word er wel blij van.![]()
![]()
![]()
Sorry!quote:Op maandag 25 maart 2013 16:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Sinds ik het vanochtend op je FB las zit "Max don´t have sex with yout ex" in mijn hoofd. Waarvoor dank
Dat is een stuk verantwoorder.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:51 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb voornamelijk de solo cd van Huub van der Lubbe op staan. We waren bij zijn optreden in Concerto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |