Er zijn wel wat meer onvoorziene problemen dan alleen maar de server capaciteit... Anders waren ze wel allemaal bezet/vol geweest met wachttijden van 1uur++++quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, hoe moeilijk kan het zijn om een shitload aan extra servers te huren om die eerste paar weken door te komen.
Niet eens kopen, huren. Huur gewoon die servers voor een maand.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:32 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
dat vraag ik me dus ook af. Ze weten toch hoeveel pre-orders ze hebben, ze weten uit ervaring hoeveel first-day buyers er ongeveer zijn
Koop dat aan serverruimte in, plus nog een keer de helft zodat je in ieder geval geen problemen hebt rond de launch. Er is maar 1 kans voor een eerste indruk, en die wordt nu flink verneukt..
die leningen heb ik gisteren pas nodig gehad toen ik een brandweer moest neer ploppen..quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:43 schreef Thrilled het volgende:
[..]
je kan in t begin alleen de kleinste leningen nemen, en die heb je nodig voor je wegen.. je moet veel beter uitdokteren hoeveel weg je in het begin neerplant, wanneer je services toevoegt etc..
geen ideequote:Op donderdag 7 maart 2013 09:44 schreef Thrilled het volgende:
hoe kan je voor die tijd geen brand hebben gehad dan
Dat zeg ik niet... Maar dit word echt van te voren geschat.. EA heeft echt geen inzicht in de retail op dit moment... pas na een week zullen de eerste cijfers naar buiten komen, maar retail gaat voor EA echt geen rapport uitbrengen als games nog niet uit is... Daar heeft EA geen supplier power voor...quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:42 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet bekrompen denken. Het zou bekrompen denken zijn als EA totaal geen inzicht heeft in het aantal pre-orders.
Ja, dat is ie. En zoals te verwachten was heeft ie gelijk met de always online-problemen. Het is gewoon vragen om problemen als je je serverpark niet op orde hebt. Zelfs na twee 'stresstesten'.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:47 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ben jij voor de launch al eens in dit topic geweest?
nee, alleen bij de beta 1 en om te melden dat beta 2 kwam.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:47 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ben jij voor de launch al eens in dit topic geweest?
dat zeg ik niet. ik heb 'm net 4x gekochtquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:48 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Danny kolere, we weten nu wel dat je het niks vindt.
dit helaas, ze zijn ook server patches aan het uitrollen, en dat zal alles met tweaks (+ bugs) te maken hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:43 schreef Cowamundo het volgende:
[..]
Er zijn wel wat meer onvoorziene problemen dan alleen maar de server capaciteit... Anders waren ze wel allemaal bezet/vol geweest met wachttijden van 1uur++++
heb je de officiele fora al gelezen? men doet niks anders dan klagen.. wat trouwens nutteloos is..quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:50 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, alleen bij de beta 1 en om te melden dat beta 2 kwam.
en om m'n angst uit te spreken voor precies wat er nu gebeurt. en om me erover te verbazen dat mensen dit zo gelaten accepteren. Als je een afstandsbediening koopt van een tientje die het niet doet op hoge poten naar de winkel en klagen, maar als je een spel koopt van 50 euro die het niet doet je schouders ophalen en zeggen 'mja, jammer. straks nog een keer proberen'.
nope.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:50 schreef -Kadesh- het volgende:
Is het spel ook te spelen op een pc die niet op het internet is aangesloten?
Kun je dan ook iets anders dan alleen maar in dit topic komen janken en 'I told you so' lopen roepen? Ik baal ook, maar het is nou eenmaal niet anders.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:50 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. ik heb 'm net 4x gekocht
wat wil je er tegen doen? i.t.t. een afstandbediening kan er geen alternatief worden geboden (wat overigens op gaat voor 99% van de games)quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:50 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, alleen bij de beta 1 en om te melden dat beta 2 kwam.
en om m'n angst uit te spreken voor precies wat er nu gebeurt. en om me erover te verbazen dat mensen dit zo gelaten accepteren. Als je een afstandsbediening koopt van een tientje die het niet doet op hoge poten naar de winkel en klagen, maar als je een spel koopt van 50 euro die het niet doet je schouders ophalen en zeggen 'mja, jammer. straks nog een keer proberen'.
Ja ik, maar deze is nog niet uitquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:23 schreef Bart het volgende:
Heeft iemand zijn key via cdkeyshere.com gekocht? Zo ja, werkt het?
Alsof je dit niet had zien kunnen aankomen. Kom op zeg, Danny heeft gelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:51 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Kun je dan ook iets anders dan alleen maar in dit topic komen janken en 'I told you so' lopen roepen? Ik baal ook, maar het is nou eenmaal niet anders.
Ook niet in singelplayer, of zit er dat niet eens op. Ik wil gewoon zelf een stad bouwen, zonder andere regio's en andere mensen.quote:
Ik zeg niet dat ik het niet zag aankomen. Ik zeg alleen dat je hoog en laag kunt springen, maar de situatie is zoals hij is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof je dit niet had zien kunnen aankomen. Kom op zeg, Danny heeft gelijk.
Grootste vermaak is...quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:52 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet zag aankomen. Ik zeg alleen dat je hoog en laag kunt springen, maar de situatie is zoals hij is.
Ik neem aan dat je Diablo III ook meegemaakt hebt? Dat was ook klagen, dat zit er nu eenmaal in. En op zich logisch, je koopt iets en je wil het dan oook day one spelen. Al is het bij D3 wel heel treurig gesteld omdat er echt geen enkele reden is om always online te zijn. Hier zegt men (of het zo is moeten we nog zien) dat er nog een andere reden is dan alleen DRMquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:52 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het niet zag aankomen. Ik zeg alleen dat je hoog en laag kunt springen, maar de situatie is zoals hij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |