Praat me niet van Bommie. We hadden in de usenettijd een oogje op dezelfde vrouw. Ik viste naast het net en hij is nu met haar getrouwd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:37 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Die was veel bespraakter over tieten en prammen enzo
Ach zit jij ooit zonder dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Praat me niet van Bommie. We hadden in de usenettijd een oogje op dezelfde vrouw. Ik viste naast het net en hij is nu met haar getrouwd.
Nee, maar een blauwtje lopen is nooit leuk. Zeker niet als je concurrent een vent isquote:
Jij hebt niets te klagen dus shut it up.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Praat me niet van Bommie. We hadden in de usenettijd een oogje op dezelfde vrouw. Ik viste naast het net en hij is nu met haar getrouwd.
quote:
Dan miste jij waarschijnlijk iets wat hij wel hadquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was begintijd op Vol volgens mij ... en Bommie was niet je enige concurrent (nee, niet ik)quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is geen gouden regel en daar weet jij alles vanquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:45 schreef Toverheks het volgende:
wie Michiel ook is, hij pikt wel het Topic van BendeB, Michiel weet alles, dan moet ie ook weten dat de laatste een nieuw topic opent
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan miste jij waarschijnlijk iets wat hij wel had
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ok zet maar op youtube en dan hier dan
Toen dit speelde bestond FOK! nog helemaal niet hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:45 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Als het bij FOK zou blijven... voila
alleen heb ik dat geflikt bij Pullupquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:46 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dat is geen gouden regel en daar weet jij alles van
Michiel in het begin beschaafd .... en nu langzaam uit de rol vallend ... wie o wie ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:45 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Jij hebt niets te klagen dus shut it up.
Huhquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alleen heb ik dat geflikt bij Pullup
Hij reageerde niet op m'n 2de post met letters... hmzzzquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Michiel in het begin beschaafd .... en nu langzaam uit de rol vallend ... wie o wie ?
Jianquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Michiel in het begin beschaafd .... en nu langzaam uit de rol vallend ... wie o wie ?
Laat maar gaan, al is hij een zij alles kan, en soms is hij wel gesjelligquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |