PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Speciaal voor deze tekst heeft een goede vertaalsite geraadpleegd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dit is goed Engels dus dit kan onze vandermar niet zijn toch
Nou, goed Engels zeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar dit is goed Engels dus dit kan onze vandermar niet zijn toch
simpel Engels dan. Er zitten iig geen fouten in, dat zou al een hele verbetering zijn voor onze steefiequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou, goed Engels zeg.Dat is bijna net zo goed Engels als vdm's Nederlands.
En wat is er nou leuk om met een silver team dat echt duur kost goedkopere teams inmaken ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Djeetje heeft wel een punt, ook bij silvers zijn er van die teams.Mensen die niet doorhebben dat je voor een vijfde van de prijs een beter en origineler team kunt kopen.
Omdat ze met een team van 10k niet winnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En wat is er nou leuk om met een silver team dat echt duur kost goedkopere teams inmaken ?
Ja ik dacht eerst dat hij ind e rust gewisseld werd, maar zag hem net toch echt een keer lopenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Lucas bakt er ook echt weinig van zeg
Ja, maar ga dan aan je skills werken, want wat ze nu doen leer je niks van.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat ze met een team van 10k niet winnen.
mickey.gifquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En wat is er nou leuk om met een silver team dat echt duur kost goedkopere teams inmaken ?
Je kan beter vragen: waarom zou je bijna 200k voor Agbonlahor betalen en bijna 100k voor Mayuka als je alleen maar LB+Y doet en tramp goals maakt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig spelers die ooit zullen toegeven dat ze slechter zijn dan een ander. Dat is een van de redenen waarom de FIFA-community zo verrot is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja, maar ga dan aan je skills werken, want wat ze nu doen leer je niks van.
De meeste mensen boeit het echt geen fuck dat ze geen origineel team hebben hoor..dat zie je toch ook wel aan 9 van de 10 wedstrijden die je speelt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:18 schreef Ajacied7 het volgende:
Djeetje heeft wel een punt, ook bij silvers zijn er van die teams.Mensen die niet doorhebben dat je voor een vijfde van de prijs een beter en origineler team kunt kopen.
Was je nog op tijd voor de trein?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je kan beter vragen: waarom zou je bijna 200k voor Agbonlahor betalen en bijna 100k voor Mayuka als je alleen maar LB+Y doet en tramp goals maakt?
Ja, zonder problemen eigenlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Was je nog op tijd voor de trein?
quote:
De gemiddelde futter weet niet wat een origineel team is. Laat staan een hybrid.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De meeste mensen boeit het echt geen fuck dat ze geen origineel team hebben hoor..dat zie je toch ook wel aan 9 van de 10 wedstrijden die je speelt.
Niet normaal wat een antivoetbal vandaag.quote:
Aan de ene kant gun ik het Valencia, aan de andere kant hoop ik niet dat ze scoren, want dan moet ik nog een verlenging kijken ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet normaal wat een antivoetbal vandaag.
Het viel behoorlijk tegen. Ik heb wel een paar deals die misschien 1k opleveren maar niet echt veel. De prijzen van sommige spelers zijn nu best wel laag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Nog wat dealtjes opgepikt in de trein?
lmao. opschrijven in codetaal imo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb een programma waar ik mijn wachtwoorden heb opgeslagen, die database is alleen beveiligd met een ander wachtwoord.
Drie keer raden welk wachtwoord ik ben vergeten
Dat van je Brazzersaccount?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:35 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb een programma waar ik mijn wachtwoorden heb opgeslagen, die database is alleen beveiligd met een ander wachtwoord.
Drie keer raden welk wachtwoord ik ben vergeten
ja maar kan er nu niet meer achter komenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lmao. opschrijven in codetaal imo.
Eens. Pastore is een briljante voetballerquote:
Ik heb nog nooit een voetballer zo absurd slecht zien spelen als Pastore vanavond denk ik. Zou zijn statistieken weleens willen zien qua gewonnen duels en succesvolle passes en dribbels. Echt te pijnlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eens. Pastore is een briljante voetballer
Bolshoi Boozequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
hoe zal ik mijn nieuwe futclub noemen? Getafe my Lawn?
Inter Ya Mumquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Dreh den swag auf (wie dat nummer kent moet zich rot gelachen hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
ik had al zo'n ideequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Tim86style
Zoek maar op. [ afbeelding ]
Heb je Prison Break gezien dan?quote:
Ibrahimovic speelt ook wel eens slecht.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een voetballer zo absurd slecht zien spelen als Pastore vanavond denk ik. Zou zijn statistieken weleens willen zien qua gewonnen duels en succesvolle passes en dribbels. Echt te pijnlijk
Pastore speelt al heeeeeeel lang slecht.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ibrahimovic speelt ook wel eens slecht.
Komt dat Heat van Miami Heat?quote:
nee van de hitte hierquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Komt dat Heat van Miami Heat?
Komt door Ibrahimovic.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pastore speelt al heeeeeeel lang slecht.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee van de hitte hier [ afbeelding ]
PSG heeft toch 40 miljoen voor hem betaald?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pastore speelt al heeeeeeel lang slecht.
Gayquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat shirtjes bestellen. #swag
Jij keek natuurlijk wekelijks naar Palermo in die tijdquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt door Ibrahimovic.
Pastore in zijn Palermo tijd
Nee, ik kijk enkel youtube compilatiesquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij keek natuurlijk wekelijks naar Palermo in die tijd
Bayern of Dortmund jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Juventus gaat de CL winnen dit jaar.
Wat een nummer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dreh den swag auf (wie dat nummer kent moet zich rot gelachen hebben)
Eerlijk is eerlijk, als je de juiste compilaties maakt, ben ik ook een hele goede voetballerquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, ik kijk enkel youtube compilaties
Ja, was echt achterlijk veel geld. Was de eerste grote aankoop toen geloof ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
PSG heeft toch 40 miljoen voor hem betaald?Was wel een groot talent een paar jaar geleden maar ook enorm opgehemeld door die voorzitter van Palermo.
Ben je nog steeds een beetje gefrustreerd dat je geen IF Boëtius hebt gekregen van EA?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
PSG heeft toch 40 miljoen voor hem betaald?Was wel een groot talent een paar jaar geleden maar ook enorm opgehemeld door die voorzitter van Palermo.
Ja, zant in de kud, allezquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ben je nog steeds een beetje gefrustreerd dat je geen IF Boëtius hebt gekregen van EA?
Ik weet nog dat VDM in FIFA 12 zijn IF in een opwelling kocht voor 140K en die een week later iets van 80K was.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, was echt achterlijk veel geld. Was de eerste grote aankoop toen geloof ik.
Neequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik weet nog dat VDM in FIFA 12 zijn IF in een opwelling kocht voor 140K en die een week later iets van 80K was.![]()
Pastore zou net mee kunnen bij Barcaquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geniale voetballer man. Wordt alleen misbruikt, zou naar Barca ofzo moeten gaan.
Tenminste een goed voetballende ploeg en dat komt zijn spel ten goede. Ruilen tegen Sanchez ofzoquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Pastore zou net mee kunnen bij Barca
Ohquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee
Ik kocht hem voor 160K en verkocht hem keurig op tijd voor net iets meer hoor
Ik denk niet dat hij zou spelen daar eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tenminste een goed voetballende ploeg en dat komt zijn spel ten goede. Ruilen tegen Sanchez ofzo
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
OhMaar je kocht hem wel in opwelling terwijl je hem daarna helemaal niet meer wilden? Toch?
Dat kloptquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
OhMaar je kocht hem wel in opwelling terwijl je hem daarna helemaal niet meer wilden? Toch?
Slechter dan Fabregas is hij niet, daarbij speelt Barca met 5 middenvelders.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zou spelen daar eerlijk gezegd
Ja een aanvaller voor een middenvelderquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tenminste een goed voetballende ploeg en dat komt zijn spel ten goede. Ruilen tegen Sanchez ofzo
Hij is echt wel slechter dan Fabregasquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Slechter dan Fabregas is hij niet, daarbij speelt Barca met 5 middenvelders.
wie op CB?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:07 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Pato en Balo in de spits?
Santanaquote:
Dat klopt, ik mis alleen de 5* skillsquote:
Nee manquote:
Lekker in xxs willen lopenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jaloers zijn op iemands shirtmaat.
Dat zijn toch niet hele toffe allemaal of zie ik de achterliggende gedachte niet ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat shirtjes bestellen. #swag
Jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, in Fryslan komt eindelijk de 2012-update binnen?
knakworstje want Aziequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef BDIL het volgende:
Stamina was opMinder dat Rijst zo snel op zijn knakworst getrapt is
Ik heb heel wat G-star en Copa shirts maar die blijven voor die prijs helemaal niet zo lang goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.snorgtees.com/
Heeft iemand hier weleens wat besteld? Staan toffe shirts tegen, maar ik ben bang voor de kwallie
check of amazon ze ook heeftquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.snorgtees.com/
Heeft iemand hier weleens wat besteld? Staan toffe shirts tegen, maar ik ben bang voor de kwallie
Ik vind ze echt heel tof. Is ook hele goede kwaliteit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zijn toch niet hele toffe allemaal of zie ik de achterliggende gedachte niet ?
normaal had je alles mooi getiled van de subs, nu heb je een hele lange lijstquote:
408 abonnementen beherenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
normaal had je alles mooi getiled van de subs, nu heb je een hele lange lijst
Waar is dit voor?quote:
Dan moet ik Macro maar eens gaan beginnen met leren want ik snap er geen reet vanquote:
solowquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Ja ik doe dat voor die bonusquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan moet ik Macro maar eens gaan beginnen met leren want ik snap er geen reet van![]()
Ben ook nog nooit naar Werkcollege geweest![]()
Netjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik doe dat voor die bonus
Ben na morgen al over de helft ervoor
Ja ik morgen beginnen, moet toch van half 1 tot half 3 wachten dus kan ik mooi ff 2 uur studeren in de UBquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
NetjesIk kan het niet opbrengen er om 6 uur voor op te staan
Ik ga van het weekend maar eens beginnen met macro leren, en daarna beetje finance. Dat zijn de 2 vakken die voor mij het onbekends t zijn. Marketing en Statistiek moeten wel lukken
deel van spaargeld wordt dan gebruikt voor buitenlandse investeringen toch, dus export neemt dan toe opdie handelsbalans.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik doe dat voor die bonus
Ben na morgen al over de helft ervoor
Dankjequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
deel van spaargeld wordt dan gebruikt voor buitenlandse investeringen toch, dus export neemt dan toe opdie handelsbalans.
minder investeringen dus geldwaarde zal wel zakken dan>Reele wisselkoers zakt.
dat zijn mijn conclusies na alles googelennu geen zin meer.
Ik moet morgen EBPén en dat Finance testje doen als ik zit te wachten op de Uniquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik morgen beginnen, moet toch van half 1 tot half 3 wachten dus kan ik mooi ff 2 uur studeren in de UB
quote:
Ja ik ga wachten op zon kerel waarmee ik finance ga doen. Allebei nog nooit naar een college geweestquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moet morgen EBPén en dat Finance testje doen als ik zit te wachten op de Uni![]()
Ik was wel van plan volgende week veel naar college te gaan, maar ben benieuwd of ik dat volhoud
Btw, deze opdruk op je shirt![]()
[ afbeelding ]
Welke genre ?quote:
Haha ja ik op het begin wel, maar ik ben ook benieuwdquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik ga wachten op zon kerel waarmee ik finance ga doen. Allebei nog nooit naar een college geweest
Wel een toffe serie: Bansheequote:
Ga Strike Back eens kijken danquote:
Man in black manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Wel goede dingen over gehoord jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ga Strike Back eens kijken danDie ga je dan ook wel goed vinden
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Man in black manDit is de grootste kut reactie van 2013SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
En ook al de 2013e keer dat hij dit heeft gepost.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:43 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dit is de grootste kut reactie van 2013
wow ziekquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/12877/
die upgrade
quote:
Geojen zin wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef vandermar het volgende:
Wie heeft interesse in mijn nieuwe team om die te zien?
Die van jou mag er ook wezenquote:
ja, post je team nu maar gewoonquote:
Ik zou hem sowieso nog wel posten hoorquote:
Neeeeeeeeeeeee dat is datzelfde team weer. Wacht maar tot morgen, kijk wat er dan uit de hoge hoed komt.quote:
Tnx hopi boiquote:
Waarom werk jij niet voor talloze profclubs om te vertellen wie ze moeten kopen?quote:
Heerlijke alliteratie is dit zeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waarom werk jij niet voor talloze profclubs om te vertellen wie ze moeten kopen?
En waarom heb jij geen jouwbuis kanaal met squad builders enzulks? is toch machtig mooi man
Wacht maar tot ik volgend jaar een PVR hebquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waarom werk jij niet voor talloze profclubs om te vertellen wie ze moeten kopen?
En waarom heb jij geen jouwbuis kanaal met squad builders enzulks? is toch machtig mooi man
Ik ben meer van de contaminaties en tautologiën.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pas als er nog een mooie anafoor, tricolon en climax instaat krijgt ie van mij kudo's
dat gedeelte van Latijn bij mij op schoolquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pas als er nog een mooie anafoor, tricolon en climax instaat krijgt ie van mij kudo's
is er een gedeelte van Latijn waar wel een zak aan is?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat gedeelte van Latijn bij mij op school
echt geen zak aan
nee, vertalen kan ik nog wel, maar het hele grammaticale deel moet gewoon weg. kontjeuktyfus enzulks...quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is er een gedeelte van Latijn waar wel een zak aan is?
Behalve de Stoa, dat vind ik wel interessant
ja dat vertalen gaat nu nog wel hequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, vertalen kan ik nog wel, maar het hele grammaticale deel moet gewoon weg. kontjeuktyfus enzulks...
dat weet ik... met teksten van Caesar, Ovidius enzo. Wat was Via Nova toch mooi in vergelijking met die tekstenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja dat vertalen gaat nu nog wel hedat wordt een zieke anticlimax volgend jaar joh
Caesar was ook nog wel makkelijk, maar Seneca en Plato jongequote:Op donderdag 7 maart 2013 00:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat weet ik... met teksten van Caesar, Ovidius enzo. Wat was Via Nova toch mooi in vergelijking met die teksten
Ik heb even zitten kijken op die site he, en die shirts zijn idd wel tof, maar meestal hebben ze de uitleg van de titel toch wel nodig.quote:
Plato is sowieso een vage gast, met zijn allegorie van de kont grotquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Caesar was ook nog wel makkelijk, maar Seneca en Plato jonge
een gat in de markt, godverdommequote:Op donderdag 7 maart 2013 00:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb even zitten kijken op die site he, en die shirts zijn idd wel tof, maar meestal hebben ze de uitleg van de titel toch wel nodig.
Prime time zou bijvoorbeeld vetter zijn als dat er ook opstond, nu zijn het gewoon priemgetallen. Of een klok met alleen priemgetallen erop ofzo, dan slaat het wat meer op Prime time
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
het waren allemaal vage gasten. Een fucking paard lid maken van de senaat, wtfquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Plato is sowieso een vage gast, met zijn allegorie van de kont grot![]()
Geeft een verfrissende kijk op de zaak. Dat je dat niet begrijptquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het waren allemaal vage gasten. Een fucking paard lid maken van de senaat, wtf
Caligula deed dat toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het waren allemaal vage gasten. Een fucking paard lid maken van de senaat, wtf
Ik vind ze veel toffer dan die site van jouw. Die zijn wat kinderachtiger imo. Maar ik heb ze besteld dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb even zitten kijken op die site he, en die shirts zijn idd wel tof, maar meestal hebben ze de uitleg van de titel toch wel nodig.
Prime time zou bijvoorbeeld vetter zijn als dat er ook opstond, nu zijn het gewoon priemgetallen. Of een klok met alleen priemgetallen erop ofzo, dan slaat het wat meer op Prime time
Die gast heeft last van snelle stemmingswisselingen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik sta met de rust in de gold cup finale 2-0 voor, dus ik stuur hem een berichtje: "What round are you in right now? The final?"
Krijg ik terug: "Yes, and you?"
Ik: "Ok! Me 2"
Krijg ik nog een berichtje terug, maar niet direct gelezen omdat ik die tijdens de aftrap terugkreeg. Meteen na rust maak ik met Lavezzi 3-0 en hij quit.Vond ik raar. Kijk ik naar dat berichtje, is het: "Fuck you".
Wat een idoot weer.
De meeste zijn voor nerdsquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik vind ze veel toffer dan die site van jouw. Die zijn wat kinderachtiger imo. Maar ik heb ze besteld dus ben benieuwd.
Ja, ik had echt een wtf-momentje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:09 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Die gast heeft last van snelle stemmingswisselingen.
Marchetti >>>>>>>>>> Siriguquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:08 schreef detennismaster het volgende:
Tim hoe bevalt Sirigu? Beter dan Marchetti?
Ik heb dat laatst ook gedaan toen ik in divisie 5 zat, ik kwam echt zieke teams tegen, ook in divisie 4 en 3quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik sta met de rust in de gold cup finale 2-0 voor, dus ik stuur hem een berichtje: "What round are you in right now? The final?", omdat ik altijd al nieuwsgierig naar was of je in de zelfde ronde zit.
Krijg ik terug: "Yes, and you?"
Ik: "Ok! Me 2"
Krijg ik nog een berichtje terug, maar niet direct gelezen omdat ik die tijdens de aftrap terugkreeg. Meteen na rust maak ik met Lavezzi 3-0 en hij quit.Vond ik raar. Kijk ik naar dat berichtje, is het: "Fuck you".
Wat een idoot weer.
Het gaat om de IF's van beide. Ik heb tot nu toe alleen met IF Marchetti gespeeld maar ik ben benieuwd of Sirigu beter is.quote:
4 tegengoals in 8 potjes ofzo, doet het prima. Gelijkwaardig denk ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:08 schreef detennismaster het volgende:
Tim hoe bevalt Sirigu? Beter dan Marchetti?
Ik wil ook een recorder.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik volgend jaar een PVR heb
Dazzle is volgens mij heel goedkoopquote:
240p voor de diehardsquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dazzle is volgens mij heel goedkoop
Heb ik al.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zelfs Minecraft is dan onscherpquote:
Ja en daar kijkt ook niemand vrijwillig meer naar. PVR of een El Gato is wel een mustquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
El Gato raadde iemand hier ook aan of waa dat weer een ander ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja en daar kijkt ook niemand vrijwillig meer naar. PVR of een El Gato is wel een must150 kost die El Gato nu nog steeds.
wist ik nog niet nvm danquote:
ook dat waren ik, maar die ding kost inderdaat wel heel duur.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
El Gato raadde iemand hier ook aan of waa dat weer een ander ?
nope, dat ding idd. Maar is het geld vast niet waard als het enige wat je ermee wil doen filmpjes maken is. Zullen er denk ik weinig zijn en steeds minder wordenquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
El Gato raadde iemand hier ook aan of waa dat weer een ander ?
U 4 real?quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ook dat waren ik, maar die ding kost inderdaat wel heel duur.
Welke moet ik dan ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, dat ding idd. Maar is het geld vast niet waard als het enige wat je ermee wil doen filmpjes maken is. Zullen er denk ik weinig zijn en steeds minder worden
ik wilde al even weten wie er zou(den) reagerenquote:
Als je het maar leuk vindtquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, dat ding idd. Maar is het geld vast niet waard als het enige wat je ermee wil doen filmpjes maken is. Zullen er denk ik weinig zijn en steeds minder worden
Geen bedoel ik meerquote:
ga de opofferingskosten maar berekenen VDMquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als je het maar leuk vindtIk wil ermee video bewerken en leuke fifa/cod montages maken
Ik doe het niet voor subs ofzo, gewoon voor de lulz
Jajaquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik wilde al even weten wie er zou(den) reageren![]()
nee, ik weet wel hoe ik die zin goed moet spellen, denk ik.
Hoe bedoel je? Ik zit nu ook maar wat nutteloos achter de computerquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ga de opofferingskosten maar berekenen VDM
Er is toch geen verschil tussen Elgato en PVR ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Geen bedoel ik meerMaar als je echt wil die El Gato I guess
Dat was ik ook, maar dat ding kost inderdaad wel veel/is wel duur.quote:
nou, hij is duur, dus wat ben je bereid te betalen en is het dat in jou beleving waard? gr gr mijn half gehandicapte economie-leraarquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik zit nu ook maar wat nutteloos achter de computerIk ga het ook enkel doen als ik niets anders te doen heb
1e is veel makkelijker aan te sluiten. Verder is die ook het nieuwere apparaat waar wat meer lijkt te gebeuren qua verbetering en updates dan de pvr. Maar dat kan ik ook fout zien omdat al die youtubers die El Gato natuurlijk niet al te objectief aan het promoten waren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er is toch geen verschil tussen Elgato en PVR ?
Ik ga het kopen van mijn fifa coins en het beetje dat ik verdien met weddenquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nou, hij is duur, dus wat ben je bereid te betalen en is het dat in jou beleving waard? gr gr mijn half gehandicapte economie-leraar
Die PVR kan je wel krijgen voor ¤80 dus dat is wel ¤70 verschil.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1e is veel makkelijker aan te sluiten. Verder is die ook het nieuwere apparaat waar wat meer lijkt te gebeuren qua verbetering en updates dan de pvr. Maar dat kan ik ook fout zien omdat al die youtubers die El Gato natuurlijk niet al te objectief aan het promoten waren.
Ahh, dat is wel erg veel verschil danquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die PVR kan je wel krijgen voor ¤80 dus dat is wel ¤70 verschil.
Dan heb ik het wel over een 2e hands pvr he (weet niet of het de nieuwste is)quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ahh, dat is wel erg veel verschil danLijkt mij dan niet dat die paar pluspunten 70 extra waard zijn.
Ja daarom zei ik ook geen 1 halen behalve als je het echt zeker weetquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dan heb ik het wel over een 2e hands pvr he (weet niet of het de nieuwste is)
Maarja hoevaak zal je hem gebruiken 5x en als het dan niet leuk is beland het in de kast.
wtffquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker dan, maandag overdag gewoon -15
quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar via PVR kan je toch gewoon wel hdmi blijven game ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik ook geen 1 halen behalve als je het echt zeker weetAnders toch zonde, precies zo'n aankoop die veel mensen een paar keer gebruiken en vervolgens nooit meer.
[..]
wtff
Seems legit.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt mij ook wel wat overdreven jaquote:
huilenquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook wel wat overdreven jaMaar - 8 zou het 's nachts wel kunnen worden
Maar ik ben slapie doen, toedeloe
Das niks.. In de zomer in de diepvries werkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel apart, in een week van 15 in de plus naar 15 in de min
Ik bedoelde daarmee dat het vooral iets is wat niet vaak voor zal zijn gekomen in Nederland. Je kan het natuurlijk wel nabootsen, en geloof goed dat je dan even moet wennen aan temperatuurquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das niks.. In de zomer in de diepvries werkenVan -28 naar +32, BAM. Dan moet je gewoon verplicht een half uur in het gebouw blijven om geleidelijker van temp te verwisselen
In de supermakt was dat al erg, daar is het lang niet zo koud maar als je daar de hele dag bent, lekker koel is het daar krijg je ook een flinke klap van de hitte buiten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Das niks.. In de zomer in de diepvries werkenVan -28 naar +32, BAM. Dan moet je gewoon verplicht een half uur in het gebouw blijven om geleidelijker van temp te verwisselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herhaling seizoen 1 dacht ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:02 schreef Hoogstaande het volgende:
Geordie Shore is weer begonnen aan een nieuw seizoen
[ Bericht 41% gewijzigd door Lindgren. op 07-03-2013 01:11:16 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon face-to-face man. Zo doen de ekte bazen het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Herhaling seizoen 1 dacht ik.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Ja, lijkt me serieus ook makkelijker. Je ziet aan haar reactie dan wel waar je aan toe bent, via whatsapp is er echt 0 emotie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon face-to-face man. Zo doen de ekte bazen het.
Dat niet alleen, maar dan toon je meer zelfvertrouwen. Chicks diggen dat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, lijkt me serieus ook makkelijker. Je ziet aan haar reactie dan wel waar je aan toe bent, via whatsapp is er echt 0 emotie.
Ja vast, seizoen 5 is een herhaling van seizoen 1. Dat ik dat zelf niet had kunnen bedenken.quote:
Ik dacht dat je die bedoelde die net op tv was.quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja vast, seizoen 5 is een herhaling van seizoen 1. Dat ik dat zelf niet had kunnen bedenken.
O nee, want dat is geen nieuw seizoenquote:Op donderdag 7 maart 2013 01:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die bedoelde die net op tv was.Aangezien het precies begon toen jij postte.
Godverquote:Op donderdag 7 maart 2013 02:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Mooi leesvoer nog op de late avond, voor de nachtbraker:
SEX / Kleine schaamlippen na bevalling
quote:Op donderdag 7 maart 2013 02:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Mooi leesvoer nog op de late avond, voor de nachtbraker:
SEX / Kleine schaamlippen na bevalling
Druk hierquote:
Activision?quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:22 schreef Zhano het volgende:
Hehe, zat ff in het SimCity topic te loeren. Daar gaat het over hoe kut de servers van dat spel wel niet zijn etc, en dat ze alleen op geld uit zijn.... Raad eens wie dat spel uitgeeft?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Activision?
Wat betreft de servers: zou kunnen. Wat betreft het geld: volgens mij is iedere commerciele instelling op geld uit
Een aantal zaken spreekt niet voor ze, maar ik geloof niet dat ik het totaalbeeld heb. Mocht het zo zijn, dan gaan ze vroeg of laat de negatieve gevolgen daarvan ondervinden. Vrije martkwerking enzoquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk, alleen EA is echt een konkobedrijf wat met zo weinig mogelijk moeite zo veel mogelijk geld wil harken zonder ook maar 1 moment aan het belang van klanten te denken...
In de meeste gevallen is er niet echt een alternatief hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een aantal zaken spreekt niet voor ze, maar ik geloof niet dat ik het totaalbeeld heb. Mocht het zo zijn, dan gaan ze vroeg of laat de negatieve gevolgen daarvan ondervinden. Vrije martkwerking enzo
Tsja...je moet toegeven dat ze het slim doen: over een paar weken is WIDM afgelopen, en gaan mensen toch weer behoefte hebben aan een soortgelijke serie. Het alternatief is weer een jaar wachten, dus dit zou best een redelijk succes kunnen worden. Net5 heeft alleen het nadeel dat het volgens mij niet bij heel veel mensen "in het systeem zit". Ik kijk bijvoorbeeld nooit naar Net5. En mocht ik er een keer uitkomen, dan zap ik gelijk door, omdat er dan een belabberde serie bezig isquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.net5.nl/programmas/sabotage
Net5 komt even met een remake van Wie is de molMet Hero Brinkman
Nu niet nee, maar als een deel van de community zich tegen EA keert, is er ongetwijfeld een partij die daar brood in ziet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
In de meeste gevallen is er niet echt een alternatief hoor
Ik vind dit wel heel direct gejatquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tsja...je moet toegeven dat ze het slim doen: over een paar weken is WIDM afgelopen, en gaan mensen toch weer behoefte hebben aan een soortgelijke serie. Het alternatief is weer een jaar wachten, dus dit zou best een redelijk succes kunnen worden. Net5 heeft alleen het nadeel dat het volgens mij niet bij heel veel mensen "in het systeem zit". Ik kijk bijvoorbeeld nooit naar Net5. En mocht ik er een keer uitkomen, dan zap ik gelijk door, omdat er dan een belabberde serie bezig is
Overigens zie je op heel veel plaatsen aspecten van WIDM terugkomen. Ik zat gisteren die aflevering van Cheat on me terug te kijken, maar daarin waren ook heel duidelijk een aantal WIDM-elementen te herkennen.
Beter goed gejat dan slecht verzonnen, denk ik
Lievquote:
Skklsquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:41 schreef Thorb het volgende:
Mijn pa stond vanochtend om 6 uur op schiphol, waren de vluchtgegevens verkeerd doorgegeven
Morgen nieuwe poging
Hey niet fucken met Liza Sips!quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dit wel heel direct gejatDaarbij is dit hetzelfde pulletje bekende Nederlanders die ook meedoet aan al die andere SBS zooi met springen van duikplanken en dansen op ijs. En ik geloof nooit dat het net zo goed in elkaar gaat zitten als WIDM. Daar lijkt de groep an sich mij ook niet serieus genoeg voor.
En Cheat on me, wat sowieso echt een vaag programma was, vind ik toch niet heel veel WIDM- elementen hebben. Maar sowieso is het belangrijkst dat edereen zit daar met een verborgen agenda ipv 1 die opdrachten wil verneuken. En dat is toch wel in de basis exact hetzelfde als widm in ieder geval.
Wel graagquote:
gtst hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel graag
Maar dat is gewoon een van een groepje BN'ers die zich graag voor lul laat zetten om geld te verdienen als 'bn'er'. Beetje triest, mensen die bekend zijn van het BN'er zijn
Doe eens normaal over Inge de Bruijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel graag
Maar dat is gewoon een van een groepje BN'ers die zich graag voor lul laat zetten om geld te verdienen als 'bn'er'. Beetje triest, mensen die bekend zijn van het BN'er zijn
Ja al een paar jaar geleden, en daar heeft ze maar een jaartje in gezeten ofzoquote:
Klopt. Vond het sowieso altijd leuker met onbekenden, dit soort programma's.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel graag
Als je het zo op een rijtje zet zijn er toch meer die nog niet eerder aan SBS getroll mee hebben gedaan dan ik dachtquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:47 schreef Thorb het volgende:
De meeste zijn gewoon bekend hoor?
Ben Saunders - die zanger
Lange Frans- die rapper
Hero Brinkman - die politicus
Jeffrey Wammes - topturner
Manuel Broekman - presentator
Sylvia Geersen- model
Inge de Bruijn - olympisch kampioen
Edith Bosch - olympisch medaille winnaar
Rosalie van Breemen - die ken ik niet
en Liza Sips - gtst
Ok maar kom op. Ben Saunders won een talentenshow en probeert nu zo lang mogelijk zn BN'er status te rekken, Lange Frans leent zich tegenwoordig ook overal voor. Wammes is wss omdat ze Epke niet konden krijgen. Dat model won volgens mij ook zo'n show en is wss van het niveau Kim Feenstraquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je het zo op een rijtje zet zijn er toch meer die nog niet eerder aan SBS getroll mee hebben gedaan dan ik dacht
Dit is wel een hele makkelijke manier om zaken plat te slaan, wat mij betreftquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok maar kom op. Ben Saunders won een talentenshow en probeert nu zo lang mogelijk zn BN'er status te rekken, Lange Frans leent zich tegenwoordig ook overal voor. Wammes is wss omdat ze Epke niet konden krijgen. Dat model won volgens mij ook zo'n show en is wss van het niveau Kim FeenstraInge de Bruijn profiteert al bijna tien jaar ofzo van haar status als Olympisch Kampioene om overal en nergens op te draven. Liza Sips heeft al 2 jaar bijna nergens meer in gespeeld volgens mij...
Kloptquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is wel een hele makkelijke manier om zaken plat te slaan, wat mij betreft
Nee klopt ook, alleen het zijn wel wat meer Bekende Nederlanders die nog niet aan andere flutshows van SBS hebben meegedaan als ik dacht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok maar kom op. Ben Saunders won een talentenshow en probeert nu zo lang mogelijk zn BN'er status te rekken, Lange Frans leent zich tegenwoordig ook overal voor. Wammes is wss omdat ze Epke niet konden krijgen. Dat model won volgens mij ook zo'n show en is wss van het niveau Kim FeenstraInge de Bruijn profiteert al bijna tien jaar ofzo van haar status als Olympisch Kampioene om overal en nergens op te draven. Liza Sips heeft al 2 jaar bijna nergens meer in gespeeld volgens mij...
Wat moet je hier nou weer mee dantwitter:Matt_Widz twitterde op donderdag 07-03-2013 om 08:03:15Go get the Ultimate Team Pack Simulator app! Lets you simulate over 30 different packs and store the cards you get! https://t.co/XEn5ve7hk8 reageer retweet
Laat ik het dan zo stellen: het zijn allemaal BN-ers waarvan we tenminste nog weten waarom ze ooit BN-er zijn geworden. In bepaalde shows zie ik "BN-ers" rondlopen waarvan ik me echt afvraag hoe zij aan de status "BN-er" zijn gekomen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
KloptMaar vertel me maar wat niet waar is...
Ik zit ff te kijken bij de WIDM kandidaten van dit jaar, ken daar niet zo veel van. Kees Tol is ook een beetje bekend omdat hij een vriend van Jan Smit is, maar Zarayda, Tim, Ewout, Joep etc zijn wel 'actueel'.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee klopt ook, alleen het zijn wel wat meer Bekende Nederlanders die nog niet aan andere flutshows van SBS hebben meegedaan als ik dacht.
Het blijven voor een groot deel Flut BN'ers die ook nog te vaak op tv zijn. Bij WIDM zijn het tenminste nog Onbekende Bekende Nederlanders
Zien hoe slecht packs zijn, of ds2 kan dan gold packs openen zonder verlies te maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wat moet je hier nou weer mee dantwitter:Matt_Widz twitterde op donderdag 07-03-2013 om 08:03:15Go get the Ultimate Team Pack Simulator app! Lets you simulate over 30 different packs and store the cards you get! https://t.co/XEn5ve7hk8 reageer retweet
Maar hij weet toch nooit de frequenties waarin spelers voorkomen. Naja niet mijn ding iigquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zien hoe slecht packs zijn, of ds2 kan dan gold packs openen zonder verlies te maken.
Hou je je een beetje rustig? Ze zijn niet zoveel gewend in Stilburgquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar ik ga maar weer eens richting Tillie
Niet te vroeg juichen, eerst een paar dagen afwachten of het echt zijn lapo wasquote:
Mijn zilveren verkopen ook amperquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:42 schreef Toefjes het volgende:
Gouden contracten verkopen niet voor 650 coins
Klopt kon ze gisteren oppikken voor 300 coins op de eerste pagina. Die glanzende variant.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:42 schreef Toefjes het volgende:
Gouden contracten verkopen niet voor 650 coins
Ik voor 400 coins, maar was pas om half 12 thuis helaasquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Klopt kon ze gisteren oppikken voor 300 coins op de eerste pagina. Die glanzende variant.
Normaal moet je dan naar pagina 170 of zo
Zit je voor de brievenbus te wachten?quote:
Daarom wil ik wel de contracten voor het weekend de deur uit hebben. Vandaag 650 coins, morgen 600 coins dan maar. Wat een crime weerquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:48 schreef FCsuarez het volgende:
Mogeuh![]()
gewoon de contracten even bewaren. en hopen dat EA niet te veel met HH gaat strooien.
weet niet wat ze van t weekend gaan doen. maar het zal vast iets met pack opening zijn.
snel nog even alle formations de deur uit dusmoet nog maar 2 pagina's
Ik hoop eigenlijk dat hij vandaag binnenkomt ja, dat zou fijn zijn. Geen idee hoe laat de post hier komt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je voor de brievenbus te wachten?
Thanks.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]Niet leuk zo alleen op je kamertje. Beterschap
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:49 schreef Aldo-MC het volgende:
Vanavond Top Gun kijken met een dame dus hopelijk weer eens neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |