Beste mensen,
Mijn vriendin is recentelijk bevallen van ons kerngezond kindje. Echter, haar schaamlippen zijn beduidend kleiner en bijna 'helemaal in de sleuf' om het zo maar eens te zeggen. Ik ben hier niet erg blij mee.
Er was tijdens en na de bevalling sprake van een totaalruptuur. Oftewel, ingescheurd tot achteraan en dus heeft ze veel hechtingen. Echter die zitten vooral achteraan.
In tegenstelling tot (zoals ik voornamelijk las) andere mannen en vrouwen vond ik de grotere mooier. Er waren geen uitstulpingen of kalkoenenkin, maar het was gewoon een lekker 'hamburgerkutje'. Alles in goede proporties, maar ze zaten niet teruggetrokken in de sleuf. Ze waren duidelijk zichtbaar. Dit tot mijn genoegen.
Ik ben op zoek naar lotgenoten van mijn vriendin of mensen die hier meer over weten.
Mogelijkerwijs weten jullie ook of de schaamlippen weer terug komen in de voor mij 'normale grootte'.
Wat is de te bewandelen weg als ze niet meer tevoorschijn komen?
Heeft dit te maken met de hechtingen? En zo ja, hersteld dit zich dan nog en hoe en hoe lang?
Wie kan hier uberhaupt meer over vertellen?
Tot slot: mijn vriendin vind het geen ramp, maar liever had ze haar 'hamburgertje' ook weer terug.
Ik heb haar altijd geprezen om het uiterlijk van haar doosje en dat vond ze zelf ook erg prettig. Het zou zonde zijn als het nu zo moest eindige. Bij voorbaat dank.
Ich haop det mien vraog beantjwaord wurdj.