Nee, die ook niet. Nu ik er over nadenk, loop ik sowieso niet echt warm voor zangeressen.quote:
kusjequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
doei ik ga slapen voel me kut en dan ga ik kut doen tegen andere mensen. tot vannacht ofzo
awhquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
doei ik ga slapen voel me kut en dan ga ik kut doen tegen andere mensen. tot vannacht ofzo
doeiquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
wel voor spaids tochquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, die ook niet. Nu ik er over nadenk, loop ik sowieso niet echt warm voor zangeressen.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
...omdat...?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, die ook niet. Nu ik er over nadenk, loop ik sowieso niet echt warm voor zangeressen.
Nee, maar ik zei dat ik niet echt warm loop voor zangeressen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Ik zei toch ook nergens dat Spaids zong
maar wel voor Spaids. Die geen zangeres isquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, maar ik zei dat ik niet echt warm loop voor zangeressen.
Hiquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stu
Vanavond weer dronken worden?
Oh, ik had het alleen over uiterlijk. Maar ik kan niet echt een zangeres bedenken die ik tof vind, laat ik het zo stellen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
...omdat...?
ik lig niet echt warm voor zangers want ik hou niet van mannenstemmen, over het algemeen. er zijn ook veel zangers die ik wel tof vind
Gewoon niet doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vrees de dag dat ik kinderen moet baren
Ja daaromquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar wel voor Spaids. Die geen zangeres is
dezequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
dus je kan geen zangeres noemen die je wel knap vindquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, ik had het alleen over uiterlijk. Maar ik kan niet echt een zangeres bedenken die ik tof vind, laat ik het zo stellen.
Not too bad. Een spontane bloedneus maar dat heb ik wel vakerquote:
Ik wil later zulke kinderenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
kinderen zijn stom. Punt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar kids zijn zo liefen adopteren wil ik niet
Zo uit m'n hoofd, niet nee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
dus je kan geen zangeres noemen die je wel knap vind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |