SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon voor de vorm toch.Welke vormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ervaring mee?quote:![]()
Tot jij het slachtoffer bentquote:
quote:
Make us.quote:
Wat. Ik kan hem veranderen wanneer ik hem wil. Dus waarom zou ik eerst de TT bedenken en dan pas het topic openen. Tegen die tijd zijn die kapers me allang voor.quote:
Dexter's number one rule; only kill people who kill people.quote:
Ik heb serieus dromen over hem gehad. Ik wilde met hem trouwen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dexter's number one rule; only kill people who kill people.
Ik ben niet van plan mensen te vermoorden, dus heeft hij geen reden om mij te vermoorden
Gelukkigquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan mensen te vermoorden, dus heeft hij geen reden om mij te vermoorden
Hahahahahaha. Volgende keer dump ik je echt langs die donkere weg.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb serieus dromen over hem gehad. Ik wilde met hem trouwen.
quote:
quote:
Omdat ik al lange relaties heb gehad, samengewoond heb en wil trouwen op termijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je dan weten dat trouwen "" is?
Hij kan altijd een uitzondering maken natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan weet je niet hoe trouwen isquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik al lange relaties heb gehad, samengewoond heb en wil trouwen op termijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |