SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon voor de vorm toch.Welke vormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ervaring mee?quote:![]()
Tot jij het slachtoffer bentquote:
quote:
Make us.quote:
Wat. Ik kan hem veranderen wanneer ik hem wil. Dus waarom zou ik eerst de TT bedenken en dan pas het topic openen. Tegen die tijd zijn die kapers me allang voor.quote:
Dexter's number one rule; only kill people who kill people.quote:
Ik heb serieus dromen over hem gehad. Ik wilde met hem trouwen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dexter's number one rule; only kill people who kill people.
Ik ben niet van plan mensen te vermoorden, dus heeft hij geen reden om mij te vermoorden
Gelukkigquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan mensen te vermoorden, dus heeft hij geen reden om mij te vermoorden
Hahahahahaha. Volgende keer dump ik je echt langs die donkere weg.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb serieus dromen over hem gehad. Ik wilde met hem trouwen.
quote:
quote:
Omdat ik al lange relaties heb gehad, samengewoond heb en wil trouwen op termijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je dan weten dat trouwen "" is?
Hij kan altijd een uitzondering maken natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan weet je niet hoe trouwen isquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik al lange relaties heb gehad, samengewoond heb en wil trouwen op termijn.
pffftttquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik al lange relaties heb gehad, samengewoond heb en wil trouwen op termijn.
Gewoon gezien bij anderen. Ik vind het ook wel mooi hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je dan weten dat trouwen "" is?
Dat kan. Maar dan nog val ik niet in het profiel van de slachtoffers die hij dan zou kiezenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij kan altijd een uitzondering maken natuurlijk.
Of zich vergissen
Die regel verbreekt hij toch op het eind?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begin al vast met sparen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Spoiler!!!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die regel verbreekt hij toch op het eind?
Ja, klopt. Maar daar heeft hij zijn redenen voorquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die regel verbreekt hij toch op het eind?
Ligt eraan hoe het er bij die anderen eruit zagquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon gezien bij anderen. Ik vind het ook wel mooi hoor.
Nee. Zucht. Jij weet ook niet hoe het is om je auto rijbewijs te hebben, maar toch wil je hem nietwaar?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan weet je niet hoe trouwen is
Voor de bruiloft?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Zucht. Jij weet ook niet hoe het is om je auto rijbewijs te hebben, maar toch wil je hem nietwaar?
SCHIET EENS OP MAN.quote:
Truequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar daar heeft hij zijn redenen voor
Wil je zo'n droombruiloft?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Zucht. Jij weet ook niet hoe het is om je auto rijbewijs te hebben, maar toch wil je hem nietwaar?
Ja toch, die was fucking goed verzonnen voor iemand die te weinig slaap heeft gehad en op het werk zit.quote:
Ja. In Frankrijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor de bruiloft?3 dagen lang hee.
Gewoon afstraffen die handelquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat. Ik kan hem veranderen wanneer ik hem wil. Dus waarom zou ik eerst de TT bedenken en dan pas het topic openen. Tegen die tijd zijn die kapers me allang voor.
Trouwen met het halen van een rijbewijs halen vergelijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zat maar te grappen hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
fucking goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toch, die was fucking goed verzonnen voor iemand die te weinig slaap heeft gehad en op het werk zit.
Pffft. Nee de mijne.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. In Frankrijk
Rokje is mijn getuigen iig.
Heel goed, meid. Chapeau.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toch, die was fucking goed verzonnen voor iemand die te weinig slaap heeft gehad en op het werk zit.
Overigens, doet hij dat niet trouwens.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True![]()
Ben wel benieuwd naar het nieuwe seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jezus. Het is geen vergelijking in die zin. Alleen het is onzin dat je je niet op iets kan verheugen omdat je het nog niet gehad hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trouwen met het halen van een rijbewijs halen vergelijkenDie vergelijking snap ik niet. Leg eens uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |