SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon voor de vorm toch.Welke vormSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ervaring mee?quote:![]()
Tot jij het slachtoffer bentquote:
quote:
Make us.quote:
Wat. Ik kan hem veranderen wanneer ik hem wil. Dus waarom zou ik eerst de TT bedenken en dan pas het topic openen. Tegen die tijd zijn die kapers me allang voor.quote:
Dexter's number one rule; only kill people who kill people.quote:
Ik heb serieus dromen over hem gehad. Ik wilde met hem trouwen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dexter's number one rule; only kill people who kill people.
Ik ben niet van plan mensen te vermoorden, dus heeft hij geen reden om mij te vermoorden
Gelukkigquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan mensen te vermoorden, dus heeft hij geen reden om mij te vermoorden
Hahahahahaha. Volgende keer dump ik je echt langs die donkere weg.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb serieus dromen over hem gehad. Ik wilde met hem trouwen.
quote:
quote:
Omdat ik al lange relaties heb gehad, samengewoond heb en wil trouwen op termijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je dan weten dat trouwen "" is?
Hij kan altijd een uitzondering maken natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar dan weet je niet hoe trouwen isquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik al lange relaties heb gehad, samengewoond heb en wil trouwen op termijn.
pffftttquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik al lange relaties heb gehad, samengewoond heb en wil trouwen op termijn.
Gewoon gezien bij anderen. Ik vind het ook wel mooi hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je dan weten dat trouwen "" is?
Dat kan. Maar dan nog val ik niet in het profiel van de slachtoffers die hij dan zou kiezenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij kan altijd een uitzondering maken natuurlijk.
Of zich vergissen
Die regel verbreekt hij toch op het eind?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik begin al vast met sparen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Spoiler!!!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die regel verbreekt hij toch op het eind?
Ja, klopt. Maar daar heeft hij zijn redenen voorquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die regel verbreekt hij toch op het eind?
Ligt eraan hoe het er bij die anderen eruit zagquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon gezien bij anderen. Ik vind het ook wel mooi hoor.
Nee. Zucht. Jij weet ook niet hoe het is om je auto rijbewijs te hebben, maar toch wil je hem nietwaar?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar dan weet je niet hoe trouwen is
Voor de bruiloft?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Zucht. Jij weet ook niet hoe het is om je auto rijbewijs te hebben, maar toch wil je hem nietwaar?
SCHIET EENS OP MAN.quote:
Truequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar daar heeft hij zijn redenen voor
Wil je zo'n droombruiloft?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. Zucht. Jij weet ook niet hoe het is om je auto rijbewijs te hebben, maar toch wil je hem nietwaar?
Ja toch, die was fucking goed verzonnen voor iemand die te weinig slaap heeft gehad en op het werk zit.quote:
Ja. In Frankrijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voor de bruiloft?3 dagen lang hee.
Gewoon afstraffen die handelquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat. Ik kan hem veranderen wanneer ik hem wil. Dus waarom zou ik eerst de TT bedenken en dan pas het topic openen. Tegen die tijd zijn die kapers me allang voor.
Trouwen met het halen van een rijbewijs halen vergelijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zat maar te grappen hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
fucking goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toch, die was fucking goed verzonnen voor iemand die te weinig slaap heeft gehad en op het werk zit.
Pffft. Nee de mijne.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. In Frankrijk
Rokje is mijn getuigen iig.
Heel goed, meid. Chapeau.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja toch, die was fucking goed verzonnen voor iemand die te weinig slaap heeft gehad en op het werk zit.
Overigens, doet hij dat niet trouwens.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True![]()
Ben wel benieuwd naar het nieuwe seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Jezus. Het is geen vergelijking in die zin. Alleen het is onzin dat je je niet op iets kan verheugen omdat je het nog niet gehad hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trouwen met het halen van een rijbewijs halen vergelijkenDie vergelijking snap ik niet. Leg eens uit
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Overigens, doet hij dat niet trouwens.
Roy, niet op de spoiler klikken.Ja okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Picsquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
sowieso, als Tammii wil gaan trouwen moeten er eerst pics van haar kont hier geshowed worden
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:12 schreef AldoTheApache het volgende:
sowieso, als Tammii wil gaan trouwen moeten er eerst pics van haar kont hier geshowed worden
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pffft. Nee de mijne.
[ afbeelding ]
Wauw.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Witte jurk, trouwauto, fotoreportage, groot feest met een band van 3000 euro, 200 man uitnodigen.quote:
Ik snap je puntquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus. Het is geen vergelijking in die zin. Alleen het is onzin dat je je niet op iets kan verheugen omdat je het nog niet gehad hebt.
Jij stelt je toko beschikbaar?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Witte jurk, trouwauto, fotoreportage, groot feest met een band van 3000 euro, 200 man uitnodigen.
een jaar lang plannen en stressen over de details etc
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil het klein, intiem. Klein zaaltje met vrienden en familie. Wel een mooie jurk, een mooie trouwauto (het liefst een VW Hippie busjequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Witte jurk, trouwauto, fotoreportage, groot feest met een band van 3000 euro, 200 man uitnodigen.
En als het dan zover is hondsberoerd zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Of je vent die dan the Hangover nadoet met z'n maten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En als het dan zover is hondsberoerd zijn.
Zo'n mooie tattoo op je kopquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je vent die dan the Hangover nadoet met z'n maten.
30 augustus gaat mijn beste maat trouwen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je vent die dan the Hangover nadoet met z'n maten.
Witte/Bordeauxrode jurk. foto's door de gasten en dan gewoon iemand ronselen die dus wel goed kan fotograferen en dat leuk vind. Wel een groot feest ja op een mooie locatie, maar 200 man wordt em denk ik niet. Stressen doe ik niet, gewoon een ceremoniemeester van de beste vrienden/vriendinnen kiezen en je bent de man. Ohja en band worden gewoon cover/amateurbandjes. Heb er al een paar gespaard.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet het nog een bijzondere datum worden?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Witte/Bordeauxrode jurk. foto's door de gasten en dan gewoon iemand ronselen die dus wel goed kan fotograferen en dat leuk vind. Wel een groot feest ja op een mooie locatie, maar 200 man wordt em denk ik niet. Stressen doe ik niet, gewoon een ceremoniemeester van de beste vrienden/vriendinnen kiezen en je bent de man. Ohja en band worden gewoon cover/amateurbandjes. Heb er al een paar gespaard.
Ik ken wel bands.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Witte/Bordeauxrode jurk. foto's door de gasten en dan gewoon iemand ronselen die dus wel goed kan fotograferen en dat leuk vind. Wel een groot feest ja op een mooie locatie, maar 200 man wordt em denk ik niet. Stressen doe ik niet, gewoon een ceremoniemeester van de beste vrienden/vriendinnen kiezen en je bent de man. Ohja en band worden gewoon cover/amateurbandjes. Heb er al een paar gespaard.
14/14/14 vonden we wel gepast.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet het nog een bijzondere datum worden?
Neuh.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet het nog een bijzondere datum worden?
Ja huren gewoon een paar bands van Sandy in toch.quote:
Dat gaat 'm niet meer worden hequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh.wilde als klein meisje altijd 08-08-08.
Niet gelukt in ieder gevalquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En dat is niet gelukt dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaar geleden ook hele goede coverband op het landgoed. Die coverde liedjes uit de jaren 80/90.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja huren gewoon een paar bands van Sandy in toch.
Waarom denk je dat ik wilde zei?quote:
Jij in een jurk? Waarom op 29-02?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is niet gelukt dus![]()
Als ik ooit ga trouwen dan wil ik op 29-02 trouwen in Las Vegas in een jurk door Elvis
Nou, daaromquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaar geleden ook hele goede coverband op het landgoed. Die coverde liedjes uit de jaren 80/90.
[..]
Waarom denk je dat ik wilde zei?
Oooh dat is wel gaaf ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaar geleden ook hele goede coverband op het landgoed. Die coverde liedjes uit de jaren 80/90.
Omdat het kanquote:
Met een relatie ook....quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan geef je toch echt een heel stuk vrijheid op
Dat vind ik een rare stelling als je echt van iemand houdt.quote:
Kinderen dan zeker ook niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet moet je ook niet aan relaties beginnen. Vind niet dat je minder vrijheid hebt als je trouwt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
statistisch gezien is de kans op een scheiding best groot.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met een relatie ook....
[..]
Dat vind ik een rare stelling als je echt van iemand houdt.
En daarom heb ik dus geen relatiequote:
Neequote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet moet je ook niet aan relaties beginnen. Vind niet dat je minder vrijheid hebt als je trouwt.
En als je echt van elkaar houdt, heb je dat voor elkaar over.
Je weet maar nooit. Ik hoorde laatst van iemand dat mensen van 80 oid nog gingen scheiden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met een relatie ook....
[..]
Dat vind ik een rare stelling als je echt van iemand houdt.
Ik vind het wel mooi. Hoezo dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef Tamashii het volgende:
Kan me voorstellen dat je zo niet op de foto wilt.
[ afbeelding ]
Overmatig baardgroei much?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit dus. Trouwen levert als het goed is geen extra of minder vrijheid op.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je dat zo ziet moet je ook niet aan relaties beginnen. Vind niet dat je minder vrijheid hebt als je trouwt.
En als je echt van elkaar houdt, heb je dat voor elkaar over.
Oh dat lijkt me echt vreselijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Ik hoorde laatst van iemand dat mensen van 80 oid nog gingen scheiden.
1 op de 3 inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
statistisch gezien is de kans op een scheiding best groot.
Die jurk doet echt niiiiks goed voor haar figuur. Dan kan je beter een slank bovenlijf nemen met enigszins mauwtjes en een grote nasleep/grote onderkant.quote:
Wat is er dan zo erg aan? Als je relatie kapot gaat, ga je toch ook uitelkaar?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
statistisch gezien is de kans op een scheiding best groot.
Ja ga er even serieus op in.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die jurk doet echt niiiiks goed voor haar figuur. Dan kan je beter een slank bovenlijf nemen met enigszins mauwtjes en een grote nasleep/grote onderkant.
van die zeurende ouwe piswijvenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele dagen naar iemand kijken/luisteren waar je niet van houdt lijkt me ook vreselijk.
Als dat zo is, dan trouw je ook niet. Dan begin je geen relatie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hele dagen naar iemand kijken/luisteren waar je niet van houdt lijkt me ook vreselijk.
Inderdaad, maar dit wordt als "zwaarder/heftiger" gezien omdat je wettelijk met elkaar verbonden bentquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er dan zo erg aan? Als je relatie kapot gaat, ga je toch ook uitelkaar?
Ja uiteraard.quote:
Ik wel hoor in die jurkquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je op een gegeven moment niet op elkaar uitgekeken kunnen zijn?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan trouw je ook niet. Dan begin je geen relatie.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
van die zeurende ouwe piswijven
Ja okee dat wel, administratieve rompslomp.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dit wordt als "zwaarder/heftiger" gezien omdat je wettelijk met elkaar verbonden bent
Ja maar vaak denken ze bij een scheiding dat ze elkaar financieel helemaal kapot moeten maken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er dan zo erg aan? Als je relatie kapot gaat, ga je toch ook uitelkaar?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja uiteraard.Ik moet gewoon styliste worden. Geen goede jurk dit.
Precies. Daarom niet trouwenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja okee dat wel, administratieve rompslomp.
Damn ze is wel magerquote:
Tja dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar vaak denken ze bij een scheiding dat ze elkaar financieel helemaal kapot moeten maken.
Nou ja, als dat het enige is, heb ik er wel voor over hoor.quote:
Dat je op elkaar uitgekeken bent, betekent niet dat je niet meer van elkaar houdt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou je op een gegeven moment niet op elkaar uitgekeken kunnen zijn?
[..]
Ja inderdaad
Ik ook niet.quote:
Nederlanders hè, alles doen om zoveel mogelijk geld eraan over te houdenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar vaak denken ze bij een scheiding dat ze elkaar financieel helemaal kapot moeten maken.
Nou valt ook wel mee, gewoon maat 36.quote:
Dus als jij wel van iemand houdt, erop uitgekeken bent, ga je nog 30 jaar dag in, dag uit met elkaar doorbrengen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat je op elkaar uitgekeken bent, betekent niet dat je niet meer van elkaar houdt.
Jawel hoor.quote:
Ik zie wel hoe mijn leven loopt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, als dat het enige is, heb ik er wel voor over hoor.
Daar kan ik geen oordeel over vellen aangezien ik dat nog niet heb meegemaakt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus als jij wel van iemand houdt, erop uitgekeken bent, ga je nog 30 jaar dag in, dag uit met elkaar doorbrengen?
Tja of je hebt elkaar dan het leven al zolang zo zuur gemaakt dat het zo ver is gekomen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ooit heb je toch zielsveel van elkaar gehouden.
Dat kan toch niet ineens helemaal weg zijn lijkt mij
Die maat zegt mij nietsquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou valt ook wel mee, gewoon maat 36.
Ik zou je voor gek verklaren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar kan ik geen oordeel over vellen aangezien ik dat nog niet heb meegemaakt.
Kom je me helpen met programmeren dan?quote:
denk niet dat je dat wilquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kom je me helpen met programmeren dan?
Zeker zij bij jou op schoot?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja als ze alles kan, wil ik dat wel eens zien.quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je op je hoofd staan?
Letterlijk.
quote:
Dat doet ze ook zonder te programmeren.quote:
Dat maakt het programmeren leuk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat doet ze ook zonder te programmeren.
38/40 is de gemiddelde maat in NL.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die maat zegt mij nietsgeen verstand van maten
Dan is 36 dus dun in mijn ogen. Ik hou persoonlijk meer van stevigquote:
Okay.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe stevig? Ik vind dat altijd zo'n vage term. Waar ligt de grens?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is 36 dus dun in mijn ogen. Ik hou persoonlijk meer van stevig
Nee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je op je hoofd staan?
Letterlijk.
Zodra mijn auto door de vering zakt als je instapt dan ben je te stevig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe stevig? Ik vind dat altijd zo'n vage term. Waar ligt de grens?
Zolang je nog een vrouwelijk figuur ziet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn bovengrens is waar het overgaat naar walvisquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is 36 dus dun in mijn ogen. Ik hou persoonlijk meer van stevig
Dat is persoonlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
En dan springen als een kleuter zeker?quote:
Nee, dat doe ik nooit. Alleen in hotels.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is persoonlijk.
[..]
En dan springen als een kleuter zeker?
Hoi collega van Tamsquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:45 schreef Tamashii het volgende:
Dat plaaaatje. Collega en ik moesten lachen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra mijn auto door de vering zakt als je instapt dan ben je te stevig.
Duidelijk. Dus de taille is nog smaller dan de heupen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zolang je nog een vrouwelijk figuur ziet.
Wanneer ben je een walvis? Bij 100 kilo? 150 kilo? 200 kilo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn bovengrens is waar het overgaat naar walvis
pics van de collegaquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:45 schreef Tamashii het volgende:
Dat plaaaatje. Collega en ik moesten lachen.
Je spreekt jezelf tegenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nooit. Alleen in hotels.
Nee, verder moet ze maar niet meelezen.quote:
Nee dat doe ik bijna nooit. Alleen in hotels.quote:
Ohquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, verder moet ze maar niet meelezen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee dat doe ik bijna nooit. Alleen in hotels.
quote:
vrouw dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, verder moet ze maar niet meelezen.
Moeilijk te zeggenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk. Dus de taille is nog smaller dan de heupen?
[..]
Wanneer ben je een walvis? Bij 100 kilo? 150 kilo? 200 kilo?
ja echt wel hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
vrouw dus
alsof er mannen bij een callcenter werken
Mijn broertje gaat er misschien werken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
vrouw dus
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
vrouw dus
Nou had toen een keer een vent aan de lijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
vrouw dus
Pic?quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou had toen een keer een vent aan de lijn.
Waarom is dat nou weer gay?quote:
|Dat ja, dat vind ik mooi bij vrouwenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Duidelijk. Dus de taille is nog smaller dan de heupen?
Ik ben toen ook serieus het slechtst geholpen van alle keren dat ik UPC belden. Vind vrouwen toch wat hulpvaardiger ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef Vinniiee het volgende:
Mannelijke callcenter medewerkers zijn zo waar nog irritanter dan vrouwelijke
Eens. Ik heb dat gelukkig nog wel. Ik bof dat alles mooi verdeeld zit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
|Dat ja, dat vind ik mooi bij vrouwen
Hallo. Welkom in 2013. Je hebt inbound en outbound.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mensen opbellen voor je beroepals man
![]()
Klantenservice nodig hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben toen ook serieus het slechtst geholpen van alle keren dat ik UPC belden. Vind vrouwen toch wat hulpvaardiger ofzo.
Tammi doet inbound, niet outbound.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
Zandloperfiguur.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
|Dat ja, dat vind ik mooi bij vrouwen
Ik snap niet wat daar gay aan is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
![]()
zal ik hem ff bij jou erin bounden?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hallo. Welkom in 2013. Je hebt inbound en outbound.
quote:
Ik ben juist bij de KPN erg goed geholpen door een man. Hij had ook nog een erg fijne stem.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben toen ook serieus het slechtst geholpen van alle keren dat ik UPC belden. Vind vrouwen toch wat hulpvaardiger ofzo.
Ja ga jij maar lekker zelf je meuk activeren wat alleen bij UPC kan.quote:
Damn, die is slechtquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik hem ff bij jou erin bounden?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik hem ff bij jou erin bounden?
Oja, nieuw modem/router zeker?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja ga jij maar lekker zelf je meuk activeren wat alleen bij UPC kan.
Tja... en dan hebben mannen de naam he.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]Ik wilde iets vrij ongepast hier op antwoorden.
Dat is vaak bij vrouwen zo. Pas als ze echt te dik worden (of van nature al smalle heupen hebben (wat ik trouwens niet echt aantrekkelijk vind)), dan is dat niet meer te zien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Eens. Ik heb dat gelukkig nog wel. Ik bof dat alles mooi verdeeld zit.
Horizonquote:
Ik zeg toch niks!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja... en dan hebben mannen de naam he.
Dat ligt heel erg aan je figuur, daar zit ook bij vrouwen nog wel verschil in. Als je een appel bent heb je overwegend pech, want dan zit het vooral rond je buik. En als peer zijnde zit het vooral op je heupen en bovenbenen. Dan heb je maat 36 bij een shirtje en maat 40 bij een broek ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is vaak bij vrouwen zo. Pas als ze echt te dik worden (of van nature al smalle heupen hebben (wat ik trouwens niet echt aantrekkelijk vind)), dan is dat niet meer te zien.
Euh ...?quote:
Ja die begrijp ik ook niet helemaal.quote:
Nee, beetje zwak wel.quote:
Maar die dikkerds vind jij nog mooi, of juist niet meer?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van jou? Ja graagMaar dat bedoelde je vast niet
[ afbeelding ]
LOL
Waarom niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vaak niet met vrouwen overweg en mannen niet met mannen.
Ey, niet zo doen he. Anders rij ik je morgen gewoon aan ipv klem.quote:
Ik kan vrij slecht met mannen overweg ja. Had ook altijd vriendinnen, geen vrienden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen vaak niet met vrouwen overweg en mannen niet met mannen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
Thuis en gekookt!!!
zo nog afwassen en mijn was doen
Hellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllo peoplzzzz
Van woede?quote:
Ja die vind ik mooi. Ik was aan het googlen op walvis vrouw en toen vond ik dat plaatjequote:Op woensdag 6 maart 2013 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar die dikkerds vind jij nog mooi, of juist niet meer?
Ok, ik heb niet zoveel verstand van kleding. Ik weet wel wat ik mooi vind aan een vrouwquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan je figuur, daar zit ook bij vrouwen nog wel verschil in. Als je een appel bent heb je overwegend pech, want dan zit het vooral rond je buik. En als peer zijnde zit het vooral op je heupen en bovenbenen. Dan heb je maat 36 bij een shirtje en maat 40 bij een broek ofzo.
Dit dus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik kan vrij slecht met mannen overweg ja. Had ook altijd vriendinnen, geen vrienden.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:54 schreef -Engel- het volgende:
Thuis en gekookt!!!
zo nog afwassen en mijn was doen
Hellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllo peoplzzzz
ik moest ff goed etenquote:
Harrrrrr.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ey, niet zo doen he. Anders rij ik je morgen gewoon aan ipv klem.
Maar wat gaat er niet goed dan? Vrouw/vrouw kan ik me nog enigszins voorstellen, maar waarom twee mannen niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie klantenservice, verkopers, adviseurs, etc. etc. etc.
Waarschijnlijk dezelfde reden waarom jij het van vrouw/vrouw wel kan voorstellen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat gaat er niet goed dan? Vrouw/vrouw kan ik me nog enigszins voorstellen, maar waarom twee mannen niet?
Ik scrollde naar boven, en las ipv people pizzaquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
???? hoe lees jij ergens pizza in mijn post???
en hi
Nigella is wel mooi.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[ afbeelding ]
Stevig? Dik? Geen idee eigenlijkaantrekkelijk iig wel vind ik
O, die vind ik wel heel erg dik. Ook niet echt gezond.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja die vind ik mooi. Ik was aan het googlen op walvis vrouw en toen vond ik dat plaatje![]()
Even verder zoeken
Ik bedoelde ook niet zozeer kleding, maar vet slaat zich niet altijd mooi verdeeld op. Mijn geluk is dat ik dat wel ben, daarom geloofde jij en Aldo ook niet wat mijn echte gewicht was.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, ik heb niet zoveel verstand van kleding. Ik weet wel wat ik mooi vind aan een vrouw
TB >>>>>Geen skelet en niet mijn cup of teaquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben het er niet mee eens.quote:
Dat is het teken dat je te vaak pizza neemtquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
Ik scrollde naar boven, en las ipv people pizza
Je eet nooit pizza genoeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is het teken dat je te vaak pizza neemt
Dat het geen skelet was zag ik alquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB >>>>>Geen skelet en niet mijn cup of tea
Sterker nog, ik geloof er nog steeds niks vanquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet zozeer kleding, maar vet slaat zich niet altijd mooi verdeeld op. Mijn geluk is dat ik dat wel ben, daarom geloofde jij en Aldo ook niet wat mijn echte gewicht was.
Ah, oké. Dus jij hebt die grens nog redelijk hoog liggen. En wanneer is iemand dan te dun, volgens jou?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen zijn vaak toch wat relaxter in de omgang, lijkt me.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dezelfde reden waarom jij het van vrouw/vrouw wel kan voorstellen.
[..]
Ik scrollde naar boven, en las ipv people pizza
Deze moeten allemaal afkicken van drug genaamd eten.... vet... suiker.... mukquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)b65&biw=1280&bih=923
Dit is dus veel te dik
quote:
Die vrouwen op die trouwjurk die Tami posten zijn naar mijn smaak te dun.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. Dus jij hebt die grens nog redelijk hoog liggen. En wanneer is iemand dan te dun, volgens jou?
cushion for the pushinquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Tijnbrein wilt wat om te stoten hebben
Mja, dat ervaar ik dus nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen zijn vaak toch wat relaxter in de omgang, lijkt me.
Waarom zou ik liegen als het minder zou zijn?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sterker nog, ik geloof er nog steeds niks van
Daar hebben ze wat huid over. Genoeg om een voetbalveld mee te vullenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Deze moeten allemaal afkicken van drug genaamd eten.... vet... suiker.... muk
vrouwen liegen toch altijd over hun gewicht?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen als het minder zou zijn?
Wanneer wordt het dan sexy? Mogen ze nog wel taille hebben, of wil je echt een buik?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die vrouwen op die trouwjurk die Tami posten zijn naar mijn smaak te dun.
om vast te houden tochquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Tijnbrein wilt wat om te stoten hebben
Jouw bril? Zou mij vast goed staanquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik dacht misschien moet ie een bril lenen![]()
Dat is wel de reden waarom ik beter klik met mannen.quote:
mijn ervaring ja..... dat sowieso....quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Mannen zijn vaak toch wat relaxter in de omgang, lijkt me.
Maar dat vind jij, vrouw-man dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel de reden waarom ik beter klik met mannen.Maar ik ben ook wel een beetje een tomboy af en toe.
Nou ja, maar ik ga mezelf toch niet gewicht bijgeven? En ik ben er altijd eerlijk over. Van liegen word je niet slanker.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
vrouwen liegen toch altijd over hun gewicht?
Mja.... dat vrees ik ook..... maar daarvoor dan naar de chirurg denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar hebben ze wat huid over. Genoeg om een voetbalveld mee te vullenAls 100 kg zijn afgevallen
Kost ook wat duiten. Je moet het gewoon niet zover laten komen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja.... dat vrees ik ook..... maar daarvoor dan naar de chirurg denk ik
Nee, ik weet alleen niet het gewicht op dat momentquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
vrouwen liegen toch altijd over hun gewicht?
Beter is het om het nooit zover te laten komen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
GMTA.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter is het om het nooit zover te laten komen.
/inkopper
Hmm... ik heb er meerdere hequote:Op woensdag 6 maart 2013 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jouw bril? Zou mij vast goed staan
Omdat, wanneer mensen je dan in het echt zien, je slanker bent dan ze verwacht hadden en jou overstelpen met complimentjes!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, maar ik ga mezelf toch niet gewicht bijgeven? En ik ben er altijd eerlijk over. Van liegen word je niet slanker.
slim ditquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat, wanneer mensen je dan in het echt zien, je slanker bent dan ze verwacht hadden en jou overstelpen met complimentjes!
Daar had ik niet eens over nagedacht. Maar nee, waarom zou ik? Ik ben juist hartstikke blij als het getal straks verder omlaag gaat. So far, so good.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat, wanneer mensen je dan in het echt zien, je slanker bent dan ze verwacht hadden en jou overstelpen met complimentjes!
Dat in ieder geval lijkt me....in ieder geval ook het meest handigstquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Kost ook wat duiten. Je moet het gewoon niet zover laten komen.
spuit 11 jij.... Fera was snellerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter is het om het nooit zover te laten komen.
/inkopper
Het ziet er vaak ook niet mooi meer uit, al dat bijsnijden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat in ieder geval lijkt me....in ieder geval ook het meest handigst
Heul nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel dik genoeg zo
Is wel makkelijk jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
want?
jij krijgt m toch niet..... noodvoorraad
quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel dik genoeg zo
Wil je mijn 10 kg?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul nietIk wil nog 10kg aankomen
[..]
Is wel makkelijk ja
Doe je goed!quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens over nagedacht. Maar nee, waarom zou ik? Ik ben juist hartstikke blij als het getal straks verder omlaag gaat. So far, so good.
Nee... dat en de kosten en daarnaast soms voelen ze zich nog steeds dik.... of zoiets ...quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ziet er vaak ook niet mooi meer uit, al dat bijsnijden.
Vasthouden, tegen aanliggen. Etcquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
om vast te houden tochof om doorbreken te voorkomen?
Taille ook, rondingen, etc.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Wanneer wordt het dan sexy? Mogen ze nog wel taille hebben, of wil je echt een buik?
Noodvoorraad aangevuld met 3 porties geïmproviseerde receptquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul nietIk wil nog 10kg aankomen
[..]
Is wel makkelijk ja
Ik ben sinds het schrappen van snacks en het werken 3.6 kilo afgevallen, in een maand tijd. Dus ik zit op een goede koers. Alleen mezelf nog naar het zwembad schoppen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Doe je goed!![]()
Ik ben wel wat te zwaar, maar er is het afgelopen jaar niks meer bijgekomen. En dat terwijl ik me vooral thuis had opgesloten groot deel van de tijd. Van het voorjaar ben ik weer vaker buiten te vinden en beweeg ik gelijk ook wat meer
Dat sowieso en om af te vallen een maagbandquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou ze alle 3 doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vasthouden, tegen aanliggen. Etc
[..]
Taille ook, rondingen, etc.
[ afbeelding ]
1 is dus echt te dun naar mijn smaak
2 normaal
3 dat is wel mijn smaak
Geïmproviseerd recept? Dafuq?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Noodvoorraad aangevuld met 3 porties geïmproviseerde recept
Das best wel snel ook jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben sinds het schrappen van snacks en het werken 3.6 kilo afgevallen, in een maand tijd. Dus ik zit op een goede koers. Alleen mezelf nog naar het zwembad schoppen.Ik heb nu ook eindelijk wat geld om dat te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |