Wie is er lesbischquote:
Hoe durven zequote:Op zondag 7 april 2013 20:20 schreef Cee het volgende:
Uccie, ze draaien Take That als achtergrondmuziekje!
quote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef tochweerhenk het volgende:
I N L O O P K A S T
D E S A B O T E U R
Beide 10 letters, toeval? Nee!
Wie is Huub?quote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef beequeen het volgende:
Het is voor Huub en soort van thuiskomen.
I N L O O P K A S T
D E S A B O T E U R
I N L O O P K A S T
D E S A B O T E U R
Het is Net5 dan hebben ze er over nagedachtquote:Op zondag 7 april 2013 20:22 schreef tochweerhenk het volgende:
I N L O O P K A S T
D E S A B O T E U R
I N L O O P K A S T
D E S A B O T E U R
Nee het geluid ook niet (bij mij dan)quote:
Je post mee in RLS en weet niet wie Huub is?quote:
Hopelijk wel als Rosalie naakt gaatquote:
Zij welquote:Op zondag 7 april 2013 20:24 schreef Toverheks het volgende:
Waar maak je je druk om, een inloopkast, of je 50 koffers met kleren meegezeuld heb vanaf Schiphol
Ja. Ik volg niet álle RLSquote:Op zondag 7 april 2013 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je post mee in RLS en weet niet wie Huub is?
Als er een bagagespel is heb je toch niks aan die inloopkast.quote:Op zondag 7 april 2013 20:24 schreef Toverheks het volgende:
Waar maak je je druk om, een inloopkast, of je 50 koffers met kleren meegezeuld heb vanaf Schiphol
Snap niet waarom dit RLS is.quote:Op zondag 7 april 2013 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je post mee in RLS en weet niet wie Huub is?
echt hequote:
En 30 paar schoenenquote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt hevoor het ene jurkje en je 6 strings
Echt weer zo'n Net5 format...lekker op de persoon spelenquote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef Stickertje het volgende:
wat oneerlijk.. dus als de saboteur je niet leuk vindt dan kan de saboteur je zo het spel uit donderen
Beter een duet dan dat ze beiden solo een plaat uitbrengen imho.quote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
Oh shit, kunnen we binnenkort nog een duet van Ben Saunders met Lange Frans verwachten.
De saboteur weet niet wie op wie zit geloof ikquote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef DeLuna het volgende:
Dus stel Hero zit op de saboteur, kan hij er alsnog uitvliegen?
Ja maar dat maakt niet uit, dat is in de mol ook niet altijd zo (hangt er vanaf of het bekend is)quote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
De saboteur weet niet wie op wie zit geloof ik
True, daarom zap ik ook gezellig verder.quote:
Sabotrice is ze dan eigenlijkquote:
quote:Op zondag 7 april 2013 20:29 schreef Cee het volgende:
Zorgt die rode knop voor een stroomgeleiding richting het zwembad?
Sterker, als de saboteur dat door heeft, is de kans juist extra groot dat-ie eruit vliegtquote:Op zondag 7 april 2013 20:26 schreef DeLuna het volgende:
Dus stel Hero zit op de saboteur, kan hij er alsnog uitvliegen?
quote:Op zondag 7 april 2013 20:29 schreef Cee het volgende:
Zorgt die rode knop voor een stroomgeleiding richting het zwembad?
Meh. Ik vind het juist tof als iemand het al door heeft vanaf aflevering 1.quote:Op zondag 7 april 2013 20:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sterker, als de saboteur dat door heeft, is de kans juist extra groot dat-ie eruit vliegt
Klopt je kunt als kandidaat de saboteur ook mindfuckenquote:Op zondag 7 april 2013 20:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sterker, als de saboteur dat door heeft, is de kans juist extra groot dat-ie eruit vliegt
Altijd weer die mannenquote:
quote:
Ja, dat is ook zo natuurlijk. Het is compleet willekeurig wie nu in de finale komen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Meh. Ik vind het juist tof als iemand het al door heeft vanaf aflevering 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |