SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
De powerbutton van m'n iPhone 5 begint sinds gister zo nu en dan te weigeren. Hoopte op software matig, maar na hem te hebben hersteld nog steeds hetzelfde probleem. Klote dus.![]()
Dit al eens geprobeerd?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:46 schreef Adrenaline0182 het volgende:
De powerbutton van m'n iPhone 5 begint sinds gister zo nu en dan te weigeren. Hoopte op software matig, maar na hem te hebben hersteld nog steeds hetzelfde probleem. Klote dus.
http://www.iphoneclub.nl/(...)deze-procedure-eens/![]()
Ik heb het over de aan/uit knop. Toch bedankt voor het meedenken!quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:54 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dit al eens geprobeerd?
http://www.iphoneclub.nl/(...)deze-procedure-eens/![]()
![]()
Te snel gelezenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:58 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Ik heb het over de aan/uit knop. Toch bedankt voor het meedenken!![]()
![]()
Heb laatst voor het eerst m'n iPhone gejailbraked. Heb er even mee gespeeld maar toch terug gegaan naar de originele software.
Ik vond het een beetje omslachtig en wist niet precies wat ik nu precies deed uit Cydia.
Maken jullie er wel gebruik van en wat vinden jullie de belangrijkste pluspunten ten opzichte van de reguliere iOS software?![]()
Enige waar ik voor jailbreak is voor NCSettings eigenlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Heb laatst voor het eerst m'n iPhone gejailbraked. Heb er even mee gespeeld maar toch terug gegaan naar de originele software.
Ik vond het een beetje omslachtig en wist niet precies wat ik nu precies deed uit Cydia.
Maken jullie er wel gebruik van en wat vinden jullie de belangrijkste pluspunten ten opzichte van de reguliere iOS software?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Uhm.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Maken jullie er wel gebruik van en wat vinden jullie de belangrijkste pluspunten ten opzichte van de reguliere iOS software?
Voordeel: veel apps gratis (niet alles daar de andere users die met u deelen) mijn antwoord op jailbreak is een NIET DOEN. Wrm zie beneden
Nadeel: de telefoon word trager met de tijd. Aangezien een jailbreak nooit 100% stabiel is.
Tweede nadeel: je kan je de bekende "smart phone" virus binnen haalen als je de verkeerde app download
Derdenadeel: mocht je garantie nog hebben VERVALT DIE PER DIREKT.
Vierde: downloads zijn extreem langzaam en je hebt wAcht tijden, tenZij je een .torrent bestand beschikbaar hebt.
Vijvde nadeel:
Je kan de software niet meer herstelllen via itunes dat houdt in dat je de telefoon manueel terug naar fabrieks instellingen moet instellen.
Ik had een jailbreak maar nu net een nieuwe iphone 5 dus garantie graag houden en de snelheid ook.met sportieve groet,
fortunafan.![]()
Het is redelijk, je moet natuurlijk niet te veel verwachten van zo'n klein ding.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:10 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
I know, zou wel vet zijn voor in de slaapkamer/keuken....
Hoe is het geluid dan? Toch niet blikkerig?
Op youtube staan Duitse reviews waar ze dilmen hoe hij klinkt.![]()
Had ik ook na een maand tijd al 😂 gewoon gratis omgeruild voor een nieuwe 😊👍quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:58 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Ik heb het over de aan/uit knop. Toch bedankt voor het meedenken!![]()
Wat een onzin bij elkaarquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Uhm.
Voordeel: veel apps gratis (niet alles daar de andere users die met u deelen) mijn antwoord op jailbreak is een NIET DOEN. Wrm zie beneden
Nadeel: de telefoon word trager met de tijd. Aangezien een jailbreak nooit 100% stabiel is.
Tweede nadeel: je kan je de bekende "smart phone" virus binnen haalen als je de verkeerde app download
Vierde: downloads zijn extreem langzaam en je hebt wAcht tijden, tenZij je een .torrent bestand beschikbaar hebt.
Vijvde nadeel:
Je kan de software niet meer herstelllen via itunes dat houdt in dat je de telefoon manueel terug naar fabrieks instellingen moet instellen.
Ik had een jailbreak maar nu net een nieuwe iphone 5 dus garantie graag houden en de snelheid ook.![]()
Jouw mening, ik heb het jaren gehad op de 3gs en 4s. Vandaar dat ik een kleine review zet. Tevens het blijft illigaal. Voor de downloader (seeden tijdens download) en voor de uploaders. Tevens waarom zou je niet de makers helpen?? Zij stoppen ook een hoop geld en tijd erin om het voor jullie te maken.quote:met sportieve groet,
fortunafan.![]()
Haha, snap ik..quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:23 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het is redelijk, je moet natuurlijk niet te veel verwachten van zo'n klein ding.
Op youtube staan Duitse reviews waar ze dilmen hoe hij klinkt.
Zal de reviews ff doornemen...
Thx anywayz...I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Hieruit conludeer ik dat jij wel jailbraked? Wat zijn dan voor jou de onmiskenbare pluspunten?quote:
Ik heb gezocht en inderdaad wel wat dingen gevonden waarvan ik dacht "ja dat is wel handig".
Klinkt stom, ik ben op zich tevreden over de mogelijkheden die de reguliere software me brengt maar wel benieuwd naar de voordelen die er zijn.![]()
Voordelen als je bijv tom tom wilt (79,99¤) app store kan je daar gratis downloaden maar nadeel is updates krijg je alleen wanneer de user de update plaats, dat kost soms wel weken wachtijs, kortom, als je een app wilt downloaden en die staat er nog niet kan het lang duuren eer die er in staat. Want jij moet wachten tot iemand die app publiceerd in cydia.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Hieruit conludeer ik dat jij wel jailbraked? Wat zijn dan voor jou de onmiskenbare pluspunten?
Ik heb gezocht en inderdaad wel wat dingen gevonden waarvan ik dacht "ja dat is wel handig".
Klinkt stom, ik ben op zich tevreden over de mogelijkheden die de reguliere software me brengt maar wel benieuwd naar de voordelen die er zijn.met sportieve groet,
fortunafan.![]()
Een jailbreak is niet illegaal. Je blijft je garantie houden en je haalt al helemaal geen malware binnenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Jouw mening, ik heb het jaren gehad op de 3gs en 4s. Vandaar dat ik een kleine review zet. Tevens het blijft illigaal. Voor de downloader (seeden tijdens download) en voor de uploaders. Tevens waarom zou je niet de makers helpen?? Zij stoppen ook een hoop geld en tijd erin om het voor jullie te maken.![]()
![]()
Daar heb ik mijn twijfels over...quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Een jailbreak is niet illegaal. Je blijft je garantie houden en je haalt al helemaal geen malware binnen![]()
NCSettings. Eigenlijk het enige en ik snap nog steeds niet dat Apple het niet geïntegreerd heeft.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Hieruit conludeer ik dat jij wel jailbraked? Wat zijn dan voor jou de onmiskenbare pluspunten?
Klinkt stom, ik ben op zich tevreden over de mogelijkheden die de reguliere software me brengt maar wel benieuwd naar de voordelen die er zijn.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Wat doet dat? Sorry ik ben een noob wat betreft dit soort dingen. Ja ik kan het zoeken maar ik vertrouw toch altijd meer op eerstehands persoonlijke ervaringen met dit soort dingen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
NCSettings. Eigenlijk het enige en ik snap nog steeds niet dat Apple het niet geïntegreerd heeft.![]()
In Cydia staat helemaal geen TomTomquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Voordelen als je bijv tom tom wilt (79,99¤) app store kan je daar gratis downloaden maar nadeel is updates krijg je alleen wanneer de user de update plaats, dat kost soms wel weken wachtijs, kortom, als je een app wilt downloaden en die staat er nog niet kan het lang duuren eer die er in staat. Want jij moet wachten tot iemand die app publiceerd in cydia.![]()
![]()
Als ik een iPhone Jailbreak en stuur het in die staat naar Apple, doen ze daar dan niet moeilijk over?quote:![]()
Het plaatst toggles in je notificatiecentrum voor dingen als wifi/bt/data/lamp. Iets waar ik al heel lang aan gewend was op mijn oude android toestellen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:15 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Wat doet dat? Sorry ik ben een noob wat betreft dit soort dingen. Ja ik kan het zoeken maar ik vertrouw toch altijd meer op eerstehands persoonlijke ervaringen met dit soort dingen.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Niet als je de jailbreak nog draait. Als je hem gewoon hersteld in iTunes, is er helemaal niks van terug te vinden en krijg je gewoon je garantie. Been there, done that.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Als ik een iPhone Jailbreak en stuur het in die staat naar Apple, doen ze daar dan niet moeilijk over?![]()
God, in dat gratis app programma die je via cydia downloadquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In Cydia staat helemaal geen TomTom![]()
Nougoed?
Tevens die persoon die er twijfels over had is op jou gericht, je kan WEL malware en virussen binnnenhaalen. Niks is veilig. En zws het is WEL illigaal. Discussie gesloten. Volgens wet art 532# internet en downloaden is duidelulijk te lezen dat het gratis spellen downloaden die normaal geld kosten ILLIGAAL is dot geld net zo goed voor betaalde apps die in de apple app store staan.met sportieve groet,
fortunafan.![]()
Ben ik juist blij om. Dat zijn settings die ik echt niet in mijn notificatiemenu hoef te hebben want ik zou het toch niet gebruiken. Het zit alleen maar in de weg want terwijl ik ook die ene keer dat ik Bluetooth aan of uit wil zetten in het menu kan zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
NCSettings. Eigenlijk het enige en ik snap nog steeds niet dat Apple het niet geïntegreerd heeft.
Het enige voordeel wat ik zie aan zoiets is de de helderheid aanpassen. Maar ook dat zou ik alleen 's avonds in bed hoeven te gebruiken en zou ik liever op dezelfde manier zien als op de iPad ook is.![]()
Je weet dat je ook talloze andere dingen kunt met een jailbreak? En laat eens een goede bron zien die vermeldt dat er malware voor iOS-devices in omloop is, aub.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:20 schreef fortunafan het volgende:
[..]
God, in dat gratis app programma die je via cydia download![]()
Nougoed?
Tevens die persoon die er twijfels over had is op jou gericht, je kan WEL malware en virussen binnnenhaalen. Niks is veilig. En zws het is WEL illigaal. Discussie gesloten. Volgens wet art 532# internet en downloaden is duidelulijk te lezen dat het gratis spellen downloaden die normaal geld kosten ILLIGAAL is dot geld net zo goed voor betaalde apps die in de apple app store staan.![]()
Bekijk deze man zijn PoHi en je weet dat je hem niet serieus kan nemenquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Uhm.
Vijvde nadeel:
Ik had een jailbreak maar nu net een nieuwe iphone 5 dus garantie graag houden en de snelheid ook.
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Gast een iphone heeft een verborgem cache van 1gb die data opslaat wat jij download en installeerd. Dan heb je geluk gehad dat apple toevallig niet die cache heeft nageken, geloof je het niet? Zou zeggen open je iphone en je zal zien dat er een cache inzit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet als je de jailbreak nog draait. Als je hem gewoon hersteld in iTunes, is er helemaal niks van terug te vinden en krijg je gewoon je garantie. Been there, done that.met sportieve groet,
fortunafan.![]()
Zolang je geen illegale spellen via Installous installeert, is jailbreaken niet illegaal. Echter vervalt wel de garantie zolang het nog op je iDevice staat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:20 schreef fortunafan het volgende:
[..]
God, in dat gratis app programma die je via cydia download![]()
Nougoed?
Tevens die persoon die er twijfels over had is op jou gericht, je kan WEL malware en virussen binnnenhaalen. Niks is veilig. En zws het is WEL illigaal. Discussie gesloten. Volgens wet art 532# internet en downloaden is duidelulijk te lezen dat het gratis spellen downloaden die normaal geld kosten ILLIGAAL is dot geld net zo goed voor betaalde apps die in de apple app store staan.![]()
Lol.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Gast een iphone heeft een verborgem cache van 1gb die data opslaat wat jij download en installeerd. Dan heb je geluk gehad dat apple toevallig niet die cache heeft nageken, geloof je het niet? Zou zeggen open je iphone en je zal zien dat er een cache inzit.2000 light years from home![]()
Da heck bedoel jij nu?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bekijk deze man zijn PoHi en je weet dat je hem niet serieus kan nemenmet sportieve groet,
fortunafan.![]()
Wat heb je gerookt?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Gast een iphone heeft een verborgem cache van 1gb die data opslaat wat jij download en installeerd. Dan heb je geluk gehad dat apple toevallig niet die cache heeft nageken, geloof je het niet? Zou zeggen open je iphone en je zal zien dat er een cache inzit.![]()
Ja dat begrijp ik. Vrees alleen voor de situatie dat ik de iOS niet terugkrijg door welk defect dan ook en ze daar in hun profi setting dat wel kunnen uitlezen. Ik ga niet netjes met mijn foon om, gebruik hem bij diverse sporten en heb ook al diverse keren een aanspraak moeten doen op mijn telefoonverzekeringquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Niet als je de jailbreak nog draait. Als je hem gewoon hersteld in iTunes, is er helemaal niks van terug te vinden en krijg je gewoon je garantie. Been there, done that.
Of zie ik spoken?![]()
Ik vind het tergend irritant om elke keer als ik in de auto stap naar het menu te moeten gaan voor bluetooth en bij het uitstappen weer uit moet zetten. Kwestie van accubesparing, zelfde met wifi. Een flashlight is ook fijn, niet helemaal naar een app icoon maar gewoon meteen aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben ik juist blij om. Dat zijn settings die ik echt niet in mijn notificatiemenu hoef te hebben want ik zou het toch niet gebruiken. Het zit alleen maar in de weg want terwijl ik ook die ene keer dat ik Bluetooth aan of uit wil zetten in het menu kan zijn.
Het enige voordeel wat ik zie aan zoiets is de de helderheid aanpassen. Maar ook dat zou ik alleen 's avonds in bed hoeven te gebruiken en zou ik liever op dezelfde manier zien als op de iPad ook is.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
De stash zal wel op zijn inderdaadquote:
DOE SNEL JE ALUHOEDJE OP!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Gast een iphone heeft een verborgem cache van 1gb die data opslaat wat jij download en installeerd. Dan heb je geluk gehad dat apple toevallig niet die cache heeft nageken, geloof je het niet? Zou zeggen open je iphone en je zal zien dat er een cache inzit.![]()
![]()
Niks. Zit op mobiel en typen daarop is niet makkelijk. Tevens te lui en moe om de foutjes te verbeterenquote:met sportieve groet,
fortunafan.![]()
Je ziet spokenquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:23 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik. Vrees alleen voor de situatie dat ik de iOS niet terugkrijg door welk defect dan ook en ze daar in hun profi setting dat wel kunnen uitlezen. Ik ga niet netjes met mijn foon om, gebruik hem bij diverse sporten en heb ook al diverse keren een aanspraak moeten doen op mijn telefoonverzekering
Of zie ik spoken?Wat er ook met met je iPhone gebeurd, je kunt hem altijd goed herstellen in iTunes. Of hij moet zo hardwarematig naar de klote zijn, dat het niet kan.
![]()
Had het niet over je taalgebruik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Niks. Zit op mobiel en typen daarop is niet makkelijk. Tevens te lui en moe om de foutjes te verbeteren![]()
Klopt is een nadeelquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik vind het tergend irritant om elke keer als ik in de auto stap naar het menu te moeten gaan voor bluetooth en bij het uitstappen weer uit moet zetten. Kwestie van accubesparing, zelfde met wifi. Een flashlight is ook fijn, niet helemaal naar een app icoon maar gewoon meteen aan.met sportieve groet,
fortunafan.![]()
Hahaquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Had het niet over je taalgebruik.
met sportieve groet,
fortunafan.![]()
Ok dus de conclusie is: als ik hem niet kan resetten naar originele iOS dan kan niemand achterhalen dat ie een Jailbreak draaide?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je ziet spokenWat er ook met met je iPhone gebeurd, je kunt hem altijd goed herstellen in iTunes. Of hij moet zo hardwarematig naar de klote zijn, dat het niet kan.
![]()
Nee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:27 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ok dus de conclusie is: als ik hem niet kan resetten naar originele iOS dan kan niemand dat? (lees professionele partijen?.![]()
Àls het geheugen nog intact is, zouden ze dat misschien wel kunnen opsporen. Maar dan vraag ik me serieus af hoe jij met je telefoon omgaat.quote:![]()
Weet iemand of het mogelijk is om een App icoon en een App naam te veranderen op een niet gejailbraikte iPhone 5?
Ik heb zelf een beetje rondgekeken, en met iExplorer zou dat te doen moeten zijn. Helaas lukt het niet helemaal.![]()
![]()
Naja ik gebruik de telefoon bijvoobeeld met mountainbiken om ritten via GPS te tracken. Foon is voor alles verzekerd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Àls het geheugen nog intact is, zouden ze dat miss dat wel kunnen opsporen. Maar dan vraag ik me serieus af hoe jij met je telefoon omgaat.
Maar in verband met mijn dekking naar de verzekeraar toe stel ik deze vraag zeg maar.![]()
Zolang de iPhone nog herkent wordt door iTunes is er niks aan de handquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:35 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Naja ik gebruik de telefoon bijvoobeeld met mountainbiken om ritten via GPS te tracken. Foon is voor alles verzekerd.
Maar in verband met mijn dekking naar de verzekeraar toe stel ik deze vraag zeg maar.Zelfs al is het scherm en alles gebroken.
![]()
Www.google.com? Ooit van gehoord?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Kom je nog met een bron, of blijft het bij hard geschreeuw?
met sportieve groet,
fortunafan.![]()
Ah ok dat is dan goed om te weten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zolang de iPhone nog herkent wordt door iTunes is er niks aan de handZelfs al is het scherm en alles gebroken.
Toch is het voor mij nog steeds onduidelijk wat het voordeel is van een JB. Dingen die je in het dagelijks gebruik een voordeel brengen bedoel ik dan.
Of gaat het eigenlijk om tweaks die kleine zaken laten stroomlijnen.![]()
Jazeker, maar dan vind ik bronnen die aangeven dat iOS zo goed als onschendbaar is. Gek hè?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:38 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Www.google.com? Ooit van gehoord?
https://www.security.nl/a(...)re_bestaat_niet.html
https://www.security.nl/a(...)_zonder_malware.html![]()
done. ik zie de cache niet man je liegtquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef fortunafan het volgende:
[..]
![]()
Bij mij gaat het om de kleine tweaks. Ik draai nu f.lux, activator, auxo, zephyr, bolt en AsktoCallquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:40 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ah ok dat is dan goed om te weten.
Toch is het voor mij nog steeds onduidelijk wat het voordeel is van een JB. Dingen die je in het dagelijks gebruik een voordeel brengen bedoel ik dan.
Of gaat het eigenlijk om tweaks die kleine zaken laten stroomlijnen.![]()
Ok dank je voor je reactie. Ik ga eens kijken wat die doen en of ik het de moeite waard vind om te Jailbreaken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bij mij gaat het om de kleine tweaks. Ik draai nu f.lux, activator, auxo, zephyr, bolt en AsktoCall![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Gast een iphone heeft een verborgem cache van 1gb die data opslaat wat jij download en installeerd. Dan heb je geluk gehad dat apple toevallig niet die cache heeft nageken, geloof je het niet? Zou zeggen open je iphone en je zal zien dat er een cache inzit.__
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
AsktoCall begrijp ik niet? Je drukt toch sowieso niet perongeluk op bellen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Bij mij gaat het om de kleine tweaks. Ik draai nu f.lux, activator, auxo, zephyr, bolt en AsktoCall
Bolt vind ik ook niet echt bruikbaar, battery of bliksem icoon?!
Zephyr/Auxo begrijp ikActivator ook en F.lux draai ik op mn mac, eens kijken of de iPhone-versie ook bevalt. Vind het fijne bij de Mac-app wel dat als ik foto's aan het kijken ben (waar je de "koude" beelden wil zien) je hem ff een uurtje uit kan schakelen. Bij de iPhone moet je dan iig via settings enzo gaan werken..
![]()
Druk wel eens te snel op een nummer, terwijl ik niet wil bellen. En bolt heb ik alleen om het batterij-icoontje weg te halen en dus alleen het percentage te zienquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:13 schreef Saninl het volgende:
[..]
AsktoCall begrijp ik niet? Je drukt toch sowieso niet perongeluk op bellen?
Bolt vind ik ook niet echt bruikbaar, battery of bliksem icoon?!
Zephyr/Auxo begrijp ikActivator ook en F.lux draai ik op mn mac, eens kijken of de iPhone-versie ook bevalt. Vind het fijne bij de Mac-app wel dat als ik foto's aan het kijken ben (waar je de "koude" beelden wil zien) je hem ff een uurtje uit kan schakelen. Bij de iPhone moet je dan iig via settings enzo gaan werken..
![]()
![]()
Zoek maar eens goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
done. ik zie de cache niet man je liegt
[ afbeelding ]hij is niet zo bloot te zien die zit ergens anders je bent dicht bij
met sportieve groet,
fortunafan.![]()
We zitten toch niet in groep 8 waar een bronvermelding bestond uit: "Wikipedia, google.com en mijn rechterduim"?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:38 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Www.google.com? Ooit van gehoord?
google.com is geen bron.![]()
Zal van het weekend eens bij een KPN-shop langsgaan en vragen of ik een nieuw abo kan afsluiten en dan pas een nieuwe phone krijgen als de 5s uitkomt.![]()
Sinds wanneer heb jij iets te willen hier?quote:.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Al maanden niet meer, maar ze luisteren nog wel naar mequote:Op donderdag 7 maart 2013 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij iets te willen hier?.
![]()
![]()
Hallo
Ik krijg bij itunes op de laptop (Win 8)een bericht dat ik hem kan updaten naar een nieuwere versie, installeer de nieuwe versie en krijg foutmelding -42110, waar ik op internet niks over kan vinden. Dit allemaal naar aanleiding naar de update die ik met mijn Iphone 5 wil doen naar IOs 6.2.1, die ik op mijn telefoon niet kan uitvoeren en via de computer ook niet (foutmelding -23). Is hier een oplossing voor bekend ?
(via de iphone zelf krijg ik als melding : unable to check for update an error ocurrred while checking for a software update)AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!![]()
Probeer anders een reserve kopie te maken, dan herstellen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:14 schreef DJWeisz het volgende:
Hallo
Ik krijg bij itunes op de laptop (Win 8)een bericht dat ik hem kan updaten naar een nieuwere versie, installeer de nieuwe versie en krijg foutmelding -42110, waar ik op internet niks over kan vinden. Dit allemaal naar aanleiding naar de update die ik met mijn Iphone 5 wil doen naar IOs 6.2.1, die ik op mijn telefoon niet kan uitvoeren en via de computer ook niet (foutmelding -23). Is hier een oplossing voor bekend ?
(via de iphone zelf krijg ik als melding : unable to check for update an error ocurrred while checking for a software update)
Dan gaat hij als het goed is terugzetten vanaf de nieuwste versie.![]()
Als ik hem wil herstellen geeft hij alsnog de onbekende fout -23.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Probeer anders een reserve kopie te maken, dan herstellen.
Dan gaat hij als het goed is terugzetten vanaf de nieuwste versie.AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!![]()
Ik denk dat u bedoeld ios 6.1.2? Want ik heb geen update voor ios 6.2.1quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:22 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Probeer anders een reserve kopie te maken, dan herstellen.
Dan gaat hij als het goed is terugzetten vanaf de nieuwste versie.met sportieve groet,
fortunafan.![]()
Als ik eerst mijn GPS app opstart (onafhankelijk welke, heb er meerdere) en daarna mijn bluetooth gebruik om naar de carkit van mijn auto te gaan dan doet mijn bluetooth het niet. Ze zien elkaar wel, maar ze kunnen niet verbinden. Mijn vorige iphone (4) had dit niet en de huidige 5 wel. Wat zou het kunnen zijn?![]()
Als ik met JB synch dan lijkt ie ineens problemen te hebben met mijn agenda.
Afspraken worden wel in outlook gezet, maar als ik dan een periode exporteer, dan geeft outlook aan dat er geen afspraken in die periode zijn.
Dit betreft dan afspraken die van telefoon naar outlook gaan, andersom lukt altijd zonder problemen en worden ook correct weergegeven. Iemand enig idee hoe dit zit?
Op iphone dan een een vshare error, maar daar kreeg ik eerder geen antwoord op.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik vraag het even nog een keerquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef iFok. het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een App icoon en een App naam te veranderen op een niet gejailbraikte iPhone 5?
Ik heb zelf een beetje rondgekeken, en met iExplorer zou dat te doen moeten zijn. Helaas lukt het niet helemaal.
Iemand?![]()
![]()
Kan niet volgens mij.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Uiteindelijk is het me toch gelukt, nieuwste itunes weer geinstalleerd na vele omwegen. Maar nu vind mijn iphone 5 mijn apple tv 3e gen niet meer. Is er er bij de update iets nieuws gekomen dat ik niet meer kan streamen via iphone ofzo, want het icoontje is ineens weg ?? Ze zitten beide op mijn wifi netwerk aangesloten.
Nooit problemen gehad met mijn apparatuur maar nu ineens 2x op n dag ...AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!![]()
Heb je er toevallig een jailbreak op geinstalleerd ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:03 schreef Puala het volgende:
Als ik eerst mijn GPS app opstart (onafhankelijk welke, heb er meerdere) en daarna mijn bluetooth gebruik om naar de carkit van mijn auto te gaan dan doet mijn bluetooth het niet. Ze zien elkaar wel, maar ze kunnen niet verbinden. Mijn vorige iphone (4) had dit niet en de huidige 5 wel. Wat zou het kunnen zijn?
Daardoor deed de mijne het niet meer laatst.
Pair je hem wel goed met de juiste code etc ?![]()
Doet het bij mij wel, ook een iPhone 5 + ATV3 met beide de nieuwste updates.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:41 schreef DJWeisz het volgende:
Uiteindelijk is het me toch gelukt, nieuwste itunes weer geinstalleerd na vele omwegen. Maar nu vind mijn iphone 5 mijn apple tv 3e gen niet meer. Is er er bij de update iets nieuws gekomen dat ik niet meer kan streamen via iphone ofzo, want het icoontje is ineens weg ?? Ze zitten beide op mijn wifi netwerk aangesloten.
Nooit problemen gehad met mijn apparatuur maar nu ineens 2x op n dag ...![]()
wat je wil is als een soort aids voor de iphone. we willen je dat niet aandoen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:46 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik vraag het even nog een keer
Iemand?![]()
![]()
Haha, ja? Is dat zo?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat je wil is als een soort aids voor de iphone. we willen je dat niet aandoen.![]()
![]()
nee in werkelijkheid weten we het niet en interesseert het ons niet. maar het resultaat is hetzelfde!quote:![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee in werkelijkheid weten we het niet en interesseert het ons niet. maar het resultaat is hetzelfde!![]()
![]()
![]()
Geen jailbreak, gewoon de nieuwste OS er op.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:00 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Heb je er toevallig een jailbreak op geinstalleerd ?
Daardoor deed de mijne het niet meer laatst.
Pair je hem wel goed met de juiste code etc ?
Jup, want op het moment dat ik eerst bluetooth doe en daarna pas GPS doet hij het wel.![]()
Mijn aan/uitknop doet het niet goed meer (moet hard indrukken om enige respons te krijgen en voor mijn gevoel steekt hij standaard minder ver uit dan eerst.) Is het duur om zoiets te laten repareren? Ik heb een iPhone 4, gekocht in oktober 2011.![]()
Mijn KPN-abo liep af dus ben vandaag langs hun shop geweest. Ik wil de iPhone 5s maar die komt waarschijnlijk pas in juli/augustus uit.
Heb dit uitgelegd en geen probleem, mijn contract is voor 6 maanden verlengd met 20% korting, dus in september kan ik een nieuw abo voor 2 jaar afsluiten met de 5s.![]()
Turn-by-turn navigatie van Apple Maps is echt fantastisch. De meest accurate routeberekening op basis van huidig verkeer. Ook tijdelijk afgesloten wegen worden netjes mee genomen. Daarnaast ziet het er heel elegant en clean uit. Veel beter dan Waze of Google.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
http://mobile.theverge.co(...)lendar-iphone-how-toquote:Op zaterdag 9 maart 2013 07:44 schreef fotostarter het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om google contacten naar je iPhone te zetten? Toch niet handmatig hè?![]()
[quote]Op zaterdag 9 maart 2013 08:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bedanktwerkt goed.
Even wat werk, maar dan heb je wat.![]()
https://twitter.com/iOS6maps/status/279222720120631296quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:19 schreef TC03 het volgende:
Turn-by-turn navigatie van Apple Maps is echt fantastisch. De meest accurate routeberekening op basis van huidig verkeer. Ook tijdelijk afgesloten wegen worden netjes mee genomen. Daarnaast ziet het er heel elegant en clean uit. Veel beter dan Waze of Google.![]()
Ik vat deze post maar sarcastisch op. Vind het een gruwel van een app.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:19 schreef TC03 het volgende:
Turn-by-turn navigatie van Apple Maps is echt fantastisch. De meest accurate routeberekening op basis van huidig verkeer. Ook tijdelijk afgesloten wegen worden netjes mee genomen. Daarnaast ziet het er heel elegant en clean uit. Veel beter dan Waze of Google.![]()
Onzin. Voor navigatie is het gewoon super. Google en Waze nemen afgesloten wegen niet of nauwelijks mee, Apple wel. Daarnaast is tijdens het rijden de navigatie heel duidelijk en clean zodat je niet afgeleid wordt door kleine lettertjes oid.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik vat deze post maar sarcastisch op. Vind het een gruwel van een app.
Apple Maps is echt by far de beste navigatie die ik heb gebruikt op mijn iPhone (ervaring met Google Maps, Waze, TomTom, Sygic).Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Je kan gewoon je Googe contacten importeren in je iPhone.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 07:44 schreef fotostarter het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om google contacten naar je iPhone te zetten? Toch niet handmatig hè?
https://support.google.co(...)nl&ref_topic=1669027Ten percent faster with a sturdier frame![]()
ik gebruik gewoon het exchange protocol voor mijn gmail en contacten tegelijk. is er een voordeel aan die manier die in je link wordt omschreven?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:40 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan gewoon je Googe contacten importeren in je iPhone.
https://support.google.co(...)nl&ref_topic=1669027![]()
Nee, maar Google gaat stoppen met Exchange-ondersteuning, ik raad niet iets aan wat over twee maanden niet meer werkt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik gebruik gewoon het exchange protocol voor mijn gmail en contacten tegelijk. is er een voordeel aan die manier die in je link wordt omschreven?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
geen ervaring met Navigon?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin. Voor navigatie is het gewoon super. Google en Waze nemen afgesloten wegen niet of nauwelijks mee, Apple wel. Daarnaast is tijdens het rijden de navigatie heel duidelijk en clean zodat je niet afgeleid wordt door kleine lettertjes oid.
Apple Maps is echt by far de beste navigatie die ik heb gebruikt op mijn iPhone (ervaring met Google Maps, Waze, TomTom, Sygic).Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.![]()
ok wist ik niet, daarom dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar Google gaat stoppen met Exchange-ondersteuning, ik raad niet iets aan wat over twee maanden niet meer werkt.![]()
Wel gratis, en de gesproken navigatie is 1000x beter dan die van Apple Maps of Google Maps (gekke robotstemmen, straatnamen worden uitgesproken).quote:2000 light years from home![]()
Kan iemand mij vertellen hoe ik die apps van Yahoo uit kan zetten in het scherm wat je naar beneden sleept?![]()
instellingen > notificatiesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:31 schreef FRDeventer het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die apps van Yahoo uit kan zetten in het scherm wat je naar beneden sleept?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Als je 'm nieuw hebt gekocht heb je gewoon nog garantie (tot oktober 2013).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:50 schreef Operc het volgende:
Mijn aan/uitknop doet het niet goed meer (moet hard indrukken om enige respons te krijgen en voor mijn gevoel steekt hij standaard minder ver uit dan eerst.) Is het duur om zoiets te laten repareren? Ik heb een iPhone 4, gekocht in oktober 2011.
Als je 'm nieuw bij Apple zelf hebt gekocht, moet je naar een speciaal formulier vragen en wijzen op je consumentenrecht (recht op een deugdelijk product). Let op dat Apple hier niet zelf mee zal komen en je hier specifiek naar zal moeten informeren.Zó slecht is Apple Maps nou ook weer niet. Ik vind Apple Maps voor turn-by-turn navigatie echt wel goed.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik vat deze post maar sarcastisch op. Vind het een gruwel van een app.
Het probleem met Apple Maps is - als ik het goed beschrijf - de onjuiste 'metadata' (dus als je "McDonalds Groningen" intikt o.i.d., dat hij dan niet altijd de juiste McDonalds vindt), maar zodra je een juiste adres hebt dan is navigatie echt wel duidelijk én goed.![]()
Hij zat toen bij mijn abonnement (Hi) en ik woon inmiddels in het buitenland. Kan ik er dan in het buitenland ook aanspraak op maken of moet ik het met Hi regelen in Nederland?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:05 schreef WSquater het volgende:
[..]
Als je 'm nieuw hebt gekocht heb je gewoon nog garantie (tot oktober 2013).
Als je 'm nieuw bij Apple zelf hebt gekocht, moet je naar een speciaal formulier vragen en wijzen op je consumentenrecht (recht op een deugdelijk product). Let op dat Apple hier niet zelf mee zal komen en je hier specifiek naar zal moeten informeren.![]()
Wat zien sommige apps er lelijk uit zeg. Zoals die app van tweakers, die zag er op mijn android toestel 100x beter uit.
Heb nu een iPhone 5, maar die balken boven en onder is echt jammer![]()
Ziet er grappig uit, alleen denk ik dat hij hier na 3 x gebruik in de kast ligt te verstoffenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:22 schreef no1uknow het volgende:
Net deze besteld: http://shop.brando.com/Po(...)s-_p8799c359d66.html
Ben benieuwd!![]()
Achgut, ben je ook zo'n stumper die klaagt dat je breedbeeld niet optimaal benut wordt met een dvd/bluray?quote:Op zondag 10 maart 2013 06:47 schreef fotostarter het volgende:
Wat zien sommige apps er lelijk uit zeg. Zoals die app van tweakers, die zag er op mijn android toestel 100x beter uit.
Heb nu een iPhone 5, maar die balken boven en onder is echt jammerI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Aan je taal te zien ben jij hier de stumperquote:Op zondag 10 maart 2013 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Achgut, ben je ook zo'n stumper die klaagt dat je breedbeeld niet optimaal benut wordt met een dvd/bluray?![]()
![]()
Cool, een marcolensquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:22 schreef no1uknow het volgende:
Ben benieuwd!
Shuffle up and deal!!!![]()
"Kan geen verbinding maken met deze iPhone. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan 0xE8000012"
Dit krijg ik constant te zien als ik de iPhone aansluit met iTunes
-heb iPhone al gereset
-nieuwe versie iTunes geinstalleerd (en 2x herinstallatie)
-computer opnieuw opgestart
Wat doe ik fout?Mai pben rai~!![]()
Vraag :
Ik heb net 2x 112 moeten bellen, op een gegeven moment hoorde ik tijdens het 1ste gesprek niet meer en wilde ik ophangen, maar dat wilde niet. Ik kon wel op "stop" duwen, en de button wordt dan grijs, maar het gesprek blijft actief lopen (ik zie seconden wegtikken en het gesprek blijft open) enige wat dan helpt is de iphone uitzetten. Bij het 2de gesprek had ik geen gesprek verlies maar toen ik wilde ophangen weer hetzelfde.
Lijkt alleen bij 112 te zijn, want daarna heb ik mijn vriend gebeld, en dat gesprek kan ik wel gewoon beëindigen.
Draai de nieuwste update.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Heb je voorbeeldjes/foto's van wat je ermee gemaakt hebt? Ik zoek ook zoiets...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:22 schreef no1uknow het volgende:
Ben benieuwd!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik denk dat ik mijn telefoon weer naar normaal breng, de jailbreak biedt me te weinig voordelen die ECHT goed werken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Tweakers zijn ook gewoon schrale android fanboy's die de iOS apps niet bijwerken. Echt gênant dat ze een half jaar na de iPhone 5 nog steeds geen update hebben.quote:Op zondag 10 maart 2013 06:47 schreef fotostarter het volgende:
Heb nu een iPhone 5, maar die balken boven en onder is echt jammerBuy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Die update is er wel, alleen nog niet uitgebracht in de appstorequote:Op woensdag 13 maart 2013 15:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Tweakers zijn ook gewoon schrale android fanboy's die de iOS apps niet bijwerken. Echt gênant dat ze een half jaar na de iPhone 5 nog steeds geen update hebben.![]()
![]()
Zijn er hier nog steeds Iphone fans? Deze site maakt gehakt van jullie prullaria!
http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5
De iPhone 5 wordt door elke telefoon in zijn prijsklasse afgetroefd qua specs en prestaties en nog steeds zijn er miljoenen mensen te vinden die er een willen hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Schattig hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef overflow- het volgende:
Zijn er hier nog steeds Iphone fans? Deze site maakt gehakt van jullie prullaria!
De iPhone 5 wordt door elke telefoon in zijn prijsklasse afgetroefd qua specs en prestaties en nog steeds zijn er miljoenen mensen te vinden die er een willen hebben![]()
![]()
![]()
Iemand een idee?
Ik probeer de nieuwste update te installeren op mijn iphone 4S, maar ik krijg continue errors tijdens het proberen te maken van een backup.
Ik heb al deze stappen geprobeerd, behalve op een andere computer proberen:
http://support.apple.com/kb/ts2529People assume too much.![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef overflow- het volgende:
![]()
Jammer dat je, zelfs met 1080p IPS nog een matig presterend scherm hebt, en dat een van de grootste fabrikanten van camerasensoren weigert een behoorlijke camera in de vlaggenschip smartphone te stoppend.
Kwaliteit over de hele linie: dat is waarom men voor de iPhone kiest. Niet wegens geile specs op papier.![]()
Gebruik ze allebei een week lang en kijk dan welke je liever mee naar huis neemt...quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef overflow- het volgende:
People assume too much.![]()
Fandroids die op specs geilen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef overflow- het volgende:
![]()
Jullie snappen er echt niets van he?
For great justice!![]()
De Xperia natuurlijk. Deze man kraakt de iPhones ook al genadeloos af:quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:27 schreef very het volgende:
[..]
Gebruik ze allebei een week lang en kijk dan welke je liever mee naar huis neemt...
Zelf gebruik ik nu al 2 maanden Android op mijn S Advance en het bevalt me prima. Je hebt veel meer mogelijkheden dan bij iOS.quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jammer dat je, zelfs met 1080p IPS nog een matig presterend scherm hebt, en dat een van de grootste fabrikanten van camerasensoren weigert een behoorlijke camera in de vlaggenschip smartphone te stoppend.
Kwaliteit over de hele linie: dat is waarom men voor de iPhone kiest. Niet wegens geile specs op papier.De eerste Apple junk is alweer gesignaleerd. De Xperia kan HDR filmen, kun je dat ook met de iPhone? De foto's van de Xperia zijn echt wel 1000x beter dan die van de iPhone 5 hoor.
En dit zegt niks volgens jou? 700,- neerleggen voor een 8 megapixel telefoonquote:Opmerkelijk meer megapixels (foto) 13 MP vs 8 MP 1.63x meer megapixels (foto).
Aanzienlijk meer megapixel (foto, camera aan voorkant) 2,2 MP vs 1,2 MP 1.83x meer megapixel (foto, camera aan voorkant).
Heeft een serie-opname modus ja vs Nee U kunt meerdere foto's na elkaar nemen.
Hogere snelheid CPU klok 4x 1.5 GHz vs 2x 1.3 GHz 2.31x hogere snelheid CPU klok.
Erg veel meer RAM geheugen 2 GB vs 1 GB 1 GB meer RAM geheugen.![]()
![]()
Experia ziet er goed uit, eerlijk is eerlijk, maar ik heb zelden zo'n gemak gehad als nu met mijn iphone.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Op megapixels geilen is zooo 1999.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:40 schreef overflow- het volgende:
En dit zegt niks volgens jou? 700,- neerleggen voor een 8 megapixel telefoon![]()
Dat zegt helemaal niets over de kwaliteit van de gemaakte foto´s. Alleen dat ze groter zijn en meer ruimte in beslag nemen. Get your facts straight.
For great justice!![]()
Heb je hem zelf al eens een week gebruikt? Nou? Of ga je nu af op de mening van een onbekend persoon op youtube die overduidelijk een android fanboy is?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:40 schreef overflow- het volgende:
[..]
De Xperia natuurlijk. Deze man kraakt de iPhones ook al genadeloos af:Joh. Noem er eens 5? Je vergeet even dat je een iphone kunt jailbreaken en op die manier nog veel meer dingen kunt met je telefoon. Daarbij mis ik persoonlijk helemaal niks op mijn niet gejailbreakte iphone.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:40 schreef overflow- het volgende:
Zelf gebruik ik nu al 2 maanden Android op mijn S Advance en het bevalt me prima. Je hebt veel meer mogelijkheden dan bij iOS.1000 x nog welquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:40 schreef overflow- het volgende:
De eerste Apple junk is alweer gesignaleerd. De Xperia kan HDR filmen, kun je dat ook met de iPhone? De foto's van de Xperia zijn echt wel 1000x beter dan die van de iPhone 5 hoor.
Post dan op zijn minst een link waar de foto;s naast elkaar worden gehouden.Je camera als je telefoons main selling point bestempelenquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:40 schreef overflow- het volgende:
En dit zegt niks volgens jou? 700,- neerleggen voor een 8 megapixel telefoon![]()
Als ik mooie foto's wil maken, dan neem ik een DSLR mee en ga ik niet met een telefoon lopen aanklooien. Daarbij moet ik zeggen dat mijn snapshots met mijn iphone er soms best goed uitzien.
En dan dit:
Je weet dat je hier in een iphone topic zit te bashen op iphones he?
Dus kortom: roep wat je wilt, een discussie ga je niet winnen hier.
Misschien zijn er inderdaad betere telefoons qua hardware, toch vind ik geen enkele andere telefoon net zo prettig werken als een iphone.People assume too much.![]()
I knw maar ik weet gwn 100% zeker dat de foto's van de Xperia die van de iPhone zwaar overtreffen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Op megapixels geilen is zooo 1999.Dat zegt helemaal niets over de kwaliteit van de gemaakte foto´s. Alleen dat ze groter zijn en meer ruimte in beslag nemen. Get your facts straight.
Kun je dit soms met de iPhone?quote:Opnemen bij alle lichtomstandigheden
Een etentje bij kaarslicht of een gezellige strandmiddag vastleggen? Met de snelle 13-MP-camera met Exmor RS™ for mobile-sensor en HDR kun je zelfs bij sterk tegenlicht prachtig scherpe foto's en video's in full-HD maken. En dankzij HDR en de Exmor R™ for mobile-sensor kun je met de full-HD camera aan de voorzijde bij alle lichtomstandigheden videochatten en zelfportretten maken. Met Superior Auto maak je heel gemakkelijk verbluffend mooie foto's. De functie biedt optimale instellingen voor 36 verschillende scènes en activeert zo nodig HDR en ruisonderdrukking. Snelle actie vastleggen? Schakel de Burst-modus in en schiet erop los met 10 frames per seconde.Ik heb 'm alleen in de winkel in m'n handen gehad maar ik zou hem graag willen kopen. Als m'n S Advance kapot zou gaan zou ik 'm zeker kopen. Alleen al om al die arrogante Apple fanboys bij mij in de klas een hak te zetten met hun overpricede telefoons.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:53 schreef very het volgende:
[..]
Heb je hem zelf al eens een week gebruikt? Nou? Of ga je nu af op de mening van een onbekend persoon op youtube die overduidelijk een android fanboy is?
[..]
Joh. Noem er eens 5? Je vergeet even dat je een iphone kunt jailbreaken en op die manier nog veel meer dingen kunt met je telefoon. Daarbij mis ik persoonlijk helemaal niks op mijn niet gejailbreakte iphone.
[..]
1000 x nog wel
Post dan op zijn minst een link waar de foto;s naast elkaar worden gehouden.
[..]
Je camera als je telefoons main selling point bestempelen
Als ik mooie foto's wil maken, dan neem ik een DSLR mee en ga ik niet met een telefoon lopen aanklooien. Daarbij moet ik zeggen dat mijn snapshots met mijn iphone er soms best goed uitzien.
En dan dit:
Je weet dat je hier in een iphone topic zit te bashen op iphones he?
Dus kortom: roep wat je wilt, een discussie ga je niet winnen hier.
Misschien zijn er inderdaad betere telefoons qua hardware, toch vind ik geen enkele andere telefoon net zo prettig werken als een iphone.
Ja dus? Ik erger me al jarenlang aan de arrogantie van Apple met hun zwaar overpricede producten.
Bij Apple beginnen ze zich ondertussen ook steeds meer zorgen te maken over concurenten als Samsung en dat is goed te zien aan de koers van hun aandeel.
Dus jij vindt het normaal om 700,- te betalen voor een telefoon met een dual core en een redelijke camera? Vooral doen jongen. Bij Sony krijg je toch echt 10x zoveel waarde voor je geld. Zegt deze site echt niet genoeg voor je? http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5 Of is dit niet onafhankelijk genoeg voor je?![]()
![]()
overflow kanker even uit dit topic wil je.. Beetje je druk maken welke telefoon beter is.. Als mensen een iphone willen, prima. Als mensen een androidtoestel willen, ook prima.. Al wil men een roze Ford Fiesta met het cassettespeler, wat boeit t jou?? Fucking autist.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:03 schreef overflow- het volgende:
[..]
I knw maar ik weet gwn 100% zeker dat de foto's van de Xperia die van de iPhone zwaar overtreffen.
[..]
Kun je dit soms met de iPhone?
[..]
Ik heb 'm alleen in de winkel in m'n handen gehad maar ik zou hem graag willen kopen. Als m'n S Advance kapot zou gaan zou ik 'm zeker kopen. Alleen al om al die arrogante Apple fanboys bij mij in de klas een hak te zetten met hun overpricede telefoons.
Een Sony Xperia Z kost ook 602 euro hoor...dus hoezo apple zwaar overpriced?quote:Ja dus? Ik erger me al jarenlang aan de arrogantie van Apple met hun zwaar overpricede producten.
Bij Apple beginnen ze zich ondertussen ook steeds meer zorgen te maken over concurenten als Samsung en dat is goed te zien aan de koers van hun aandeel.
Dus jij vindt het normaal om 700,- te betalen voor een telefoon met een dual core en een redelijke camera? Vooral doen jongen. Bij Sony krijg je toch echt 10x zoveel waarde voor je geld. Zegt deze site echt niet genoeg voor je? http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5 Of is dit niet onafhankelijk genoeg voor je?
Daarbij vind ik 700 euro inderdaad prijzig. Maar 100 euro extra betalen voor een beduidend prettigere telefoon vind ik dan wel redelijk.
Wat ik vooral belachelijk vind is dat een verdubbeling van een beetje geheugen gelijk 100 euro moet kosten. Maar dat is niet alleen bij Apple. Dat is gewoon hoe mobielboeren rollen.
En zoveel meer waar voor je geld? Op papier vast wel ja.
Heb je nou ooit een iphone gebruikt langer dan een half uurtje of niet? Zo niet...nuff said.
En voorbeelden vroeg ik je. Kom met foto's die naast elkaar gelegd worden dan.People assume too much.![]()
Op een andere PC werkt het (vooralsnog) wel...dus moet aan mijn PC liggen. Heb iTunes al opnieuw geinstalleerd, maardat hielp niet. Iemand enig idee hierover?quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:34 schreef very het volgende:
Iemand een idee?
Ik probeer de nieuwste update te installeren op mijn iphone 4S, maar ik krijg continue errors tijdens het proberen te maken van een backup.
Ik heb al deze stappen geprobeerd, behalve op een andere computer proberen:
http://support.apple.com/kb/ts2529
[ Bericht 1% gewijzigd door very op 14-03-2013 10:31:42 ]People assume too much.![]()
1000x betere foto's
10x meer waar voor je geld
Sommige mensen hebben echt totaal geen gevoel voor perspectief. Jammer dat je meteen weer zo zielig moet doen als iemand met een beetje kritiek komt.![]()
Hmm..hier toch ook weer de foutmelding dat hij geen backup kan maken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:14 schreef very het volgende:
[..]
Op een andere PC werkt het (vooralsnog) wel...dus moet aan mijn PC liggen. Heb iTunes al opnieuw geinstalleerd, maardat hielp niet. Iemand enig idee hierover?
Godverdomme....
"omdat er zich EEN fout heeft voorgedaan"...noem gerust wat voor fout dan
ik heb nu dus alle punten nagelopen die hier genoemd zijn:
Geen resultaat dus...blijkbaar
Ik heb weinig zin in een restore, aangezien ik dus geen backup kan maken.
[ Bericht 15% gewijzigd door very op 14-03-2013 10:38:27 ]People assume too much.![]()
Ik 'mag' weer verlengen zag ik. Zit nu in een i200 abbo bij T-Mobile. Zit niet heel erg te wachten op de iPhone 5 denk ik (of er moet ergens een knal aanbieding zijn?). Dus verlengen met sim only is ook prima wmb, om de maandlasten wat te drukken. En iets betere dekking als T-Mobile zou ook fijn zijn. Tips, iemand? Ik gebruik zo'n 500MB aan data per maand en bel zo goed als niks.![]()
Lukt een reservekopie via iCloud wel?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:31 schreef very het volgende:
[..]
Hmm..hier toch ook weer de foutmelding dat hij geen backup kan maken.
Godverdomme....
[ afbeelding ]
Ik heb weinig zin in een restore, aangezien ik dus geen backup kan maken.![]()
Zal eens proberen. Hij staat nu op Computer inderdaad.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lukt een reservekopie via iCloud wel?
Je hoort het zo
Nee dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Lukt een reservekopie via iCloud wel?
HI sim only zou ik kiezenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef Luigi het volgende:
Ik 'mag' weer verlengen zag ik. Zit nu in een i200 abbo bij T-Mobile. Zit niet heel erg te wachten op de iPhone 5 denk ik (of er moet ergens een knal aanbieding zijn?). Dus verlengen met sim only is ook prima wmb, om de maandlasten wat te drukken. En iets betere dekking als T-Mobile zou ook fijn zijn. Tips, iemand? Ik gebruik zo'n 500MB aan data per maand en bel zo goed als niks.People assume too much.![]()
Ja, Hi met 1GB zag ik voor 19,50 staan. Da's wel een aardige prijs denk ik. Veel goedkoper kan ik het niet vinden.quote:![]()
Denk je nou echt dat ik langer dan een half uur zo'n ding in mijn handen wil hebben? Heb er hooguit een paar minuten aan gezeten en wat een afschuwelijk lelijk ding zeg. Niet eens een terug-knop om terug naar de vorige pagina te gaan etc. Dat soort dingen weglaten onder het mom van 'design' terwijl een kind van 5 nog zo'n ding kan ontwerpen zo simpel.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef very het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
[..]
Een Sony Xperia Z kost ook 602 euro hoor...dus hoezo apple zwaar overpriced?
Daarbij vind ik 700 euro inderdaad prijzig. Maar 100 euro extra betalen voor een beduidend prettigere telefoon vind ik dan wel redelijk.
Wat ik vooral belachelijk vind is dat een verdubbeling van een beetje geheugen gelijk 100 euro moet kosten. Maar dat is niet alleen bij Apple. Dat is gewoon hoe mobielboeren rollen.
En zoveel meer waar voor je geld? Op papier vast wel ja.
Heb je nou ooit een iphone gebruikt langer dan een half uurtje of niet? Zo niet...nuff said.
En voorbeelden vroeg ik je. Kom met foto's die naast elkaar gelegd worden dan.
Heb jij ooit wel eens Android gebruikt dan?
Ok ik zal je laten zien:
700,-
[ Bericht 2% gewijzigd door overflow- op 14-03-2013 11:28:43 ]![]()
Joh ga lekker naar het android topic.
Ik kom hier omdat ik een iphone heb. Niet om jouw gemekker te lezen.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Die foto's ga ik straks bekijken, maar dit comment:Sorry...ik kan je nu dus echt niet meer serieus nemenquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:23 schreef overflow- het volgende:
Denk je nou echt dat ik langer dan een half uur zo'n ding in mijn handen wil hebben? Heb er hooguit een paar minuten aan gezeten en wat een afschuwelijk lelijk ding zeg. Niet eens een terug-knop om terug naar de vorige pagina te gaan etc. Dat soort dingen weglaten onder het mom van 'design' terwijl een kind van 5 nog zo'n ding kan ontwerpen zo simpel.
En een simpel design is juist wat het geniale aan het ontwerp is, Bassie
Het is ook niet dat één van de beste ontwerpers ter wereld dit ontworpen heeft of zo, en dat hij hiermee diverse grote prijzen heeft gewonnen
Houdt alsjeblieft op voordat je jezelf nog belachelijker maakt...met je geen terug-knop![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door very op 14-03-2013 11:37:24 ]People assume too much.![]()
Ik snap niet helemaal wat je denkt te willen bereiken door in een iPhone topic-serie binnen te komen en je ongenoegens zo te uiten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:23 schreef overflow- het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik langer dan een half uur zo'n ding in mijn handen wil hebben? Heb er hooguit een paar minuten aan gezeten en wat een afschuwelijk lelijk ding zeg.
Het is ons allang duidelijk dat jij liever android hebt. Maar de mensen die hier posten hebben een andere mening. Ken je dat woord? 'Mening', dat is iets waar verschillende mensen iets totaal anders kunnen vinden over een bepaald onderwerp.De terugknop is niet weggelaten, dat zou immers impliceren dat hij ooit wel bedacht zou zijn. Er is dan ook nog nooit een iOS app geweest die ervan uit gaat dat er een terugknop zou kunnen zijn en dus is het niet perse een probleem dat die er niet is.quote:Niet eens een terug-knop om terug naar de vorige pagina te gaan etc. Dat soort dingen weglaten onder het mom van 'design' terwijl een kind van 5 nog zo'n ding kan ontwerpen zo simpel.Ja, en ik had een hekel aan de totaal onsamenhangende interface / layout tussen de verschillende apps. Om nog maar te zwijgen van het gebrek aan mogelijkheid je telefoon te updaten naar de nieuwste Android versie als die meer dan 6 maanden oud is...quote:Heb jij ooit wel eens Android gebruikt dan?Bovenste foto vind ik links mooier.quote:
Onderste foto is net andere compositie, niet gek dat een belichtingsmeter dan net iets anders doet. Geen geschikte testcase dus.Gelukkig hoef jij het er niet voor te betalen!quote:700,-![]()
![]()
![]()
iPhone 5 is qua specs superieur aan de Xperia Z hoor.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:23 schreef overflow- het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik langer dan een half uur zo'n ding in mijn handen wil hebben? Heb er hooguit een paar minuten aan gezeten en wat een afschuwelijk lelijk ding zeg. Niet eens een terug-knop om terug naar de vorige pagina te gaan etc. Dat soort dingen weglaten onder het mom van 'design' terwijl een kind van 5 nog zo'n ding kan ontwerpen zo simpel.
Ok ik zal je laten zien:
[ afbeelding ]
700,-![]()
Tevens is algemeen bekend dat iOS op vele fronten superieur is (en blijft) aan Android.
[ Bericht 1% gewijzigd door TC03 op 14-03-2013 11:48:03 ]Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Foto's bekeken, en er is inderdaad een verschil. Maar het verschil is nou niet bepaald overweldigend, en ik durf te wedden dat als ik jou nu 1 foto laat zien dat jij niet kunt zeggen of die met een iphone 5 of met een xperia is gemaakt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:23 schreef overflow- het volgende:
[..]
Ok ik zal je laten zien:
[ afbeelding ]
700,-![]()
En nogmaals: voor mooie foto's gebruik je geen telefoon, dan gebruik je een DSLR.People assume too much.![]()
Dat laatste is echt een slecht argument. Een DSLR heb je niet altijd bij je namelijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:42 schreef very het volgende:
[..]
Foto's bekeken, en er is inderdaad een verschil. Maar het verschil is nou niet bepaald overweldigend, en ik durf te wedden dat als ik jou nu 1 foto laat zien dat jij niet kunt zeggen of die met een iphone 5 of met een xperia is gemaakt.
En nogmaals: voor mooie foto's gebruik je geen telefoon, dan gebruik je een DSLR.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dat klopt. Maar met een telefoon kan je sowieso niet meer dan gewoon snapshots maken.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat laatste is echt een slecht argument. Een DSLR heb je niet altijd bij je namelijk.
En dan maakt het mij persoonlijk weinig uit of de ene net iets mooiere kleuren heeft, of net iets scherper is.People assume too much.![]()
Nog iemand die me hier mee kan helpen trouwens?quote:
Ik heb weinig zin in een restore, aangezien ik dus geen backup kan maken.People assume too much.![]()
Been there, done that.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:51 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
iTunes opnieuw installeren?
iTunes op een andere computer proberen?
Thuis iTunes opnieuw geinstalleerd, hier op werk verse iTunes geinstalleerd.People assume too much.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:10 schreef Funkel het volgende:
overflow kanker even uit dit topic wil je.. Beetje je druk maken welke telefoon beter is.. Als mensen een iphone willen, prima. Als mensen een androidtoestel willen, ook prima.. Al wil men een roze Ford Fiesta met het cassettespeler, wat boeit t jou?? Fucking autist.Welke specs dan? Moet ik nou alweer die link erbij halen? http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5[quote]quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone 5 is qua specs superieur aan de Xperia Z hoor.
Tevens is algemeen bekend dat iOS op vele fronten superieur is (en blijft) aan Android.[b]Op
En wat dacht je van Apple maps?![]()
![]()
Ik bedoel deze knoppen:
Maar goed, over autisme gesproken, jullie zijn toch te eigenwijs om te geloven dat jullie veel en veel te veel betaald hebben voor jullie telefoon.![]()
Ik weet welke knoppen je bedoelt, nerdquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:03 schreef overflow- het volgende:
[..]
[..]
Welke specs dan? Moet ik nou alweer die link erbij halen? http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5
[..]
Te makkelijk om hierop te reageren
[..]
Ik bedoel deze knoppen:
[ afbeelding ]
Maar goed, over autisme gesproken, jullie zijn toch te eigenwijs om te geloven dat jullie veel en veel te veel betaald hebben voor jullie telefoon.
Echter werkt een iPhone heerlijk juist zonder deze knoppen.
En over autisme gesproken? Dude...ff serieus? Jij komt hier in een iphone topic lekker haten op iphone. Daarbij is jouw "droomtelefoon" praktisch net zo duur
iPhone 5 - 628 euro
Xperia Z - 602 euro
Dus wat lul je nou man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:08 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet welke knoppen je bedoelt, nerd
Echter werkt een iPhone heerlijk juist zonder deze knoppen.
En over autisme gesproken? Dude...ff serieus? Jij komt hier in een iphone topic lekker haten op iphone. Daarbij is jouw "droomtelefoon" praktisch net zo duur
iPhone 5 - 628 euro
Xperia Z - 602 euro
Dus wat lul je nou man?Ja ik weet hoeveel dat pareltje kost, maar het gaat om de prijs/kwaliteit verhouding . Heb je die link wel bekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je 12? Ja, dit is een serieuze vraag.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:03 schreef overflow- het volgende:
[..]
[..]
Welke specs dan? Moet ik nou alweer die link erbij halen? http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5[quote][ afbeelding ] [b]Op
![]()
Ik bedoel deze knoppen:
[ afbeelding ]
Maar goed, over autisme gesproken, jullie zijn toch te eigenwijs om te geloven dat jullie veel en veel te veel betaald hebben voor jullie telefoon.![]()
Stik in je link man. Voor de zoveelste keer: je weet niks! Je hebt nooit een iPhone gebruikt, dus je baseert je mening puur op cijfertjes en "feitjes" van youtube. Feit is dat ik wel ervaring heb met iPhone EN android, en dat iPhone gewoon veel prettiger werkt. Intuïtiever en vloeiender. Dat jij met je android vingers in een paar minuten even niet overweg kan met een iPhone is natuurlijk geen basis voor een reële mening.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef overflow- het volgende:
[..]
Ja ik weet hoeveel dat pareltje kost, maar het gaat om de prijs/kwaliteit verhouding . Heb je die link wel bekeken?
maar goed...ik ben klaar met deze discussie. Als je hier gaat lopen trollen en blijkbaar niet open staat voor argumenten maar gewoon gelijk roept dat alles aan een iphone kut is, dan heeft dat weinig zin. Snap ook niet echt wat je doel is. Komt een beetje over alsof je stiekeme verlangen/nieuwsgierigheid naar de iphone je toch een beetje parten begint te spelen.
[ Bericht 0% gewijzigd door very op 14-03-2013 12:35:40 ]People assume too much.![]()
Nog geen oplossing...iemand?
Het zit me dwarshaha
quote:
Ik heb weinig zin in een restore, aangezien ik dus geen backup kan maken.People assume too much.![]()
Hartstikke leuk die vergelijking van foto's en alles, maar met HDR aan op iPhone heb ik afgelopen weekend verschillende foto's gemaakt en daarbij wel een verschil in de telefoon zelf ondervonden. Vaak twee foto's van hetzelfde, elk met een ander focuspunt. De eerste foto was automatische focus, de tweede een focuspunt dankzij mijn eigen aanraking. Ik zag een bijzonder groot verschil. Naar mijn idee gaat bovenstaande vergelijking tussen de Xperia Z en iPhone dan ook niet op - er zijn nog andere factoren die invloed hebben op de kwaliteit / mooiheid van foto's.
Genomen met iPhone 4S trouwens, niet de 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil alleen maar aantonen dat de iPhone 5 foto-voorbeelden dankzij de juiste focuspunt ook de kwaliteit van de Xperia Z foto's kon hebben. In ieder geval op dat kleine formaat foto's, waar het verschil tussen het aantal megapixels niet veel invloed heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed. Ik zie dat na al die jaren het e-piemel zwaaien nog niet minder is geworden in de diverse Apple topics.
Man man man.![]()
Android gebruikers die in een Apple topic komen janken en dan Apple gebruikers 'fanboys' noemen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
iPhone 5 is gewoon qua hardware en software superieur als ik jouw linkjes bekijk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:03 schreef overflow- het volgende:
[..]
[..]
Welke specs dan? Moet ik nou alweer die link erbij halen? http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5[quote][ afbeelding ] [b]Op
![]()
Ik bedoel deze knoppen:
[ afbeelding ]
Maar goed, over autisme gesproken, jullie zijn toch te eigenwijs om te geloven dat jullie veel en veel te veel betaald hebben voor jullie telefoon.
Alleen al omdat er geen Android-troep op draait.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
iPhone 5 is gewoon qua hardware en software superieur als ik jouw linkjes bekijk.
For great justice!![]()
Probeer andere usb uitgang of andere kabel. Geen dockingstation. Reboot telefoon? Ik had dat gisteren ook en ik gebruikte een andere usb poort en toen werkte het :S. iTunes is gewoon ruk.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:45 schreef very het volgende:
Nog geen oplossing...iemand?
Het zit me dwarshaha
[..]![]()
Ik heb geen andere USB port meer op mijn werk. maar hij deed het thuis ook al niet, en daar heb ik op 3 verschillende poorten geprobeerdquote:Op donderdag 14 maart 2013 14:14 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Probeer andere usb uitgang of andere kabel. Geen dockingstation. Reboot telefoon? Ik had dat gisteren ook en ik gebruikte een andere usb poort en toen werkte het :S. iTunes is gewoon ruk.
telefoon reboot ook gedaan. Ik gebruik geen dockingstation.People assume too much.![]()
Snap die bizarre vergelijkingen niet...
Mensen lopen te "bitchen" met pas een uitgebrachte telefoon tov de Iphone 5 die een half jaar ouder is....
Wat next?
Vergelijkingen met S4?
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
iPhone 5 is op veel fronten gewoon beter dan de Xperia Z, ondanks dat deze een half jaar ouder is.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Mensen lopen te "bitchen" met pas een uitgebrachte telefoon tov de Iphone 5 die een half jaar ouder is....
Wat next?
Vergelijkingen met S4?
Een half jaar geleden bestond de quad core-processor ook al, een 13 MP camera ook, 441 ppi schermen ook etc. etc. Apple inoveert niet en word langs alle kanten ingehaald door Samsung en Sony die het merk al van de troon hebben weten te stoten vorig kwartaal. Puur gejank dat je nu zit te verkondigen dusquote:Op donderdag 14 maart 2013 18:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Wat next?
Vergelijkingen met S4?
![]()
Mijn S advance heeft me 250,- gekost en heeft ook een dual core.....quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:48 schreef Slickk het volgende:
Hartstikke leuk die vergelijking van foto's en alles, maar met HDR aan op iPhone heb ik afgelopen weekend verschillende foto's gemaakt en daarbij wel een verschil in de telefoon zelf ondervonden. Vaak twee foto's van hetzelfde, elk met een ander focuspunt. De eerste foto was automatische focus, de tweede een focuspunt dankzij mijn eigen aanraking. Ik zag een bijzonder groot verschil. Naar mijn idee gaat bovenstaande vergelijking tussen de Xperia Z en iPhone dan ook niet op - er zijn nog andere factoren die invloed hebben op de kwaliteit / mooiheid van foto's.
Genomen met iPhone 4S trouwens, niet de 5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil alleen maar aantonen dat de iPhone 5 foto-voorbeelden dankzij de juiste focuspunt ook de kwaliteit van de Xperia Z foto's kon hebben. In ieder geval op dat kleine formaat foto's, waar het verschil tussen het aantal megapixels niet veel invloed heeft.Ik troll niet. Ik erger me gwn al jaren aan de arrogantie van het merk Apple en geniet ervan dat ze nu slapeloze nachten hebben gekregen van concurenten die wél innoveren en hun klanten veel meer specs geven voor minder geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rot lekker op uit dit topic. Ga naar de Androidersquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef overflow- het volgende:
[..]
Een half jaar geleden bestond de quad core-processor ook al, een 13 MP camera ook, 441 ppi schermen ook etc. etc. Apple inoveert niet en word langs alle kanten ingehaald door Samsung en Sony die het merk al van de troon hebben weten te stoten vorig kwartaal. Puur gejank dat je nu zit te verkondigen dus![]()
Mijn S advance heeft me 250,- gekost en heeft ook een dual core.....
[..]
Ik troll niet. Ik erger me gwn al jaren aan de arrogantie van het merk Apple en geniet ervan dat ze nu slapeloze nachten hebben gekregen van concurenten die wél innoveren en hun klanten veel meer specs geven voor minder geld.
Hartstikke leuk dat je dual core hebt, maar brakke software gemaakt door ontwerpers die weinig kaas hebben gegeten van gebruiksvriendelijkheid.. Nee dankje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef overflow- het volgende:
[..]
Een half jaar geleden bestond de quad core-processor ook al, een 13 MP camera ook, 441 ppi schermen ook etc. etc. Apple inoveert niet en word langs alle kanten ingehaald door Samsung en Sony die het merk al van de troon hebben weten te stoten vorig kwartaal. Puur gejank dat je nu zit te verkondigen dus![]()
[..]
Ik troll niet. Ik erger me gwn al jaren aan de arrogantie van het merk Apple en geniet ervan dat ze nu slapeloze nachten hebben gekregen van concurenten die wél innoveren en hun klanten veel meer specs geven voor minder geld.
Ik geef wel toe dat iOS heel erg hard toe is aan een dikke update, maar als het merendeel van de mensen om mij heen niet binnen 5 seconden hun telefoon op kunnen nemen omdat Android weer 1 of andere vage swipe-beweging daarvoor heeft verzonnen, hoeft het wat mij betreft al niet meer. Je kunt wel zeggen dat 'die mensen mongolen' zijn, maar het gaat om de eindgebruiker, niet om de hoeveelheid tweakers/nerds/geeks die alles uit hun telefoon proberen te halen.
Wat innovatie van Apple betreft zit je in het verkeerde topic, het gaat hier over de iPhone.![]()
Oh...dus klakkeloos de laatste technologieën toepassen staat in jouw optiek gelijk aan innovatie. Als dat zo is dan moet je inderdaad niet bij Apple zijn nee...die zorgen liever dat alles gewoon prettig werkt ipv dat ze kunnen claimen dat ze op papier de beste zijnquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef overflow- het volgende:
[..]
[..]
Wow, die Galaxy S4 is wel super-innovatief. Een scherm wat een klein beetje groter is, een dunnere telefoon en allerlei prachtige nutteloze software-features, wat een innovatie!!
For great justice!![]()
Ik wil geen specs, ik wil een telefoon die lekker soepel loopt. Het zal mij aan mijn reet roesten hoeveel cores een CPU heeft of hoeveel megapixels de camera produceert, zolang hij maar soepel reageert (iOS werkt vele malen vloeiender dan het brakke Android) en de kwaliteit van de foto's goed is, meer megapixels zeggen geen fuck.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef overflow- het volgende:
[..]
hun klanten veel meer specs geven voor minder geld.
Echt, waarom ga ik hier nog op in? Achterlijk getroll allemaal.
For great justice!![]()
Ja:quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Wat next?
Vergelijkingen met S4?
http://www.rtl.nl/compone(...)r_dan_de_iPhone5.xmlFor great justice!![]()
"Maar Samsung heeft wel een heel coole manier gevonden om te scrollen door een webpagina zonder dat je vingers hoeft te gebruiken. Het toestel krijgt een sensor die 'ziet' waar je naar kijkt en dan automatisch de pagina omhoog of omlaag schuift. Als dit werkt zoals het moet werken, verslaat Samsung de iPhone 5 hiermee genadeloos."quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja:
http://www.rtl.nl/compone(...)r_dan_de_iPhone5.xml![]()
![]()
Echt he, soms wil ik gewoon mensen in hun ogen steken via internet, tering man.quote:Op donderdag 14 maart 2013 13:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Android gebruikers die in een Apple topic komen janken en dan Apple gebruikers 'fanboys' noemen.
En trouwens, veel plezier met je sony waar je waarschijnlijk na een jaar al geen firmware updates en support krijgt
Buy it, use it, break it, fix it,
Jij zegt dat Samsung wel innoveert maar Apple niet? Lachwekkend. Galaxy S IV is niks bijzonders, gewoon een groter scherm, betere camera en snellere CPU. 't Is wat.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef overflow- het volgende:
[..]
[..]
Tevens lijk jij te denken dat 8 cores beter zijn dan 2 ofzo. Onzin. Een processor moet twee dingen zijn: snel en zuinig. De A6 is heel snel en heel zuinig. Daar heb je geen 8 cores voor nodig.
iPhone 5 is nog altijd superieur aan de concurrentie in bijna alle opzichten.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Maar wacht even, de sony heeft wel een RADIOquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef very het volgende:
[..]
Oh...dus klakkeloos de laatste technologieën toepassen staat in jouw optiek gelijk aan innovatie. Als dat zo is dan moet je inderdaad niet bij Apple zijn nee...die zorgen liever dat alles gewoon prettig werkt ipv dat ze kunnen claimen dat ze op papier de beste zijn! WOW MAN APPLE IS ECHT KANKER!!!!
Buy it, use it, break it, fix it,
Maar even OT nu, was gisteren weer zeer tevreden met de camera van de iPhone 5. Bij een concert wat korte filmpjes gemaakt, wat een beelden en ook de geluidsopname was erg goed! En hij heeft het van 08:00 tot 03:15 volgehouden op 1 laadbeurt met filmen, bellen, games, muziek etc. Nog zeker geen spijt van de aankoop.Buy it, use it, break it, fix it,
Het is overdreven neergezet. Maar het lijkt me wel interessant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:28 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
"Maar Samsung heeft wel een heel coole manier gevonden om te scrollen door een webpagina zonder dat je vingers hoeft te gebruiken. Het toestel krijgt een sensor die 'ziet' waar je naar kijkt en dan automatisch de pagina omhoog of omlaag schuift. Als dit werkt zoals het moet werken, verslaat Samsung de iPhone 5 hiermee genadeloos."![]()
Wel leuke gimmick ja. Vraag me wel af of dit ook werkt in een donkere omgeving.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het is overdreven neergezet. Maar het lijkt me wel interessant.Buy it, use it, break it, fix it,
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:28 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
"Maar Samsung heeft wel een heel coole manier gevonden om te scrollen door een webpagina zonder dat je vingers hoeft te gebruiken. Het toestel krijgt een sensor die 'ziet' waar je naar kijkt en dan automatisch de pagina omhoog of omlaag schuift. Als dit werkt zoals het moet werken, verslaat Samsung de iPhone 5 hiermee genadeloos."![]()
Want dat is echt DE troef natuurlijk. Ik ben erg benieuwd hoe prettig dit werkt, maar ik kan me voorstellen dat je die optie op den duur uit zet omdat ie regelmatig ongewenst begint te scrollenPeople assume too much.![]()
Ja, ik ben ook elke dag tevreden met m'n iPhone 5. Ten eerste is hij gewoon zo snel dat het eng wordt. Ten tweede is de camera erg fijn en zijn de plaatjes nagenoeg altijd haarscherp, dit was bij de iPhone 4 wel anders. Ten derde vind ik het design gewoon super. Zo clean. Echt top.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:16 schreef Agiath het volgende:
Maar even OT nu, was gisteren weer zeer tevreden met de camera van de iPhone 5. Bij een concert wat korte filmpjes gemaakt, wat een beelden en ook de geluidsopname was erg goed! En hij heeft het van 08:00 tot 03:15 volgehouden op 1 laadbeurt met filmen, bellen, games, muziek etc. Nog zeker geen spijt van de aankoop.
De witte iPhone vind ik ook erg mooi (heb zelf de zwarte), mooier dan de witte 4.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Wat doet dat met de batterij?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:28 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
"Maar Samsung heeft wel een heel coole manier gevonden om te scrollen door een webpagina zonder dat je vingers hoeft te gebruiken. Het toestel krijgt een sensor die 'ziet' waar je naar kijkt en dan automatisch de pagina omhoog of omlaag schuift. Als dit werkt zoals het moet werken, verslaat Samsung de iPhone 5 hiermee genadeloos."I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
In de hands-on van tweakers zag het er allemaal niet best uit. Dat in de lucht vegen om te scrollen werkte maar half en het toestel was met z'n 'octacore' nog laggy. Overigens komt die zogenaamde octacore niet in Nederland, maar een quadcore versie. Overigens wel leuk om reacties te lezen op oa tweakers. Komt de iPhone met hetzelfde design dan innoveren ze niet. Komt Samsung met hetzelfde design dan hoor je ze niet. Blijft mooi die eeuwige Android vs iOS flamewars daar
.
![]()
"Weer een nieuwe iPhone, de vorige is er net" als commentaar op een fabricant die slechts 1 type levert en die netjes elk jaar update met een nieuw model.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:36 schreef FredVleespet het volgende:
Komt de iPhone met hetzelfde design dan innoveren ze niet. Komt Samsung met hetzelfde design dan hoor je ze niet. Blijft mooi die eeuwige Android vs iOS flamewars daar
.
Als Samsung 3 modellen de markt op hoest en elke 6 maanden lijkt te vervangen dan is het stil. Geweldig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vind de S4 ook tegenvallen, die nieuwe HTC One is veel mooier. Sowieso nooit veel gehad met samsung mobile, vind het meestal wat goedkoop aanvoelen, ook de topmodellen.Buy it, use it, break it, fix it,
Neeheee, het is echte baanbrekende innovatie en jullie zijn allemaal stikjaloers, geef het maar toe!For great justice!![]()
Meer knoppen indrukken in meer menu's zodat ik niet meer weet wat waar ingesteld moet worden, ah, de vrijheid!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:47 schreef Q. het volgende:
Neeheee, het is echte baanbrekende innovatie en jullie zijn allemaal stikjaloers, geef het maar toe!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
het is natuurlijk wel gewoon een mooi toestel met een mooi scherm en goeie hardware. Of dingen als oogbesturing echt nuttig blijken weet ik niet.
Ik ben wel van mening dat Apple niet lang zo op dezelfde weg door kan gaan, er gebeurt geen moer meer met iOS lijkt het vergeleken met Android.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik hoop ook wel dat iOS 7 echt wat nieuws brengt. Vooral die splitscreen functie op de S3 zijn dingen die ik ook wel graag zou zien, al is het scherm misschien wat klein van de iphone.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:50 schreef HeatWave het volgende:
het is natuurlijk wel gewoon een mooi toestel met een mooi scherm en goeie hardware. Of dingen als oogbesturing echt nuttig blijken weet ik niet.
Ik ben wel van mening dat Apple niet lang zo op dezelfde weg door kan gaan, er gebeurt geen moer meer met iOS lijkt het vergeleken met Android.Buy it, use it, break it, fix it,
Daarom. Ik vind heel veel van dat soort functies in Android nutteloos, maar sommige zijn wel weer erg handig. En er gebeurt niet zoveel meer in iOS de laatste tijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik hoop ook wel dat iOS 7 echt wat nieuws brengt. Vooral die splitscreen functie op de S3 zijn dingen die ik ook wel graag zou zien, al is het scherm misschien wat klein van de iphone.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik heb het idee dat daar wel weer wat meer tempo in gaat komen nu Scott Forstall weg is als iOS baas.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom. Ik vind heel veel van dat soort functies in Android nutteloos, maar sommige zijn wel weer erg handig. En er gebeurt niet zoveel meer in iOS de laatste tijd.For great justice!![]()
Je hebt gewoon een hekel aan vrijheid. Communist!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer knoppen indrukken in meer menu's zodat ik niet meer weet wat waar ingesteld moet worden, ah, de vrijheid!For great justice!![]()
Alles grijs en nationaliseren, overal HEMA op.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een hekel aan vrijheid. Communist!I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mag het hopen, flinke opfrissing is wel nodig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat daar wel weer wat meer tempo in gaat komen nu Scott Forstall weg is als iOS baas.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb nu wel mijn telefoon kunnen updaten naar de laatste IOS, maar ik kan nog steeds geen backups wegschrijven, want er treedt een fout op.
Alle tips op internet gevolgd:
-iphone reboot
-pc reboot
-itunes herinstalaltie
-andere (directe) usb poort
-alle andere usb apparaten losgekoppeld
-oude backups weggehaald (wel bewaard ergens natuurlijk)
-lockdown folder verwijderd
-uitvoeren als admin
-icloud geprobeerd om te backuppen
-andere computer geprobeerd
allemaal zonder succes
Wie helpt mij uit de brand, zonder restore (want geen backup kunnen maken is niet willen restoren)People assume too much.![]()
Ik vind iOS nog altijd veel frisser dan Android.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mag het hopen, flinke opfrissing is wel nodig.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Mwah, het mag gewoon wel eens weer op de tekentafel, het werkt prima maar een paar dingen kunnen simpelweg beter.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind iOS nog altijd veel frisser dan Android.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Klopt, maar het feit dat iOS niet zo heel veel veranderd is het afgelopen jaar wil niet zeggen dat Android meteen beter is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah, het mag gewoon wel eens weer op de tekentafel, het werkt prima maar een paar dingen kunnen simpelweg beter.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Het wilt zeggen dat Android nu heel dicht op iOS zit. Dat is wel eens anders geweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar het feit dat iOS niet zo heel veel veranderd is het afgelopen jaar wil niet zeggen dat Android meteen beter is.![]()
Het is geen wedstrijd 'wie is de beste' of 'wie verandert het meest bij een nieuwe versie'. Het gaat om het eindproduct, en momenteel is iOS een uitstekend smartphone en tablet OS. Weinig reden om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het wilt zeggen dat Android nu heel dicht op iOS zit. Dat is wel eens anders geweest.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Inderdaad, weg met dat flauwe skeuomorfisme-ontwerpprincipe. Ik hoop dat ze het helemaal omgooien en inspiratie halen uit het Windows Mobile design. Het OS kan je misschien niet liggen, maar het cleane ontwerp ziet er wel goed uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat daar wel weer wat meer tempo in gaat komen nu Scott Forstall weg is als iOS baas.
Maar dat zal allemaal wel niet zo desastreus gebeuren, aangezien de drie platformen steeds meer op elkaar moeten gaan lijken.
Ik hoop wel dat ze zich bezighouden met 'nuttige' dingen. Een eigen maps-applicatie was zwaar overbodig gezien Google dat gewoon 10x beter kan.![]()
Dat zie je mij ook niet zeggen...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, maar het feit dat iOS niet zo heel veel veranderd is het afgelopen jaar wil niet zeggen dat Android meteen beter is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Kom op zeg, Windows Phone/metro is helemaal niet zo mooi. Het is gewoon anders. We hebben tegenwoordig extreem mooie scherpe schermen, het is toch veel mooier als je prachtig geïllustreerde apps hebt ten faveure van egale rechthoekige vormen? Er is echt heel weinig mis met het uiterlijk van iOS hoor, ik vind het persoonlijk véél mooier, strakker, overzichtelijker en eleganter dan zowel Android als Windows Phone.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef Slickk het volgende:
[..]
Inderdaad, weg met dat flauwe skeuomorfisme-ontwerpprincipe. Ik hoop dat ze het helemaal omgooien en inspiratie halen uit het Windows Mobile design. Het OS kan je misschien niet liggen, maar het cleane ontwerp ziet er wel goed uit.
Maar dat zal allemaal wel niet zo desastreus gebeuren, aangezien de drie platformen steeds meer op elkaar moeten gaan lijken.
Ik hoop wel dat ze zich bezighouden met 'nuttige' dingen. Een eigen maps-applicatie was zwaar overbodig gezien Google dat gewoon 10x beter kan.
Een goed voorbeeld zijn de menu's, ik heb drie plaatjes hiervan onderaan deze post staan. Dat van iOS vind ik véél mooier. Ten eerste is de afwerking beter, de afwerking bij WP is ongeveer 0, maar dat is hun stijl. Het resultaat is wel dat iOS veel overzichtelijker is omdat de verschillende elementen in het menu zich veel meer onderscheiden t.o.v. van elkaar. Android doet leentjebuur bij Android, maar dan met veel minder mooie afwerking waardoor het veel goedkoper oogt.
Meer de iconen, bedieningstoetsen, het overkoepelende thema, ouwbollige vormgeving voor de achtergronden, alles wat je niet kunt samenstellen.
Maak een app waarmee je daar invloed op kunt hebben en je bent al ver klaar, daarnaast kunnen een aantal dingen gewoon beter anno nu.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Al die dingen die jij noemt vind ik dus vele malen strakker dan wat Android ten tonele brengt. De meeste custom thema's zijn echt afzichtelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Meer de iconen, bedieningstoetsen, het overkoepelende thema, ouwbollige vormgeving voor de achtergronden, alles wat je niet kunt samenstellen.
Maak een app waarmee je daar invloed op kunt hebben en je bent al ver klaar, daarnaast kunnen een aantal dingen gewoon beter anno nu.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Maak een app waarmee je daar invloed op kunt hebben en je bent al ver klaar, daarnaast kunnen een aantal dingen gewoon beter anno nu.Dan moet je jailbreaken...dan kan je wel vanalles aanpassen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Maak een app waarmee je daar invloed op kunt hebben en je bent al ver klaar, daarnaast kunnen een aantal dingen gewoon beter anno nu.People assume too much.![]()
Wat mij het meest ergert aan die screenshots is dit:quote:
Bij windows: tekst die gewoonweg niet past en maar halverwege afgekapt lijkt te worden. En kom op, door middel van alleen lettergrootte/dikte je layout proberen te bepalen? Dat is wel heel minimalistisch hoor...![]()
Bij Android: deadlinestress ofzo? Waarom hebben sommige opties wel en anderen geen icoontje? Daarnaast: er staan totaal verschillend soort opties in dat menu door elkaar heen. Twee opties zijn duidelijk aan/uit switches, eentje is een toevoegen-actie, maar de rest?![]()
Ik vind de stijl van WP8 eigenlijk wel wat hebben, ze durven tenminste iets anders te doen. Of het in de praktijk prettig werkt weet ik niet want ik heb nooit langer dan een paar minuten zo'n toestel in mijn handen gehad.Buy it, use it, break it, fix it,
Ik heb nu voor het eerst gejailbreakt voor een paar tweaks maar vind het de instabiliteit niet waard...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:49 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je jailbreaken...dan kan je wel vanalles aanpassen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Even wat opgeschoond. Overflow, als je het allemaal maar zo kut vindt dat Apple, dan moet je niet in een Appletopic komen. Discussie prima, afzeiken echter niet.
@ de rest: negeren mag ook. TR's zijn we ook blij mee.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Sinds vandaag heb ik dat als ik links onder langs mijn homeknop druk, en dan in het midden van het scherm dat je een klikje hoor, ik heb het idee dat mijn scherm los zit.
Ik heb hem gekocht via de vodafone site en binnen gekregen 1 dag na de release, wat kan ik er het beste mee doen?![]()
roze vervenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
Sinds vandaag heb ik dat als ik links onder langs mijn homeknop druk, en dan in het midden van het scherm dat je een klikje hoor, ik heb het idee dat mijn scherm los zit.
Ik heb hem gekocht via de vodafone site en binnen gekregen 1 dag na de release, wat kan ik er het beste mee doen?People assume too much.![]()
Wees blij dat deze aspecten wel verwerkt zijn in de nieuwe S4/Sony Xperia Z, en wellicht voor de nieuwe S Advance.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef overflow- het volgende:
[..]
[..]
Dit is gewoon appels met peren vergelijken, so worthless....
Daarbij is het al jaren bekend dat Samsung goedkopere/betaalbare modellen maakt.
Sterker nog Apple komt ook met een low budget IPhone, en geloof me deze zal ook een dual/quad core hebben.
Qua innovatie loopt Apple zeker achter tov Samsung, maar qua design echter niet...
Samsung is heel sterk in het ontwikkelen van de high gadgets/snufjes (I admit), maar het ontbreekt hun vaak bij de werkelijke details. Een detail waar Apple wel voor oog voor heeft...
(de note II is wel een top telefoon btw)
Verder is het niet zo gek dat Android de markt overgenomen heeft, heel veel low budgets telefoons draaien op Android. Je raadt het al, geen enkele low budget telefoon draait op iOS, maar hier komt natuurlijk verandering in.
Anywayz, een merk afbranden heeft totaal geen meerwaarde.
Respecteer de keuze van een ander, zo moeilijk is dit niet?I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Iemand enig idee hoe je dat Siri geluidje uitzet (geluidje als je op Siri icoon drukt op het keyboard).
Of een tweak?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Met:quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb je voorbeeldjes/foto's van wat je ermee gemaakt hebt? Ik zoek ook zoiets...
Zonder met de iPhone op dezelfde positie:
Nog 1:
Past ook op een Galaxy 2 en 3, gister even geprobeerd.![]()
En waar is dat handig voor?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Met:
[ afbeelding ]
Zonder met de iPhone op dezelfde positie:
[ afbeelding ]
Nog 1:
[ afbeelding ]
Past ook op een Galaxy 2 en 3, gister even geprobeerd.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Iemand die een app weet om de iphone resetten? Mijn powerbutton is stuk en wil hem even uitschakelen en opnieuw opstarten![]()
Dat kan als je een jailbreak tweak hebt (zoals NCSettings). Via een App Store applicatie is dat niet mogelijk, die hebben geen toegang.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een app weet om de iphone resetten? Mijn powerbutton is stuk en wil hem even uitschakelen en opnieuw opstarten
Misschien dat iets hier wat helpt:
http://grownupgeek.com/ho(...)without-power-buttonTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Kan toch gewoon via iTunes?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een app weet om de iphone resetten? Mijn powerbutton is stuk en wil hem even uitschakelen en opnieuw opstarten
Edit: nee kan niet.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
As je trouwens de iPod Touch hebt beet gehouden weet je dat het onzin is als mensen zeggen dat telefoons helemaal niet nog dunner hoeven. De iPhone 5, toch al geen dikkerdje, voelt echt aan als een baksteen in vergelijking met de iPod Touch.
De iPod Touch vind ik echt een prachtig apparaat. Zo moet de iPhone uiteindelijk worden. Ook die versies met kleurtjes vind ik erg mooi.
Helemaal mee eens. Ik gebruik de iPod touch 5 bijna dagelijks naast de iPhone 5, en vind de iPhone soms echt dik/zwaar aanvoelen. Terwijl dat net wen dummy was toen ik die voor het eerst in m'n handen had.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:52 schreef TC03 het volgende:
As je trouwens de iPod Touch hebt beet gehouden weet je dat het onzin is als mensen zeggen dat telefoons helemaal niet nog dunner hoeven. De iPhone 5, toch al geen dikkerdje, voelt echt aan als een baksteen in vergelijking met de iPod Touch.
De iPod Touch vind ik echt een prachtig apparaat. Zo moet de iPhone uiteindelijk worden. Ook die versies met kleurtjes vind ik erg mooi.
Ik vind de iPod touch echt een fantastisch dingetje![]()
![]()
Waarom heb je allebei?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik gebruik de iPod touch 5 bijna dagelijks naast de iPhone 5, en vind de iPhone soms echt dik/zwaar aanvoelen. Terwijl dat net wen dummy was toen ik die voor het eerst in m'n handen had.
Ik vind de iPod touch echt een fantastisch dingetjeTen percent faster with a sturdier frame![]()
Ik had de touch als overbrugging gekocht nadat ik mijn 4S verkocht had, met de bedoeling hem door te verkopen als ik mijn iPhone had. Maar voor die tijd liet ik hem van het perron op de rails stuiteren, waardoor doorverkopen de moeite niet echt waard is. Nu gebruiken de kids hem vooral voor spelletjes, aangezien ik ze een toestel van 700+ euro niet ga geven.
Daarnaast heb ik op de touch een jailbreak draaien en probeer ik daarop alle tweaks uit. Videos, series en podcasts gooi ik ook daarop om ruimte op m'n iPhone te besparen.![]()
![]()
mijn iphone is denk ik vastgelopen
Wilde alle instellingen herstellen toen ging ie opnieuw opstarten en nu blijft ie met dat laadlogo in het scherm zitten (al een half uur) logo draait wel.
Aan de laptop proberen te koppelen maar laptop ziet niks vetschijnen.
Iemand nog een idee gezien mijn powerbutton het niet doet_!
![]()
Ok.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik had de touch als overbrugging gekocht nadat ik mijn 4S verkocht had, met de bedoeling hem door te verkopen als ik mijn iPhone had. Maar voor die tijd liet ik hem van het perron op de rails stuiteren, waardoor doorverkopen de moeite niet echt waard is. Nu gebruiken de kids hem vooral voor spelletjes, aangezien ik ze een toestel van 700+ euro niet ga geven.
Daarnaast heb ik op de touch een jailbreak draaien en probeer ik daarop alle tweaks uit. Videos, series en podcasts gooi ik ook daarop om ruimte op m'n iPhone te besparen.
De Touch is gewoon een extreem mooi apparaat.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
mijn iphone is denk ik vastgelopen
Wilde alle instellingen herstellen toen ging ie opnieuw opstarten en nu blijft ie met dat laadlogo in het scherm zitten (al een half uur) logo draait wel.
Aan de laptop proberen te koppelen maar laptop ziet niks vetschijnen.
Iemand nog een idee gezien mijn powerbutton het niet doet_!
![]()
Uit het niets is mijn aan/uit knop blijven haken, en doet nu niets meer. Heb al even zitten prutsen maar hij zit muurvast. Heb hem sinds juli. Als ik morgen bel naar Hi, kan het dan meteen gerepareerd worden of iets of moet hij opgestuurd worden voor dagen of weken?Assassin stabs you in your back.![]()
apple opbellen, krijg je binnen 48 uur een nieuwe voor 30 euro. Ruilen ze hem om.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:11 schreef Assassin92 het volgende:
Uit het niets is mijn aan/uit knop blijven haken, en doet nu niets meer. Heb al even zitten prutsen maar hij zit muurvast. Heb hem sinds juli. Als ik morgen bel naar Hi, kan het dan meteen gerepareerd worden of iets of moet hij opgestuurd worden voor dagen of weken?![]()
Ja, maar zit bij Hi dus toestellease, dus weet niet of ik dat zomaar kan doen.Assassin stabs you in your back.![]()
Hoezo 30 euro? Bij de Apple store in Amsterdam gratis?quote:Op zondag 17 maart 2013 12:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
apple opbellen, krijg je binnen 48 uur een nieuwe voor 30 euro. Ruilen ze hem om.![]()
Die 30 euro betaal je als 'borg', aangezien zij eerst een nieuwe iPhone toesturen en daarna stuur jij je iPhone terug. Als je niet betaalt moet jij je iPhone eerst opsturen, dat duurt allemaal langer dus.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoezo 30 euro? Bij de Apple store in Amsterdam gratis?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ah oke, maar je kunt dus ook een afspraak maken bij de genius bar!quote:Op zondag 17 maart 2013 12:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die 30 euro betaal je als 'borg', aangezien zij eerst een nieuwe iPhone toesturen en daarna stuur jij je iPhone terug. Als je niet betaalt moet jij je iPhone eerst opsturen, dat duurt allemaal langer dus.![]()
Uiteraard maar als je niet in de buurt woont is dat onhandig.quote:Op zondag 17 maart 2013 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah oke, maar je kunt dus ook een afspraak maken bij de genius bar!Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik hoop vooral dat er wat inconsistentie glitches worden weggewerkt. Zoals je bijvoorbeeld in agenda niet naar een volgende maand kan swipen maar op het pijltje moet drukken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik hoop ook wel dat iOS 7 echt wat nieuws brengt. Vooral die splitscreen functie op de S3 zijn dingen die ik ook wel graag zou zien, al is het scherm misschien wat klein van de iphone.![]()
Als ik "Zet nummers met hogere bitsnelheid om naar AAC" aanvink, converteert hij dan alleen de bestanden die OP die iPhone staan of ook alles in mijn bibliotheek?Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Hmm, dus als ik langs ga in Amsterdam bij de Apple store krijg ik meteen een nieuwe mee? Zal wel eerst even Hi bellen morgen, en anders ga ik dinsdag even langs in Amsterdam.Assassin stabs you in your back.![]()
Ik kan mijn abbo verlengen bij Hi, als ik een iPhone 5 wil moet ik 44,50 per maand betalen.
Dan heb ik het volgende:
- 1GB (tot 7.2mb/s)
- Onbeperkt SMS
- 75 bel minuten (bel bijna nooit)
- iPhone 5(zwart/wit) met toestellease
Ben nu zo'n 5 jaar klant bij Hi, magere korting krijg ik. 1¤ korting per maand.![]()
Zit daar al toestellease bij?quote:Op zondag 17 maart 2013 15:00 schreef einschtein het volgende:
Ik kan mijn abbo verlengen bij Hi, als ik een iPhone 5 wil moet ik 44,50 per maand betalen.
Dan heb ik het volgende:
- 1GB (tot 7.2mb/s)
- Onbeperkt SMS
Ben nu zo'n 5 jaar klant bij Hi, magere korting krijg ik. 1¤ korting per maand.![]()
Je kan beter providerhoppen tegenwoordig.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:00 schreef einschtein het volgende:
Dan heb ik het volgende:
- 1GB (tot 7.2mb/s)
- Onbeperkt SMS
Ben nu zo'n 5 jaar klant bij Hi, magere korting krijg ik. 1¤ korting per maand.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Ben ik wel duurder uit.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Je kan beter providerhoppen tegenwoordig.![]()
Wat maakt het uit hoe lang je klant bent? Stop met jezelf op een voetstuk plaatsen,quote:Op zondag 17 maart 2013 15:00 schreef einschtein het volgende:
Dan heb ik het volgende:
- 1GB (tot 7.2mb/s)
- Onbeperkt SMS
Ben nu zo'n 5 jaar klant bij Hi, magere korting krijg ik. 1¤ korting per maand.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Veel? Althans, in de ogen van de provider zou het wel wat uit moeten maken. Het is tenslotte makkelijker om iemand bij je te houden, die al van je diensten heeft genoten, dan een nieuw lid te werven.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe lang je klant bent? Stop met jezelf op een voetstuk plaatsen,![]()
Dus? Als iemand al bij je zit is het juist makkelijker om die persoon bij je te houden ZONDER korting, het is immers minder moeite om te verlengen dan om over te stappen.quote:Op zondag 17 maart 2013 16:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Veel? Althans, in de ogen van de provider zou het wel wat uit moeten maken. Het is tenslotte makkelijker om iemand bij je te houden, die al van je diensten heeft genoten, dan een nieuw lid te werven.
Je moet gewoon betalen wat Hi vraagt, ook al ben je 100 jaar klant. Niet gaan lopen bietsen om korting, dat is toch beschamend?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Tijd om over te stappen dan. Wat dacht je van dit:quote:Op zondag 17 maart 2013 15:00 schreef einschtein het volgende:
Dan heb ik het volgende:
- 1GB (tot 7.2mb/s)
- Onbeperkt SMS
Ben nu zo'n 5 jaar klant bij Hi, magere korting krijg ik. 1¤ korting per maand.
- Vodafone
- 4 GB (14.4 Mbps)
- Onbeperkt SMS
- 200 belminuten + onbeperkt bellen naar alle Vodafone klanten
- iPhone 5 kost je éénmalig ¤189,00 maar dan heb je maandelijks geen extra leasekosten én het toestel blijft van jou
Prijs: ¤36.85 per maand (ipv 45 euro bij Hi + lease kosten)![]()
Iemand al de PSP emulator uitgeprobeerd (PPSSPP)? Ben benieuwd!Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dan heb je wel zo'n F&F code nodig toch?quote:Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef WSquater het volgende:
[..]
Tijd om over te stappen dan. Wat dacht je van dit:
- Vodafone
- 4 GB (14.4 Mbps)
- Onbeperkt SMS
- 200 belminuten + onbeperkt bellen naar alle Vodafone klanten
- iPhone 5 kost je éénmalig ¤189,00 maar dan heb je maandelijks geen extra leasekosten én het toestel blijft van jou
Prijs: ¤36.85 per maand (ipv 45 euro bij Hi + lease kosten)![]()
Yep, dat is even zoeken maar dan heb je wel een mooie deal vind ikquote:Op maandag 18 maart 2013 11:06 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dan heb je wel zo'n F&F code nodig toch?![]()
![]()
Die is toch alleen nog voor Android? Emulatoren mogen niet op iOs.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:46 schreef Baghdaddy het volgende:
Iemand al de PSP emulator uitgeprobeerd (PPSSPP)? Ben benieuwd!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Moet je wel snel mee zijn. Vanaf april worden daar ook alleen maar Red-abonnementen verkocht met maar liefst 10% kortingquote:Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef WSquater het volgende:
[..]
Yep, dat is even zoeken maar dan heb je wel een mooie deal vind ik![]()
![]()
topics vol over jailbreaks en dan hier over vallen?quote:Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is toch alleen nog voor Android? Emulatoren mogen niet op iOs.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik val nergens over hoor, ik vroeg het gewoonquote:Op maandag 18 maart 2013 11:55 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
topics vol over jailbreaks en dan hier over vallen?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Kan inderdaad alleen met jailbreak (hoewel er sommige emulators verstopt in de App Store zitten, onopgemerkt door Apple).quote:Op maandag 18 maart 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik val nergens over hoor, ik vroeg het gewoon.
Welke Apps zijn voor jullie onmisbaar? Ik ben sinds afgelopen weekend overgestapt van Android naar iOS6 en ben dus druk bezig met ontdekken wat een iPhone allemaal kan enzo![]()
![]()
Azul of OPlayer: mediaspelers die elk videobestand afspelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 06:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke Apps zijn voor jullie onmisbaar? Ik ben sinds afgelopen weekend overgestapt van Android naar iOS6 en ben dus druk bezig met ontdekken wat een iPhone allemaal kan enzo
GoodReader: leest elk bestand
Flipboard: maakt een soort magazine van je persoonlijke newsfeed
TED: TEDtalks kijken en downloaden
Hipstamatic: leukste camera applicatie
Camera+: beste camera applicatie
StumbleUpon: voor als je je verveelt
Daarnaast een hoop spellen en de gratis Apple applicaties![]()
![]()
Chrome voor internet. Valt me sowieso op dat Google bijna de beste en mooiste apps maakt. De vergelijking tussen de mail van apple en de Gmail app. Wereld van verschil!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 06:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke Apps zijn voor jullie onmisbaar? Ik ben sinds afgelopen weekend overgestapt van Android naar iOS6 en ben dus druk bezig met ontdekken wat een iPhone allemaal kan enzo![]()
Chrome is veel malen trager dan Safari en de GMail app komt ook niet in de buurt van de Mail app.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:06 schreef Stienn het volgende:
[..]
Chrome voor internet. Valt me sowieso op dat Google bijna de beste en mooiste apps maakt. De vergelijking tussen de mail van apple en de Gmail app. Wereld van verschil!For great justice!![]()
Dat viel me ook zwaar tegen op de PC gebruik ik Chrome, maar die is op de iPhone niet vooruit te branden.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Chrome is veel malen trager dan Safari en de GMail app komt ook niet in de buurt van de Mail app.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hij mag geen gebruik maken van de Nitro JS-engine he? Alleen van de UIWebView. En wel hierom:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat viel me ook zwaar tegen op de PC gebruik ik Chrome, maar die is op de iPhone niet vooruit te branden.http://daringfireball.net/2011/03/nitro_ios_43quote:The real answer is about security. Perhaps the biggest reason for Nitro’s performance improvements over WebKit’s previous JavaScript engine is the use of a JIT — “Just-In-Time” compilation. Here’s Wikipedia’s page on JIT. A JIT requires the ability to mark memory pages in RAM as executable, but, iOS, as a security measure, does not allow pages in memory to be marked as executable. This is a significant and serious security policy. Most modern operating systems do allow pages in memory to be marked as executable — including Mac OS X, Windows, and (I believe) Android1. iOS 4.3 makes an exception to this policy, but the exception is specifically limited to Mobile Safari.
It’s a trade-off. Most OSes allow marking memory pages as executable for performance reasons. iOS disallows it for security reasons. If you allow for pages of memory to be escalated from writable to executable (even if you require the page be made permanently read-only first), then you are enabling the execution of unsigned native code. It breaks the chain of trust. Allowing remote code to execute locally turns every locally exploitable security flaw into a remotely exploitable one.
Apple, as of iOS 4.3, trusts Mobile Safari enough to allow this. The upside is that Mobile Safari is now significantly faster. The downside is that any security exploits against Mobile Safari now potentially allow worse things to happen than before.For great justice!![]()
Weer een verstopte emulator in de App Store
Hier nog tips voor een iPhone 5 case? Ik wilde eerst voor zo'n Ozaki gaan, maar dat schijnt rommel te zijn. Kan nog niet echt een fatsoenlijke case vinden. Mijn voorkeur gaat uit naar een hardcase.![]()
Ik heb een paar mooie gezien maar zit niet naast mijn PC.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mijn Google Maps doet het niet meer, heeft iemand anders daar ook last van?
De App geeft de melding "kan server niet bereiken" als ik een locatie probeer te zoeken.Heb al geprobeerd opnieuw installeren en de iPhone een keer aan en uit te zetten.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Doet het hier gewoonquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:27 schreef Dos37 het volgende:
Mijn Google Maps doet het niet meer, heeft iemand anders daar ook last van?
De App geeft de melding "kan server niet bereiken" als ik een locatie probeer te zoeken.Heb al geprobeerd opnieuw installeren en de iPhone een keer aan en uit te zetten.![]()
Heb een Knomo Leather Backcover besteld bij Coolblue. Na het zien van een filmpje lijkt deze wel vrij goed bij mijn eisen aan te sluiten. Morgen maar eens bekijken of het wat is.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:24 schreef RichardHammond het volgende:
Hier nog tips voor een iPhone 5 case? Ik wilde eerst voor zo'n Ozaki gaan, maar dat schijnt rommel te zijn. Kan nog niet echt een fatsoenlijke case vinden. Mijn voorkeur gaat uit naar een hardcase.![]()
Ik kan er verder op internet ook niets over vinden. Volgens mij ben ik werkelijk de enige ter wereld met dit probleemquote:
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ik heb mijn iPhone nu 2 maanden en er zit nu op elke foto die ik maak een heel klein krasje. Op de lens van de camera zelf zie ik niets. Wat moet ik hiermee doen? Herstellen heeft geen nut .
Gaat me dit geld kosten?![]()
Applestore in Adam gaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:21 schreef MrBaas het volgende:
Ik heb mijn iPhone nu 2 maanden en er zit nu op elke foto die ik maak een heel klein krasje. Op de lens van de camera zelf zie ik niets. Wat moet ik hiermee doen? Herstellen heeft geen nut .
Gaat me dit geld kosten?
Binnen no time opgelost....
Zo niet, dan ff opsturen, je hebt nog garantie....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
iOS 6.1.3 is uit. Met de fix voor de exploit met het codeslot en betere kaarten van Japan. Waarschijnlijk is in deze update ook een van de Evasi0n-exploits verwijderd.![]()
Nieuwe iPhone, bij het terugzetten van de gMail (ingesteld als exchange, voor contacten) en opeens 'kan verbinding krijgen met server'.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 06:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke Apps zijn voor jullie onmisbaar? Ik ben sinds afgelopen weekend overgestapt van Android naar iOS6 en ben dus druk bezig met ontdekken wat een iPhone allemaal kan enzo
Nu.nl
AD
NOS
9292
Google Maps
NOS Teletekst
DirectLease (tankstations sorteren op prijs en afstand)
Dropbox
Lampie (beste zaklamp-app)
Zite
iBooksTen percent faster with a sturdier frame![]()
Klopt, Exchange is EOL bij Google.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:26 schreef einschtein het volgende:
Nieuwe iPhone, bij het terugzetten van de gMail (ingesteld als exchange, voor contacten) en opeens 'kan verbinding krijgen met server'.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Werkte prima eerder vandaag, op de andere iPhone? Ook legt Googlle nog steeds uit op hun website hoe je alles moet instellen als je je contacten wilt synchroniseren. (via exchange dus)quote:![]()
Ja, maar als je een nieuw toestel aanmeldt werkt het dus niet...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Werkte prima eerder vandaag, op de andere iPhone? Ook legt Googlle nog steeds uit op hun website hoe je alles moet instellen als je je contacten wilt synchroniseren. (via exchange dus)
http://tweakers.net/nieuw(...)vesync-exchange.htmlOver op IMAP dus (RIP push).quote:Bestaande Google Sync-connecties blijven echter functioneren: consumenten zullen alleen geen nieuwe synchronisaties meer aan kunnen maken.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ah, tof, thanks!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, maar als je een nieuw toestel aanmeldt werkt het dus niet...
http://tweakers.net/nieuw(...)vesync-exchange.html
[..]
Over op IMAP dus (RIP push).
Ik heb nu de contacten maar via CardDav gedaan en de email/agenda/notities via reguliere Gmail.![]()
Werkt, op het gebrek aan push na, ook beter.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, tof, thanks!
Ik heb nu de contacten maar via CardDav gedaan en de email/agenda/notities via reguliere Gmail.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
nee man light, sleep cycle is de beste wekker ooit (super serial life changing-ish) en flipboard is een handige sexy nieuwslezer. Voor iTunes - mocht je dat gebruiken - is remote handig en met een tv onmisbaarquote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Bij wat ontbreekt de push precies?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Werkt, op het gebrek aan push na, ook beter.![]()
IMAPquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij wat ontbreekt de push precies?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Black powerOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
:P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: