abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123710970

De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.

iOS 6 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 6 is sinds 19 september 2012 beschikbaar en is standaard voorgeïnstalleerd op de iPhone 5.

Meer informatie

Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Sport:

SPOILER
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
  woensdag 6 maart 2013 @ 18:46:41 #2
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_123711434
De powerbutton van m'n iPhone 5 begint sinds gister zo nu en dan te weigeren. Hoopte op software matig, maar na hem te hebben hersteld nog steeds hetzelfde probleem. Klote dus.
pi_123711771
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:46 schreef Adrenaline0182 het volgende:
De powerbutton van m'n iPhone 5 begint sinds gister zo nu en dan te weigeren. Hoopte op software matig, maar na hem te hebben hersteld nog steeds hetzelfde probleem. Klote dus.
Dit al eens geprobeerd?
http://www.iphoneclub.nl/(...)deze-procedure-eens/
  woensdag 6 maart 2013 @ 18:58:53 #4
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_123711969
quote:
Ik heb het over de aan/uit knop. Toch bedankt voor het meedenken! :)
pi_123711996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:58 schreef Adrenaline0182 het volgende:

[..]

Te snel gelezen :P
pi_123712137
Heb laatst voor het eerst m'n iPhone gejailbraked. Heb er even mee gespeeld maar toch terug gegaan naar de originele software.

Ik vond het een beetje omslachtig en wist niet precies wat ik nu precies deed uit Cydia.

Maken jullie er wel gebruik van en wat vinden jullie de belangrijkste pluspunten ten opzichte van de reguliere iOS software?
pi_123712929
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Heb laatst voor het eerst m'n iPhone gejailbraked. Heb er even mee gespeeld maar toch terug gegaan naar de originele software.

Ik vond het een beetje omslachtig en wist niet precies wat ik nu precies deed uit Cydia.

Maken jullie er wel gebruik van en wat vinden jullie de belangrijkste pluspunten ten opzichte van de reguliere iOS software?
Enige waar ik voor jailbreak is voor NCSettings eigenlijk
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_123712950
Batterysaver
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:22:26 #9
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123713060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:03 schreef Hou-m-Nat het volgende:

Uhm.

Voordeel: veel apps gratis (niet alles daar de andere users die met u deelen) mijn antwoord op jailbreak is een NIET DOEN. Wrm zie beneden

Nadeel: de telefoon word trager met de tijd. Aangezien een jailbreak nooit 100% stabiel is.
Tweede nadeel: je kan je de bekende "smart phone" virus binnen haalen als je de verkeerde app download

Derdenadeel: mocht je garantie nog hebben VERVALT DIE PER DIREKT.

Vierde: downloads zijn extreem langzaam en je hebt wAcht tijden, tenZij je een .torrent bestand beschikbaar hebt.

Vijvde nadeel:
Je kan de software niet meer herstelllen via itunes dat houdt in dat je de telefoon manueel terug naar fabrieks instellingen moet instellen.

Ik had een jailbreak maar nu net een nieuwe iphone 5 dus garantie graag houden en de snelheid ook.
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123713092
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:10 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

I know, zou wel vet zijn voor in de slaapkamer/keuken....
Hoe is het geluid dan? Toch niet blikkerig?
Het is redelijk, je moet natuurlijk niet te veel verwachten van zo'n klein ding.
Op youtube staan Duitse reviews waar ze dilmen hoe hij klinkt.
pi_123713153
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:58 schreef Adrenaline0182 het volgende:

[..]

Had ik ook na een maand tijd al 😂 gewoon gratis omgeruild voor een nieuwe 😊👍
pi_123713284
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef fortunafan het volgende:

[..]

Uhm.

Voordeel: veel apps gratis (niet alles daar de andere users die met u deelen) mijn antwoord op jailbreak is een NIET DOEN. Wrm zie beneden

Nadeel: de telefoon word trager met de tijd. Aangezien een jailbreak nooit 100% stabiel is.
Tweede nadeel: je kan je de bekende "smart phone" virus binnen haalen als je de verkeerde app download

Vierde: downloads zijn extreem langzaam en je hebt wAcht tijden, tenZij je een .torrent bestand beschikbaar hebt.

Vijvde nadeel:
Je kan de software niet meer herstelllen via itunes dat houdt in dat je de telefoon manueel terug naar fabrieks instellingen moet instellen.

Ik had een jailbreak maar nu net een nieuwe iphone 5 dus garantie graag houden en de snelheid ook.
Wat een onzin bij elkaar
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:42:20 #13
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123713992
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Wat een onzin bij elkaar
Jouw mening, ik heb het jaren gehad op de 3gs en 4s. Vandaar dat ik een kleine review zet. Tevens het blijft illigaal. Voor de downloader (seeden tijdens download) en voor de uploaders. Tevens waarom zou je niet de makers helpen?? Zij stoppen ook een hoop geld en tijd erin om het voor jullie te maken.
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123714147
quote:
99s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:23 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Het is redelijk, je moet natuurlijk niet te veel verwachten van zo'n klein ding.
Op youtube staan Duitse reviews waar ze dilmen hoe hij klinkt.
Haha, snap ik..
Zal de reviews ff doornemen...

Thx anywayz...
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_123714567
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Wat een onzin bij elkaar
Hieruit conludeer ik dat jij wel jailbraked? Wat zijn dan voor jou de onmiskenbare pluspunten?

Ik heb gezocht en inderdaad wel wat dingen gevonden waarvan ik dacht "ja dat is wel handig".

Klinkt stom, ik ben op zich tevreden over de mogelijkheden die de reguliere software me brengt maar wel benieuwd naar de voordelen die er zijn.
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:08:11 #16
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123715621
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Hieruit conludeer ik dat jij wel jailbraked? Wat zijn dan voor jou de onmiskenbare pluspunten?

Ik heb gezocht en inderdaad wel wat dingen gevonden waarvan ik dacht "ja dat is wel handig".

Klinkt stom, ik ben op zich tevreden over de mogelijkheden die de reguliere software me brengt maar wel benieuwd naar de voordelen die er zijn.
Voordelen als je bijv tom tom wilt (79,99¤) app store kan je daar gratis downloaden maar nadeel is updates krijg je alleen wanneer de user de update plaats, dat kost soms wel weken wachtijs, kortom, als je een app wilt downloaden en die staat er nog niet kan het lang duuren eer die er in staat. Want jij moet wachten tot iemand die app publiceerd in cydia.
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123715724
Is er een tweak btw om snel naar beneden te scrollen in safari ?
pi_123715760
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:42 schreef fortunafan het volgende:

[..]

Jouw mening, ik heb het jaren gehad op de 3gs en 4s. Vandaar dat ik een kleine review zet. Tevens het blijft illigaal. Voor de downloader (seeden tijdens download) en voor de uploaders. Tevens waarom zou je niet de makers helpen?? Zij stoppen ook een hoop geld en tijd erin om het voor jullie te maken.
Een jailbreak is niet illegaal. Je blijft je garantie houden en je haalt al helemaal geen malware binnen :')
pi_123715868
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Een jailbreak is niet illegaal. Je blijft je garantie houden en je haalt al helemaal geen malware binnen :')
Daar heb ik mijn twijfels over...
pi_123715996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

NCSettings. Eigenlijk het enige en ik snap nog steeds niet dat Apple het niet geïntegreerd heeft.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_123716087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:11 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Daar heb ik mijn twijfels over...
Over wat precies?
pi_123716090
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

NCSettings. Eigenlijk het enige en ik snap nog steeds niet dat Apple het niet geïntegreerd heeft.
Wat doet dat? Sorry ik ben een noob wat betreft dit soort dingen. Ja ik kan het zoeken maar ik vertrouw toch altijd meer op eerstehands persoonlijke ervaringen met dit soort dingen.
pi_123716116
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:08 schreef fortunafan het volgende:

[..]

Voordelen als je bijv tom tom wilt (79,99¤) app store kan je daar gratis downloaden maar nadeel is updates krijg je alleen wanneer de user de update plaats, dat kost soms wel weken wachtijs, kortom, als je een app wilt downloaden en die staat er nog niet kan het lang duuren eer die er in staat. Want jij moet wachten tot iemand die app publiceerd in cydia.
In Cydia staat helemaal geen TomTom :')
pi_123716138
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Over wat precies?
Als ik een iPhone Jailbreak en stuur het in die staat naar Apple, doen ze daar dan niet moeilijk over?
pi_123716173
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:15 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Wat doet dat? Sorry ik ben een noob wat betreft dit soort dingen. Ja ik kan het zoeken maar ik vertrouw toch altijd meer op eerstehands persoonlijke ervaringen met dit soort dingen.
Het plaatst toggles in je notificatiecentrum voor dingen als wifi/bt/data/lamp. Iets waar ik al heel lang aan gewend was op mijn oude android toestellen.
pi_123716271
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:16 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Als ik een iPhone Jailbreak en stuur het in die staat naar Apple, doen ze daar dan niet moeilijk over?
Niet als je de jailbreak nog draait. Als je hem gewoon hersteld in iTunes, is er helemaal niks van terug te vinden en krijg je gewoon je garantie. Been there, done that.
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:20:09 #27
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123716330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

In Cydia staat helemaal geen TomTom :')
God, in dat gratis app programma die je via cydia download :')

Nougoed?

Tevens die persoon die er twijfels over had is op jou gericht, je kan WEL malware en virussen binnnenhaalen. Niks is veilig. En zws het is WEL illigaal. Discussie gesloten. Volgens wet art 532# internet en downloaden is duidelulijk te lezen dat het gratis spellen downloaden die normaal geld kosten ILLIGAAL is dot geld net zo goed voor betaalde apps die in de apple app store staan.
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123716353
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ben ik juist blij om. Dat zijn settings die ik echt niet in mijn notificatiemenu hoef te hebben want ik zou het toch niet gebruiken. Het zit alleen maar in de weg want terwijl ik ook die ene keer dat ik Bluetooth aan of uit wil zetten in het menu kan zijn.

Het enige voordeel wat ik zie aan zoiets is de de helderheid aanpassen. Maar ook dat zou ik alleen 's avonds in bed hoeven te gebruiken en zou ik liever op dezelfde manier zien als op de iPad ook is.
pi_123716403
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:20 schreef fortunafan het volgende:

[..]

Nougoed?

Tevens die persoon die er twijfels over had is op jou gericht, je kan WEL malware en virussen binnnenhaalen. Niks is veilig. En zws het is WEL illigaal. Discussie gesloten. Volgens wet art 532# internet en downloaden is duidelulijk te lezen dat het gratis spellen downloaden die normaal geld kosten ILLIGAAL is dot geld net zo goed voor betaalde apps die in de apple app store staan.
Je weet dat je ook talloze andere dingen kunt met een jailbreak? En laat eens een goede bron zien die vermeldt dat er malware voor iOS-devices in omloop is, aub.
pi_123716424
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:22 schreef fortunafan het volgende:

[..]

Uhm.

Vijvde nadeel:

Bekijk deze man zijn PoHi en je weet dat je hem niet serieus kan nemen :')
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:21:50 #31
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123716434
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Niet als je de jailbreak nog draait. Als je hem gewoon hersteld in iTunes, is er helemaal niks van terug te vinden en krijg je gewoon je garantie. Been there, done that.
Gast een iphone heeft een verborgem cache van 1gb die data opslaat wat jij download en installeerd. Dan heb je geluk gehad dat apple toevallig niet die cache heeft nageken, geloof je het niet? Zou zeggen open je iphone en je zal zien dat er een cache inzit.
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123716435
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:20 schreef fortunafan het volgende:

[..]

Nougoed?

Zolang je geen illegale spellen via Installous installeert, is jailbreaken niet illegaal. Echter vervalt wel de garantie zolang het nog op je iDevice staat.
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:22:15 #33
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123716452
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef fortunafan het volgende:

[..]

Gast een iphone heeft een verborgem cache van 1gb die data opslaat wat jij download en installeerd. Dan heb je geluk gehad dat apple toevallig niet die cache heeft nageken, geloof je het niet? Zou zeggen open je iphone en je zal zien dat er een cache inzit.
Lol.
2000 light years from home
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:22:27 #34
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123716467
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Bekijk deze man zijn PoHi en je weet dat je hem niet serieus kan nemen :')
Da heck bedoel jij nu?
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123716478
quote:

[..]

Wat heb je gerookt?
pi_123716495
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:18 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik. Vrees alleen voor de situatie dat ik de iOS niet terugkrijg door welk defect dan ook en ze daar in hun profi setting dat wel kunnen uitlezen. Ik ga niet netjes met mijn foon om, gebruik hem bij diverse sporten en heb ook al diverse keren een aanspraak moeten doen op mijn telefoonverzekering

Of zie ik spoken?
pi_123716510
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:20 schreef Dimens het volgende:

[..]

Ben ik juist blij om. Dat zijn settings die ik echt niet in mijn notificatiemenu hoef te hebben want ik zou het toch niet gebruiken. Het zit alleen maar in de weg want terwijl ik ook die ene keer dat ik Bluetooth aan of uit wil zetten in het menu kan zijn.

Het enige voordeel wat ik zie aan zoiets is de de helderheid aanpassen. Maar ook dat zou ik alleen 's avonds in bed hoeven te gebruiken en zou ik liever op dezelfde manier zien als op de iPad ook is.
Ik vind het tergend irritant om elke keer als ik in de auto stap naar het menu te moeten gaan voor bluetooth en bij het uitstappen weer uit moet zetten. Kwestie van accubesparing, zelfde met wifi. Een flashlight is ook fijn, niet helemaal naar een app icoon maar gewoon meteen aan.
pi_123716518
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Wat heb je gerookt?
De stash zal wel op zijn inderdaad :')
pi_123716523
quote:

[..]

DOE SNEL JE ALUHOEDJE OP! :D
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:24:10 #40
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123716543
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Wat heb je gerookt?
Niks. Zit op mobiel en typen daarop is niet makkelijk. Tevens te lui en moe om de foutjes te verbeteren
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123716569
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:23 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ja dat begrijp ik. Vrees alleen voor de situatie dat ik de iOS niet terugkrijg door welk defect dan ook en ze daar in hun profi setting dat wel kunnen uitlezen. Ik ga niet netjes met mijn foon om, gebruik hem bij diverse sporten en heb ook al diverse keren een aanspraak moeten doen op mijn telefoonverzekering

Of zie ik spoken?
Je ziet spoken :D Wat er ook met met je iPhone gebeurd, je kunt hem altijd goed herstellen in iTunes. Of hij moet zo hardwarematig naar de klote zijn, dat het niet kan.
pi_123716585
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef fortunafan het volgende:

[..]

Niks. Zit op mobiel en typen daarop is niet makkelijk. Tevens te lui en moe om de foutjes te verbeteren
Had het niet over je taalgebruik.
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:25:30 #43
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123716609
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ik vind het tergend irritant om elke keer als ik in de auto stap naar het menu te moeten gaan voor bluetooth en bij het uitstappen weer uit moet zetten. Kwestie van accubesparing, zelfde met wifi. Een flashlight is ook fijn, niet helemaal naar een app icoon maar gewoon meteen aan.
Klopt is een nadeel
met sportieve groet,
fortunafan.
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:26:12 #44
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123716644
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Had het niet over je taalgebruik.
Haha :')
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123716677
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef fortunafan het volgende:

[..]

Haha :')
Kom je nog met een bron, of blijft het bij hard geschreeuw?
pi_123716702
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Je ziet spoken :D Wat er ook met met je iPhone gebeurd, je kunt hem altijd goed herstellen in iTunes. Of hij moet zo hardwarematig naar de klote zijn, dat het niet kan.
Ok dus de conclusie is: als ik hem niet kan resetten naar originele iOS dan kan niemand achterhalen dat ie een Jailbreak draaide?
pi_123716742
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:27 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ok dus de conclusie is: als ik hem niet kan resetten naar originele iOS dan kan niemand dat? (lees professionele partijen?.
Nee.
pi_123716802
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Nee.
Pardon, lees edit vorige post.
pi_123717002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:29 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Pardon, lees edit vorige post.
Àls het geheugen nog intact is, zouden ze dat misschien wel kunnen opsporen. Maar dan vraag ik me serieus af hoe jij met je telefoon omgaat.
pi_123717014
Weet iemand of het mogelijk is om een App icoon en een App naam te veranderen op een niet gejailbraikte iPhone 5? :)

Ik heb zelf een beetje rondgekeken, en met iExplorer zou dat te doen moeten zijn. Helaas lukt het niet helemaal. :{
pi_123717138
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Àls het geheugen nog intact is, zouden ze dat miss dat wel kunnen opsporen. Maar dan vraag ik me serieus af hoe jij met je telefoon omgaat.
Naja ik gebruik de telefoon bijvoobeeld met mountainbiken om ritten via GPS te tracken. Foon is voor alles verzekerd.

Maar in verband met mijn dekking naar de verzekeraar toe stel ik deze vraag zeg maar.
pi_123717195
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:35 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Naja ik gebruik de telefoon bijvoobeeld met mountainbiken om ritten via GPS te tracken. Foon is voor alles verzekerd.

Maar in verband met mijn dekking naar de verzekeraar toe stel ik deze vraag zeg maar.
Zolang de iPhone nog herkent wordt door iTunes is er niks aan de hand :) Zelfs al is het scherm en alles gebroken.
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:38:17 #53
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123717277
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Kom je nog met een bron, of blijft het bij hard geschreeuw?
Www.google.com? Ooit van gehoord? :')
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123717423
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Zolang de iPhone nog herkent wordt door iTunes is er niks aan de hand :) Zelfs al is het scherm en alles gebroken.
Ah ok dat is dan goed om te weten.

Toch is het voor mij nog steeds onduidelijk wat het voordeel is van een JB. Dingen die je in het dagelijks gebruik een voordeel brengen bedoel ik dan.

Of gaat het eigenlijk om tweaks die kleine zaken laten stroomlijnen.
pi_123717518
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:38 schreef fortunafan het volgende:

[..]

Jazeker, maar dan vind ik bronnen die aangeven dat iOS zo goed als onschendbaar is. Gek hè?

https://www.security.nl/a(...)re_bestaat_niet.html
https://www.security.nl/a(...)_zonder_malware.html
pi_123717793
quote:

[..]

done. ik zie de cache niet man je liegt :(
pi_123718022
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:40 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ah ok dat is dan goed om te weten.

Toch is het voor mij nog steeds onduidelijk wat het voordeel is van een JB. Dingen die je in het dagelijks gebruik een voordeel brengen bedoel ik dan.

Of gaat het eigenlijk om tweaks die kleine zaken laten stroomlijnen.
Bij mij gaat het om de kleine tweaks. Ik draai nu f.lux, activator, auxo, zephyr, bolt en AsktoCall
pi_123718268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Bij mij gaat het om de kleine tweaks. Ik draai nu f.lux, activator, auxo, zephyr, bolt en AsktoCall
Ok dank je voor je reactie. Ik ga eens kijken wat die doen en of ik het de moeite waard vind om te Jailbreaken.
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:56:13 #59
230788 n8n
Pragmatisch
pi_123718414
quote:

[..]

:') __
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  woensdag 6 maart 2013 @ 23:13:39 #60
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_123727166
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

AsktoCall begrijp ik niet? Je drukt toch sowieso niet perongeluk op bellen?
Bolt vind ik ook niet echt bruikbaar, battery of bliksem icoon?!
Zephyr/Auxo begrijp ik :) Activator ook en F.lux draai ik op mn mac, eens kijken of de iPhone-versie ook bevalt. Vind het fijne bij de Mac-app wel dat als ik foto's aan het kijken ben (waar je de "koude" beelden wil zien) je hem ff een uurtje uit kan schakelen. Bij de iPhone moet je dan iig via settings enzo gaan werken..
pi_123727435
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:13 schreef Saninl het volgende:

[..]

AsktoCall begrijp ik niet? Je drukt toch sowieso niet perongeluk op bellen?
Bolt vind ik ook niet echt bruikbaar, battery of bliksem icoon?!
Zephyr/Auxo begrijp ik :) Activator ook en F.lux draai ik op mn mac, eens kijken of de iPhone-versie ook bevalt. Vind het fijne bij de Mac-app wel dat als ik foto's aan het kijken ben (waar je de "koude" beelden wil zien) je hem ff een uurtje uit kan schakelen. Bij de iPhone moet je dan iig via settings enzo gaan werken..
Druk wel eens te snel op een nummer, terwijl ik niet wil bellen. En bolt heb ik alleen om het batterij-icoontje weg te halen en dus alleen het percentage te zien :)
  donderdag 7 maart 2013 @ 00:23:54 #62
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123730693
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

done. ik zie de cache niet man je liegt :(
[ afbeelding ]
Zoek maar eens goed :) hij is niet zo bloot te zien die zit ergens anders je bent dicht bij :')
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123731363
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:38 schreef fortunafan het volgende:

[..]

We zitten toch niet in groep 8 waar een bronvermelding bestond uit: "Wikipedia, google.com en mijn rechterduim"?

google.com is geen bron.
  donderdag 7 maart 2013 @ 01:12:14 #64
104871 remlof
Europees federalist
pi_123731993
Zal van het weekend eens bij een KPN-shop langsgaan en vragen of ik een nieuw abo kan afsluiten en dan pas een nieuwe phone krijgen als de 5s uitkomt.
  donderdag 7 maart 2013 @ 09:30:34 #65
104871 remlof
Europees federalist
  donderdag 7 maart 2013 @ 09:33:21 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_123735582
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:30 schreef remlof het volgende:
Goeie TT B-)
Sinds wanneer heb jij iets te willen hier? B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:03:11 #67
104871 remlof
Europees federalist
pi_123736420
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sinds wanneer heb jij iets te willen hier? B-).
Al maanden niet meer, maar ze luisteren nog wel naar me :P
pi_123747702
Hallo

Ik krijg bij itunes op de laptop (Win 8)een bericht dat ik hem kan updaten naar een nieuwere versie, installeer de nieuwe versie en krijg foutmelding -42110, waar ik op internet niks over kan vinden. Dit allemaal naar aanleiding naar de update die ik met mijn Iphone 5 wil doen naar IOs 6.2.1, die ik op mijn telefoon niet kan uitvoeren en via de computer ook niet (foutmelding -23). Is hier een oplossing voor bekend ?

(via de iphone zelf krijg ik als melding : unable to check for update an error ocurrred while checking for a software update)
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
pi_123748014
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:14 schreef DJWeisz het volgende:
Hallo

Ik krijg bij itunes op de laptop (Win 8)een bericht dat ik hem kan updaten naar een nieuwere versie, installeer de nieuwe versie en krijg foutmelding -42110, waar ik op internet niks over kan vinden. Dit allemaal naar aanleiding naar de update die ik met mijn Iphone 5 wil doen naar IOs 6.2.1, die ik op mijn telefoon niet kan uitvoeren en via de computer ook niet (foutmelding -23). Is hier een oplossing voor bekend ?

(via de iphone zelf krijg ik als melding : unable to check for update an error ocurrred while checking for a software update)
Probeer anders een reserve kopie te maken, dan herstellen.
Dan gaat hij als het goed is terugzetten vanaf de nieuwste versie.
pi_123748239
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:22 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Als ik hem wil herstellen geeft hij alsnog de onbekende fout -23.
pi_123749104
En als je hem in DFU zet ?
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:55:22 #72
383757 fortunafan
Feyenoord Rotterdam!
pi_123749324
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:22 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Ik denk dat u bedoeld ios 6.1.2? Want ik heb geen update voor ios 6.2.1
met sportieve groet,
fortunafan.
pi_123749666
Als ik eerst mijn GPS app opstart (onafhankelijk welke, heb er meerdere) en daarna mijn bluetooth gebruik om naar de carkit van mijn auto te gaan dan doet mijn bluetooth het niet. Ze zien elkaar wel, maar ze kunnen niet verbinden. Mijn vorige iphone (4) had dit niet en de huidige 5 wel. Wat zou het kunnen zijn?
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:42:43 #74
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_123753761
Als ik met JB synch dan lijkt ie ineens problemen te hebben met mijn agenda.

Afspraken worden wel in outlook gezet, maar als ik dan een periode exporteer, dan geeft outlook aan dat er geen afspraken in die periode zijn.

Dit betreft dan afspraken die van telefoon naar outlook gaan, andersom lukt altijd zonder problemen en worden ook correct weergegeven. Iemand enig idee hoe dit zit?

Op iphone dan een een vshare error, maar daar kreeg ik eerder geen antwoord op.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_123753904
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:33 schreef iFok. het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om een App icoon en een App naam te veranderen op een niet gejailbraikte iPhone 5? :)

Ik heb zelf een beetje rondgekeken, en met iExplorer zou dat te doen moeten zijn. Helaas lukt het niet helemaal. :{
Ik vraag het even nog een keer :)

Iemand? :)
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:48:35 #76
12888 Skull-splitter
pi_123753992
Kan niet volgens mij.
pi_123755896
Uiteindelijk is het me toch gelukt, nieuwste itunes weer geinstalleerd na vele omwegen. Maar nu vind mijn iphone 5 mijn apple tv 3e gen niet meer. Is er er bij de update iets nieuws gekomen dat ik niet meer kan streamen via iphone ofzo, want het icoontje is ineens weg ?? Ze zitten beide op mijn wifi netwerk aangesloten.

Nooit problemen gehad met mijn apparatuur maar nu ineens 2x op n dag ...
pi_123756581
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:03 schreef Puala het volgende:
Als ik eerst mijn GPS app opstart (onafhankelijk welke, heb er meerdere) en daarna mijn bluetooth gebruik om naar de carkit van mijn auto te gaan dan doet mijn bluetooth het niet. Ze zien elkaar wel, maar ze kunnen niet verbinden. Mijn vorige iphone (4) had dit niet en de huidige 5 wel. Wat zou het kunnen zijn?
Heb je er toevallig een jailbreak op geinstalleerd ?
Daardoor deed de mijne het niet meer laatst.

Pair je hem wel goed met de juiste code etc ?
pi_123756635
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:41 schreef DJWeisz het volgende:
Uiteindelijk is het me toch gelukt, nieuwste itunes weer geinstalleerd na vele omwegen. Maar nu vind mijn iphone 5 mijn apple tv 3e gen niet meer. Is er er bij de update iets nieuws gekomen dat ik niet meer kan streamen via iphone ofzo, want het icoontje is ineens weg ?? Ze zitten beide op mijn wifi netwerk aangesloten.

Nooit problemen gehad met mijn apparatuur maar nu ineens 2x op n dag ...
Doet het bij mij wel, ook een iPhone 5 + ATV3 met beide de nieuwste updates.
pi_123763708
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:46 schreef iFok. het volgende:

[..]

Ik vraag het even nog een keer :)

Iemand? :)
wat je wil is als een soort aids voor de iphone. we willen je dat niet aandoen. :P
pi_123763753
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

wat je wil is als een soort aids voor de iphone. we willen je dat niet aandoen. :P
Haha, ja? Is dat zo? :D
pi_123763806
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef iFok. het volgende:

[..]

Haha, ja? Is dat zo? :D
nee in werkelijkheid weten we het niet en interesseert het ons niet. maar het resultaat is hetzelfde! :P
pi_123766936
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

nee in werkelijkheid weten we het niet en interesseert het ons niet. maar het resultaat is hetzelfde! :P
:') :D
pi_123778208
quote:
99s.gif Op donderdag 7 maart 2013 19:00 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Heb je er toevallig een jailbreak op geinstalleerd ?
Daardoor deed de mijne het niet meer laatst.

Pair je hem wel goed met de juiste code etc ?
Geen jailbreak, gewoon de nieuwste OS er op.

Jup, want op het moment dat ik eerst bluetooth doe en daarna pas GPS doet hij het wel.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:15:23 #85
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_123807465
pi_123812178
Mijn aan/uitknop doet het niet goed meer (moet hard indrukken om enige respons te krijgen en voor mijn gevoel steekt hij standaard minder ver uit dan eerst.) Is het duur om zoiets te laten repareren? Ik heb een iPhone 4, gekocht in oktober 2011.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 00:11:50 #87
104871 remlof
Europees federalist
pi_123815213
Mijn KPN-abo liep af dus ben vandaag langs hun shop geweest. Ik wil de iPhone 5s maar die komt waarschijnlijk pas in juli/augustus uit.

Heb dit uitgelegd en geen probleem, mijn contract is voor 6 maanden verlengd met 20% korting, dus in september kan ik een nieuw abo voor 2 jaar afsluiten met de 5s.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 00:19:08 #88
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_123815425
Turn-by-turn navigatie van Apple Maps is echt fantastisch. De meest accurate routeberekening op basis van huidig verkeer. Ook tijdelijk afgesloten wegen worden netjes mee genomen. Daarnaast ziet het er heel elegant en clean uit. Veel beter dan Waze of Google. :)
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_123819386
Wat is de makkelijkste manier om google contacten naar je iPhone te zetten? Toch niet handmatig hè? :'(
  zaterdag 9 maart 2013 @ 08:38:00 #90
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_123819636
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 07:44 schreef fotostarter het volgende:
Wat is de makkelijkste manier om google contacten naar je iPhone te zetten? Toch niet handmatig hè? :'(
http://mobile.theverge.co(...)lendar-iphone-how-to
pi_123819745
[quote]1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 08:38 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]
Bedankt :) werkt goed.
Even wat werk, maar dan heb je wat.
pi_123819746
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 00:19 schreef TC03 het volgende:
Turn-by-turn navigatie van Apple Maps is echt fantastisch. De meest accurate routeberekening op basis van huidig verkeer. Ook tijdelijk afgesloten wegen worden netjes mee genomen. Daarnaast ziet het er heel elegant en clean uit. Veel beter dan Waze of Google. :)
https://twitter.com/iOS6maps/status/279222720120631296
pi_123819832
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 00:19 schreef TC03 het volgende:
Ik vat deze post maar sarcastisch op. Vind het een gruwel van een app.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:34:08 #94
53267 TC03
pi_123820999
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Onzin. Voor navigatie is het gewoon super. Google en Waze nemen afgesloten wegen niet of nauwelijks mee, Apple wel. Daarnaast is tijdens het rijden de navigatie heel duidelijk en clean zodat je niet afgeleid wordt door kleine lettertjes oid.

Apple Maps is echt by far de beste navigatie die ik heb gebruikt op mijn iPhone (ervaring met Google Maps, Waze, TomTom, Sygic).
pi_123821051
Waze is dan ook echt extreem slecht.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 10:40:49 #96
53267 TC03
pi_123821098
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 07:44 schreef fotostarter het volgende:
Je kan gewoon je Googe contacten importeren in je iPhone.

https://support.google.co(...)nl&ref_topic=1669027
pi_123821847
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:40 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je kan gewoon je Googe contacten importeren in je iPhone.

https://support.google.co(...)nl&ref_topic=1669027
ik gebruik gewoon het exchange protocol voor mijn gmail en contacten tegelijk. is er een voordeel aan die manier die in je link wordt omschreven?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 11:52:13 #98
53267 TC03
pi_123822623
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik gebruik gewoon het exchange protocol voor mijn gmail en contacten tegelijk. is er een voordeel aan die manier die in je link wordt omschreven?
Nee, maar Google gaat stoppen met Exchange-ondersteuning, ik raad niet iets aan wat over twee maanden niet meer werkt.
pi_123822656
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:34 schreef TC03 het volgende:

[..]

Onzin. Voor navigatie is het gewoon super. Google en Waze nemen afgesloten wegen niet of nauwelijks mee, Apple wel. Daarnaast is tijdens het rijden de navigatie heel duidelijk en clean zodat je niet afgeleid wordt door kleine lettertjes oid.

Apple Maps is echt by far de beste navigatie die ik heb gebruikt op mijn iPhone (ervaring met Google Maps, Waze, TomTom, Sygic).
geen ervaring met Navigon?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_123823037
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Nee, maar Google gaat stoppen met Exchange-ondersteuning, ik raad niet iets aan wat over twee maanden niet meer werkt.
ok wist ik niet, daarom dus.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 12:17:17 #101
53267 TC03
pi_123823213
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:53 schreef Skv het volgende:

[..]

geen ervaring met Navigon?
Niet op de iPhone.
  FOK!fotograaf zaterdag 9 maart 2013 @ 12:56:31 #102
145146 Andyy
pi_123824267
Jezus, topic even doorgelezen, wat doen sommige randdebielen met een iPhone :')
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:13:21 #103
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_123824656
Waar doel je op ?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:40:03 #104
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123825261
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 10:37 schreef kikoooooo het volgende:
Waze is dan ook echt extreem slecht.
Wel gratis, en de gesproken navigatie is 1000x beter dan die van Apple Maps of Google Maps (gekke robotstemmen, straatnamen worden uitgesproken).
2000 light years from home
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:31:02 #105
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_123846434
Kan iemand mij vertellen hoe ik die apps van Yahoo uit kan zetten in het scherm wat je naar beneden sleept?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:32:17 #106
230788 n8n
Pragmatisch
pi_123846499
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:31 schreef FRDeventer het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik die apps van Yahoo uit kan zetten in het scherm wat je naar beneden sleept?
instellingen > notificaties
  zaterdag 9 maart 2013 @ 22:39:34 #107
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_123846841
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 22:32 schreef n8n het volgende:

[..]

instellingen > notificaties
Fixed! Thnx
pi_123848318
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:50 schreef Operc het volgende:
Mijn aan/uitknop doet het niet goed meer (moet hard indrukken om enige respons te krijgen en voor mijn gevoel steekt hij standaard minder ver uit dan eerst.) Is het duur om zoiets te laten repareren? Ik heb een iPhone 4, gekocht in oktober 2011.
Als je 'm nieuw hebt gekocht heb je gewoon nog garantie (tot oktober 2013).

Als je 'm nieuw bij Apple zelf hebt gekocht, moet je naar een speciaal formulier vragen en wijzen op je consumentenrecht (recht op een deugdelijk product). Let op dat Apple hier niet zelf mee zal komen en je hier specifiek naar zal moeten informeren.
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 09:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Zó slecht is Apple Maps nou ook weer niet. Ik vind Apple Maps voor turn-by-turn navigatie echt wel goed.

Het probleem met Apple Maps is - als ik het goed beschrijf - de onjuiste 'metadata' (dus als je "McDonalds Groningen" intikt o.i.d., dat hij dan niet altijd de juiste McDonalds vindt), maar zodra je een juiste adres hebt dan is navigatie echt wel duidelijk én goed.
  FOK!fotograaf zaterdag 9 maart 2013 @ 23:33:30 #110
145146 Andyy
pi_123849687
Laat maar, al gevonden

[ Bericht 83% gewijzigd door Andyy op 09-03-2013 23:56:19 ]
pi_123850764
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:05 schreef WSquater het volgende:

[..]

Als je 'm nieuw hebt gekocht heb je gewoon nog garantie (tot oktober 2013).

Als je 'm nieuw bij Apple zelf hebt gekocht, moet je naar een speciaal formulier vragen en wijzen op je consumentenrecht (recht op een deugdelijk product). Let op dat Apple hier niet zelf mee zal komen en je hier specifiek naar zal moeten informeren.
Hij zat toen bij mijn abonnement (Hi) en ik woon inmiddels in het buitenland. Kan ik er dan in het buitenland ook aanspraak op maken of moet ik het met Hi regelen in Nederland?
pi_123855891
Wat zien sommige apps er lelijk uit zeg. Zoals die app van tweakers, die zag er op mijn android toestel 100x beter uit.
Heb nu een iPhone 5, maar die balken boven en onder is echt jammer
pi_123856551
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 23:22 schreef no1uknow het volgende:
Net deze besteld: http://shop.brando.com/Po(...)s-_p8799c359d66.html

Ben benieuwd!
Ziet er grappig uit, alleen denk ik dat hij hier na 3 x gebruik in de kast ligt te verstoffen
  zondag 10 maart 2013 @ 11:00:31 #114
12888 Skull-splitter
pi_123857878
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 06:47 schreef fotostarter het volgende:
Wat zien sommige apps er lelijk uit zeg. Zoals die app van tweakers, die zag er op mijn android toestel 100x beter uit.
Achgut, ben je ook zo'n stumper die klaagt dat je breedbeeld niet optimaal benut wordt met een dvd/bluray?
pi_123859374
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 11:00 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Achgut, ben je ook zo'n stumper die klaagt dat je breedbeeld niet optimaal benut wordt met een dvd/bluray?
Aan je taal te zien ben jij hier de stumper :')
  zondag 10 maart 2013 @ 14:33:24 #116
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_123866443
quote:

Ben benieuwd!
Cool, een marcolens ;)
Shuffle up and deal!!!
  FOK!fotograaf zondag 10 maart 2013 @ 14:39:29 #117
145146 Andyy
pi_123866742
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:33 schreef mirelia het volgende:

[..]

Cool, een marcolens ;)
Dat is geen macro.
pi_123866777
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 14:33 schreef mirelia het volgende:

[..]

Cool, een marcolens ;)
LOL was me niet eens opgevallen.
  maandag 11 maart 2013 @ 22:38:58 #119
24329 KNAK
ff w88,......
pi_123937695
"Kan geen verbinding maken met deze iPhone. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan 0xE8000012"

Dit krijg ik constant te zien als ik de iPhone aansluit met iTunes :(

-heb iPhone al gereset
-nieuwe versie iTunes geinstalleerd (en 2x herinstallatie)
-computer opnieuw opgestart

Wat doe ik fout?
Mai pben rai~!
  maandag 11 maart 2013 @ 22:47:52 #120
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:27:18 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_123994571
Vraag :

Ik heb net 2x 112 moeten bellen, op een gegeven moment hoorde ik tijdens het 1ste gesprek niet meer en wilde ik ophangen, maar dat wilde niet. Ik kon wel op "stop" duwen, en de button wordt dan grijs, maar het gesprek blijft actief lopen (ik zie seconden wegtikken en het gesprek blijft open) enige wat dan helpt is de iphone uitzetten. Bij het 2de gesprek had ik geen gesprek verlies maar toen ik wilde ophangen weer hetzelfde.

Lijkt alleen bij 112 te zijn, want daarna heb ik mijn vriend gebeld, en dat gesprek kan ik wel gewoon beëindigen.

Draai de nieuwste update.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 13 maart 2013 @ 11:30:42 #122
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_123998403
quote:

Ben benieuwd!
Heb je voorbeeldjes/foto's van wat je ermee gemaakt hebt? Ik zoek ook zoiets...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 13 maart 2013 @ 13:16:37 #123
12888 Skull-splitter
pi_124002084
Ik denk dat ik mijn telefoon weer naar normaal breng, de jailbreak biedt me te weinig voordelen die ECHT goed werken.
  woensdag 13 maart 2013 @ 14:45:52 #124
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_124005760
Iemand ervaring met die glazen screenprotectors?
pi_124008210
quote:
3s.gif Op zondag 10 maart 2013 06:47 schreef fotostarter het volgende:
Tweakers zijn ook gewoon schrale android fanboy's die de iOS apps niet bijwerken. Echt gênant dat ze een half jaar na de iPhone 5 nog steeds geen update hebben.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_124016198
quote:
13s.gif Op woensdag 13 maart 2013 15:51 schreef Agiath het volgende:

[..]

Tweakers zijn ook gewoon schrale android fanboy's die de iOS apps niet bijwerken. Echt gênant dat ze een half jaar na de iPhone 5 nog steeds geen update hebben.
Die update is er wel, alleen nog niet uitgebracht in de appstore ;)
pi_124034510
Zijn er hier nog steeds Iphone fans? Deze site maakt gehakt van jullie prullaria!

http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5

De iPhone 5 wordt door elke telefoon in zijn prijsklasse afgetroefd qua specs en prestaties en nog steeds zijn er miljoenen mensen te vinden die er een willen hebben _O- :|W :|W
pi_124034591
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 23:41 schreef overflow- het volgende:
Zijn er hier nog steeds Iphone fans? Deze site maakt gehakt van jullie prullaria!

De iPhone 5 wordt door elke telefoon in zijn prijsklasse afgetroefd qua specs en prestaties en nog steeds zijn er miljoenen mensen te vinden die er een willen hebben _O- :|W :|W
Schattig hoor
pi_124037021
Iemand een idee?
Ik probeer de nieuwste update te installeren op mijn iphone 4S, maar ik krijg continue errors tijdens het proberen te maken van een backup.

Ik heb al deze stappen geprobeerd, behalve op een andere computer proberen:
http://support.apple.com/kb/ts2529
People assume too much.
  donderdag 14 maart 2013 @ 06:33:25 #130
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_124038076
quote:

:')

Jammer dat je, zelfs met 1080p IPS nog een matig presterend scherm hebt, en dat een van de grootste fabrikanten van camerasensoren weigert een behoorlijke camera in de vlaggenschip smartphone te stoppend.

Kwaliteit over de hele linie: dat is waarom men voor de iPhone kiest. Niet wegens geile specs op papier.
pi_124039583
quote:

Gebruik ze allebei een week lang en kijk dan welke je liever mee naar huis neemt...
People assume too much.
  donderdag 14 maart 2013 @ 09:36:14 #132
141482 Q.
JurassiQ
pi_124039792
quote:

Fandroids die op specs geilen. :') Jullie snappen er echt niets van he?
For great justice!
pi_124039884
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:27 schreef very het volgende:

[..]

Gebruik ze allebei een week lang en kijk dan welke je liever mee naar huis neemt...
De Xperia natuurlijk. Deze man kraakt de iPhones ook al genadeloos af:
Zelf gebruik ik nu al 2 maanden Android op mijn S Advance en het bevalt me prima. Je hebt veel meer mogelijkheden dan bij iOS.
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 06:33 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Jammer dat je, zelfs met 1080p IPS nog een matig presterend scherm hebt, en dat een van de grootste fabrikanten van camerasensoren weigert een behoorlijke camera in de vlaggenschip smartphone te stoppend.

Kwaliteit over de hele linie: dat is waarom men voor de iPhone kiest. Niet wegens geile specs op papier.
:') De eerste Apple junk is alweer gesignaleerd. De Xperia kan HDR filmen, kun je dat ook met de iPhone? De foto's van de Xperia zijn echt wel 1000x beter dan die van de iPhone 5 hoor.

quote:
Opmerkelijk meer megapixels (foto) 13 MP vs 8 MP 1.63x meer megapixels (foto).
Aanzienlijk meer megapixel (foto, camera aan voorkant) 2,2 MP vs 1,2 MP 1.83x meer megapixel (foto, camera aan voorkant).
Heeft een serie-opname modus ja vs Nee U kunt meerdere foto's na elkaar nemen.
Hogere snelheid CPU klok 4x 1.5 GHz vs 2x 1.3 GHz 2.31x hogere snelheid CPU klok.
Erg veel meer RAM geheugen 2 GB vs 1 GB 1 GB meer RAM geheugen.
En dit zegt niks volgens jou? 700,- neerleggen voor een 8 megapixel telefoon _O-

pi_124039909
Mijn iPhone kan bellen _O_
  donderdag 14 maart 2013 @ 09:45:20 #135
12888 Skull-splitter
pi_124039990
Experia ziet er goed uit, eerlijk is eerlijk, maar ik heb zelden zo'n gemak gehad als nu met mijn iphone.
  donderdag 14 maart 2013 @ 09:48:33 #136
141482 Q.
JurassiQ
pi_124040061
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:40 schreef overflow- het volgende:

En dit zegt niks volgens jou? 700,- neerleggen voor een 8 megapixel telefoon _O-

Op megapixels geilen is zooo 1999. :') Dat zegt helemaal niets over de kwaliteit van de gemaakte foto´s. Alleen dat ze groter zijn en meer ruimte in beslag nemen. Get your facts straight.
For great justice!
pi_124040178
quote:

[..]

De Xperia natuurlijk. Deze man kraakt de iPhones ook al genadeloos af:
Heb je hem zelf al eens een week gebruikt? Nou? Of ga je nu af op de mening van een onbekend persoon op youtube die overduidelijk een android fanboy is?

quote:
Zelf gebruik ik nu al 2 maanden Android op mijn S Advance en het bevalt me prima. Je hebt veel meer mogelijkheden dan bij iOS.
Joh. Noem er eens 5? Je vergeet even dat je een iphone kunt jailbreaken en op die manier nog veel meer dingen kunt met je telefoon. Daarbij mis ik persoonlijk helemaal niks op mijn niet gejailbreakte iphone.

quote:
:') De eerste Apple junk is alweer gesignaleerd. De Xperia kan HDR filmen, kun je dat ook met de iPhone? De foto's van de Xperia zijn echt wel 1000x beter dan die van de iPhone 5 hoor.

1000 x nog wel :')
Post dan op zijn minst een link waar de foto;s naast elkaar worden gehouden.

quote:

Je camera als je telefoons main selling point bestempelen :')
Als ik mooie foto's wil maken, dan neem ik een DSLR mee en ga ik niet met een telefoon lopen aanklooien. Daarbij moet ik zeggen dat mijn snapshots met mijn iphone er soms best goed uitzien.

En dan dit:
Je weet dat je hier in een iphone topic zit te bashen op iphones he?
Dus kortom: roep wat je wilt, een discussie ga je niet winnen hier.

Misschien zijn er inderdaad betere telefoons qua hardware, toch vind ik geen enkele andere telefoon net zo prettig werken als een iphone.
People assume too much.
pi_124040394
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef Q. het volgende:

[..]

Op megapixels geilen is zooo 1999. :') Dat zegt helemaal niets over de kwaliteit van de gemaakte foto´s. Alleen dat ze groter zijn en meer ruimte in beslag nemen. Get your facts straight.
I knw maar ik weet gwn 100% zeker dat de foto's van de Xperia die van de iPhone zwaar overtreffen.

quote:
Opnemen bij alle lichtomstandigheden
Een etentje bij kaarslicht of een gezellige strandmiddag vastleggen? Met de snelle 13-MP-camera met Exmor RS™ for mobile-sensor en HDR kun je zelfs bij sterk tegenlicht prachtig scherpe foto's en video's in full-HD maken. En dankzij HDR en de Exmor R™ for mobile-sensor kun je met de full-HD camera aan de voorzijde bij alle lichtomstandigheden videochatten en zelfportretten maken. Met Superior Auto maak je heel gemakkelijk verbluffend mooie foto's. De functie biedt optimale instellingen voor 36 verschillende scènes en activeert zo nodig HDR en ruisonderdrukking. Snelle actie vastleggen? Schakel de Burst-modus in en schiet erop los met 10 frames per seconde.
Kun je dit soms met de iPhone?
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 09:53 schreef very het volgende:

[..]

Heb je hem zelf al eens een week gebruikt? Nou? Of ga je nu af op de mening van een onbekend persoon op youtube die overduidelijk een android fanboy is?

[..]

Joh. Noem er eens 5? Je vergeet even dat je een iphone kunt jailbreaken en op die manier nog veel meer dingen kunt met je telefoon. Daarbij mis ik persoonlijk helemaal niks op mijn niet gejailbreakte iphone.

[..]

1000 x nog wel :')
Post dan op zijn minst een link waar de foto;s naast elkaar worden gehouden.

[..]

Je camera als je telefoons main selling point bestempelen :')
Als ik mooie foto's wil maken, dan neem ik een DSLR mee en ga ik niet met een telefoon lopen aanklooien. Daarbij moet ik zeggen dat mijn snapshots met mijn iphone er soms best goed uitzien.

En dan dit:
Je weet dat je hier in een iphone topic zit te bashen op iphones he?
Dus kortom: roep wat je wilt, een discussie ga je niet winnen hier.

Misschien zijn er inderdaad betere telefoons qua hardware, toch vind ik geen enkele andere telefoon net zo prettig werken als een iphone.
Ik heb 'm alleen in de winkel in m'n handen gehad maar ik zou hem graag willen kopen. Als m'n S Advance kapot zou gaan zou ik 'm zeker kopen. Alleen al om al die arrogante Apple fanboys bij mij in de klas een hak te zetten met hun overpricede telefoons.

Ja dus? Ik erger me al jarenlang aan de arrogantie van Apple met hun zwaar overpricede producten.
Bij Apple beginnen ze zich ondertussen ook steeds meer zorgen te maken over concurenten als Samsung en dat is goed te zien aan de koers van hun aandeel.

Dus jij vindt het normaal om 700,- te betalen voor een telefoon met een dual core en een redelijke camera? Vooral doen jongen. Bij Sony krijg je toch echt 10x zoveel waarde voor je geld. Zegt deze site echt niet genoeg voor je? http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5 Of is dit niet onafhankelijk genoeg voor je? :|W
pi_124040569
overflow kanker even uit dit topic wil je.. Beetje je druk maken welke telefoon beter is.. Als mensen een iphone willen, prima. Als mensen een androidtoestel willen, ook prima.. Al wil men een roze Ford Fiesta met het cassettespeler, wat boeit t jou?? Fucking autist.

donderdag 14 maart 2013 @ 10:10:49 #140
141482 Q.
JurassiQ
pi_124040572
Don't feed the troll.
For great justice!
pi_124040606
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:03 schreef overflow- het volgende:

[..]

I knw maar ik weet gwn 100% zeker dat de foto's van de Xperia die van de iPhone zwaar overtreffen.

[..]

Kun je dit soms met de iPhone?

[..]

Ik heb 'm alleen in de winkel in m'n handen gehad maar ik zou hem graag willen kopen. Als m'n S Advance kapot zou gaan zou ik 'm zeker kopen. Alleen al om al die arrogante Apple fanboys bij mij in de klas een hak te zetten met hun overpricede telefoons.

quote:
Ja dus? Ik erger me al jarenlang aan de arrogantie van Apple met hun zwaar overpricede producten.
Bij Apple beginnen ze zich ondertussen ook steeds meer zorgen te maken over concurenten als Samsung en dat is goed te zien aan de koers van hun aandeel.

Dus jij vindt het normaal om 700,- te betalen voor een telefoon met een dual core en een redelijke camera? Vooral doen jongen. Bij Sony krijg je toch echt 10x zoveel waarde voor je geld. Zegt deze site echt niet genoeg voor je? http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5 Of is dit niet onafhankelijk genoeg voor je? :|W
Een Sony Xperia Z kost ook 602 euro hoor...dus hoezo apple zwaar overpriced?
Daarbij vind ik 700 euro inderdaad prijzig. Maar 100 euro extra betalen voor een beduidend prettigere telefoon vind ik dan wel redelijk.
Wat ik vooral belachelijk vind is dat een verdubbeling van een beetje geheugen gelijk 100 euro moet kosten. Maar dat is niet alleen bij Apple. Dat is gewoon hoe mobielboeren rollen.

En zoveel meer waar voor je geld? Op papier vast wel ja.
Heb je nou ooit een iphone gebruikt langer dan een half uurtje of niet? Zo niet...nuff said.
En voorbeelden vroeg ik je. Kom met foto's die naast elkaar gelegd worden dan.
People assume too much.
pi_124040666
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 01:34 schreef very het volgende:
Iemand een idee?
Ik probeer de nieuwste update te installeren op mijn iphone 4S, maar ik krijg continue errors tijdens het proberen te maken van een backup.

Ik heb al deze stappen geprobeerd, behalve op een andere computer proberen:
Op een andere PC werkt het (vooralsnog) wel...dus moet aan mijn PC liggen. Heb iTunes al opnieuw geinstalleerd, maardat hielp niet. Iemand enig idee hierover?

[ Bericht 1% gewijzigd door very op 14-03-2013 10:31:42 ]
People assume too much.
  donderdag 14 maart 2013 @ 10:22:19 #143
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_124040829
1000x betere foto's
10x meer waar voor je geld

Sommige mensen hebben echt totaal geen gevoel voor perspectief. Jammer dat je meteen weer zo zielig moet doen als iemand met een beetje kritiek komt.
pi_124041110
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:14 schreef very het volgende:

[..]

Op een andere PC werkt het (vooralsnog) wel...dus moet aan mijn PC liggen. Heb iTunes al opnieuw geinstalleerd, maardat hielp niet. Iemand enig idee hierover?
Hmm..hier toch ook weer de foutmelding dat hij geen backup kan maken.
Godverdomme....

"omdat er zich EEN fout heeft voorgedaan"...noem gerust wat voor fout dan :')

ik heb nu dus alle punten nagelopen die hier genoemd zijn:

Geen resultaat dus...blijkbaar :'(

Ik heb weinig zin in een restore, aangezien ik dus geen backup kan maken.

[ Bericht 15% gewijzigd door very op 14-03-2013 10:38:27 ]
People assume too much.
  donderdag 14 maart 2013 @ 10:42:02 #145
37295 Luigi
mario pls
pi_124041422
Ik 'mag' weer verlengen zag ik. Zit nu in een i200 abbo bij T-Mobile. Zit niet heel erg te wachten op de iPhone 5 denk ik (of er moet ergens een knal aanbieding zijn?). Dus verlengen met sim only is ook prima wmb, om de maandlasten wat te drukken. En iets betere dekking als T-Mobile zou ook fijn zijn. Tips, iemand? Ik gebruik zo'n 500MB aan data per maand en bel zo goed als niks.
pi_124041509
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:31 schreef very het volgende:

[..]

Hmm..hier toch ook weer de foutmelding dat hij geen backup kan maken.
Godverdomme....

[ afbeelding ]

Lukt een reservekopie via iCloud wel?
pi_124041593
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Zal eens proberen. Hij staat nu op Computer inderdaad.
Je hoort het zo :)
People assume too much.
pi_124041750
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:44 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Nee dus :(
People assume too much.
pi_124042033
quote:
7s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef Luigi het volgende:
Ik 'mag' weer verlengen zag ik. Zit nu in een i200 abbo bij T-Mobile. Zit niet heel erg te wachten op de iPhone 5 denk ik (of er moet ergens een knal aanbieding zijn?). Dus verlengen met sim only is ook prima wmb, om de maandlasten wat te drukken. En iets betere dekking als T-Mobile zou ook fijn zijn. Tips, iemand? Ik gebruik zo'n 500MB aan data per maand en bel zo goed als niks.
HI sim only zou ik kiezen
People assume too much.
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:07:08 #150
37295 Luigi
mario pls
pi_124042264
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:59 schreef very het volgende:

[..]

HI sim only zou ik kiezen
Ja, Hi met 1GB zag ik voor 19,50 staan. Da's wel een aardige prijs denk ik. Veel goedkoper kan ik het niet vinden.
pi_124042801
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:12 schreef very het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Een Sony Xperia Z kost ook 602 euro hoor...dus hoezo apple zwaar overpriced?
Daarbij vind ik 700 euro inderdaad prijzig. Maar 100 euro extra betalen voor een beduidend prettigere telefoon vind ik dan wel redelijk.
Wat ik vooral belachelijk vind is dat een verdubbeling van een beetje geheugen gelijk 100 euro moet kosten. Maar dat is niet alleen bij Apple. Dat is gewoon hoe mobielboeren rollen.

En zoveel meer waar voor je geld? Op papier vast wel ja.
Heb je nou ooit een iphone gebruikt langer dan een half uurtje of niet? Zo niet...nuff said.
En voorbeelden vroeg ik je. Kom met foto's die naast elkaar gelegd worden dan.
Denk je nou echt dat ik langer dan een half uur zo'n ding in mijn handen wil hebben? Heb er hooguit een paar minuten aan gezeten en wat een afschuwelijk lelijk ding zeg. Niet eens een terug-knop om terug naar de vorige pagina te gaan etc. Dat soort dingen weglaten onder het mom van 'design' terwijl een kind van 5 nog zo'n ding kan ontwerpen zo simpel.

Heb jij ooit wel eens Android gebruikt dan?

Ok ik zal je laten zien:

700,- _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door overflow- op 14-03-2013 11:28:43 ]
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:30:09 #152
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_124043012
Joh ga lekker naar het android topic.
Ik kom hier omdat ik een iphone heb. Niet om jouw gemekker te lezen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_124043043
Die foto's ga ik straks bekijken, maar dit comment:

quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:23 schreef overflow- het volgende:
Denk je nou echt dat ik langer dan een half uur zo'n ding in mijn handen wil hebben? Heb er hooguit een paar minuten aan gezeten en wat een afschuwelijk lelijk ding zeg. Niet eens een terug-knop om terug naar de vorige pagina te gaan etc. Dat soort dingen weglaten onder het mom van 'design' terwijl een kind van 5 nog zo'n ding kan ontwerpen zo simpel.
Sorry...ik kan je nu dus echt niet meer serieus nemen :')

En een simpel design is juist wat het geniale aan het ontwerp is, Bassie :')
Het is ook niet dat één van de beste ontwerpers ter wereld dit ontworpen heeft of zo, en dat hij hiermee diverse grote prijzen heeft gewonnen :')

Houdt alsjeblieft op voordat je jezelf nog belachelijker maakt...met je geen terug-knop :') :')

[ Bericht 13% gewijzigd door very op 14-03-2013 11:37:24 ]
People assume too much.
pi_124043324
quote:

[..]

Denk je nou echt dat ik langer dan een half uur zo'n ding in mijn handen wil hebben? Heb er hooguit een paar minuten aan gezeten en wat een afschuwelijk lelijk ding zeg.
Ik snap niet helemaal wat je denkt te willen bereiken door in een iPhone topic-serie binnen te komen en je ongenoegens zo te uiten.
Het is ons allang duidelijk dat jij liever android hebt. Maar de mensen die hier posten hebben een andere mening. Ken je dat woord? 'Mening', dat is iets waar verschillende mensen iets totaal anders kunnen vinden over een bepaald onderwerp.

quote:
Niet eens een terug-knop om terug naar de vorige pagina te gaan etc. Dat soort dingen weglaten onder het mom van 'design' terwijl een kind van 5 nog zo'n ding kan ontwerpen zo simpel.
De terugknop is niet weggelaten, dat zou immers impliceren dat hij ooit wel bedacht zou zijn. Er is dan ook nog nooit een iOS app geweest die ervan uit gaat dat er een terugknop zou kunnen zijn en dus is het niet perse een probleem dat die er niet is.

quote:
Ja, en ik had een hekel aan de totaal onsamenhangende interface / layout tussen de verschillende apps. Om nog maar te zwijgen van het gebrek aan mogelijkheid je telefoon te updaten naar de nieuwste Android versie als die meer dan 6 maanden oud is... :X

quote:
Bovenste foto vind ik links mooier.
Onderste foto is net andere compositie, niet gek dat een belichtingsmeter dan net iets anders doet. Geen geschikte testcase dus.

quote:
700,- _O-
Gelukkig hoef jij het er niet voor te betalen! ^O^
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:41:52 #155
53267 TC03
pi_124043416
quote:

[..]

Ok ik zal je laten zien:

[ afbeelding ]

700,- _O-
iPhone 5 is qua specs superieur aan de Xperia Z hoor. :)

Tevens is algemeen bekend dat iOS op vele fronten superieur is (en blijft) aan Android.

[ Bericht 1% gewijzigd door TC03 op 14-03-2013 11:48:03 ]
pi_124043435
quote:

[..]

Ok ik zal je laten zien:

[ afbeelding ]

700,- _O-
Foto's bekeken, en er is inderdaad een verschil. Maar het verschil is nou niet bepaald overweldigend, en ik durf te wedden dat als ik jou nu 1 foto laat zien dat jij niet kunt zeggen of die met een iphone 5 of met een xperia is gemaakt.

En nogmaals: voor mooie foto's gebruik je geen telefoon, dan gebruik je een DSLR.
People assume too much.
  donderdag 14 maart 2013 @ 11:46:52 #157
53267 TC03
pi_124043591
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:42 schreef very het volgende:

[..]

Foto's bekeken, en er is inderdaad een verschil. Maar het verschil is nou niet bepaald overweldigend, en ik durf te wedden dat als ik jou nu 1 foto laat zien dat jij niet kunt zeggen of die met een iphone 5 of met een xperia is gemaakt.

En nogmaals: voor mooie foto's gebruik je geen telefoon, dan gebruik je een DSLR.
Dat laatste is echt een slecht argument. Een DSLR heb je niet altijd bij je namelijk.
pi_124043654
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat laatste is echt een slecht argument. Een DSLR heb je niet altijd bij je namelijk.
Dat klopt. Maar met een telefoon kan je sowieso niet meer dan gewoon snapshots maken.
En dan maakt het mij persoonlijk weinig uit of de ene net iets mooiere kleuren heeft, of net iets scherper is.
People assume too much.
pi_124043715
Nog iemand die me hier mee kan helpen trouwens?

quote:

People assume too much.
pi_124043744
iTunes opnieuw installeren?
iTunes op een andere computer proberen?
pi_124044025
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:51 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
iTunes opnieuw installeren?
iTunes op een andere computer proberen?
Been there, done that.
Thuis iTunes opnieuw geinstalleerd, hier op werk verse iTunes geinstalleerd.
People assume too much.
pi_124044132
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:10 schreef Funkel het volgende:
overflow kanker even uit dit topic wil je.. Beetje je druk maken welke telefoon beter is.. Als mensen een iphone willen, prima. Als mensen een androidtoestel willen, ook prima.. Al wil men een roze Ford Fiesta met het cassettespeler, wat boeit t jou?? Fucking autist.

quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

iPhone 5 is qua specs superieur aan de Xperia Z hoor. :)

Tevens is algemeen bekend dat iOS op vele fronten superieur is (en blijft) aan Android.
Welke specs dan? Moet ik nou alweer die link erbij halen? http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5[quote]0s.gif [b]Op

En wat dacht je van Apple maps? _O- _O-

Ik bedoel deze knoppen:

Maar goed, over autisme gesproken, jullie zijn toch te eigenwijs om te geloven dat jullie veel en veel te veel betaald hebben voor jullie telefoon.
pi_124044288
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:03 schreef overflow- het volgende:

[..]

[..]

Welke specs dan? Moet ik nou alweer die link erbij halen? http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5

[..]

Te makkelijk om hierop te reageren _O-

[..]

Ik bedoel deze knoppen:
[ afbeelding ]

Maar goed, over autisme gesproken, jullie zijn toch te eigenwijs om te geloven dat jullie veel en veel te veel betaald hebben voor jullie telefoon.
Ik weet welke knoppen je bedoelt, nerd :')
Echter werkt een iPhone heerlijk juist zonder deze knoppen.

En over autisme gesproken? Dude...ff serieus? Jij komt hier in een iphone topic lekker haten op iphone. Daarbij is jouw "droomtelefoon" praktisch net zo duur :')

iPhone 5 - 628 euro
Xperia Z - 602 euro

Dus wat lul je nou man?

SPOILER
People assume too much.
pi_124044466
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:08 schreef very het volgende:

[..]

Ik weet welke knoppen je bedoelt, nerd :')
Echter werkt een iPhone heerlijk juist zonder deze knoppen.

En over autisme gesproken? Dude...ff serieus? Jij komt hier in een iphone topic lekker haten op iphone. Daarbij is jouw "droomtelefoon" praktisch net zo duur :')

iPhone 5 - 628 euro
Xperia Z - 602 euro

Dus wat lul je nou man?

SPOILER
Ja ik weet hoeveel dat pareltje kost, maar het gaat om de prijs/kwaliteit verhouding . Heb je die link wel bekeken?
pi_124044588
quote:

[..]

[..]

Welke specs dan? Moet ik nou alweer die link erbij halen? http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5[quote][ afbeelding ] [b]Op

Ik bedoel deze knoppen:
[ afbeelding ]

Ben je 12? Ja, dit is een serieuze vraag.
pi_124044670
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:13 schreef overflow- het volgende:

[..]

Ja ik weet hoeveel dat pareltje kost, maar het gaat om de prijs/kwaliteit verhouding . Heb je die link wel bekeken?
Stik in je link man. Voor de zoveelste keer: je weet niks! Je hebt nooit een iPhone gebruikt, dus je baseert je mening puur op cijfertjes en "feitjes" van youtube. Feit is dat ik wel ervaring heb met iPhone EN android, en dat iPhone gewoon veel prettiger werkt. Intuïtiever en vloeiender. Dat jij met je android vingers in een paar minuten even niet overweg kan met een iPhone is natuurlijk geen basis voor een reële mening.

maar goed...ik ben klaar met deze discussie. Als je hier gaat lopen trollen en blijkbaar niet open staat voor argumenten maar gewoon gelijk roept dat alles aan een iphone kut is, dan heeft dat weinig zin. Snap ook niet echt wat je doel is. Komt een beetje over alsof je stiekeme verlangen/nieuwsgierigheid naar de iphone je toch een beetje parten begint te spelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door very op 14-03-2013 12:35:40 ]
People assume too much.
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:22:25 #167
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_124044757
Some things never change :D
pi_124045506
Nog geen oplossing...iemand?
Het zit me dwars :{ haha

quote:

People assume too much.
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:48:16 #169
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_124045578
Hartstikke leuk die vergelijking van foto's en alles, maar met HDR aan op iPhone heb ik afgelopen weekend verschillende foto's gemaakt en daarbij wel een verschil in de telefoon zelf ondervonden. Vaak twee foto's van hetzelfde, elk met een ander focuspunt. De eerste foto was automatische focus, de tweede een focuspunt dankzij mijn eigen aanraking. Ik zag een bijzonder groot verschil. Naar mijn idee gaat bovenstaande vergelijking tussen de Xperia Z en iPhone dan ook niet op - er zijn nog andere factoren die invloed hebben op de kwaliteit / mooiheid van foto's.

Genomen met iPhone 4S trouwens, niet de 5.
SPOILER
Wil alleen maar aantonen dat de iPhone 5 foto-voorbeelden dankzij de juiste focuspunt ook de kwaliteit van de Xperia Z foto's kon hebben. In ieder geval op dat kleine formaat foto's, waar het verschil tussen het aantal megapixels niet veel invloed heeft.

SPOILER
  donderdag 14 maart 2013 @ 12:59:23 #170
37295 Luigi
mario pls
pi_124045893
Goed. Ik zie dat na al die jaren het e-piemel zwaaien nog niet minder is geworden in de diverse Apple topics.

Man man man.
  donderdag 14 maart 2013 @ 13:00:28 #171
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_124045920
Android gebruikers die in een Apple topic komen janken en dan Apple gebruikers 'fanboys' noemen. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 14 maart 2013 @ 13:30:45 #172
53267 TC03
pi_124046839
quote:

[..]

[..]

Welke specs dan? Moet ik nou alweer die link erbij halen? http://versusio.com/nl/sony-xperia-z-vs-apple-iphone-5[quote][ afbeelding ] [b]Op

Ik bedoel deze knoppen:
[ afbeelding ]

iPhone 5 is gewoon qua hardware en software superieur als ik jouw linkjes bekijk. :)
  donderdag 14 maart 2013 @ 13:37:56 #173
141482 Q.
JurassiQ
pi_124047049
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:30 schreef TC03 het volgende:

[..]

iPhone 5 is gewoon qua hardware en software superieur als ik jouw linkjes bekijk. :)
Alleen al omdat er geen Android-troep op draait. :')
For great justice!
pi_124048254
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:45 schreef very het volgende:
Nog geen oplossing...iemand?
Het zit me dwars :{ haha

[..]

Probeer andere usb uitgang of andere kabel. Geen dockingstation. Reboot telefoon? Ik had dat gisteren ook en ik gebruikte een andere usb poort en toen werkte het :S. iTunes is gewoon ruk.
pi_124048318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 14:14 schreef AssyriskaFF het volgende:

[..]

Probeer andere usb uitgang of andere kabel. Geen dockingstation. Reboot telefoon? Ik had dat gisteren ook en ik gebruikte een andere usb poort en toen werkte het :S. iTunes is gewoon ruk.
Ik heb geen andere USB port meer op mijn werk. maar hij deed het thuis ook al niet, en daar heb ik op 3 verschillende poorten geprobeerd :{

telefoon reboot ook gedaan. Ik gebruik geen dockingstation.
People assume too much.
pi_124057241
Snap die bizarre vergelijkingen niet...

Mensen lopen te "bitchen" met pas een uitgebrachte telefoon tov de Iphone 5 die een half jaar ouder is....

Wat next?

Vergelijkingen met S4?

8)7
  donderdag 14 maart 2013 @ 19:01:42 #177
53267 TC03
pi_124058161
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 18:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:

Mensen lopen te "bitchen" met pas een uitgebrachte telefoon tov de Iphone 5 die een half jaar ouder is....

Wat next?

Vergelijkingen met S4?

8)7
iPhone 5 is op veel fronten gewoon beter dan de Xperia Z, ondanks dat deze een half jaar ouder is. :)
pi_124066831
quote:

Wat next?

Vergelijkingen met S4?

8)7
Een half jaar geleden bestond de quad core-processor ook al, een 13 MP camera ook, 441 ppi schermen ook etc. etc. Apple inoveert niet en word langs alle kanten ingehaald door Samsung en Sony die het merk al van de troon hebben weten te stoten vorig kwartaal. Puur gejank dat je nu zit te verkondigen dus :{w

Mijn S advance heeft me 250,- gekost en heeft ook een dual core.....
quote:
3s.gif Op donderdag 14 maart 2013 12:48 schreef Slickk het volgende:
Hartstikke leuk die vergelijking van foto's en alles, maar met HDR aan op iPhone heb ik afgelopen weekend verschillende foto's gemaakt en daarbij wel een verschil in de telefoon zelf ondervonden. Vaak twee foto's van hetzelfde, elk met een ander focuspunt. De eerste foto was automatische focus, de tweede een focuspunt dankzij mijn eigen aanraking. Ik zag een bijzonder groot verschil. Naar mijn idee gaat bovenstaande vergelijking tussen de Xperia Z en iPhone dan ook niet op - er zijn nog andere factoren die invloed hebben op de kwaliteit / mooiheid van foto's.

Genomen met iPhone 4S trouwens, niet de 5.
SPOILER
Wil alleen maar aantonen dat de iPhone 5 foto-voorbeelden dankzij de juiste focuspunt ook de kwaliteit van de Xperia Z foto's kon hebben. In ieder geval op dat kleine formaat foto's, waar het verschil tussen het aantal megapixels niet veel invloed heeft.

SPOILER
Ik troll niet. Ik erger me gwn al jaren aan de arrogantie van het merk Apple en geniet ervan dat ze nu slapeloze nachten hebben gekregen van concurenten die wél innoveren en hun klanten veel meer specs geven voor minder geld.
pi_124067011
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef overflow- het volgende:

[..]

Een half jaar geleden bestond de quad core-processor ook al, een 13 MP camera ook, 441 ppi schermen ook etc. etc. Apple inoveert niet en word langs alle kanten ingehaald door Samsung en Sony die het merk al van de troon hebben weten te stoten vorig kwartaal. Puur gejank dat je nu zit te verkondigen dus :{w

[..]

Ik troll niet. Ik erger me gwn al jaren aan de arrogantie van het merk Apple en geniet ervan dat ze nu slapeloze nachten hebben gekregen van concurenten die wél innoveren en hun klanten veel meer specs geven voor minder geld.
Rot lekker op uit dit topic. Ga naar de Androiders :W
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:03:39 #180
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_124067226
quote:

[..]

[..]

Hartstikke leuk dat je dual core hebt, maar brakke software gemaakt door ontwerpers die weinig kaas hebben gegeten van gebruiksvriendelijkheid.. Nee dankje.

Ik geef wel toe dat iOS heel erg hard toe is aan een dikke update, maar als het merendeel van de mensen om mij heen niet binnen 5 seconden hun telefoon op kunnen nemen omdat Android weer 1 of andere vage swipe-beweging daarvoor heeft verzonnen, hoeft het wat mij betreft al niet meer. Je kunt wel zeggen dat 'die mensen mongolen' zijn, maar het gaat om de eindgebruiker, niet om de hoeveelheid tweakers/nerds/geeks die alles uit hun telefoon proberen te halen.

Wat innovatie van Apple betreft zit je in het verkeerde topic, het gaat hier over de iPhone.
pi_124068523
quote:

[..]

[..]

Oh...dus klakkeloos de laatste technologieën toepassen staat in jouw optiek gelijk aan innovatie. Als dat zo is dan moet je inderdaad niet bij Apple zijn nee...die zorgen liever dat alles gewoon prettig werkt ipv dat ze kunnen claimen dat ze op papier de beste zijn :')
People assume too much.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 08:05:00 #182
141482 Q.
JurassiQ
pi_124080505
Wow, die Galaxy S4 is wel super-innovatief. Een scherm wat een klein beetje groter is, een dunnere telefoon en allerlei prachtige nutteloze software-features, wat een innovatie! O+!
For great justice!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 08:07:20 #183
141482 Q.
JurassiQ
pi_124080531
quote:

[..]

hun klanten veel meer specs geven voor minder geld.
Ik wil geen specs, ik wil een telefoon die lekker soepel loopt. Het zal mij aan mijn reet roesten hoeveel cores een CPU heeft of hoeveel megapixels de camera produceert, zolang hij maar soepel reageert (iOS werkt vele malen vloeiender dan het brakke Android) en de kwaliteit van de foto's goed is, meer megapixels zeggen geen fuck.

Echt, waarom ga ik hier nog op in? Achterlijk getroll allemaal. :')
For great justice!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 08:08:01 #184
141482 Q.
JurassiQ
pi_124080537
quote:

Wat next?

Vergelijkingen met S4?

8)7
Ja:

http://www.rtl.nl/compone(...)r_dan_de_iPhone5.xml
For great justice!
pi_124081719
quote:
"Maar Samsung heeft wel een heel coole manier gevonden om te scrollen door een webpagina zonder dat je vingers hoeft te gebruiken. Het toestel krijgt een sensor die 'ziet' waar je naar kijkt en dan automatisch de pagina omhoog of omlaag schuift. Als dit werkt zoals het moet werken, verslaat Samsung de iPhone 5 hiermee genadeloos."

pi_124082684
quote:
10s.gif Op donderdag 14 maart 2013 13:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Android gebruikers die in een Apple topic komen janken en dan Apple gebruikers 'fanboys' noemen. :')
Echt he, soms wil ik gewoon mensen in hun ogen steken via internet, tering man.

En trouwens, veel plezier met je sony waar je waarschijnlijk na een jaar al geen firmware updates en support krijgt :W
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:13:46 #187
53267 TC03
pi_124082713
quote:

[..]

[..]

Jij zegt dat Samsung wel innoveert maar Apple niet? Lachwekkend. Galaxy S IV is niks bijzonders, gewoon een groter scherm, betere camera en snellere CPU. 't Is wat.

Tevens lijk jij te denken dat 8 cores beter zijn dan 2 ofzo. Onzin. Een processor moet twee dingen zijn: snel en zuinig. De A6 is heel snel en heel zuinig. Daar heb je geen 8 cores voor nodig.

iPhone 5 is nog altijd superieur aan de concurrentie in bijna alle opzichten.
pi_124082726
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:22 schreef very het volgende:

[..]

Oh...dus klakkeloos de laatste technologieën toepassen staat in jouw optiek gelijk aan innovatie. Als dat zo is dan moet je inderdaad niet bij Apple zijn nee...die zorgen liever dat alles gewoon prettig werkt ipv dat ze kunnen claimen dat ze op papier de beste zijn :')
Maar wacht even, de sony heeft wel een RADIO :D ! WOW MAN APPLE IS ECHT KANKER!!!!
pi_124082801
Maar even OT nu, was gisteren weer zeer tevreden met de camera van de iPhone 5. Bij een concert wat korte filmpjes gemaakt, wat een beelden en ook de geluidsopname was erg goed! En hij heeft het van 08:00 tot 03:15 volgehouden op 1 laadbeurt met filmen, bellen, games, muziek etc. Nog zeker geen spijt van de aankoop.
pi_124082802
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 09:28 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

"Maar Samsung heeft wel een heel coole manier gevonden om te scrollen door een webpagina zonder dat je vingers hoeft te gebruiken. Het toestel krijgt een sensor die 'ziet' waar je naar kijkt en dan automatisch de pagina omhoog of omlaag schuift. Als dit werkt zoals het moet werken, verslaat Samsung de iPhone 5 hiermee genadeloos."

Het is overdreven neergezet. Maar het lijkt me wel interessant.
pi_124082969
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:17 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Het is overdreven neergezet. Maar het lijkt me wel interessant.
Wel leuke gimmick ja. Vraag me wel af of dit ook werkt in een donkere omgeving.
pi_124082974
quote:

[..]

_O-

Want dat is echt DE troef natuurlijk. Ik ben erg benieuwd hoe prettig dit werkt, maar ik kan me voorstellen dat je die optie op den duur uit zet omdat ie regelmatig ongewenst begint te scrollen
People assume too much.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:32:03 #193
53267 TC03
pi_124083183
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:16 schreef Agiath het volgende:
Maar even OT nu, was gisteren weer zeer tevreden met de camera van de iPhone 5. Bij een concert wat korte filmpjes gemaakt, wat een beelden en ook de geluidsopname was erg goed! En hij heeft het van 08:00 tot 03:15 volgehouden op 1 laadbeurt met filmen, bellen, games, muziek etc. Nog zeker geen spijt van de aankoop.
Ja, ik ben ook elke dag tevreden met m'n iPhone 5. Ten eerste is hij gewoon zo snel dat het eng wordt. Ten tweede is de camera erg fijn en zijn de plaatjes nagenoeg altijd haarscherp, dit was bij de iPhone 4 wel anders. Ten derde vind ik het design gewoon super. Zo clean. Echt top.

De witte iPhone vind ik ook erg mooi (heb zelf de zwarte), mooier dan de witte 4.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:36:02 #194
12888 Skull-splitter
pi_124083265
quote:

[..]

Wat doet dat met de batterij?
pi_124083268
In de hands-on van tweakers zag het er allemaal niet best uit. Dat in de lucht vegen om te scrollen werkte maar half en het toestel was met z'n 'octacore' nog laggy. Overigens komt die zogenaamde octacore niet in Nederland, maar een quadcore versie. Overigens wel leuk om reacties te lezen op oa tweakers. Komt de iPhone met hetzelfde design dan innoveren ze niet. Komt Samsung met hetzelfde design dan hoor je ze niet :D . Blijft mooi die eeuwige Android vs iOS flamewars daar :P .
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:44:03 #196
12888 Skull-splitter
pi_124083460
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 10:36 schreef FredVleespet het volgende:
Komt de iPhone met hetzelfde design dan innoveren ze niet. Komt Samsung met hetzelfde design dan hoor je ze niet :D . Blijft mooi die eeuwige Android vs iOS flamewars daar :P .
"Weer een nieuwe iPhone, de vorige is er net" als commentaar op een fabricant die slechts 1 type levert en die netjes elk jaar update met een nieuw model.

Als Samsung 3 modellen de markt op hoest en elke 6 maanden lijkt te vervangen dan is het stil. Geweldig.
pi_124085632
Vind de S4 ook tegenvallen, die nieuwe HTC One is veel mooier. Sowieso nooit veel gehad met samsung mobile, vind het meestal wat goedkoop aanvoelen, ook de topmodellen.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:47:10 #198
141482 Q.
JurassiQ
pi_124085688
Neeheee, het is echte baanbrekende innovatie en jullie zijn allemaal stikjaloers, geef het maar toe!
For great justice!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:49:45 #199
12888 Skull-splitter
pi_124085792
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:47 schreef Q. het volgende:
Neeheee, het is echte baanbrekende innovatie en jullie zijn allemaal stikjaloers, geef het maar toe!
Meer knoppen indrukken in meer menu's zodat ik niet meer weet wat waar ingesteld moet worden, ah, de vrijheid!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:50:31 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124085824
het is natuurlijk wel gewoon een mooi toestel met een mooi scherm en goeie hardware. Of dingen als oogbesturing echt nuttig blijken weet ik niet.

Ik ben wel van mening dat Apple niet lang zo op dezelfde weg door kan gaan, er gebeurt geen moer meer met iOS lijkt het vergeleken met Android.
Get woke, go broke!
pi_124085887
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:50 schreef HeatWave het volgende:
het is natuurlijk wel gewoon een mooi toestel met een mooi scherm en goeie hardware. Of dingen als oogbesturing echt nuttig blijken weet ik niet.

Ik ben wel van mening dat Apple niet lang zo op dezelfde weg door kan gaan, er gebeurt geen moer meer met iOS lijkt het vergeleken met Android.
Ik hoop ook wel dat iOS 7 echt wat nieuws brengt. Vooral die splitscreen functie op de S3 zijn dingen die ik ook wel graag zou zien, al is het scherm misschien wat klein van de iphone.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:53:17 #202
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124085940
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:52 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik hoop ook wel dat iOS 7 echt wat nieuws brengt. Vooral die splitscreen functie op de S3 zijn dingen die ik ook wel graag zou zien, al is het scherm misschien wat klein van de iphone.
Daarom. Ik vind heel veel van dat soort functies in Android nutteloos, maar sommige zijn wel weer erg handig. En er gebeurt niet zoveel meer in iOS de laatste tijd.
Get woke, go broke!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:54:22 #203
141482 Q.
JurassiQ
pi_124085989
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Daarom. Ik vind heel veel van dat soort functies in Android nutteloos, maar sommige zijn wel weer erg handig. En er gebeurt niet zoveel meer in iOS de laatste tijd.
Ik heb het idee dat daar wel weer wat meer tempo in gaat komen nu Scott Forstall weg is als iOS baas.
For great justice!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:54:58 #204
141482 Q.
JurassiQ
pi_124086009
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:49 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Meer knoppen indrukken in meer menu's zodat ik niet meer weet wat waar ingesteld moet worden, ah, de vrijheid!
Je hebt gewoon een hekel aan vrijheid. Communist!
For great justice!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:57:40 #205
12888 Skull-splitter
pi_124086102
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Je hebt gewoon een hekel aan vrijheid. Communist!
Alles grijs en nationaliseren, overal HEMA op.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 11:57:59 #206
12888 Skull-splitter
pi_124086110
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat daar wel weer wat meer tempo in gaat komen nu Scott Forstall weg is als iOS baas.
Mag het hopen, flinke opfrissing is wel nodig.
pi_124086335
Ik heb nu wel mijn telefoon kunnen updaten naar de laatste IOS, maar ik kan nog steeds geen backups wegschrijven, want er treedt een fout op.

Alle tips op internet gevolgd:

-iphone reboot
-pc reboot
-itunes herinstalaltie
-andere (directe) usb poort
-alle andere usb apparaten losgekoppeld
-oude backups weggehaald (wel bewaard ergens natuurlijk)
-lockdown folder verwijderd
-uitvoeren als admin
-icloud geprobeerd om te backuppen
-andere computer geprobeerd

allemaal zonder succes :(

Wie helpt mij uit de brand, zonder restore (want geen backup kunnen maken is niet willen restoren)
People assume too much.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:13:02 #208
53267 TC03
pi_124086637
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mag het hopen, flinke opfrissing is wel nodig.
Ik vind iOS nog altijd veel frisser dan Android.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:15:45 #209
12888 Skull-splitter
pi_124086742
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik vind iOS nog altijd veel frisser dan Android.
Mwah, het mag gewoon wel eens weer op de tekentafel, het werkt prima maar een paar dingen kunnen simpelweg beter.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:29:04 #210
53267 TC03
pi_124087295
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mwah, het mag gewoon wel eens weer op de tekentafel, het werkt prima maar een paar dingen kunnen simpelweg beter.
Klopt, maar het feit dat iOS niet zo heel veel veranderd is het afgelopen jaar wil niet zeggen dat Android meteen beter is.
pi_124087457
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt, maar het feit dat iOS niet zo heel veel veranderd is het afgelopen jaar wil niet zeggen dat Android meteen beter is.
Het wilt zeggen dat Android nu heel dicht op iOS zit. Dat is wel eens anders geweest.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:35:57 #212
53267 TC03
pi_124087555
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Het wilt zeggen dat Android nu heel dicht op iOS zit. Dat is wel eens anders geweest.
Het is geen wedstrijd 'wie is de beste' of 'wie verandert het meest bij een nieuwe versie'. Het gaat om het eindproduct, en momenteel is iOS een uitstekend smartphone en tablet OS. Weinig reden om dat te veranderen.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:45:13 #213
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_124087862
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef Q. het volgende:

[..]

Inderdaad, weg met dat flauwe skeuomorfisme-ontwerpprincipe. Ik hoop dat ze het helemaal omgooien en inspiratie halen uit het Windows Mobile design. Het OS kan je misschien niet liggen, maar het cleane ontwerp ziet er wel goed uit.

Maar dat zal allemaal wel niet zo desastreus gebeuren, aangezien de drie platformen steeds meer op elkaar moeten gaan lijken.

Ik hoop wel dat ze zich bezighouden met 'nuttige' dingen. Een eigen maps-applicatie was zwaar overbodig gezien Google dat gewoon 10x beter kan.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:50:20 #214
12888 Skull-splitter
pi_124088040
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat zie je mij ook niet zeggen...
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:55:39 #215
53267 TC03
pi_124088234
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:45 schreef Slickk het volgende:

[..]

Inderdaad, weg met dat flauwe skeuomorfisme-ontwerpprincipe. Ik hoop dat ze het helemaal omgooien en inspiratie halen uit het Windows Mobile design. Het OS kan je misschien niet liggen, maar het cleane ontwerp ziet er wel goed uit.

Maar dat zal allemaal wel niet zo desastreus gebeuren, aangezien de drie platformen steeds meer op elkaar moeten gaan lijken.

Ik hoop wel dat ze zich bezighouden met 'nuttige' dingen. Een eigen maps-applicatie was zwaar overbodig gezien Google dat gewoon 10x beter kan.
Kom op zeg, Windows Phone/metro is helemaal niet zo mooi. Het is gewoon anders. We hebben tegenwoordig extreem mooie scherpe schermen, het is toch veel mooier als je prachtig geïllustreerde apps hebt ten faveure van egale rechthoekige vormen? Er is echt heel weinig mis met het uiterlijk van iOS hoor, ik vind het persoonlijk véél mooier, strakker, overzichtelijker en eleganter dan zowel Android als Windows Phone.

Een goed voorbeeld zijn de menu's, ik heb drie plaatjes hiervan onderaan deze post staan. Dat van iOS vind ik véél mooier. Ten eerste is de afwerking beter, de afwerking bij WP is ongeveer 0, maar dat is hun stijl. Het resultaat is wel dat iOS veel overzichtelijker is omdat de verschillende elementen in het menu zich veel meer onderscheiden t.o.v. van elkaar. Android doet leentjebuur bij Android, maar dan met veel minder mooie afwerking waardoor het veel goedkoper oogt.

vrijdag 15 maart 2013 @ 13:44:35 #216
12888 Skull-splitter
pi_124090018
Meer de iconen, bedieningstoetsen, het overkoepelende thema, ouwbollige vormgeving voor de achtergronden, alles wat je niet kunt samenstellen.
Maak een app waarmee je daar invloed op kunt hebben en je bent al ver klaar, daarnaast kunnen een aantal dingen gewoon beter anno nu.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 13:46:40 #217
53267 TC03
pi_124090079
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:
Meer de iconen, bedieningstoetsen, het overkoepelende thema, ouwbollige vormgeving voor de achtergronden, alles wat je niet kunt samenstellen.
Maak een app waarmee je daar invloed op kunt hebben en je bent al ver klaar, daarnaast kunnen een aantal dingen gewoon beter anno nu.
Al die dingen die jij noemt vind ik dus vele malen strakker dan wat Android ten tonele brengt. De meeste custom thema's zijn echt afzichtelijk.
pi_124090161
quote:
quote:
Dan moet je jailbreaken...dan kan je wel vanalles aanpassen.
People assume too much.
pi_124090189
quote:
Wat mij het meest ergert aan die screenshots is dit:

Bij windows: tekst die gewoonweg niet past en maar halverwege afgekapt lijkt te worden. En kom op, door middel van alleen lettergrootte/dikte je layout proberen te bepalen? Dat is wel heel minimalistisch hoor... ;(

Bij Android: deadlinestress ofzo? Waarom hebben sommige opties wel en anderen geen icoontje? Daarnaast: er staan totaal verschillend soort opties in dat menu door elkaar heen. Twee opties zijn duidelijk aan/uit switches, eentje is een toevoegen-actie, maar de rest?
pi_124090239
Ik vind de stijl van WP8 eigenlijk wel wat hebben, ze durven tenminste iets anders te doen. Of het in de praktijk prettig werkt weet ik niet want ik heb nooit langer dan een paar minuten zo'n toestel in mijn handen gehad.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 14:47:31 #221
12888 Skull-splitter
pi_124092235
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 13:49 schreef very het volgende:

[..]

[..]

Dan moet je jailbreaken...dan kan je wel vanalles aanpassen.
Ik heb nu voor het eerst gejailbreakt voor een paar tweaks maar vind het de instabiliteit niet waard...
  vrijdag 15 maart 2013 @ 14:50:47 #222
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_124092354
Even wat opgeschoond. Overflow, als je het allemaal maar zo kut vindt dat Apple, dan moet je niet in een Appletopic komen. Discussie prima, afzeiken echter niet.

@ de rest: negeren mag ook :*. TR's zijn we ook blij mee.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_124098201
Sinds vandaag heb ik dat als ik links onder langs mijn homeknop druk, en dan in het midden van het scherm dat je een klikje hoor, ik heb het idee dat mijn scherm los zit.

Ik heb hem gekocht via de vodafone site en binnen gekregen 1 dag na de release, wat kan ik er het beste mee doen?
pi_124098862
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
Sinds vandaag heb ik dat als ik links onder langs mijn homeknop druk, en dan in het midden van het scherm dat je een klikje hoor, ik heb het idee dat mijn scherm los zit.

Ik heb hem gekocht via de vodafone site en binnen gekregen 1 dag na de release, wat kan ik er het beste mee doen?
roze verven
People assume too much.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 17:31:54 #225
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_124099220
pi_124099384
quote:

[..]

[..]

Wees blij dat deze aspecten wel verwerkt zijn in de nieuwe S4/Sony Xperia Z, en wellicht voor de nieuwe S Advance.
Dit is gewoon appels met peren vergelijken, so worthless....

Daarbij is het al jaren bekend dat Samsung goedkopere/betaalbare modellen maakt.
Sterker nog Apple komt ook met een low budget IPhone, en geloof me deze zal ook een dual/quad core hebben :P .

Qua innovatie loopt Apple zeker achter tov Samsung, maar qua design echter niet...
Samsung is heel sterk in het ontwikkelen van de high gadgets/snufjes (I admit), maar het ontbreekt hun vaak bij de werkelijke details. Een detail waar Apple wel voor oog voor heeft...
(de note II is wel een top telefoon btw)

Verder is het niet zo gek dat Android de markt overgenomen heeft, heel veel low budgets telefoons draaien op Android. Je raadt het al, geen enkele low budget telefoon draait op iOS, maar hier komt natuurlijk verandering in.

Anywayz, een merk afbranden heeft totaal geen meerwaarde.
Respecteer de keuze van een ander, zo moeilijk is dit niet?
pi_124120165
Iemand enig idee hoe je dat Siri geluidje uitzet (geluidje als je op Siri icoon drukt op het keyboard).

Of een tweak? :P
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_124124883
quote:
4s.gif Op woensdag 13 maart 2013 11:30 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Heb je voorbeeldjes/foto's van wat je ermee gemaakt hebt? Ik zoek ook zoiets...
Met:

Zonder met de iPhone op dezelfde positie:

Nog 1:

Past ook op een Galaxy 2 en 3, gister even geprobeerd.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:52:11 #229
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_124125257
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 16 maart 2013 @ 11:56:40 #230
53267 TC03
pi_124125375
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:34 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Met:

[ afbeelding ]

Zonder met de iPhone op dezelfde positie:

[ afbeelding ]

Nog 1:

[ afbeelding ]

Past ook op een Galaxy 2 en 3, gister even geprobeerd.
En waar is dat handig voor?
pi_124130874
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 11:56 schreef TC03 het volgende:

[..]

En waar is dat handig voor?
Nergens
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:00:29 #232
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_124131645
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 15:32 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Nergens
^O^
pi_124132324
Iemand die een app weet om de iphone resetten? Mijn powerbutton is stuk en wil hem even uitschakelen en opnieuw opstarten
pi_124133471
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een app weet om de iphone resetten? Mijn powerbutton is stuk en wil hem even uitschakelen en opnieuw opstarten
Dat kan als je een jailbreak tweak hebt (zoals NCSettings). Via een App Store applicatie is dat niet mogelijk, die hebben geen toegang.

Misschien dat iets hier wat helpt:

http://grownupgeek.com/ho(...)without-power-button
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:47:48 #235
53267 TC03
pi_124135015
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan toch gewoon via iTunes?

Edit: nee kan niet.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:52:41 #236
53267 TC03
pi_124135198
As je trouwens de iPod Touch hebt beet gehouden weet je dat het onzin is als mensen zeggen dat telefoons helemaal niet nog dunner hoeven. De iPhone 5, toch al geen dikkerdje, voelt echt aan als een baksteen in vergelijking met de iPod Touch.

De iPod Touch vind ik echt een prachtig apparaat. Zo moet de iPhone uiteindelijk worden. Ook die versies met kleurtjes vind ik erg mooi. O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 18:27:55 #237
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_124136331
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:52 schreef TC03 het volgende:
As je trouwens de iPod Touch hebt beet gehouden weet je dat het onzin is als mensen zeggen dat telefoons helemaal niet nog dunner hoeven. De iPhone 5, toch al geen dikkerdje, voelt echt aan als een baksteen in vergelijking met de iPod Touch.

De iPod Touch vind ik echt een prachtig apparaat. Zo moet de iPhone uiteindelijk worden. Ook die versies met kleurtjes vind ik erg mooi. O+
Helemaal mee eens. Ik gebruik de iPod touch 5 bijna dagelijks naast de iPhone 5, en vind de iPhone soms echt dik/zwaar aanvoelen. Terwijl dat net wen dummy was toen ik die voor het eerst in m'n handen had.

Ik vind de iPod touch echt een fantastisch dingetje ^O^
  zaterdag 16 maart 2013 @ 19:45:10 #238
53267 TC03
pi_124138883
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 18:27 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik gebruik de iPod touch 5 bijna dagelijks naast de iPhone 5, en vind de iPhone soms echt dik/zwaar aanvoelen. Terwijl dat net wen dummy was toen ik die voor het eerst in m'n handen had.

Ik vind de iPod touch echt een fantastisch dingetje ^O^
Waarom heb je allebei?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:01:13 #239
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_124139616
Ik had de touch als overbrugging gekocht nadat ik mijn 4S verkocht had, met de bedoeling hem door te verkopen als ik mijn iPhone had. Maar voor die tijd liet ik hem van het perron op de rails stuiteren, waardoor doorverkopen de moeite niet echt waard is. Nu gebruiken de kids hem vooral voor spelletjes, aangezien ik ze een toestel van 700+ euro niet ga geven.

Daarnaast heb ik op de touch een jailbreak draaien en probeer ik daarop alle tweaks uit. Videos, series en podcasts gooi ik ook daarop om ruimte op m'n iPhone te besparen.
pi_124141439
:') mijn iphone is denk ik vastgelopen :')
Wilde alle instellingen herstellen toen ging ie opnieuw opstarten en nu blijft ie met dat laadlogo in het scherm zitten (al een half uur) logo draait wel.

Aan de laptop proberen te koppelen maar laptop ziet niks vetschijnen.
Iemand nog een idee gezien mijn powerbutton het niet doet :')_!
  zaterdag 16 maart 2013 @ 20:49:10 #241
53267 TC03
pi_124141634
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik had de touch als overbrugging gekocht nadat ik mijn 4S verkocht had, met de bedoeling hem door te verkopen als ik mijn iPhone had. Maar voor die tijd liet ik hem van het perron op de rails stuiteren, waardoor doorverkopen de moeite niet echt waard is. Nu gebruiken de kids hem vooral voor spelletjes, aangezien ik ze een toestel van 700+ euro niet ga geven.

Daarnaast heb ik op de touch een jailbreak draaien en probeer ik daarop alle tweaks uit. Videos, series en podcasts gooi ik ook daarop om ruimte op m'n iPhone te besparen.
Ok. :)

De Touch is gewoon een extreem mooi apparaat. O+
  zaterdag 16 maart 2013 @ 21:11:45 #242
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_124142587
Zeker. Probleem is alleen dat hij zo verdomd moeilijk te repareren is.
pi_124155025
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 20:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
:') mijn iphone is denk ik vastgelopen :')
Wilde alle instellingen herstellen toen ging ie opnieuw opstarten en nu blijft ie met dat laadlogo in het scherm zitten (al een half uur) logo draait wel.

Aan de laptop proberen te koppelen maar laptop ziet niks vetschijnen.
Iemand nog een idee gezien mijn powerbutton het niet doet :')_!
pi_124158228
Uit het niets is mijn aan/uit knop blijven haken, en doet nu niets meer. Heb al even zitten prutsen maar hij zit muurvast. Heb hem sinds juli. Als ik morgen bel naar Hi, kan het dan meteen gerepareerd worden of iets of moet hij opgestuurd worden voor dagen of weken?
Assassin stabs you in your back.
pi_124158283
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:11 schreef Assassin92 het volgende:
Uit het niets is mijn aan/uit knop blijven haken, en doet nu niets meer. Heb al even zitten prutsen maar hij zit muurvast. Heb hem sinds juli. Als ik morgen bel naar Hi, kan het dan meteen gerepareerd worden of iets of moet hij opgestuurd worden voor dagen of weken?
apple opbellen, krijg je binnen 48 uur een nieuwe voor 30 euro. Ruilen ze hem om.
pi_124158350
Ja, maar zit bij Hi dus toestellease, dus weet niet of ik dat zomaar kan doen.
pi_124159086
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:15 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

apple opbellen, krijg je binnen 48 uur een nieuwe voor 30 euro. Ruilen ze hem om.
Hoezo 30 euro? Bij de Apple store in Amsterdam gratis?
  zondag 17 maart 2013 @ 12:53:03 #248
53267 TC03
pi_124159111
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Hoezo 30 euro? Bij de Apple store in Amsterdam gratis?
Die 30 euro betaal je als 'borg', aangezien zij eerst een nieuwe iPhone toesturen en daarna stuur jij je iPhone terug. Als je niet betaalt moet jij je iPhone eerst opsturen, dat duurt allemaal langer dus.
pi_124159207
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Die 30 euro betaal je als 'borg', aangezien zij eerst een nieuwe iPhone toesturen en daarna stuur jij je iPhone terug. Als je niet betaalt moet jij je iPhone eerst opsturen, dat duurt allemaal langer dus.
Ah oke, maar je kunt dus ook een afspraak maken bij de genius bar!
  zondag 17 maart 2013 @ 12:58:28 #250
53267 TC03
pi_124159263
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Ah oke, maar je kunt dus ook een afspraak maken bij de genius bar!
Uiteraard maar als je niet in de buurt woont is dat onhandig.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 17 maart 2013 @ 12:58:57 #251
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_124159274
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:52 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ik hoop vooral dat er wat inconsistentie glitches worden weggewerkt. Zoals je bijvoorbeeld in agenda niet naar een volgende maand kan swipen maar op het pijltje moet drukken.
pi_124159364
Als ik "Zet nummers met hogere bitsnelheid om naar AAC" aanvink, converteert hij dan alleen de bestanden die OP die iPhone staan of ook alles in mijn bibliotheek?
pi_124159786
Hmm, dus als ik langs ga in Amsterdam bij de Apple store krijg ik meteen een nieuwe mee? Zal wel eerst even Hi bellen morgen, en anders ga ik dinsdag even langs in Amsterdam.
pi_124163718
Ik kan mijn abbo verlengen bij Hi, als ik een iPhone 5 wil moet ik 44,50 per maand betalen.

Dan heb ik het volgende:
- 1GB (tot 7.2mb/s)
- Onbeperkt SMS
- 75 bel minuten (bel bijna nooit)
- iPhone 5(zwart/wit) met toestellease

Ben nu zo'n 5 jaar klant bij Hi, magere korting krijg ik. 1¤ korting per maand.
pi_124163834
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:00 schreef einschtein het volgende:
Ik kan mijn abbo verlengen bij Hi, als ik een iPhone 5 wil moet ik 44,50 per maand betalen.

Dan heb ik het volgende:
- 1GB (tot 7.2mb/s)
- Onbeperkt SMS

Zit daar al toestellease bij?
pi_124163945
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Zit daar al toestellease bij?
:Y
pi_124164221
quote:

Dan heb ik het volgende:
- 1GB (tot 7.2mb/s)
- Onbeperkt SMS

Je kan beter providerhoppen tegenwoordig.
pi_124166232
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 15:09 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Je kan beter providerhoppen tegenwoordig.
Ben ik wel duurder uit.
  zondag 17 maart 2013 @ 16:53:19 #259
53267 TC03
pi_124169098
quote:

Dan heb ik het volgende:
- 1GB (tot 7.2mb/s)
- Onbeperkt SMS

Wat maakt het uit hoe lang je klant bent? Stop met jezelf op een voetstuk plaatsen,
pi_124169132
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:53 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat maakt het uit hoe lang je klant bent? Stop met jezelf op een voetstuk plaatsen,
Veel? Althans, in de ogen van de provider zou het wel wat uit moeten maken. Het is tenslotte makkelijker om iemand bij je te houden, die al van je diensten heeft genoten, dan een nieuw lid te werven.
  zondag 17 maart 2013 @ 17:09:32 #261
53267 TC03
pi_124169668
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:54 schreef einschtein het volgende:

[..]

Veel? Althans, in de ogen van de provider zou het wel wat uit moeten maken. Het is tenslotte makkelijker om iemand bij je te houden, die al van je diensten heeft genoten, dan een nieuw lid te werven.
Dus? Als iemand al bij je zit is het juist makkelijker om die persoon bij je te houden ZONDER korting, het is immers minder moeite om te verlengen dan om over te stappen.

Je moet gewoon betalen wat Hi vraagt, ook al ben je 100 jaar klant. Niet gaan lopen bietsen om korting, dat is toch beschamend?
pi_124170409
quote:

Dan heb ik het volgende:
- 1GB (tot 7.2mb/s)
- Onbeperkt SMS

Tijd om over te stappen dan. Wat dacht je van dit:

- Vodafone
- 4 GB (14.4 Mbps)
- Onbeperkt SMS
- 200 belminuten + onbeperkt bellen naar alle Vodafone klanten
- iPhone 5 kost je éénmalig ¤189,00 maar dan heb je maandelijks geen extra leasekosten én het toestel blijft van jou

Prijs: ¤36.85 per maand (ipv 45 euro bij Hi + lease kosten)
pi_124192712
Iemand al de PSP emulator uitgeprobeerd (PPSSPP)? Ben benieuwd!
pi_124198514
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 17:25 schreef WSquater het volgende:

[..]

Tijd om over te stappen dan. Wat dacht je van dit:

- Vodafone
- 4 GB (14.4 Mbps)
- Onbeperkt SMS
- 200 belminuten + onbeperkt bellen naar alle Vodafone klanten
- iPhone 5 kost je éénmalig ¤189,00 maar dan heb je maandelijks geen extra leasekosten én het toestel blijft van jou

Prijs: ¤36.85 per maand (ipv 45 euro bij Hi + lease kosten)
Dan heb je wel zo'n F&F code nodig toch?
pi_124199925
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:06 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Dan heb je wel zo'n F&F code nodig toch?
Yep, dat is even zoeken maar dan heb je wel een mooie deal vind ik :)
  maandag 18 maart 2013 @ 11:50:13 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124199968
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 01:46 schreef Baghdaddy het volgende:
Iemand al de PSP emulator uitgeprobeerd (PPSSPP)? Ben benieuwd!
Die is toch alleen nog voor Android? Emulatoren mogen niet op iOs.
Get woke, go broke!
pi_124200152
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:49 schreef WSquater het volgende:

[..]

Yep, dat is even zoeken maar dan heb je wel een mooie deal vind ik :)
Moet je wel snel mee zijn. Vanaf april worden daar ook alleen maar Red-abonnementen verkocht met maar liefst 10% korting :')
  maandag 18 maart 2013 @ 11:55:09 #268
12888 Skull-splitter
pi_124200156
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die is toch alleen nog voor Android? Emulatoren mogen niet op iOs.
topics vol over jailbreaks en dan hier over vallen?
  maandag 18 maart 2013 @ 11:55:30 #269
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124200170
quote:
10s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:55 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

topics vol over jailbreaks en dan hier over vallen?
Ik val nergens over hoor, ik vroeg het gewoon ;).
Get woke, go broke!
pi_124235681
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 11:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik val nergens over hoor, ik vroeg het gewoon ;).
Kan inderdaad alleen met jailbreak (hoewel er sommige emulators verstopt in de App Store zitten, onopgemerkt door Apple).
pi_124239145
Welke Apps zijn voor jullie onmisbaar? Ik ben sinds afgelopen weekend overgestapt van Android naar iOS6 en ben dus druk bezig met ontdekken wat een iPhone allemaal kan enzo :@
  dinsdag 19 maart 2013 @ 07:52:49 #272
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_124239603
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 06:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke Apps zijn voor jullie onmisbaar? Ik ben sinds afgelopen weekend overgestapt van Android naar iOS6 en ben dus druk bezig met ontdekken wat een iPhone allemaal kan enzo :@
Azul of OPlayer: mediaspelers die elk videobestand afspelen.

GoodReader: leest elk bestand

Flipboard: maakt een soort magazine van je persoonlijke newsfeed

TED: TEDtalks kijken en downloaden

Hipstamatic: leukste camera applicatie

Camera+: beste camera applicatie

StumbleUpon: voor als je je verveelt

Daarnaast een hoop spellen en de gratis Apple applicaties :)
pi_124243357
quote:
Chrome voor internet. Valt me sowieso op dat Google bijna de beste en mooiste apps maakt. De vergelijking tussen de mail van apple en de Gmail app. Wereld van verschil!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:18:13 #274
141482 Q.
JurassiQ
pi_124243739
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:06 schreef Stienn het volgende:

[..]

Chrome voor internet. Valt me sowieso op dat Google bijna de beste en mooiste apps maakt. De vergelijking tussen de mail van apple en de Gmail app. Wereld van verschil!
Chrome is veel malen trager dan Safari en de GMail app komt ook niet in de buurt van de Mail app.
For great justice!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:19:27 #275
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_124243782
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:18 schreef Q. het volgende:

[..]

Chrome is veel malen trager dan Safari en de GMail app komt ook niet in de buurt van de Mail app.
Dat viel me ook zwaar tegen op de PC gebruik ik Chrome, maar die is op de iPhone niet vooruit te branden.
Get woke, go broke!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 11:25:04 #276
141482 Q.
JurassiQ
pi_124243956
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 11:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat viel me ook zwaar tegen op de PC gebruik ik Chrome, maar die is op de iPhone niet vooruit te branden.
Hij mag geen gebruik maken van de Nitro JS-engine he? Alleen van de UIWebView. En wel hierom:

quote:
The real answer is about security. Perhaps the biggest reason for Nitro’s performance improvements over WebKit’s previous JavaScript engine is the use of a JIT — “Just-In-Time” compilation. Here’s Wikipedia’s page on JIT. A JIT requires the ability to mark memory pages in RAM as executable, but, iOS, as a security measure, does not allow pages in memory to be marked as executable. This is a significant and serious security policy. Most modern operating systems do allow pages in memory to be marked as executable — including Mac OS X, Windows, and (I believe) Android1. iOS 4.3 makes an exception to this policy, but the exception is specifically limited to Mobile Safari.

It’s a trade-off. Most OSes allow marking memory pages as executable for performance reasons. iOS disallows it for security reasons. If you allow for pages of memory to be escalated from writable to executable (even if you require the page be made permanently read-only first), then you are enabling the execution of unsigned native code. It breaks the chain of trust. Allowing remote code to execute locally turns every locally exploitable security flaw into a remotely exploitable one.

Apple, as of iOS 4.3, trusts Mobile Safari enough to allow this. The upside is that Mobile Safari is now significantly faster. The downside is that any security exploits against Mobile Safari now potentially allow worse things to happen than before.
http://daringfireball.net/2011/03/nitro_ios_43
For great justice!
pi_124244639
Weer een verstopte emulator in de App Store 8)7
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:24:30 #278
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_124245950
Hier nog tips voor een iPhone 5 case? Ik wilde eerst voor zo'n Ozaki gaan, maar dat schijnt rommel te zijn. Kan nog niet echt een fatsoenlijke case vinden. Mijn voorkeur gaat uit naar een hardcase.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 12:36:19 #279
12888 Skull-splitter
pi_124246315
Ik heb een paar mooie gezien maar zit niet naast mijn PC.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 13:27:59 #280
67174 Dos37
Come on Twente
pi_124247987
Mijn Google Maps doet het niet meer, heeft iemand anders daar ook last van?

De App geeft de melding "kan server niet bereiken" als ik een locatie probeer te zoeken.Heb al geprobeerd opnieuw installeren en de iPhone een keer aan en uit te zetten.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_124248070
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:27 schreef Dos37 het volgende:
Mijn Google Maps doet het niet meer, heeft iemand anders daar ook last van?

De App geeft de melding "kan server niet bereiken" als ik een locatie probeer te zoeken.Heb al geprobeerd opnieuw installeren en de iPhone een keer aan en uit te zetten.
Doet het hier gewoon
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:19:04 #282
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_124249919
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 12:24 schreef RichardHammond het volgende:
Hier nog tips voor een iPhone 5 case? Ik wilde eerst voor zo'n Ozaki gaan, maar dat schijnt rommel te zijn. Kan nog niet echt een fatsoenlijke case vinden. Mijn voorkeur gaat uit naar een hardcase.
Heb een Knomo Leather Backcover besteld bij Coolblue. Na het zien van een filmpje lijkt deze wel vrij goed bij mijn eisen aan te sluiten. Morgen maar eens bekijken of het wat is.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 14:22:26 #283
67174 Dos37
Come on Twente
pi_124250070
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 13:30 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Doet het hier gewoon
Ik kan er verder op internet ook niets over vinden. Volgens mij ben ik werkelijk de enige ter wereld met dit probleem :D
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:21:45 #284
373352 MrBaas
Here's your boss
pi_124254636
Ik heb mijn iPhone nu 2 maanden en er zit nu op elke foto die ik maak een heel klein krasje. Op de lens van de camera zelf zie ik niets. Wat moet ik hiermee doen? Herstellen heeft geen nut .
Gaat me dit geld kosten?
pi_124255591
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 16:21 schreef MrBaas het volgende:
Ik heb mijn iPhone nu 2 maanden en er zit nu op elke foto die ik maak een heel klein krasje. Op de lens van de camera zelf zie ik niets. Wat moet ik hiermee doen? Herstellen heeft geen nut .
Gaat me dit geld kosten?
Applestore in Adam gaan.
Binnen no time opgelost....

Zo niet, dan ff opsturen, je hebt nog garantie....
pi_124257218
Meh, toch maar gekozen om bij Hi te blijven.

Nu heb ik dus een iPhone 5(16GB Zwart) *O*
pi_124257266
iOS 6.1.3 is uit. Met de fix voor de exploit met het codeslot en betere kaarten van Japan. Waarschijnlijk is in deze update ook een van de Evasi0n-exploits verwijderd.
pi_124259135
Nieuwe iPhone, bij het terugzetten van de gMail (ingesteld als exchange, voor contacten) en opeens 'kan verbinding krijgen met server'. :(
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:28:41 #289
53267 TC03
pi_124259197
quote:
Pocket
Nu.nl
AD
NOS
9292
Google Maps
NOS Teletekst
DirectLease (tankstations sorteren op prijs en afstand)
Dropbox
Whatsapp
Lampie (beste zaklamp-app)
Zite
iBooks
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:29:02 #290
53267 TC03
pi_124259214
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:26 schreef einschtein het volgende:
Nieuwe iPhone, bij het terugzetten van de gMail (ingesteld als exchange, voor contacten) en opeens 'kan verbinding krijgen met server'. :(
Klopt, Exchange is EOL bij Google.
pi_124259256
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Klopt, Exchange is EOL bij Google.
Werkte prima eerder vandaag, op de andere iPhone? Ook legt Googlle nog steeds uit op hun website hoe je alles moet instellen als je je contacten wilt synchroniseren. (via exchange dus)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:32:44 #292
53267 TC03
pi_124259339
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:30 schreef einschtein het volgende:

[..]

Werkte prima eerder vandaag, op de andere iPhone? Ook legt Googlle nog steeds uit op hun website hoe je alles moet instellen als je je contacten wilt synchroniseren. (via exchange dus)
Ja, maar als je een nieuw toestel aanmeldt werkt het dus niet...

http://tweakers.net/nieuw(...)vesync-exchange.html

quote:
Bestaande Google Sync-connecties blijven echter functioneren: consumenten zullen alleen geen nieuwe synchronisaties meer aan kunnen maken.
Over op IMAP dus (RIP push).
pi_124259514
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ja, maar als je een nieuw toestel aanmeldt werkt het dus niet...

http://tweakers.net/nieuw(...)vesync-exchange.html

[..]

Over op IMAP dus (RIP push).
Ah, tof, thanks!

Ik heb nu de contacten maar via CardDav gedaan en de email/agenda/notities via reguliere Gmail.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:39:03 #294
53267 TC03
pi_124259570
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:37 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ah, tof, thanks!

Ik heb nu de contacten maar via CardDav gedaan en de email/agenda/notities via reguliere Gmail.
Werkt, op het gebrek aan push na, ook beter.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:41:12 #295
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124259644
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Lampie (beste zaklamp-app)

nee man light, sleep cycle is de beste wekker ooit (super serial life changing-ish) en flipboard is een handige sexy nieuwslezer. Voor iTunes - mocht je dat gebruiken - is remote handig en met een tv onmisbaar
pi_124259703
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:39 schreef TC03 het volgende:

[..]

Werkt, op het gebrek aan push na, ook beter.
Bij wat ontbreekt de push precies?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:43:19 #297
230788 n8n
Pragmatisch
pi_124259719
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:42 schreef einschtein het volgende:

[..]

Bij wat ontbreekt de push precies?
IMAP
pi_124259757
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 18:43 schreef n8n het volgende:

[..]

IMAP
Oh, ja, nee dan zat ik goed. :)
  dinsdag 19 maart 2013 @ 18:47:07 #299
53267 TC03
pi_124259837
Poll: Welke kleur iPhone heb jij?
Zwart
Wit
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_124260696
Black power
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:21:34 #301
53267 TC03
pi_124261355
Ik ook blacka.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')