Hij heeft niet de indruk gemaakt principiële bezwaren te hebben tegen doping.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:57 schreef marcodej het volgende:
Ik kan nu niet kijken, maar als ik mn timeline zie heeft die Ab Krook een bestwel opmerkelijke mening als ex-schaatsbondscoach.
Die grens wordt elke keer opgeschoven. Oorspronkelijk was het 2006, nadat Armstrong gestopt was, daarna werd het 2008, de invoering van het bloedpaspoort. Nog een een paar bekentenissen verder en we zullen wel weer over 2010 beginnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:47 schreef OProg het volgende:
Kunnen ze Ducrot eens vragen wanneer het nieuwe wielrennen nu eigenlijk is begonnen?
Weet ik, maar zou dit graag eens van hem willen horen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Die grens wordt elke keer opgeschoven. Oorspronkelijk was het 2006, nadat Armstrong gestopt was, daarna werd het 2008, de invoering van het bloedpaspoort. Nog een een paar bekentenissen verder en we zullen wel weer over 2010 beginnen.
over 10 jaar, wiggo, ja, ik heb doping gebruiktquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Die grens wordt elke keer opgeschoven. Oorspronkelijk was het 2006, nadat Armstrong gestopt was, daarna werd het 2008, de invoering van het bloedpaspoort. Nog een een paar bekentenissen verder en we zullen wel weer over 2010 beginnen.
Frits gaat de genadeklap uitdelen.quote:
die zat toch bij ONCE? Die zal genoeg hebben gebruikt..quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:39 schreef THEFXR het volgende:
ik vind dat breukink goed eronderdoor radert
Prestaties van Breukink werden wel minder toen het EPO-tijdperk echt aanbrak, volgens mij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:40 schreef franklop het volgende:
[..]
die zat toch bij ONCE? Die zal genoeg hebben gebruikt..
Zal ook niet voor niks naar Rabo zijn gekomen. Wellicht voor zijn 'ervaring'
En grootgebracht bij PDM.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:40 schreef franklop het volgende:
[..]
en ook als team manager van de Rabo ploegquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal ook niet voor niks naar Rabo zijn gekomen. Wellicht voor zijn 'ervaring'
Mjah. Hij zakte toen langzaam weg. En toen iedereen het ging gebruiken kreeg hij de leeftijd tegen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Prestaties van Breukink werden wel minder toen het EPO-tijdperk echt aanbrak, volgens mij.
Misschien gebruikte hij vooral de voorloper van EPO?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Mjah. Hij zakte toen langzaam weg. En toen iedereen het ging gebruiken kreeg hij de leeftijd tegen.
denk eerder dat het komt door die arts met zijn salmonella spuitjes, dat hij die witte jassen niet meer zo vertrouwdequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Prestaties van Breukink werden wel minder toen het EPO-tijdperk echt aanbrak, volgens mij.
Kenmerk van EPO-gebruik is toch juist dat je ook op latere leeftijd nog een boost kan krijgenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Mjah. Hij zakte toen langzaam weg. En toen iedereen het ging gebruiken kreeg hij de leeftijd tegen.
Kan heel goed. En toen gingen ze bij onder andere Gewiss vol over op EPO en zakte zijn prestaties weg. En toen het gemeengoed werd was hij al wat ouder. Zo bedoel ik het.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien gebruikte hij vooral de voorloper van EPO?
nee kenmerk va EPO is dat je er juist ouder uit gaat zien!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kenmerk van EPO-gebruik is toch juist dat je ook op latere leeftijd nog een boost kan krijgen
Ja, maar op ten duur zaten ze allemaal tot de nok gevuld dus iedereen kreeg een enorme boost.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kenmerk van EPO-gebruik is toch juist dat je ook op latere leeftijd nog een boost kan krijgen
zie ducrotquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:45 schreef franklop het volgende:
[..]
nee kenmerk va EPO is dat je er juist ouder uit gaat zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |