Ok. Was net ff te laat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat een faal.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Conny_van_Bentum
Tijd dat Arie eens gaat bekennen. Kan alleen maar structureel testosterongebruik zijn. En is bovendien ook nog wel eens depressief geweest tot hij op non-actief stond bij de EO.quote:
Ik geloof wel dat hij clean de sport bedreven heeft, echter die oud-schaatscoach...quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik durf m'n hand niet voor Erben in het vuur te steken
belt brandwondencentrumquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij clean de sport bedreven heeft, echter die oud-schaatscoach...
Hij heeft niet de indruk gemaakt principiële bezwaren te hebben tegen doping.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:57 schreef marcodej het volgende:
Ik kan nu niet kijken, maar als ik mn timeline zie heeft die Ab Krook een bestwel opmerkelijke mening als ex-schaatsbondscoach.
Die grens wordt elke keer opgeschoven. Oorspronkelijk was het 2006, nadat Armstrong gestopt was, daarna werd het 2008, de invoering van het bloedpaspoort. Nog een een paar bekentenissen verder en we zullen wel weer over 2010 beginnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:47 schreef OProg het volgende:
Kunnen ze Ducrot eens vragen wanneer het nieuwe wielrennen nu eigenlijk is begonnen?
Weet ik, maar zou dit graag eens van hem willen horen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Die grens wordt elke keer opgeschoven. Oorspronkelijk was het 2006, nadat Armstrong gestopt was, daarna werd het 2008, de invoering van het bloedpaspoort. Nog een een paar bekentenissen verder en we zullen wel weer over 2010 beginnen.
over 10 jaar, wiggo, ja, ik heb doping gebruiktquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Die grens wordt elke keer opgeschoven. Oorspronkelijk was het 2006, nadat Armstrong gestopt was, daarna werd het 2008, de invoering van het bloedpaspoort. Nog een een paar bekentenissen verder en we zullen wel weer over 2010 beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |