SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2013 17:37:09 ]
Ligt eraanquote:
Helemaal nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga vrijdag buurman en buurman zien
nee, maar de meeste die ik ken welquote:
hehe sukkel. is niet moeilijk johquote:
Goed en met jou?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar hoe gaat het met jullie schatjes
truequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Paarden
Stomme stinkbeesten
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welik ga daar langs voor ik naar jou ga bby
met Tax gaat het goedquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goed heur, met jou dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
19:00 komen ze daar schatjequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:39 schreef Taexon het volgende:
[..]Hoelaat ga je daar langs dan
Straks zie ik je 5 minuten later en word ik helemaal gek!!!
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
met Tax gaat het goedmet jou dan?
Goed hoor, mag niet klagenquote:
Zat je vroeger op paardrijden ja?quote:
mooizoquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goed hoor, mag niet klagen
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mijn m&o leraar vorig jaar was ook paardengek![]()
Maar maar dan moeten we al gegeten hebben zoals de eckte plebsquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
19:00 komen ze daar schatje
goed met jouquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja en dat je hond het dan gaat opetenquote:
als ik.*quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar niet zo goed als mijHa
quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goed hoor, mag niet klagen
Maar Buurman en Buurman komen alleen vrijdag om 19:00 uurquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar maar dan moeten we al gegeten hebben zoals de eckte plebs!
En dan zie ik je pas later dan normaal dat kan helemaal niet![]()
Denk er goed over na schatje
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en dat je hond het dan gaat opeten
okequote:
Heb een half jaartje les gehad, rest allemaal op paarden van anderen geredenquote:
okquote:
Of ganzenpoepquote:
Ik vind paardrijden altijd zieligquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb een half jaartje les gehad, rest allemaal op paarden van anderen gereden
Verzorgpaarden van zussen enzo, paarden van kennissen en al die bende
heheh fangirl van paardenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
z'n bureaubladachtergrond was ook een van z'n paarden
Owja en ik kom natuurlijk wel vaker dus dan zijn buurman en buurman belangrijker natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maar Buurman en Buurman komen alleen vrijdag om 19:00 uur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verplicht je om hierheen te gaan zodat we samen kunnen koken![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Owja en ik kom natuurlijk wel vaker dus dan zijn buurman en buurman belangrijker natuurlijk
ik weet niet hoe vaak buurman en buurman komen en dat wil ik ook niet wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verplicht je om hierheen te gaan zodat we samen kunnen koken
Ik kom wel met jou koken
Tax wil tetten :)!
ligt eraan, soms zie je van die doorgezakte paarden.. dat is inderdaad erg zieligquote:
doorgezakte paarden zijn oudquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
ligt eraan, soms zie je van die doorgezakte paarden.. dat is inderdaad erg zielig
Maar als ze gewoon gezond zijn en goed verzorgt worden vind ik het alles behalve zielig
blegh broniesquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Door bronies haat ik paarden nog meer
Oke gelukkig maar, buurman en buurman komen ook eigenlijk alleen maar voor de kleine kinderenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet niet hoe vaak buurman en buurman komen en dat wil ik ook niet weten
Ik kom wel met jou koken
Ja maar ik ben ook een klein kindquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar, buurman en buurman komen ook eigenlijk alleen maar voor de kleine kinderen
( oke zo slecht dit)
Dus kom maar samen koken ditdat![]()
Niet altijd hoor, hier op de manege waren er ook altijd 2 doorgezakte die nog jong waren en die waren gewoon echt zieligquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doorgezakte paarden zijn oud
wat een slechte biologielerares had jij wel niet zeg TSSquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben niet goed voorgelicht
die zijn dan te jong ingereden, at is inderdaad zieligquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, hier op de manege waren er ook altijd 2 doorgezakte die nog jong waren en die waren gewoon echt zielig
ik had een leraarquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
wat een slechte biologielerares had jij wel niet zeg TSS
Verzinnen we vrijdagquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar ik ben ook een klein kind
Ja maar wat![]()
![]()
he probably foks horses xdquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:43 schreef supersof het volgende:
[..]
heheh fangirl van paarden
horny horses
kan oook maar die onderwerpen zat iedereen hier juist vooraan bij het bordquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jep of ik lette niet op, kan ook nog
BvJ hoofdstuk 5 hihiquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
kan oook maar die onderwerpen zat iedereen hier juist vooraan bij het bordals het ware.
Ja ik moet het eigenlijk ook wetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik moet het nu weten, strakke planning autist ditdat
Hmm oke. Maar toch raar om te zien dat iemand op een beest zit die zo'n blok in zn mond heeft waar hij mee wordt aangestuurdquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
ligt eraan, soms zie je van die doorgezakte paarden.. dat is inderdaad erg zielig
Maar als ze gewoon gezond zijn en goed verzorgt worden vind ik het alles behalve zielig
kant en klare quichequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik moet het eigenlijk ook wetenanders ga ik me er aan irriteren
Even kijken wat
Hvj xxx![]()
![]()
![]()
quote:
jij bent dus niet zo'n paarden-FOK!sterquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke. Maar toch raar om te zien dat iemand op een beest zit die zo'n blok in zn mond heeft waar hij mee wordt aangestuurd
Ook zo zielig is die mensen die honden uitlaten met een riemquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke. Maar toch raar om te zien dat iemand op een beest zit die zo'n blok in zn mond heeft waar hij mee wordt aangestuurd
een bit is geen blok en heb je van heel smal voor tere paarden tot dik voor boerenpaardenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
WIJ ZIJN MOEILIJKquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kant en klare quiche![]()
Haha nu wil ik het weten gvd
Hovj xxx![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:55 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ook zo zielig is die mensen die honden uitlaten met een riem![]()
Nee sorry
neequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
jij bent dus niet zo'n paarden-FOK!ster![]()
Nee maar dat is wel even wat heel anders dan dat er een mens op een zwaar beest gaat zittenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:55 schreef supersof het volgende:
[..]maar ik ga niet op mijn hond zitten als hij loopt
Hmm oke.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een bit is geen blok en heb je van heel smal voor tere paarden tot dik voor boerenpaarden
"Dus wat lust je allemaal"quote:
Ik ken zoveel leuke liedjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sof wist je, ik ken een heeel leuk liedje
ga wat etenquote:
Ja snap ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee maar dat is wel even wat heel anders dan dat er een mens op een zwaar beest gaat zitten
nooitquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:57 schreef jordyqwerty het volgende:
Keken jullie nooit Draadstaal vroeger?
linkquote:
Als dat altijd de oplossing gaat zijn kan ik over een half jaar rollenquote:
ik nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als dat altijd de oplossing gaat zijn kan ik over een half jaar rollen
Ik lust alles behalve:quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
"Dus wat lust je allemaal"![]()
Nee hoor is goed schat, verzin maar wat je wilt eten ik vind alles goed![]()
Dan eten we mosselenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik lust alles behalve:
Pasta
Lasagne
Rijst
Rode kool
Asperges
Spinazie a la creme
Hutspot
Zo dus wat gaan we eten wat niet bovenstaande gerechten zijn?
Wat jij noemt op rijst na lust ik ook niet, bah Italiaans en Hollandsquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik lust alles behalve:
Pasta
Lasagne
Rijst
Rode kool
Asperges
Spinazie a la creme
Hutspot
Allemaal lekker behalve hutspotquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik lust alles behalve:
Pasta
Lasagne
Rijst
Rode kool
Asperges
Spinazie a la creme
Hutspot
mmm op zich wel leukquote:
youtube filmpjes kijkenquote:
rattenpoepquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jij mag kiezen schatje![]()
ik vind alles goed
sla met patat en biefstukquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:01 schreef Taexon het volgende:
[..]Nee dankje
Wel een gewoon gerecht kiezen
Geen aperges? watquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik lust alles behalve:
Pasta
Lasagne
Rijst
Rode kool
Asperges
Spinazie a la creme
Hutspot
en luxe sla, nog gezonderquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik vind het goed hoor![]()
Noem het wel gefrituurde aardappel staafjes, klinkt gezonder
Eerder op asperges ;9quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat lijken op vieze dunne lullen
Tax heeft trouwens wel een hele rare penis danquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat lijken op vieze dunne lullen
Tax heeft een normale penisquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tax heeft trouwens wel een hele rare penis dan
Is goedquote:
Ze zegt nergens dat asperges op mijn penis lijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Tax heeft trouwens wel een hele rare penis dan
bij gefrituurd is de gezondheid-gevoel bij mij al naar de klotequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik vind het goed hoor![]()
Noem het wel gefrituurde aardappel staafjes, klinkt gezonder
je kan wel eieren koken tochquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Ze zegt nergens dat asperges op mijn penis lijken
Wel als asperges op zijn penis lijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax heeft een normale penis
Ja tuurlijk kan ik datquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je kan wel eieren koken toch
anders dan gekookte aardappelstaafjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
bij gefrituurd is de gezondheid-gevoel bij mij al naar de klote
oef lekkahr.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
anders dan gekookte aardappelstaafjes
nergens staat dat mijn penis op een asperge lijktquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel als asperges op zijn penis lijken
ik zei dat asperges op dunne lullen lijken niet dat ze op Tax zijn penis lijkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel als asperges op zijn penis lijken
Doeiquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:05 schreef JRRY het volgende:
doei doei ik kom ook niet meer terug, vaarwel
Nah, ik heb hem weg gekliktquote:
ben je lastiger dan ik?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:05 schreef supersof het volgende:
omg ik heb een lijst gemaakt van alles wat ik niet lust
okquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
nergens staat dat mijn penis op een asperge lijkt
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Taexon's penis lijkt best wel heel erg op een asperge, ook zo lang en flubberig
neeeeeequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:05 schreef JRRY het volgende:
doei doei ik kom ook niet meer terug, vaarwel
Ik verander helemaal niets, jij ninja-editte het snel wegquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat zei ik nietgeen quotes veranderen
jahoor pizzaquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik verander helemaal niets, jij ninja-editte het snel weg
Ik lust vooral van die groenten niet die je bijna niet eet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Waarom wil jij weten hoe mijn penis eruit zietquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik verander helemaal niets, jij ninja-editte het snel weg
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik lust vooral van die groenten niet die je bijna niet eet.Heb een streep gezet achter wat ik ook niet lustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dan valt het nog best mequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heb een streep gezet achter wat ik ook niet lust
omdat hij geneukt wil worden door jequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom wil jij weten hoe mijn penis eruit ziet?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom wil jij weten hoe mijn penis eruit ziet?
kquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat hij geneukt wil worden door je
Ik neuk niemand anders meer in mijn leven dan jou gvd je weet schatquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat hij geneukt wil worden door je
Neequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kom op iedereen wil door Tax geneukt worden
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik lust vooral van die groenten niet die je bijna niet eet.wow, precies hetzelfde hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.behalve kapucijners, asperges en erwten, dat 'lust' ik maar ben er geen fan van
![]()
awh zo liefquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik neuk niemand anders meer in mijn leven dan jou gvd je weet schat![]()
kusjeeee hvj wjnmk![]()
![]()
quote:
Vlees ook?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wow, precies hetzelfde hierbehalve kapucijners, asperges en erwten, dat 'lust' ik maar ben er geen fan van
quote:
mosselen ook?quote:
Ook jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
mosselen ook?
die lust ik ook niet btw
Ik wel, kan niks bedenken wat ik niet zou eten kwa etenswarequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
mosselen ook?
die lust ik ook niet btw
venkel ook? bahquote:
kappertjes? avocado? olijven?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik wel, kan niks bedenken wat ik niet zou eten kwa etensware
naja bedoel van wat ik niet lust... dus kom niet met konijn bijvoorbeeld aanzetten want die eet ik niet omdat het zielig is
Jij hebt wel graag iemand noten in je mond ja.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:15 schreef Fok-it het volgende:
Ben ik weer![]()
Sof je lust geen noten?Omg, zo lekker
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij hebt wel graag iemand noten in je mond ja.
Hommo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:15 schreef Fok-it het volgende:
Ben ik weer![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:15 schreef Fok-it het volgende:
Ben ik weer![]()
Kijk dat zijn wel dingen die ik niet lekker vind, maar als ik ze voorgeschoteld krijg dan eet ik het welquote:
Originele boiii ditquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:15 schreef Fok-it het volgende:
Ben ik weer![]()
Nee johquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kappertjes en tomaat is toch lekker
ik ga wel `oh wow'`en net als Cassiequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
GA NIET STEEDS EMO.GIFFEN HET IS BIJNA NET ZO VERVELEND ALS OK
Kappertjes eet ik ook wel, maar die anderequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:17 schreef Taexon het volgende:
[..]
Kijk dat zijn wel dingen die ik niet lekker vind, maar als ik ze voorgeschoteld krijg dan eet ik het wel
Niet doordenkenquote:
doeiquote:
kquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Alles beter dan emo.gif en 'ok' of 'oke, doei.'![]()
Mijn grap was beter uitgewerktquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zit mobiel, geen auto-refresh dus ik typte het al voor die andere hommo.
Dus ja, origineel.
oke doeiquote:
.quote:
quote:
ok doeiquote:
patat>friet. Eindelijk snap je hetquote:
PIZZAquote:
Taxquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hypo
Kom ook gezellig met hep klef doen in de sc
Heppie snapt hetquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:21 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee het rijmt en Heppie zegt dat altijd.
Maar het is friet.
Anders sla je hem toch wel he, als hij niet doetquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
PIZZA
[..]
Tax
hij is etenstuur hem zo wel hierheen.
nee. Meestal bijt ik of knijp ik. Dat doet meer pijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Anders sla je hem toch wel he, als hij niet doet
In zijn penis ja?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee. Meestal bijt ik of knijp ik. Dat doet meer pijn.
quote:
Ligt eraan, vroeger at ik nooit vlees, nu zo af en toe, ben iig geen vleesliefhebberquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Vlees ook?
En mijn ouders maar zeuren dat ik een moeilijke eter ben. Ik lust het gewoon niet ok
Wie gaat er nou weer bijten, dat is zoooooooo stoutquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee. Meestal bijt ik of knijp ik. Dat doet meer pijn.
eigenlijk eet ik uit gewoonte bijna altijd vegetarisch. Terwijl ik geen vegetariër ben of zo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ligt eraan, vroeger at ik nooit vlees, nu zo af en toe, ben iig geen vleesliefhebber
En jij bent bang voor hemquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee want dan maakt hij het uit zegt hij
Een van de eerste keren in de SC emo.gifde ik iemand omdat die persoon vegetariër was, en toen werd jij heel boos op me, en toen was ik bang voor jequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
eigenlijk eet ik uit gewoonte bijna altijd vegetarisch. Terwijl ik geen vegetariër ben of zo.
Vlees
Doet ook wel pijn denk ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat hij dat meent eigenlijken ik vind 'm best lief en zo. Dus nah.
ohquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:25 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wie gaat er nou weer bijten, dat is zoooooooo stout!!
jaaaaquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Een van de eerste keren in de SC emo.gifde ik iemand omdat die persoon vegetariër was, en toen werd jij heel boos op me, en toen was ik bang voor je![]()
ja daaromquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doet ook wel pijn denk ikmeer dan lief als ik de SC mee lees
ja goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zeg niks
Oke ik ben even richting zus rijden en zal dan wel af en toe meelezen maar weer even minder posten
Tot laterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja goeden met jou dan moppie?
ja prima hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
herinner je je dat nog jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jaaaa![]()
OMG EINDELIJK IEMAND DIE BANG VOOR ME IS. ALLE ANDERE MENSEN VINDEN ME SCHATTIG.
OVERWINNING
jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
herinner je je dat nog ja
Fok-it en jij mochten mij eerst niet, ik voelde me niet echt welkom
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:29 schreef Taexon het volgende:
[..]ik zeg niks
Oke ik ben even richting zus rijden en zal dan wel af en toe meelezen maar weer even minder posten
Tot laterneeee nu moet ik je missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doeihovj lobbi jeweet wjnmk
![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja
ik mocht jou welmaar je was nieuw
Ik ook vaak, af en toe een keertje wel lekker, macaroni ofzo, of in een bamiblokquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:26 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
eigenlijk eet ik uit gewoonte bijna altijd vegetarisch. Terwijl ik geen vegetariër ben of zo.
Vlees
Wie zegt dat ik serieus was?quote:
ik mocht je welquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je mocht me nietik ben hier al langer dan jij
Hoezo mocht je me later eigenlijk wel?
Ow dan gaan we verder met klef doenquote:
Likewise ditdatquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neeee nu moet ik je missen
Doeihovj lobbi jeweet wjnmk
![]()
eigenlijk is iedereen sarcastisch en is de waarheid opgebouwd uit sarcasme. OMG HOAX. PAK JE ALUHOEDJE. ONS WERELDBEELDquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik niet
Ik was ook sarcastisch
WHATSAPP ME ANDERS MIS IK JEquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow dan gaan we verder met klef doen
Oke ben half weg![]()
[..]
Likewise ditdat![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:33 schreef Fok-it het volgende:
Pizza zei eerst over mij dat ik mezelf wel `heel wat voelde'' en of ik `problemen met hem had'![]()
![]()
haha ik moest lachenquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
eigenlijk is iedereen sarcastisch en is de waarheid opgebouwd uit sarcasme. OMG HOAX. PAK JE ALUHOEDJE. ONS WERELDBEELD
Doe ik toch welquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
WHATSAPP ME ANDERS MIS IK JE
Nee garpje doei
Waarom was je dan boos op mequote:Op woensdag 6 maart 2013 18:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik mocht je welniet in deze sc
ik heb je nooit niet gemogeneigenlijk mag ik iedereen wel
maar sommigen wat meer
IK WAS BANG VOOR JOU OKEquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:33 schreef Fok-it het volgende:
Pizza zei eerst over mij dat ik mezelf wel `heel wat voelde'' en of ik `problemen met hem had'![]()
![]()
quote:
nooit echt geweest tochquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom was je dan boos op mehaten dan
![]()
nee helemaal nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ook voor mij?
Ik schijn een pestkop te zijn
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar toen zei ik ooit #teamfok-it en toen waren alle struggles over
Moet ik het op gaan zoeken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nooit echt geweest toch
je bent één van mijn favoriete FOK!kers toch
Ja, ik kende je naam net 5 seconden en gelijk al fotos van je PiemOl, toen dacht ik: ho eens ffquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar toen zei ik ooit #teamfok-it en toen waren alle struggles over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |