Ik viel niet over de spelfout, hoor...quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:33 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja kut, moet dus fraudeur zijn ipv frauder
Ah, jij was een van die nerds die niet door had dat mijn 'pleister-op-de-neus' topic een trolltopic was he? Ja, mooi die reacties van al die geschokte mensen daar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef CruellaDeVil het volgende:
Waarom kom jij ineens vandaan...? Je debiele posts en topics vallen me de laatste paar dagen op, maar blijkbaar vervuil je het forum al sinds 2003!
Zo hoor je te reageren op een troll. Hem simpelweg een troll noemen en vervolgens weggaan is niet leuk. Dat niet weten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:37 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ah, jij was een van die nerds die niet door had dat mijn 'pleister-op-de-neus' topic een trolltopic was he? Ja, mooi die reacties van al die geschokte mensen daar.
Ja, dat zeg je nu om je eigen falen te verhullen. Zou ik ook doen hoor. Als ik ooit zou falen dat is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:39 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Zo hoor je te reageren op een troll. Hem simpelweg een troll noemen en vervolgens weggaan is niet leuk. Dat niet weten.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je nu om je eigen falen te verhullen. Zou ik ook doen hoor. Als ik ooit zou falen dat is.
Aangenaam!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef CruellaDeVil het volgende:
Waarom kom jij ineens vandaan...? Je debiele posts en topics vallen me de laatste paar dagen op, maar blijkbaar vervuil je het forum al sinds 2003!
Als je het werk in kleine stapjes kunt uitvoeren, waarom niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:35 schreef donald_dick het volgende:
niet kunnen werken maar wel boot kunnen bouwen? pwned!
Als je kan lassen en cement kan gieten dan kan je echt nog wel werken. Wellicht niet zo hard als andere lassers vanwege je klachten. Maar helemaal afgekeurd worden en daarom maar uitkering trekken is echt bullshit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef barthol het volgende:
Of de man een fraudeur is of niet kan je als buitenstaander niet beoordelen aan de hand van de hobbies die iemand dan heeft.
Ik ben ook volledig afgekeurd, maar er mankeert niets aan mijn handen en ook niets aan het uit de mouwen steken ervan.
Inderdaad. Desnoods ga je één of ander traject in dat je halve dagen werkt om je uitkering aan te vullen of zoiets. Je kan echt nog wel iets doen als je dat ook kan. Als je kan lassen kan je ook typen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:42 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Als je kan lassen en cement kan gieten dan kan je echt nog wel werken. Wellicht niet zo hard als andere lassers vanwege je klachten. Maar helemaal afgekeurd worden en daarom maar uitkering trekken is echt bullshit.
Dat kan jij niet beoordelen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:42 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Als je kan lassen en cement kan gieten dan kan je echt nog wel werken. Wellicht niet zo hard als andere lassers vanwege je klachten. Maar helemaal afgekeurd worden en daarom maar uitkering trekken is echt bullshit.
Nou, geweldig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Aangenaam!
ONZ / Mijn 750ste topic!
2005 dus, daarvan was ik een lurker.
kan ie ook korte dagen werken. Gelukkig is boten bouwen ligt werk, dus dat is okequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:42 schreef k3vil het volgende:
[..]
Als je het werk in kleine stapjes kunt uitvoeren, waarom niet?
Even omgekeerd.
Iemand die afgekeurd is kan geen lange dagen maken met zijn lichaam.
of staandquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan ie ook korte dagen werken. Gelukkig is boten bouwen ligt werk, dus dat is oke [ afbeelding ]
met de supjes aan het spelenquote:
misschien kan je beter boten bouwen ipv modden op FOK!quote:
de vraag is dus of ie wel echt arbeidsongeschikt was.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:59 schreef moussie het volgende:
Aah, dus iemand die 30 jaar of zo gewerkt heeft en dan door ziekte arbeidsongeschikt raakt mag geen hobby meer hebben, die moet op een houtje bijtend achter de geraniums verrotten.
En dan vind je het niet vreemd dat je volledig afgekeurd bent?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:41 schreef barthol het volgende:
Of de man een fraudeur is of niet kan je als buitenstaander niet beoordelen aan de hand van de hobbies die iemand dan heeft.
Ik ben ook volledig afgekeurd, maar er mankeert niets aan mijn handen en ook niets aan het uit de mouwen steken ervan.
ligt werk?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kan ie ook korte dagen werken. Gelukkig is boten bouwen ligt werk, dus dat is oke [ afbeelding ]
En als je wel voor jezelf een betonvloer kan storten, dan kan je ineens niet meer voor iemand anders een betonvloer storten.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dus als je wel voor jezelf kan lassen, dan kan je ineens niet meer voor iemand anders lassen.
Oké. [ afbeelding ]
nou ik kan me voorstellen dat je met reuma aan je handen het een paar minuten kan doen... dat wordt wat problematisch als je voor een lasbedrijf gaat werkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:12 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dus als je wel voor jezelf kan lassen, dan kan je ineens niet meer voor iemand anders lassen.
Oké. [ afbeelding ]
jajajajajaja met jouw voorstellingsvermogen is niets mis nee. daarin is iedereen heel errug zielug!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:14 schreef Re het volgende:
[..]
nou ik kan me voorstellen dat je met reuma aan je handen het een paar minuten kan doen... dat wordt wat problematisch als je voor een lasbedrijf gaat werken
dat niet, denk niet dat hij zielig is, misschien nu met zijn boot in puin maar goed... het enige wat ik me kan voorstellen is dat je met reuma aan je handen niet erg lang achter elkaar kan werken en dat is niet echt functioneel in een bedrijf... daar is niets zielig aanquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jajajajajaja met jouw voorstellingsvermogen is niets mis nee. daarin is iedereen heel errug zielug!
Juistem. En daarom kun je dus met UWV of whatever bespreken dat je desnoods (als aanvulling op je uitkering) part-time kan werken. Desnoods twee halve dagen per week, als niet meer lukt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:14 schreef Re het volgende:
[..]
nou ik kan me voorstellen dat je met reuma aan je handen het een paar minuten kan doen... dat wordt wat problematisch als je voor een lasbedrijf gaat werken
Ik zie in de TT niks wat op een vraag duidt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
de vraag is dus of ie wel echt arbeidsongeschikt was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |