ah dat is waar jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zitten ook in de limitedDe deluxe was toch met al die gebouwtjes erbij?
Deluxe edition krijg je gebouwenpakketten in Franse en Britse stijl enzo. Vroeg me af of iemand die dingen het geld waard vond, anders hou ik het lekker bij de LEquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zitten ook in de limitedDe deluxe was toch met al die gebouwtjes erbij?
VPN uitzetten, zodra je download loopt kan die uitquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jeuj, andere vpn en nu 70kb/s!nog maar 1.5 uur.
als het eenmaal aan het downloaden is kan je vpn uitzetten en gaat het door met je eigen snelheidquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jeuj, andere vpn en nu 70kb/s!nog maar 1.5 uur.
Het maakt niet uit wat een ander vindt: wat vindt jezelf? Als je zelf al twijfelt zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Deluxe edition krijg je gebouwenpakketten in Franse en Britse stijl enzo. Vroeg me af of iemand die dingen het geld waard vond, anders hou ik het lekker bij de LE
lol dat ik dat niet bedacht had.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als het eenmaal aan het downloaden is kan je vpn uitzetten en gaat het door met je eigen snelheid
Nu bij Origin, er zijn technische problemenquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
geld terug en bij origin kopen....
en greenmangaming ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nu bij Origin, er zijn technische problemenen 60 euro
ik gok dat die vanavond ook gaan ontstaan als iedereen z'n spel wil installeren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
hoe moet je het doen dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
VPN uitzetten, zodra je download loopt kan die uit
Sharen gewoon hun install map, noemen zich zelf release groupquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:16 schreef mschol het volgende:
Tomb raider aan het installeren![]()
ow en Simcity DD is ook al verkrijgbaar via andere wegen, alleen hebben ze nog geen crack
had ook mijn geld terug gevraagd en bij origin gekocht. Wat me wel weer mee viel is dat je ¤20 euro kortings bon krijgt bij je volgende aankoop bij minimaal ¤30 (winkel mandje inhoud).quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
daar bedoelen ze 2013 mee, die vorige 5 bonnen waren ook belachelijk kort bruikbaarquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:04 schreef Wells.p het volgende:
[..]
had ook mijn geld terug gevraagd en bij origin gekocht. Wat me wel weer mee viel is dat je ¤20 euro kortings bon krijgt bij je volgende aankoop bij minimaal ¤30 (winkel mandje inhoud).
alleen staat er bij de ** dat het geldig is tot 31 maart 2012. Hoop niet dat het maart 2013 is
zodra je aan het downloaden ben kan je je vpn eruit gooienquote:
maar als je dat download kan je dan om 00:00 meteen spelen ? aangezien ik hem wel gekocht hebquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sharen gewoon hun install map, noemen zich zelf release group
bijna goed,quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe moet je het doen dan?
origin uit
vpn aan
origin inloggen
vpn uit
download starten
vpn aan
play drukken
vpn uit
of anders?
Als je 'm toch niet gebruikt mag je die code wel aan mij DM'enquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:05 schreef mschol het volgende:
[..]
daar bedoelen ze 2013 mee, die vorige 5 bonnen waren ook belachelijk kort bruikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |