abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123695686
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 6 maart 2013 @ 11:15:27 #2
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_123695741
Ik denk dat ik dit vanavond ga maken als avondeten:

http://www.ah.nl/allerhan(...)ne=Mexicaans&slim=on
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 maart 2013 @ 11:15:36 #3
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_123695744
If you've got it, flaunt it! *O*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_123695798
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef Sjeen het volgende:
Moeders hebben altijd gelijk *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_123695908
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef Sjeen het volgende:
juh maar er is een verschil tussen flaunten en ordinair :P

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_123696521
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 10:55 schreef Cuppiecake het volgende:
Hoe we de tent opzetten? Op goed geluk! :Y)

We beginnen met die buizen in elkaar te 'stoppen'. Dan gaan we die door de tent heen halen. Die pinnen in de onderkant er onderin douwen. Haha, ik weet allemaal niet hoe het heet. En dan omhoog gaan trekken en de haringen erin. En wat touwtjes spannen, maar daar zijn we geëindigd want het was allemaal niet zo handig gepland. We gingen om half 5 een grasveld zoeken en om 6 uur moest ik weer terug thuis zijn om aan het eten te beginnen dusja.

We hebben die tent trouwens tweedehands gekocht en er geen handleiding bij gehad!
Buizen in elkaar. Gronddeel deels vast op de grond zetten met haringen/grondpennen. Buizen erin DUWEN, nooit trekken. Vastzetten. Dan binnen- of buitentent bevestigen. Gronddeel goed vastzetten. Lijnen spannen.

en alles met een gesloten tentdeur doen om verkeerde spanning op ritsen te voorkomen *)
  woensdag 6 maart 2013 @ 11:44:29 #7
387467 Cuppiecake
pi_123696580
quote:
17s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:42 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Buizen in elkaar. Gronddeel deels vast op de grond zetten met haringen/grondpennen. Buizen erin DUWEN, nooit trekken. Vastzetten. Dan binnen- of buitentent bevestigen. Gronddeel goed vastzetten. Lijnen spannen.

en alles met een gesloten tentdeur doen om verkeerde spanning op ritsen te voorkomen *)
Dat van dat gronddeel eerst neerleggen is wel een goed idee! En ik bedoel natuurlijk duwen, erdoorheen trekken kan niet eens.
pi_123696623
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:44 schreef Cuppiecake het volgende:

[..]

Dat van dat gronddeel eerst neerleggen is wel een goed idee! En ik bedoel natuurlijk duwen, erdoorheen trekken kan niet eens.
Ja, dat leer je wel als je je tent in een omgeving met veel wind op gaat zetten. Anders staat hij ineens een paar meter verder :')
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 maart 2013 @ 12:25:24 #9
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_123697812
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:20 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

juh maar er is een verschil tussen flaunten en ordinair :P
Absoluut, al verschillen de meningen over wat wel en niet ordinair is nog wel eens ;)
  woensdag 6 maart 2013 @ 12:47:44 #10
319308 Tink89
To live is to dance
pi_123698545
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 12:25 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Absoluut, al verschillen de meningen over wat wel en niet ordinair is nog wel eens ;)
True... Had gisteren een King Louie aan waarvan hier geroepen werd dattie meerekt en je er altijd in past, maar met mijn boobs was het in de verre verte niet meer charmant... Ordinair was een understatement geweest ;)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 6 maart 2013 @ 12:55:46 #11
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_123698815
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik denk dat ik dit vanavond ga maken als avondeten:

http://www.ah.nl/allerhan(...)ne=Mexicaans&slim=on
Lijkt me erg lekker!!

Mijn lijstje van vandaag:

O 1 volkoren met halvajam
T 1 volkoren met linera paté
L omelet van 1 eidooier, 2 eiwit, scheutje melk, ringetjes paprika, lepel lijnzaad, lepel havermout
op 2 volkoren met beetje curryketchup en toen nog 2 crackers met casselerib.
T weet ik nog niet
D chili concarne van kidneybonen, diverse groente, zilvervliesrijst, vega gehakt.
T yoghurt of kwark

We eten voor de tv ivm clubjes van de kinderen, eens kijken wie er merkt dat er geen echte gehakt inzit :) en dan nog maar 175 gram in totaal ook.
De Maat is nu wel erg Vol
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 maart 2013 @ 12:58:01 #12
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_123698902
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 12:47 schreef Tink89 het volgende:

[..]

True... Had gisteren een King Louie aan waarvan hier geroepen werd dattie meerekt en je er altijd in past, maar met mijn boobs was het in de verre verte niet meer charmant... Ordinair was een understatement geweest ;)
Welke? Ik kan me overigens best voorstellen dat mijn decolleté nog wel eens als ordinair wordt betiteld. Maar over het algemeen doen andere vrouwen dat en boeit het me geen flikker... Als ik klachten ga krijgen van mannen, dan is het ernstig :+
pi_123699022
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 12:55 schreef Roze_spekkie het volgende:

[..]

Lijkt me erg lekker!!

Mijn lijstje van vandaag:

O 1 volkoren met halvajam
T 1 volkoren met linera paté
L omelet van 1 eidooier, 2 eiwit, scheutje melk, ringetjes paprika, lepel lijnzaad, lepel havermout
op 2 volkoren met beetje curryketchup en toen nog 2 crackers met casselerib.
T weet ik nog niet
D chili concarne van kidneybonen, diverse groente, zilvervliesrijst, vega gehakt.
T yoghurt of kwark

We eten voor de tv ivm clubjes van de kinderen, eens kijken wie er merkt dat er geen echte gehakt inzit :) en dan nog maar 175 gram in totaal ook.
Je maakt een chili sincarne? :D
My salvation lies in your love..
  woensdag 6 maart 2013 @ 13:03:23 #14
387467 Cuppiecake
pi_123699089
BananaPancake! Ik keek naar de tikkers en zag dat wij eigenlijk zo goed als hetzelfde doel hebben. Vroeg me af he, hoe lang ben jij?
pi_123699212
Lijstje van vandaag:

O: 2 bruine boterhammen met klein beetje hagelslag
S: 10 min. Buikspieren en 50min bodyshape
T: 4 zoute dropjes
L: bruine bol met kaas en sla, beker optimel
T: geen idee
B: winkelen met 2 kinderen
D: bruin brood met gebakken of gekookt ei
T: ik gok niks
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 maart 2013 @ 13:07:20 #16
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_123699217
@bananaPancake : Ja eigenlijk wel he :) :)

Ik mis ook nog fruit zie ik in m'n lijstje, ga ik nog wel toevoegen!
De Maat is nu wel erg Vol
pi_123699285
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 13:03 schreef Cuppiecake het volgende:
BananaPancake! Ik keek naar de tikkers en zag dat wij eigenlijk zo goed als hetzelfde doel hebben. Vroeg me af he, hoe lang ben jij?
Oh leuk! :D 1,77/1,78 en jij? Ik weet ook niet of 70 onwijs haalbaar is voor mij hoor. Vorige pogingen ( :') ) bleef ik heel erg hangen rond de 78. Ik zie wel waar het schip strandt..
pi_123699331
Oh ik ook.. Zo een mango schillen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_123701811
Succes dames!
  woensdag 6 maart 2013 @ 14:33:21 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_123701949
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 12:58 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Welke? Ik kan me overigens best voorstellen dat mijn decolleté nog wel eens als ordinair wordt betiteld. Maar over het algemeen doen andere vrouwen dat en boeit het me geen flikker... Als ik klachten ga krijgen van mannen, dan is het ernstig :+
check. Ik heb nou eenmaal een F :P
disclaimer
pi_123702003
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 14:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

check. Ik heb nou eenmaal een F :P
Ik heb mini-boobies, maar ik flaunt maar al te graag met de junk in my trunk :')
  woensdag 6 maart 2013 @ 14:42:12 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_123702167
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 14:35 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik heb mini-boobies, maar ik flaunt maar al te graag met de junk in my trunk :')
Zeker! Dit is een beetje mijn doordeweekse standaard:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet tot mijn navel, maar een coltrui hoeft nou ook weer niet O-)
Tetten O+
disclaimer
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 maart 2013 @ 14:46:02 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_123702271
quote:
99s.gif Op woensdag 6 maart 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zeker! Dit is een beetje mijn doordeweekse standaard:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet tot mijn navel, maar een coltrui hoeft nou ook weer niet O-)
Tetten O+
netjes toch :)

En zeker geen coltrui, daar krijg ik spontaan skischansspringideeën van :P
  woensdag 6 maart 2013 @ 14:54:07 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_123702517
Tering!

*jaloers!
  woensdag 6 maart 2013 @ 14:54:40 #25
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_123702538