Precies wat ik ook dacht.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wel triest voor zo'n man, maar ben ik nou de enige die zich afvraagt of het terecht is deze man afgekeurd is, gezien het feit dat hij wel vrolijk staat te lassen, betonvloeren te gieten etcetera?
Ik denk dat je hier niet te lang over na moet denken. Als de man reuma heeft kan hij misschien alsnog kortstondig werken. Ideaal voor zijn hobby project dus, maar niet bruikbaar voor een werkgever.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wel triest voor zo'n man, maar ben ik nou de enige die zich afvraagt of het terecht is deze man afgekeurd is, gezien het feit dat hij wel vrolijk staat te lassen, betonvloeren te gieten etcetera?
Wat ben jij triest.quote:Wel triest voor zo'n man, maar ben ik nou de enige die zich afvraagt of het terecht is deze man afgekeurd is, gezien het feit dat hij wel vrolijk staat te lassen, betonvloeren te gieten etcetera?
Hoezo? Als die man dit allemaal kan..quote:
Wie ben jij om je er überhaupt mee bezig te houden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoezo? Als die man dit allemaal kan..
Wie ben jij om je dat af te vragen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Wie ben jij om je er überhaupt mee bezig te houden.
Als je dat al niet snapt dan ben je wellicht nog triester.quote:
Kwa ad-hominems ben je wel lekker bezig, iig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:07 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Als je dat al niet snapt dan ben je wellicht nog triester.
Hij had vast een burn-out of was overspannen ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Anders blijven we bezig met non argumenten. Maargoed, succes met andere mensen bashen en met de eigen jaloezie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kwa ad-hominems ben je wel lekker bezig, iig.
Haha. Jij bent degene die hier iedereen persoonlijk loopt aan te vallen, niet ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:10 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Anders blijven we bezig met non argumenten. Maargoed, succes met andere mensen bashen en met de eigen jaloezie.
Dat er ook mensen zijn die benieuwd zijn waar je geld in die 'sociale' put verdwijntquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Wie ben jij om je er überhaupt mee bezig te houden.
Daar word je niet voor afgekeurd. Hij had reuma.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:10 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hij had vast een burn-out of was overspannen ofzo.
Nee hoor mensen zijn helemaal niet benieuwd maar eerder bang dat het hun geld gaat kosten. Als de bergen nog tot in de hemel groeiden dan hoorde je hier niemand.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:10 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat er ook mensen zijn die benieuwd zijn waar je geld in die 'sociale' put verdwijnt
Ik val jou als persoon ook niet aan maar je mening die je er klaarblijkelijk op nahoud.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haha. Jij bent degene die hier iedereen persoonlijk loopt aan te vallen, niet ik.
Erm...die groeien al lange tijd niet meer tot in de hemel. Mensen worden inmiddels wakkerquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:12 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Nee hoor mensen zijn helemaal niet benieuwd maar eerder bang dat het hun geld gaat kosten. Als de bergen nog tot in de hemel groeiden dan hoorde je hier niemand.
En terecht. Als je hoort dat er overal op grote schaak gefraudeerd wordt, ga je wel wat meer vraagtekens zetten bij sommige nieuwtjes. Maar heel goed van je dat jij je daar niet druk om maakt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:12 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Nee hoor mensen zijn helemaal niet benieuwd maar eerder bang dat het hun geld gaat kosten. Als de bergen nog tot in de hemel groeiden dan hoorde je hier niemand.
Bergen groeien niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:12 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Tuurlijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:13 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik val jou als persoon ook niet aan maar je mening die je er klaarblijkelijk op nahoud.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:07 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Als je dat al niet snapt dan ben je wellicht nog triester.
quote:
Op zijn minst opmerkelijk dat iemand die afgekeurd is een boot kan bouwen. Hoe arbeidsongeschikt ben je dan eigenlijk?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:14 schreef BasEnAad het volgende:
Is dat 'afgekeurd' relevant voor het verhaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |