Hou toch op man, het is algemeen bekend dat mensen in de jaren '80 en '90 voor een klein pijntje in de rechterteen al 100% werden afgekeurd. Deze regeling is door werkgevers keihard misbruikt om van ongewenst personeel af te komen. Niet voor niets hebben partijen als de VVD, CDA en D66 zo gehamerd op herkeuringen. Vandaag de dag worden er veel minder mensen 100% afgekeurd. En daar zijn die mensen maar wat blij mee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:56 schreef Re het volgende:
[..]
ik ageer alleen tegen mensen die denken dat hij voor zijn lol afgekeurd is... en dat je blijkbaar over een periode van 10 jaar geen boot mag bouwen
Ja, iedereen die niet op basis van een krantenbericht waarin weinig concreets staat over z'n situatie denkt dat het weer zo'n laffe profiteur was zal zelf ook wel een uitkering krijgen. Niveautje weer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Alsof ik ook maar 1 enkele fuck geef omdat je hier meer 'macht' zou hebben. Ik begrijp alleen waarom jij het dood normaal vindt dat die vent lekker een bootje aan het bouwen was. Omdat je waarschijnlijk ook een leuke uitkering geniet.
ik ben 100% voor een complete herkeuring van het arbeidsongeschiktheids poeltje ... maar dat staat buiten het feit dat deze meneer een smerige luie profiteur is van onze maatschappijquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hou toch op man, het is algemeen bekend dat mensen in de jaren '80 en '90 voor een klein pijntje in de rechterteen al 100% werden afgekeurd. Deze regeling is door werkgevers keihard misbruikt om van ongewenst personeel af te komen. Niet voor niets hebben partijen als de VVD, CDA en D66 zo gehamerd op herkeuringen. Vandaag de dag worden er veel minder mensen 100% afgekeurd. En daar zijn die mensen maar wat blij mee.
Ah, dus deze man is dat ook?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hou toch op man, het is algemeen bekend dat mensen in de jaren '80 en '90 voor een klein pijntje in de rechterteen al 100% werden afgekeurd.
nou voor wat er over gebleven is wil hij er toch nog zo'n kleine 10.000 euro voor hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:16 schreef Re het volgende:
[..]
vertel hoeveel kost een zelfklusbootje precies...dan kunnen we even kijken hoeveel tonnen WAO er in op zijn gegaan
dat vraag ik niet wat zijn de bouwkosten van een zelfmaak boot in deze categorie... hoeveel tonnen weggegooid belastinggeld hebben we het over?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nou voor wat er over gebleven is wil hij er toch nog zo'n kleine 10.000 euro voor hebben
http://www.marktplaats.nl(...)4-5-meter-breed.html
Wie anders dan uitkeringstrekkers hebben hier de tijd om modje te spelen? Als je werkt gaat da nie heur.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:10 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Alsof ik ook maar 1 enkele fuck geef omdat je hier meer 'macht' zou hebben. Ik begrijp alleen waarom jij het dood normaal vindt dat die vent lekker een bootje aan het bouwen was. Omdat je waarschijnlijk ook een leuke uitkering geniet.
18 meter en als je 10 jaar hebt om overal en nergens onderdelen bij elkaar te sprokkelen hoeft dat niet zo duur te zijn. De een zit avond aan avond op café de ander leeft spaarzaam en besteed alles wat ie heeft een zo'n project.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
15meter. zeewaardig. motor zat er ook al in. je hebt duidelijk niet echt verstand van schepen.
dat gaat primaquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:24 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wie anders dan uitkeringstrekkers hebben hier de tijd om modje te spelen? Als je werkt gaat da nie heur.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:22 schreef Re het volgende:
[..]
dat vraag ik niet wat zijn de bouwkosten van een zelfmaak boot in deze categorie... hoeveel tonnen weggegooid belastinggeld hebben we het over?
Als je een jacht koopt is het duur ja. Als je 2de hands matriaal gebruikt en alles zelf doet is het natuurlijk een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Gezien het nieuws bericht en waarvoor de boot gebouwd werd was het geen kinderachtig bootje. En alles wat drijft is stervens duur. Dus ja die was geen goedkoop projectje. Maar ook dat maakt me geen ruk uit.
Het gaat erom dat die man 100% afgekeurd is en dus maar een boot gaat bouwen. klinkt lekker logisch natuurlijk
als hij postzegels had gespaard had je ook op je achterste poten gestaan, immers als je een postzegel kunt pakken kun je ook tellsellenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Gezien het nieuws bericht en waarvoor de boot gebouwd werd was het geen kinderachtig bootje. En alles wat drijft is stervens duur. Dus ja die was geen goedkoop projectje. Maar ook dat maakt me geen ruk uit.
Het gaat erom dat die man 100% afgekeurd is en dus maar een boot gaat bouwen. klinkt lekker logisch natuurlijk
Hij had dus zowel een boot als 2 auto's???quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)vlammen-opgaan.dhtml
Ees Groot (62) veroorzaakte de brand in zijn 15 meter lange polyester schip zelf tijdens laswerkzaamheden. Het vuur greep razendsnel om zich heen en verwoestte zowel de boot als twee auto's ernaast.
En de tandenborsteltellers waren er ook nog niet geweest blijkbaar.quote:Tot ieders verbazing verrees de afgelopen jaren een heus schip in de achtertuin van Groots zwager, bij wie hij woont.
lees mn reactie dan. alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:27 schreef borbit het volgende:
[..]
Als je een jacht koopt is het duur ja. Als je 2de hands matriaal gebruikt en alles zelf doet is het natuurlijk een stuk goedkoper.
Ja het zal wel. Het gewoon een beetje empathie voor deze man.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lees mn reactie dan. alsjeblieft zeg.
sleutelwoorden: 100% afgekeurd, boot bouwen
Wie haat ik dan volgens jou?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:26 schreef Re het volgende:
[..]
dat gaat primaen mij wegzetten als een uitkeringstrekker is leuk, prima zelfs, maar het geeft alleen maar je haat weer tegenover de maatschappij en de mensen die daarin leven
Zal d'r 1 wel van familie ofzo zijn geweest.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hij had dus zowel een boot als 2 auto's???
Ja, als je per dag 2 uur kan klussen kun je natuurlijk ook 40 uur per week werken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi topic. Prachtig verhaal over een kerel die z'n levensproject in rook op ziet gaan.
Waar gaat alleen maar over? Over dat die vent mogelijk toch kon werken.
Hij was een boot aan het bouwen, niet alsof hij hem gekocht heeft. En als je een dergelijk grote boot bouwt is het erg waarschijnlijk dat je geen ruimte hebt in je eigen tuin.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:29 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hij had dus zowel een boot als 2 auto's???
ja maar het is makkelijker om het op het geld te gooien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:31 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lees mn reactie dan. alsjeblieft zeg.
sleutelwoorden: 100% afgekeurd, boot bouwen
En terecht, in deze tijden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi topic. Prachtig verhaal over een kerel die z'n levensproject in rook op ziet gaan.
Waar gaat alleen maar over? Over dat die vent mogelijk toch kon werken.
noem 1 werkgever die een 53-jarige reuma patient in dienst wil nemenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:37 schreef Chahna het volgende:
[..]
ja maar het is makkelijker om het op het geld te gooien.
het gaat er om dat meneer KAN WERKEN en het niet doet.
tenminste, ... niet zoals het hoort.
een profiteur dus.
Hoe weet jij dat meneer kan werken? Een beetje klussen aan een boot waar je 10 jaar over doet is wat anders dan in de bouw werken of iets. Daarnaast zou het best kunnen dat meneer door zijn rauma heen werkt en met pijn in zijn lichaam aan zijn boot bezig is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:37 schreef Chahna het volgende:
[..]
ja maar het is makkelijker om het op het geld te gooien.
het gaat er om dat meneer KAN WERKEN en het niet doet.
tenminste, ... niet zoals het hoort.
een profiteur dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |