Elloquote:
Dit lijkt mij echt een briljant spel eigenlijk. Snap niet waarom ik hem nog niet gehaald heb. Ligt bijna bij iedere Gamemania wel tweedehands.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/artikele(...)ts-twin-peaks-meets/
Ik wil deze toch nog wel eens spelen ook al is die slecht!
Het is zo wacky dat het weer tof wordt denk ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:11 schreef emokid het volgende:
[..]
Dit lijkt mij echt een briljant spel eigenlijk. Snap niet waarom ik hem nog niet gehaald heb. Ligt bijna bij iedere Gamemania wel tweedehands.
Uiteraardquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:42 schreef AQuila360 het volgende:
Angel en Paashaas nog altijd gears fan![]()
ow.... Kut Nederlandquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:16 schreef OMG het volgende:
[..]
Omdat ik in de VS woon en de release date voor hier 19 maart was.
Vind ik wel tof! Speel je nu ook nog deel 3 online op het moment?quote:
gears 1quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vind ik wel tof! Speel je nu ook nog deel 3 online op het moment?
quote:
Ben benieuwd wat je er van vind want zowel de SP als de MP zijn wel veranderd las ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Al heb ik nog wel wat achievements nodig voor 3
en vrijdag sta ik om 10:00 voor de saturn
ik heb hem nu ook!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je er van vind want zowel de SP als de MP zijn wel veranderd las ik.
wat zijn dat voor dwazen.quote:
Sweet!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem nu ook!!!
Vanavond pas spelen, ben nu nog op het werk
Dit niet wetenquote:
Haaa ik wist wat het was omdat ik het PU item al gezien hadquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit niet weten
Artikel komt er nog aan, ben ermee bezig. Was best tof om eens mee te maken
Niets mis mee, 10K in het handje en kans op een miljoen op het WK.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haaa ik wist wat het was omdat ik het PU item al gezien hadMaar mijn vraag was meer wat voor mafketels het waren. wat er mis is met die lui.
Ik heb het over die lui die daar zo agressief lopen doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets mis mee, 10K in het handje en kans op een miljoen op het WK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |