abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_124349720
quote:
15s.gif Op donderdag 21 maart 2013 14:35 schreef paarse_paashaas het volgende:

[..]

waar gekauft? Ik kreeg m niet mee vanmiddag
saturn :P

Maar inclusief pruillipje en beetje flirten :')
pi_124350629
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:45 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

tot nu toe is de campaign _O_
Ik moet zeggen dat ik die Declassify stukken best tof vind. Is weer eens wat anders dan door een stuk van een missie raggen, zeker als je maar beperkt ammo heb, of alleen een snub pistol of zo.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:43:05 #228
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124352631
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:46 schreef emokid het volgende:

[..]

Noooo, ik kan het niet meer aan. Ik ga Max Payne 3 maar eens spelen om alvast ruimte vrij te maken op mijn hdd.
Ik had sowieso al geen ruimte dus de vorige keer ook niets gekocht.. Hoop nu op wat toffe Xbla spul.

Waarom zouden ze eigenlijk niet de games ouder dan 2 jaar ofzo gewoon voor 100 points er neer zetten standaard want ik wil er nog best wel wat spelen maar die zijn echt geen 800 tot 1200 waard tegenwoordig.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:44:12 #229
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124352697
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 20:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

saturn :P

Maar inclusief pruillipje en beetje flirten :')
Haha handig!

Maar die SP is toch korte stukjes en ook soms wat horde elementen erbij en weinig verhaal? Want dat is niet echt wat ik dan leuk vind.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_124352991
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Haha handig!

Maar die SP is toch korte stukjes en ook soms wat horde elementen erbij en weinig verhaal? Want dat is niet echt wat ik dan leuk vind.
geen verhaal?

Mijn Engels is niet super. Maar ik speel wel degelijk een verhaal :D

Hij is echt supervet O+
En nog pittig ook ;)
pi_124353036
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:02 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik die Declassify stukken best tof vind. Is weer eens wat anders dan door een stuk van een missie raggen, zeker als je maar beperkt ammo heb, of alleen een snub pistol of zo.
ja die missies moet je allemaal accepteren voor achievement toch?

Maakt de game wel beter en moeilijker _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2013 21:51:30 ]
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:51:25 #232
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124353059
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

geen verhaal?

Mijn Engels is niet super. Maar ik speel wel degelijk een verhaal :D

Hij is echt supervet O+
En nog pittig ook ;)
Niet geen maar weinig :P

Ga de SP wel een keer spelen in elk geval.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_124353077
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:51 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Niet geen maar weinig :p
ownee vind ik van niet :@
pi_124353119
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:43 schreef AQuila360 het volgende:

[..]
Waarom zouden ze eigenlijk niet de games ouder dan 2 jaar ofzo gewoon voor 100 points er neer zetten standaard want ik wil er nog best wel wat spelen maar die zijn echt geen 800 tot 1200 waard tegenwoordig.
Ja, snap het ook niet. Oude XBLA-games verkopen volgens mij totaal niet, alleen grote klassiekers als Trials HD en zulks... Gewoon de games in de uitverkoop, hatsee! Of desnoods de Steam-methode: eens per kwartaal een dikke 75% uitverkoop, dan heb je waarschijnlijk na de sale ook weer wat meer full-price verkopen (vanwege enthousiasme en mensen die het rond gaan vertellen enzo)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_124353199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ja, snap het ook niet. Oude XBLA-games verkopen volgens mij totaal niet, alleen grote klassiekers als Trials HD en zulks... Gewoon de games in de uitverkoop, hatsee! Of desnoods de Steam-methode: eens per kwartaal een dikke 75% uitverkoop, dan heb je waarschijnlijk na de sale ook weer wat meer full-price verkopen (vanwege enthousiasme en mensen die het rond gaan vertellen enzo)
Heb ook nog zat van die oude games niet gespeeld, zoals Castle Crashers. Al schijnt dat tegenwoordig een grote glitch en hackbende te zijn online.
  donderdag 21 maart 2013 @ 21:59:09 #236
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_124353456
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 21:52 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ja, snap het ook niet. Oude XBLA-games verkopen volgens mij totaal niet, alleen grote klassiekers als Trials HD en zulks... Gewoon de games in de uitverkoop, hatsee! Of desnoods de Steam-methode: eens per kwartaal een dikke 75% uitverkoop, dan heb je waarschijnlijk na de sale ook weer wat meer full-price verkopen (vanwege enthousiasme en mensen die het rond gaan vertellen enzo)
Ik wil nog altijd een keer outpost kaloki X das een van de eerste Xbla games die uitkwam. Toen kwam er nog om de 2 weken op woensdag een nieuwe uit en speelde ik nog alle trials ervan want toen kon je het nog bijhouden :P maar toen had je ook nog die limiet van 50mb en waren ze ook of niet zo hoogstaand als de meeste nu. Maja die wil ik nog wel maar absoluut niet voor 800 points.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:17:35 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_124354462
Vannacht een prijsvraag op FOK!games. Speciaal voor jullie Xbox'ers!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_124355877
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht een prijsvraag op FOK!games. Speciaal voor jullie Xbox'ers!
Wat is het Roy?! VERTEL HET ONS VERTEL HET ONS!!!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 21 maart 2013 @ 22:46:37 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_124356413
Kans op een gratis game! *O*
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_124361370
quote:
17s.gif Op donderdag 21 maart 2013 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vannacht een prijsvraag op FOK!games. Speciaal voor jullie Xbox'ers!
vannacht dat is nu?
Waar kan ik het vinden? Zit mobiel :{
pi_124361511
Gevonden :@
pi_124371343
Over een maand komt 'Dragon's Dogma: Dark Arisen' uit, dat is DD zelf met alle expansions en nog wat extra's erbij, al voor ¤25 te pre-orderen op Nederlandse webshops. Ben heel geneigd om het te gaan spelen, want het schijnt best een goede game te zijn ondanks de gemengde reviews.

Iemand hier ervaringen met dit spel?
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:27:08 #243
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_124371540
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:22 schreef emokid het volgende:
Over een maand komt 'Dragon's Dogma: Dark Arisen' uit, dat is DD zelf met alle expansions en nog wat extra's erbij, al voor ¤25 te pre-orderen op Nederlandse webshops. Ben heel geneigd om het te gaan spelen, want het schijnt best een goede game te zijn ondanks de gemengde reviews.

Iemand hier ervaringen met dit spel?
De demo was tof in ieder geval. Ik zou die even downloaden als ik jou was :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_124371568
Ik ga Dark Arisen ook wel halen.
Vond de Dragon's Dogma demo echt tof toen maar had nog genoeg te spelen.
Die + een uitbreiding voor 25 euro is een steal.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 13:48:47 #245
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_124372319
quote:
7s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:14 schreef OMG het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde met de meeste hedendaagse games.

Op m'n SNES heb ik destijds Super Mario World een keer of 12+ keer volledig uitgespeeld (ben de tel kwijtgeraakt). Je weet wel, op je start scherm 3x het nummer 94 in blauw te zien (voor het halen van alle eindes van alle levels).

Tegenwoordig kunnen de meeste games me na 1x al niet heel erg meer boeien. Ik doe dan meestal 1 playthrough, en als je missies kan herspelen, dan wil ik dat nog wel eens doen (zoals bijvoorbeeld in Sleeping Dogs, om bepaalde wapens te gebruiken die alleen maar in een paar missies voor komen).
Ik kan me er echt niet toe zetten om een game als Skyrim voor een tweede keer te spelen; ik ben best een completionist, dus ik probeer alles te doen wanneer ik die game speel. Heb er nu tussen de 150 en 200 uur opzitten, en moet ooit Dragonborn eens doen. Maar ik ga echt niet nog eens 200+ uur in die game steken.

Is ook een beetje de schuld van achievements. Aan de ene kant blijf ik een game langer spelen en doe een hoop dingen die ik normaal gesproken niet zou doen (alle duiven kapot schieten in GTA4 bijvoorbeeld), aan de andere kant is mijn aandacht ook wel vrij snel weg als ik alles heb gedaan (zoals het 1x keer spelen van een Skyrim bijvoorbeeld).

En dan heb ik gisteren de demo gedownload van The Cave, een game die je minstens 5 keer moet uitspelen om alle achievements te halen! :').
Tsja, same here. Ik heb bijvoorbeeld Pokémon ook gigantisch vaak uitgespeeld. Misschien is het ook omdat ik als kind (oh oh wat klink ik nu oud :')) veel tijd had en het geweldig vond om te gamen. Tegenwoordig is dat een stuk minder. Multiplayer dingen blijven me wel langer boeien. World of Warcraft heb ik uiteindelijk na een paar jaar spelen wel ziek veel uren in gestoken, dat was de game die ik het meest heb gespeeld naast Pokémon denk ik.

Wel respect voor je dat je Skyrim zo lang hebt gespeeld. Ik had verwacht dat ik The Witcher 2 ook helemaal uit zou spelen, maar die ligt nu dus ook alweer te verstoffen. Best jammer. Skyrim heb ik nooit gekocht/gespeeld, puur omdat ik dacht dat ik toch niet tijd/zin heb om er zo lang aan te spenderen.

Ik bedenk me net dat ik nog een downloadcode van Skyrim heb liggen, misschien toch maar eens proberen. :') Ik weet nog wel van Oblivion dat ik maar niet verder kwam, ik kon niet zo goed tegen de hoeveelheid aan vrijheid. En dankzij WoW was ik gewend dat er meerdere mensen om mij heen waren (naast NPCs), wat het een stuk leuker maakt. Ik verveel me te snel in massive RPGs.

Jammer dat Diablo 3 bijvoorbeeld nooit op consoles is uitgekomen uiteindelijk. Ik had het wel verwacht/gehoopt, aangezien je het volgens mij redelijk prima kunt spelen met een controller. Een game als Diablo 3 zou ik nog wel ontzettend veel tijd in willen steken, puur dankzij de multiplayer optie.

Castle Crashers vond ik bijvoorbeeld ook een geweldig spel.

GTA 5 wil ik inderdaad ook alles halen. :)
pi_124372365
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:48 schreef Slickk het volgende:
Jammer dat Diablo 3 bijvoorbeeld nooit op consoles is uitgekomen uiteindelijk. Ik had het wel verwacht/gehoopt, aangezien je het volgens mij redelijk prima kunt spelen met een controller. Een game als Diablo 3 zou ik nog wel ontzettend veel tijd in willen steken, puur dankzij de multiplayer optie.
Ze zijn er nog mee bezig hoor. (voor current-gen en next-gen consoles)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124372840
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 13:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ze zijn er nog mee bezig hoor. (voor current-gen en next-gen consoles)
aanvulling:

quote:
The Great Jewel of PAX East
Gather your gear, heroes, and get ready to face down the Burning Hells on the PlayStation 3!

Our action-packed single-player hands-on demo will showcase several key elements that make Diablo III on the PS3 so much fun, including a reimagined interface and inventory system, direct character control, updated camera, and bosses and monsters specifically tuned for console. Players will also get to experience gameplay from Act III of the campaign where they’ll get to test their mettle as either the cunning Demon Hunter or mighty Barbarian.



We'll have demo stations available from 10 a.m. to 6 p.m. EDT in booth #1036 of the Expo Hall, so if you’re in the area (and in the mood for some ritual demon slaughter), be sure to stop by and check it out!

http://www.mmo-champion.com/content/

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_124372875
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:02 schreef DJ_ het volgende:

[..]

aanvulling:

[..]

Zag gisteren ook al screens van de ps3 versie, maar kon ze zo snel niet meer terugvinden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_124372974
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zag gisteren ook al screens van de ps3 versie, maar kon ze zo snel niet meer terugvinden.
klik maar op de link :P

of als je lui bent, en met 1 screen genoegen neemt.

Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_124373070
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 14:05 schreef DJ_ het volgende:

[..]

klik maar op de link :P

of als je lui bent, en met 1 screen genoegen neemt.

[ afbeelding ]
:D

Goeiemorgen!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')