Nee hoor ze heeft gewoon gelijk. Dat soort humor valt namelijk niet onder sarcasmequote:Op woensdag 6 maart 2013 03:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kortom je hebt me weer niet op een foutje weten te betrappen, ik zou de pure frustratie op je gezicht onderhand willen zien.![]()
Alles op zijn tijd hè.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:25 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Ik zou mijn reactie ook gewoon negeren. Stel je voor dat iemand je doorziet he
Ach, die leeft van afzeiken kennelijk.. Ik negeer hem zo veel mogelijk..quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:24 schreef gupje86 het volgende:
Meneer van bartelzeikstraal zit er in ieder geval diep in bij TS!
Mag jij vinden, mag zij vinden, ik vind van wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:27 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Nee hoor ze heeft gewoon gelijk. Dat soort humor valt namelijk niet onder sarcasme
Ik ken heel TS niet, en de rest die hier reageerd ook niet. Dus zou niet weten waarom ik mee zou moeten lopenquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en jullie allemaal niet, zonder reden, wellicht is dat alleen wel de reden dat ik het zo nu en dan voor TS opneem. Jullie zijn meelopers en meeheulers, er effe flink tegenin gaan is ook weleens leuk en in ieder geval minder zwak, simpel en voorspelbaar.
nou gefeliciteerd man, je hebt het 8 pagina's lang voor een troll ts opgenomen. het is niet voor niks de tweede keer dat hij het topic opent.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja en jullie allemaal niet, zonder reden, wellicht is dat alleen wel de reden dat ik het zo nu en dan voor TS opneem. Jullie zijn meelopers en meeheulers, er effe flink tegenin gaan is ook weleens leuk en in ieder geval minder zwak, simpel en voorspelbaar.
Ik doe niet meer dan wat jullie doen, alleen niet tegen de TS, dan is het ineens wel vervelend hè?quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, die leeft van afzeiken kennelijk.. Ik negeer hem zo veel mogelijk..
Weet je wel wat sarcasme betekend??quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mag jij vinden, mag zij vinden, ik vind van wel.
Hij is geen troll, jij wel, Gupje wel, Whiskers2009 niet, die is gewoon gefrustreerd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou gefeliciteerd man, je hebt het 8 pagina's lang voor een troll ts opgenomen. het is niet voor niks de tweede keer dat hij het topic opent.
Whaha ik een troll.. Heb meer op dit forum laten zien dan jij ooit zult doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij is geen troll, jij wel, Gupje wel, Whiskers2009 niet, die is gewoon gefrustreerd.![]()
Keep it coming.
Ah ja en dat vindt? Welgeteld.... alleen....jij? (En misschien de meelopers die je zojuist verworven hebt)quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:31 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Whaha ik een troll.. Heb meer op dit forum laten zien dan jij ooit zult doen
Jij hebt kennelijk wel een woordeboek, lees er ook even in aub en kom me dan maar weer met semantiek om de oren slaan.quote:
Weet wel zeker dat ik meer heb laten zien en heb ook echt geen steun van anderen nodig. Ik kan namelijk wel voor mezelf denkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ah ja en dat vindt? Welgeteld.... alleen....jij? (En misschien de meelopers die zojuist verwezenlijkt hebt)
Denk het gerust hoor, ik zit er niet mee.
Prima, maar dan is en blijft het dus alleen jouw mening. En die is voor mij net zoveel waard als de mening van mijn buurvrouw over de nieuwe auto van de overbuurman. Nul komma nul dus.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:34 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat ik meer heb laten zien en heb ook echt geen steun van anderen nodig. Ik kan namelijk wel voor mezelf denken
Denk dat je toch wel genoeg hersencelletjes hebt om het zelf op te zoeken hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij hebt kennelijk wel een woordeboek, lees er ook even in aub en kom me dan maar weer met semantiek om de oren slaan.
Hopelijk krijgt dit topic een lemming, want dat zou echt baas zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:32 schreef arjan1212 het volgende:
die andere werd nogal snel dichtgegooit zie ik... was dat overdag ofzo
Heb ik al gedaan, daarom ken ik de betekenis ook, nu jij nog.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:36 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Denk dat je toch wel genoeg hersencelletjes hebt om het zelf op te zoeken hoor
Dus? Heb ik ooit gezegd dat je waarde aan mijn mening moet hechten dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Prima, maar dan is en blijft het dus alleen jouw mening. En die is voor mij net zoveel waard als de mening van mijn buurvrouw over de nieuwe auto van de overbuurman. Nul komma nul dus.
Schijnbaar nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, daarom ken ik de betekenis ook, nu jij nog.
ohja iedereen met een andere mening is nu opeens een troll?¿quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij is geen troll, jij wel, Gupje wel, Whiskers2009 niet, die is gewoon gefrustreerd.![]()
Keep it coming.
Geenzins, ik benadruk het slechts, je ergernis hierover spreekt boekdelen overigens.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:37 schreef gupje86 het volgende:
[..]
Dus? Heb ik ooit gezegd dat je waarde aan mijn mening moet hechten dan?
Of het je nu boeit of niet, ik zeg wat ik denk.
Dat maakt ik gelukkig nog altijd zelf uit, ik zeg wat ik denk namelijk of het je nu boeit of niet. Boeit het je niet, reageer niet of lees het helemaal niet.quote:Boeit het je niet, reageer niet of lees het helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |