Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, owh Italiaanse broer![]()
Nu snap ik het pas echt![]()
neeman dan krijg ik stokslagen van de imamquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je hebt homofoben, mensen die er niks mee hebben zoals ik en rasechte homofielen zoals jij. Niks mis mee hoor in deze tijd kan je daar gerust vooruit komen.
"zei" niet, "zij" wellicht wel.. En nu> Ga je TS vragen of jij haar wel mag neuken?quote:
Nooit geweten dat die imams zulke swaffelaars waren.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
neeman dan krijg ik stokslagen van de imam
en als ie ja zegt, dan gaat ie me dwingen om met haar te trouwen zeker.. whahaquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"zei" niet, "zij" wellicht wel.. En nu> Ga je TS vragen of jij haar wel mag neuken?
Kiss the ringquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:17 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
en als ie ja zegt, dan gaat ie me dwingen om met haar te trouwen zeker.. whaha
Leikt ja?... Serieus?...quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jah daar leikt het wel op he![]()
waarom is je laatste bezoek verborgen en je voornaam achternaam en woonplaats staan er wel in?quote:
ik geef het op, deze post valt niet te overtreffen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die imams zulke swaffelaars waren.
Spelfouten = sarcasme? Really??quote:
Ik heb echt geen idee!quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:20 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
waarom is je laatste bezoek verborgen en je voornaam achternaam en woonplaats staan er wel in?
Is het vanavond de avond der simpele zielen ofzo? Check eens wat ik quotte....diegene die ik quotte gebruikte 'zei' in plaats van 'zij', jij spelt het uit, ik laat het zo zien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Spelfouten = sarcasme? Really??
quote:
Om het toch maar even uit te spellen, het is kennelijk nodig hier.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jah daar leikt het wel op he![]()
Kortom je hebt me weer niet op een foutje weten te betrappen, ik zou de pure frustratie op je gezicht onderhand willen zien.quote:
Ik zou mijn reactie ook gewoon negeren. Stel je voor dat iemand je doorziet hequote:Op woensdag 6 maart 2013 03:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[..]
Om het toch maar even uit te spellen, het is kennelijk nodig hier.
Ja en jullie allemaal niet, zonder reden, wellicht is dat alleen wel de reden dat ik het zo nu en dan voor TS opneem. Jullie zijn meelopers en meeheulers, er effe flink tegenin gaan is ook weleens leuk en in ieder geval minder zwak, simpel en voorspelbaar.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:24 schreef gupje86 het volgende:
Meneer van bartelzeikstraal zit er in ieder geval diep in bij TS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |