ja dat zal het zijn inderdaadquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
"Oh ja dat kan ik er ook van maken, bedankt Cole_World, was ik zelf niet opgekomen"
Opmerking sloeg ook nergens opquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo kan je het ook opvatten, maar that makes no sense, aangezien TS geen pics heeft gepost.
Of hij moet die puistenkop zijn, die TS in het echt niet aankon en nu een beetje gaan internethelden met een blauw oog over Fok!
open dan geen topic eroverquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
The truth is in the eye of the beholder. Jij mag dat denken. Dit is mijn verhaalJe mag erop trollen of je mag er in mee gaan. Het interesseert me werkelijk geen flikker.
Vol venijn zitten wachten tot je dacht dat ik een steekje liet vallen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
*ZUCHT*
Dead zegt dat hij fapt op het zusje van TS (weliswaar onmogelijk, maar ok)... Begrijpend lezen..
Ik fap op jouw posts in dit topic. Domme gekkies winden mij opquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
*ZUCHT*
Dead zegt dat hij fapt op het zusje van TS (weliswaar onmogelijk, maar ok)... Begrijpend lezen..
Of jij wilt graag in z'n holletje, maar kunt hem niet krijgen en daarom loop je hem zo aan te vallen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je ts zijn holmattie of waaarom loop je hem zo te verdedigen?
als hij net zo opgerekt is als zijn zusje hoeft het voor mij nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of jij wilt graag in z'n holletje, maar kunt hem niet krijgen en daarom loop je hem zo aan te vallen.
Anders wel? Sluitspiermusketiertje?quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
als hij net zo opgerekt is als zijn zusje hoeft het voor mij niet
Dat is een tekeningquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:04 schreef Lyzio het volgende:
Kwam toevallig nog een foto op mijn PC tegen van mijn zusje. Dan hebben de minderbedeelde in de liefde iets te fappen
[ afbeelding ]
een gat is een gat togquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Anders wel? Sluitspiermusketiertje?
Die kunnen ook gefotografeerd zijn en als foto op zijn PC zijn opgeslagen. Kortom hij drukte zich correct uit en jij zocht weer mierenneukerig als eerder naar iets om je zelf terug op de kaart te zetten.quote:
heetquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:04 schreef Lyzio het volgende:
Kwam toevallig nog een foto op mijn PC tegen van mijn zusje. Dan hebben de minderbedeelde in de liefde iets te fappen
[ afbeelding ]
Owh, owh Italiaanse broerquote:
volgens mij ben jij eerder de battieboi hier met je homofobisch gebrabbelquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Voor een bilridder eersteklas zoals jij vast en zeker.
Way to go detective van Bartolhovenquote:Op woensdag 6 maart 2013 03:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hier zelfs nog meer bewijs:
TV / Friends #24 The hills are alive with the sound.... OF music!
Je hebt homofoben, mensen die er niks mee hebben zoals ik en rasechte homofielen zoals jij. Niks mis mee hoor in deze tijd kan je daar gerust voor uit komen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 03:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij ben jij eerder de battieboi hier met je homofobisch gebrabbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |