Wat een kampioen in het uit z'n verband rukken van zaken ben jij zeg:quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, ik vind helemaal niet dat je gelijk hebt. Ik vind dat je je enorm aanstelt. Je had ook gewoon op een normale manier kunnen zeggen dat je dat niet wil hebben in je huis. Maar nee, je geeft die jongen meteen klappen. Ik krijg bijna het idee dat je er gevoelens bij krijgt om je zusje zo genomen te zien worden en je die gevoelens liever onderdrukt om vervolgens je frustraties met geweld te uiten op een onschuldige jongeman.
Als ik het goed begrijp heeft TS hem in eerste instantie met lichte dwang naar de voordeur gedreven en gevraagd om op te rotten, dit vind ik geenzins erg en heb ik zelf ook weleens moeten doen als iemand lastig werd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb hem vastgepakt, naar de voordeur gedreven en hem gevraagd of hij zich even wou aankleden en zo snel mogelijk wou vertrekken. Dat wou hij niet. Toen heb ik hem een tik gegeven, en toen wilde hij wel. Zo erg lijkt me dat niet.
Inderdaad. Omdat mijn ouders zijn gestorven op vrij vroege leeftijd voor ons beide en daarna het leven van opa en oma ook niet oneindig kon zijn. Als je werkelijk denkt dat je hier een beetje de gevatte jongen kunt uithangen en mij kwaad kunt krijgen dan heb je het mis. Ik heb de dark side of life gezienquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaja
we weten allemaal wel waarom je haar bij je laat wonen hoor ts
Jozef Fritzl belde, hij wil met jou fantaseren over perverse spelletjesquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
1952 belde, ze willen hun christelijke preutsheid terug.
Niet zo happen man, don't feed the troll.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Inderdaad. Omdat mijn ouders zijn gestorven op vrij vroege leeftijd voor ons beide en daarna het leven van opa en oma ook niet oneindig kon zijn. Als je werkelijk denkt dat je hier een beetje de gevatte jongen kunt uithangen en mij kwaad kunt krijgen dan heb je het mis. Ik heb de dark side of life gezienHet boeit me totaal niet wat je zegt. Echt niet
Ik had je verrot kunnen schelden hier, je moeder erbij kunnen halen, je zusje als seksueel object neer kunnen zetten, je oma als oud neukvlees kunnen typeren, maar weet je wat? Ik heb dat niet nodig
Jij schijnbaar wel, en ik heb het diepste medelijden met je, dat je internet op zo een manier moet gebruiken om nog enigszins iets van 'street credit' over jezelf te kunnen afroepen als je jezelf aftrekt voor de spiegel met een foto van Arnold Schwarzenegger erop geplakt. Welterusten jongen, en moge het leven nooit zo zijn voor jou als dat voor mij is.
Joh laat hem lekker, hij is zo een lange post niet eens waard. Bekijk al zijn reacties eens, hij wil je alleen maar fucken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Inderdaad. Omdat mijn ouders zijn gestorven op vrij vroege leeftijd voor ons beide en daarna het leven van opa en oma ook niet oneindig kon zijn. Als je werkelijk denkt dat je hier een beetje de gevatte jongen kunt uithangen en mij kwaad kunt krijgen dan heb je het mis. Ik heb de dark side of life gezienHet boeit me totaal niet wat je zegt. Echt niet
Ik had je verrot kunnen schelden hier, je moeder erbij kunnen halen, je zusje als seksueel object neer kunnen zetten, je oma als oud neukvlees kunnen typeren, maar weet je wat? Ik heb dat niet nodig
Jij schijnbaar wel, en ik heb het diepste medelijden met je, dat je internet op zo een manier moet gebruiken om nog enigszins iets van 'street credit' over jezelf te kunnen afroepen als je jezelf aftrekt voor de spiegel met een foto van Arnold Schwarzenegger erop geplakt. Welterusten jongen, en moge het leven nooit zo zijn voor jou als dat voor mij is.
Agreedquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:44 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Niet zo happen man, don't feed the troll.
MWOAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
als je jezelf aftrekt voor de spiegel met een foto van Arnold Schwarzenegger erop geplakt. Welterusten jongen, en moge het leven nooit zo zijn voor jou als dat voor mij is.
Ja, natuurlijk....quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:23 schreef Lyzio het volgende:
Ik wou dat het verzonnen was. Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat sommige mensen KLB serieus nemen en het als een uitweg zien om hun frustratie te storten?
ochetoch wat een zelfmedelijden allemaal. heel kut voor je dat je ouders dood zijn, maar dat is geen reden om te doen alsof je het zwaarste leven van iedereen hier hebt gehad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb weleens van beroepsdeformatie gehoord, maar jij lijdt kennelijk aan KLBdeformatie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:46 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk....
Alles uit de OP is verzonnen.
Nee, dat is gewoon toeval.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb weleens van beroepsdeformatie gehoord, maar jij lijdt kennelijk aan KLBdeformatie.
Pics van je zusje?quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ochetoch wat een zelfmedelijden allemaal. heel kut voor je dat je ouders dood zijn, maar dat is geen reden om te doen alsof je het zwaarste leven van iedereen hier hebt gehad.
verder hoef je je niet te schamen dat je fapt op je zusje hoor, ik doe dat ook.
Doet hij niet, jij bent degene hier die treurig doet en medelijden verdient en iedereen weet dat en heeft je door, dus ga lekker buiten spelen, fappen op de meisjes uit de Tina die je vast onder je bed hebt liggen en daarna braaf naar bed.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ochetoch wat een zelfmedelijden allemaal. heel kut voor je dat je ouders dood zijn, maar dat is geen reden om te doen alsof je het zwaarste leven van iedereen hier hebt gehad.
ik heb geen zusjequote:
Ben je schizofreen?quote:
gelukkig moet je tenminste zelf nog lachen om je matige dissquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Doet hij niet, jij bent degene hier die treurig doet en medelijden verdient en iedereen weet dat en heeft je door, dus ga lekker buiten spelen, fappen op de meisjes uit de Tina die je vast onder je bed hebt liggen en daarna braaf naar bed.![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:46 schreef deadprez het volgende:
quote:
Die van jou zijn niet eens matig, maar ronduit slecht en vooral zwak.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
gelukkig moet je tenminste zelf nog lachen om je matige diss
In het Land der Down-Syndromers is de Mongool koningquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die van jou zijn niet eens matig, maar ronduit slecht en vooral zwak.
The truth is in the eye of the beholder. Jij mag dat denken. Dit is mijn verhaalquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:52 schreef Rawberry het volgende:
Ik geloof echt geen reet dat jouw zus je zoiets lapt na alles wat jullie zogezegd meegemaakt hebben.
Waarom nou weer niet? Van bil willen gaan is behoefte die meestal boven alles blijft bestaan hoor, het betekent immers overleving van de soort.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:52 schreef Rawberry het volgende:
Ik geloof echt geen reet dat jouw zus je zoiets lapt na alles wat jullie zogezegd meegemaakt hebben.
ja dat dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:53 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Hij zegt daar toch dat hij fapt op het zusje van ts, of lees is dat nou verkeerd?
Zo kan je het ook opvatten, maar that makes no sense, aangezien TS geen pics heeft gepost.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:53 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Hij zegt daar toch dat hij fapt op het zusje van ts, of lees is dat nou verkeerd?
"Oh ja dat kan ik er ook van maken, bedankt Cole_World, was ik zelf niet opgekomen"quote:
ben je ts zijn holmattie of waaarom loop je hem zo te verdedigen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo kan je het ook opvatten, maar that makes no sense, aangezien TS geen pics heeft gepost.
Of hij moet die puistenkop zijn, die TS in het echt niet aankon en nu een beetje gaan internethelden met een blauw oog over Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |