abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123690641
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:30 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee, ik vind helemaal niet dat je gelijk hebt. Ik vind dat je je enorm aanstelt. Je had ook gewoon op een normale manier kunnen zeggen dat je dat niet wil hebben in je huis. Maar nee, je geeft die jongen meteen klappen. Ik krijg bijna het idee dat je er gevoelens bij krijgt om je zusje zo genomen te zien worden en je die gevoelens liever onderdrukt om vervolgens je frustraties met geweld te uiten op een onschuldige jongeman.
Wat een kampioen in het uit z'n verband rukken van zaken ben jij zeg:

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:36 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik heb hem vastgepakt, naar de voordeur gedreven en hem gevraagd of hij zich even wou aankleden en zo snel mogelijk wou vertrekken. Dat wou hij niet. Toen heb ik hem een tik gegeven, en toen wilde hij wel. Zo erg lijkt me dat niet.
Als ik het goed begrijp heeft TS hem in eerste instantie met lichte dwang naar de voordeur gedreven en gevraagd om op te rotten, dit vind ik geenzins erg en heb ik zelf ook weleens moeten doen als iemand lastig werd.

Toen die knul niet wilde oprotten uit zijn huis, was die knul degene die een fysieke inbreuk maakte door huisvredebreuk te plegen, ten tweede was er nu wel fysieke actie nodig om die vent daar weg te krijgen. Of door te politie of door die gast een enkele tik te geven, de politie was misschien netter geweest, maar dit gaat sneller en is misschien ook effectiever,
Een heer met stijl
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:42:53 #122
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123690643
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:37 schreef deadprez het volgende:

[..]

jaja :')

we weten allemaal wel waarom je haar bij je laat wonen hoor ts :')
Inderdaad. Omdat mijn ouders zijn gestorven op vrij vroege leeftijd voor ons beide en daarna het leven van opa en oma ook niet oneindig kon zijn. Als je werkelijk denkt dat je hier een beetje de gevatte jongen kunt uithangen en mij kwaad kunt krijgen dan heb je het mis. Ik heb de dark side of life gezien :) Het boeit me totaal niet wat je zegt. Echt niet :) Ik had je verrot kunnen schelden hier, je moeder erbij kunnen halen, je zusje als seksueel object neer kunnen zetten, je oma als oud neukvlees kunnen typeren, maar weet je wat? Ik heb dat niet nodig :) Jij schijnbaar wel, en ik heb het diepste medelijden met je, dat je internet op zo een manier moet gebruiken om nog enigszins iets van 'street credit' over jezelf te kunnen afroepen als je jezelf aftrekt voor de spiegel met een foto van Arnold Schwarzenegger erop geplakt. Welterusten jongen, en moge het leven nooit zo zijn voor jou als dat voor mij is.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_123690655
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:41 schreef deadprez het volgende:

[..]

1952 belde, ze willen hun christelijke preutsheid terug.
Jozef Fritzl belde, hij wil met jou fantaseren over perverse spelletjes :')

Kneus.
Een heer met stijl
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:44:22 #124
388395 Cole_World
Cole World no blanket
pi_123690660
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:42 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Inderdaad. Omdat mijn ouders zijn gestorven op vrij vroege leeftijd voor ons beide en daarna het leven van opa en oma ook niet oneindig kon zijn. Als je werkelijk denkt dat je hier een beetje de gevatte jongen kunt uithangen en mij kwaad kunt krijgen dan heb je het mis. Ik heb de dark side of life gezien :) Het boeit me totaal niet wat je zegt. Echt niet :) Ik had je verrot kunnen schelden hier, je moeder erbij kunnen halen, je zusje als seksueel object neer kunnen zetten, je oma als oud neukvlees kunnen typeren, maar weet je wat? Ik heb dat niet nodig :) Jij schijnbaar wel, en ik heb het diepste medelijden met je, dat je internet op zo een manier moet gebruiken om nog enigszins iets van 'street credit' over jezelf te kunnen afroepen als je jezelf aftrekt voor de spiegel met een foto van Arnold Schwarzenegger erop geplakt. Welterusten jongen, en moge het leven nooit zo zijn voor jou als dat voor mij is.
Niet zo happen man, don't feed the troll.
pi_123690663
quote:

[..]

Joh laat hem lekker, hij is zo een lange post niet eens waard. Bekijk al zijn reacties eens, hij wil je alleen maar fucken.
Een heer met stijl
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:45:01 #126
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123690665
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:44 schreef Cole_World het volgende:

[..]

Niet zo happen man, don't feed the troll.
Agreed :) Liet me even gaan.
- james 'jimmy' dean
pi_123690669
quote:

[..]

als je jezelf aftrekt voor de spiegel met een foto van Arnold Schwarzenegger erop geplakt. Welterusten jongen, en moge het leven nooit zo zijn voor jou als dat voor mij is.
MWOAHAHAHAHAHAHAHAHA
pi_123690677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:23 schreef Lyzio het volgende:
Ik wou dat het verzonnen was. Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat sommige mensen KLB serieus nemen en het als een uitweg zien om hun frustratie te storten?
Ja, natuurlijk....

Alles uit de OP is verzonnen.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:46:14 #129
395200 deadprez
One more rail
pi_123690678
quote:

[..]

ochetoch wat een zelfmedelijden allemaal. heel kut voor je dat je ouders dood zijn, maar dat is geen reden om te doen alsof je het zwaarste leven van iedereen hier hebt gehad.

verder hoef je je niet te schamen dat je fapt op je zusje hoor, ik doe dat ook.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_123690681
Pics, van die puistekop?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_123690686
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:46 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk....

Alles uit de OP is verzonnen.
Ik heb weleens van beroepsdeformatie gehoord, maar jij lijdt kennelijk aan KLBdeformatie. :D
Een heer met stijl
pi_123690692
quote:
6s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik heb weleens van beroepsdeformatie gehoord, maar jij lijdt kennelijk aan KLBdeformatie. :D
Nee, dat is gewoon toeval. :)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:48:26 #133
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123690696
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:46 schreef deadprez het volgende:

[..]

ochetoch wat een zelfmedelijden allemaal. heel kut voor je dat je ouders dood zijn, maar dat is geen reden om te doen alsof je het zwaarste leven van iedereen hier hebt gehad.

Pics van je zusje?
- james 'jimmy' dean
pi_123690698
quote:

[..]

Doet hij niet, jij bent degene hier die treurig doet en medelijden verdient en iedereen weet dat en heeft je door, dus ga lekker buiten spelen, fappen op de meisjes uit de Tina die je vast onder je bed hebt liggen en daarna braaf naar bed. _O- :')
Een heer met stijl
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:49:07 #135
395200 deadprez
One more rail
pi_123690701
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:48 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Pics van je zusje?
ik heb geen zusje
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:49:29 #136
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123690702
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

ik heb geen zusje
Ben je schizofreen?
- james 'jimmy' dean
pi_123690706
dan je buurmeisje deadprez
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:50:40 #138
395200 deadprez
One more rail
pi_123690710
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Doet hij niet, jij bent degene hier die treurig doet en medelijden verdient en iedereen weet dat en heeft je door, dus ga lekker buiten spelen, fappen op de meisjes uit de Tina die je vast onder je bed hebt liggen en daarna braaf naar bed. _O- :')
gelukkig moet je tenminste zelf nog lachen om je matige diss
Stop the violence
Down with the hate
pi_123690712
quote:

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

ik heb geen zusje
:')
Een heer met stijl
pi_123690719
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:50 schreef deadprez het volgende:

[..]

gelukkig moet je tenminste zelf nog lachen om je matige diss
Die van jou zijn niet eens matig, maar ronduit slecht en vooral zwak. :D
Een heer met stijl
pi_123690728
Ik geloof echt geen reet dat jouw zus je zoiets lapt na alles wat jullie zogezegd meegemaakt hebben.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:52:56 #142
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123690729
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Die van jou zijn niet eens matig, maar ronduit slecht en vooral zwak. :D
In het Land der Down-Syndromers is de Mongool koning :)
- james 'jimmy' dean
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:53:06 #143
388395 Cole_World
Cole World no blanket
pi_123690731
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

[..]

:')
Hij zegt daar toch dat hij fapt op het zusje van ts, of lees is dat nou verkeerd? :')
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:53:34 #144
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123690732
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:52 schreef Rawberry het volgende:
Ik geloof echt geen reet dat jouw zus je zoiets lapt na alles wat jullie zogezegd meegemaakt hebben.
The truth is in the eye of the beholder. Jij mag dat denken. Dit is mijn verhaal :) Je mag erop trollen of je mag er in mee gaan. Het interesseert me werkelijk geen flikker.
- james 'jimmy' dean
pi_123690738
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:52 schreef Rawberry het volgende:
Waarom nou weer niet? Van bil willen gaan is behoefte die meestal boven alles blijft bestaan hoor, het betekent immers overleving van de soort. ^O^
Een heer met stijl
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:55:02 #146
395200 deadprez
One more rail
pi_123690743
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:53 schreef Cole_World het volgende:

[..]

Hij zegt daar toch dat hij fapt op het zusje van ts, of lees is dat nou verkeerd? :')
ja dat dus
Stop the violence
Down with the hate
pi_123690749
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:53 schreef Cole_World het volgende:

[..]

Zo kan je het ook opvatten, maar that makes no sense, aangezien TS geen pics heeft gepost.
Of hij moet die puistenkop zijn, die TS in het echt niet aankon en nu een beetje gaan internethelden met een blauw oog over Fok! _O-
Een heer met stijl
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:56:13 #148
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123690753
*ZUCHT*
Dead zegt dat hij fapt op het zusje van TS (weliswaar onmogelijk, maar ok)... Begrijpend lezen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_123690756
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:55 schreef deadprez het volgende:

[..]

ja dat dus
"Oh ja dat kan ik er ook van maken, bedankt Cole_World, was ik zelf niet opgekomen"
Een heer met stijl
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:56:33 #150
395200 deadprez
One more rail
pi_123690757
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Zo kan je het ook opvatten, maar that makes no sense, aangezien TS geen pics heeft gepost.
Of hij moet die puistenkop zijn, die TS in het echt niet aankon en nu een beetje gaan internethelden met een blauw oog over Fok! _O-
ben je ts zijn holmattie of waaarom loop je hem zo te verdedigen? :')
Stop the violence
Down with the hate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')