abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:26:00 #101
388395 Cole_World
Cole World no blanket
pi_123690531
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:23 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik verbied het ook. De nuance ligt hem in het verbieden van wat. Ik verbied het om openbaar seks te hebben in mijn huis. Dat ze seks mag hebben vind ik vrij logisch, het is een volwassen meid en ze trekt haar eigen conclusies, daar heb ik geen problemen mee. Maar gelieve niet twee meter van mijn voordeur. Mijn vriendin heeft namelijk ook een sleutel van het huis, die had het ook zo maar kunnen zien. Het gaat om een gevoel van respect naar diegene die je daar laat wonen. Daar draait het om. Ik zei al eerder; doe het in de logeerkamer. Zodat je de deur (van mij) hoort dicht vallen en je jezelf nog enigszins kan presenteren aan de heer des huizes.
Ik ben het ook helemaal met je eens hoor, nogmaals, het maakt mij niet uit wat jij allemaal wel en niet wil verbieden. Het is jouw huis dus jij bepaalt wat er gebeurt, niet meer dan logisch.
pi_123690537
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Yups :Y

Maar men schijnt het leuker te vinden om te doen alsof we het oneens zijn ;)
Jullie waren dat de hele tijd al, het probleem zat hem erin dat jij niet goed las en daardoor niet snapte wat hij bedoelde, de rest wel, rara aan wie zou dat liggen? :')
Een heer met stijl
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:26:58 #103
388395 Cole_World
Cole World no blanket
pi_123690538
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:25 schreef deadprez het volgende:

[..]

dit kan ik bevestigen ik heb meerdere meisjes in garageboxen misbruikt met mijn goons omdat ze niet veilig thuis konden neuken
Filmpje en pics willen we zien.
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:27:13 #104
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_123690540
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

En als Whiskers2009 iets lulkoek vindt dan is het zo :')

[..]

Wat hij ook nooit heeft gedaan, jij hebt dat er in willen zien (over goed lezen gesproken :D ), degenen die wel goed en tussen de regels konden lezen die zagen precies hoe het bedoeld had.

[..]

Da's maar goed ook, je hebt jezelf al belachelijk gemaakt in dit topic door je aannames en door steeds de plank mis te slaan. :W
Je vindt maar wat je vindt. TS en ik zijn het eens..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:27:42 #105
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123690542
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:24 schreef deadprez het volgende:
Was het haar vriendje trouwens, of gewoon een random gast? dat maakt op zich ook nog wel een klein beetje verschil.
Dat maakt voor mij geen verschil. En als je er een beetje over nadenkt weet je dat ik gelijk heb. Het gaat om de actie, niet met wie. Of wat daar dan ook voor emotionele gevoelens bij zitten.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:29:06 #106
388395 Cole_World
Cole World no blanket
pi_123690553
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:27 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Dat maakt voor mij geen verschil. En als je er een beetje over nadenkt weet je dat ik gelijk heb. Het gaat om de actie, niet met wie. Of wat daar dan ook voor emotionele gevoelens bij zitten.
Wist je trouwens dat ze bezoek zou krijgen? Zou ook wel netjes zijn als ze dit van tevoren aangeeft, dan kan jij er ook rekening mee houden.
pi_123690554
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Je vindt maar wat je vindt. TS en ik zijn het eens..
Iets wat ik nooit ontkend hebt, maar het was inmiddels al bewezen dat lezen niet bepaald je sterkste punt was, selectief lezen daarentegen is meer jouw ding. :)
Een heer met stijl
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:29:50 #108
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123690555
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:24 schreef arjan1212 het volgende:
Eh.. dus ze mag wel sex hebben... alleen in de slaapkamer met de deur dicht?
In ieder geval niet in de geschetste situatie die uitgelegd heb in de OP :)
- james 'jimmy' dean
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:30:52 #109
395200 deadprez
One more rail
pi_123690558
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:27 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Nee, ik vind helemaal niet dat je gelijk hebt. Ik vind dat je je enorm aanstelt. Je had ook gewoon op een normale manier kunnen zeggen dat je dat niet wil hebben in je huis. Maar nee, je geeft die jongen meteen klappen. Ik krijg bijna het idee dat je er gevoelens bij krijgt om je zusje zo genomen te zien worden en je die gevoelens liever onderdrukt om vervolgens je frustraties met geweld te uiten op een onschuldige jongeman.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:31:22 #110
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123690561
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:29 schreef Cole_World het volgende:

[..]

Wist je trouwens dat ze bezoek zou krijgen? Zou ook wel netjes zijn als ze dit van tevoren aangeeft, dan kan jij er ook rekening mee houden.
Ik heb een haat/liefde-verhouding met deze post. Optie 1: ik zou weten dat ze bezoek had; had ik dan dit moeten verwachten? Agreed, dan was ze eerlijk geweest. Optie 2: ik had het niet geweten; des te meer reden om het discreet te doen, toch?
- james 'jimmy' dean
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:32:58 #111
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123690574
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:30 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee, ik vind helemaal niet dat je gelijk hebt. Ik vind dat je je enorm aanstelt. Je had ook gewoon op een normale manier kunnen zeggen dat je dat niet wil hebben in je huis. Maar nee, je geeft die jongen meteen klappen. Ik krijg bijna het idee dat je er gevoelens bij krijgt om je zusje zo genomen te zien worden, die je liever onderdrukt.
Dat mag jij vinden, maar dat komt waarschijnlijk omdat jij je niet kunt verplaatsen in mijn situatie. Dat wens ik je ook niet toe. De rest van je post vind ik lachwekkend en ga ik me niet eens de minste moeite voor doen om op te reageren :)
- james 'jimmy' dean
pi_123690583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:31 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik heb een haat/liefde-verhouding met deze post. Optie 1: ik zou weten dat ze bezoek had; had ik dan dit moeten verwachten? Agreed, dan was ze eerlijk geweest. Optie 2: ik had het niet geweten; des te meer reden om het discreet te doen, toch?
je kan alvast goed rond de pot draaien ^O^
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:35:27 #113
388395 Cole_World
Cole World no blanket
pi_123690585
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:31 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Verwachten is een groot woord, meer dat je er rekening mee kunt houden. Ook al is het discreet, je kunt alsnog geconfronteerd worden (slaapkamer inlopen of de volgende ochtend). Toch wel fijn als je weet wie/wat er allemaal in jouw huis rondspookt lijkt mij.

Geldt overigens niet alleen voor deze situatie, je geeft eerder al aan dat ze ook feestjes mag geven en vriendinnen kan uitnodigen. Dit soort dingen zou ik persoonlijk wel willen weten om niet voor verassingen komen te staan
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:36:16 #114
206322 Seam
Pillz-E
pi_123690589
Zoveel pagina's en nog geen pics :')
TS fails.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:37:45 #115
395200 deadprez
One more rail
pi_123690601
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:32 schreef Lyzio het volgende:

[..]
De rest van je post vind ik lachwekkend en ga ik me niet eens de minste moeite voor doen om op te reageren :)
jaja :')

we weten allemaal wel waarom je haar bij je laat wonen hoor ts :')
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_123690602
quote:

[..]

[quote]7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:30 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee, ik vind helemaal niet dat je gelijk hebt. Ik vind dat je je enorm aanstelt. Je had ook gewoon op een normale manier kunnen zeggen dat je dat niet wil hebben in je huis. Maar nee, je geeft die jongen meteen klappen. Ik krijg bijna het idee dat je er gevoelens bij krijgt om je zusje zo genomen te zien worden en je die gevoelens liever onderdrukt om vervolgens je frustraties met geweld te uiten op een onschuldige jongeman.
Wat een geniale manier om te zeggen TS je wilt je zusje neuken.
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:38:06 #117
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123690604
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:35 schreef Cole_World het volgende:

[..]

Verwachten is een groot woord, meer dat je er rekening mee kunt houden. Ook al is het discreet, je kunt alsnog geconfronteerd worden (slaapkamer inlopen of de volgende ochtend). Toch wel fijn als je weet wie/wat er allemaal in jouw huis rondspookt lijkt mij.

Geldt overigens niet alleen voor deze situatie, je geeft eerder al aan dat ze ook feestjes mag geven en vriendinnen kan uitnodigen. Dit soort dingen zou ik persoonlijk wel willen weten om niet voor verassingen komen te staan
Heb je gelijk in dat verwachten een groot woord is. Punt blijft dat je dit niet wilt zien. Ongeacht hoe je relatie met die jongen is op dat moment. Dat is wat ik zei; 'you gonna live under my roof, you gonna live by my rules'. En ieder weldenkend mens kan zich realiseren dat zoiets als ik in de OP beschreef niet door de beugel kan. Ik snap werkelijk niet dat mensen zeggen dat zoiets maar gewoon moet kunnen? Het is for fucks sake je kleine zusje.
- james 'jimmy' dean
pi_123690610
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:38 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Heb je gelijk in dat verwachten een groot woord is. Punt blijft dat je dit niet wilt zien. Ongeacht hoe je relatie met die jongen is op dat moment. Dat is wat ik zei; 'you gonna live under my roof, you gonna live by my rules'. En ieder weldenkend mens kan zich realiseren dat zoiets als ik in de OP beschreef niet door de beugel kan. Ik snap werkelijk niet dat mensen zeggen dat zoiets maar gewoon moet kunnen? Het is for fucks sake je kleine zusje.
Het zit je echt niet mee he.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:39:53 #119
388395 Cole_World
Cole World no blanket
pi_123690617
quote:

[..]

Ik zou helemaal flippen denk ik, vond het al knap dat je die jongen eerst beheerst sommeerde te vertrekken. Zeker na wat alcohol.
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:41:52 #120
395200 deadprez
One more rail
pi_123690634
quote:

[..]

1952 belde, ze willen hun christelijke preutsheid terug.
Stop the violence
Down with the hate
pi_123690641
quote:

[..]

Wat een kampioen in het uit z'n verband rukken van zaken ben jij zeg:

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:36 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Ik heb hem vastgepakt, naar de voordeur gedreven en hem gevraagd of hij zich even wou aankleden en zo snel mogelijk wou vertrekken. Dat wou hij niet. Toen heb ik hem een tik gegeven, en toen wilde hij wel. Zo erg lijkt me dat niet.
Als ik het goed begrijp heeft TS hem in eerste instantie met lichte dwang naar de voordeur gedreven en gevraagd om op te rotten, dit vind ik geenzins erg en heb ik zelf ook weleens moeten doen als iemand lastig werd.

Toen die knul niet wilde oprotten uit zijn huis, was die knul degene die een fysieke inbreuk maakte door huisvredebreuk te plegen, ten tweede was er nu wel fysieke actie nodig om die vent daar weg te krijgen. Of door te politie of door die gast een enkele tik te geven, de politie was misschien netter geweest, maar dit gaat sneller en is misschien ook effectiever,
Een heer met stijl
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:42:53 #122
188728 Lyzio
why do we fall
pi_123690643
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:37 schreef deadprez het volgende:

[..]

jaja :')

we weten allemaal wel waarom je haar bij je laat wonen hoor ts :')
Inderdaad. Omdat mijn ouders zijn gestorven op vrij vroege leeftijd voor ons beide en daarna het leven van opa en oma ook niet oneindig kon zijn. Als je werkelijk denkt dat je hier een beetje de gevatte jongen kunt uithangen en mij kwaad kunt krijgen dan heb je het mis. Ik heb de dark side of life gezien :) Het boeit me totaal niet wat je zegt. Echt niet :) Ik had je verrot kunnen schelden hier, je moeder erbij kunnen halen, je zusje als seksueel object neer kunnen zetten, je oma als oud neukvlees kunnen typeren, maar weet je wat? Ik heb dat niet nodig :) Jij schijnbaar wel, en ik heb het diepste medelijden met je, dat je internet op zo een manier moet gebruiken om nog enigszins iets van 'street credit' over jezelf te kunnen afroepen als je jezelf aftrekt voor de spiegel met een foto van Arnold Schwarzenegger erop geplakt. Welterusten jongen, en moge het leven nooit zo zijn voor jou als dat voor mij is.
- james 'jimmy' dean
pi_123690655
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:41 schreef deadprez het volgende:

[..]

1952 belde, ze willen hun christelijke preutsheid terug.
Jozef Fritzl belde, hij wil met jou fantaseren over perverse spelletjes :')

Kneus.
Een heer met stijl
  woensdag 6 maart 2013 @ 02:44:22 #124
388395 Cole_World
Cole World no blanket
pi_123690660
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:42 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Inderdaad. Omdat mijn ouders zijn gestorven op vrij vroege leeftijd voor ons beide en daarna het leven van opa en oma ook niet oneindig kon zijn. Als je werkelijk denkt dat je hier een beetje de gevatte jongen kunt uithangen en mij kwaad kunt krijgen dan heb je het mis. Ik heb de dark side of life gezien :) Het boeit me totaal niet wat je zegt. Echt niet :) Ik had je verrot kunnen schelden hier, je moeder erbij kunnen halen, je zusje als seksueel object neer kunnen zetten, je oma als oud neukvlees kunnen typeren, maar weet je wat? Ik heb dat niet nodig :) Jij schijnbaar wel, en ik heb het diepste medelijden met je, dat je internet op zo een manier moet gebruiken om nog enigszins iets van 'street credit' over jezelf te kunnen afroepen als je jezelf aftrekt voor de spiegel met een foto van Arnold Schwarzenegger erop geplakt. Welterusten jongen, en moge het leven nooit zo zijn voor jou als dat voor mij is.
Niet zo happen man, don't feed the troll.
pi_123690663
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 02:42 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Joh laat hem lekker, hij is zo een lange post niet eens waard. Bekijk al zijn reacties eens, hij wil je alleen maar fucken.
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')