Allrightquote:
Zijn huis, zijn regels. Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man zeur niet zo..
Waarom mag ze geen seks hebben "onder jouw dak"? Wat doet ze er mis mee? En als jij tóch in het café hangt tijdens je spaarzame vrije uren is er al helemaal geen man overboord. Bel/sms gewoon hoe laat je thuis denkt te zijn en zij zit braaf en kuis op de bank of alleen in haar tijdelijke bedje
Thanksquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:51 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Zijn huis, zijn regels. Wat begrijp je daar niet aan?
En dan ga je iemand dwingen celibatair te leven?? Gaat een beetje ver, vind je niet?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:51 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Zijn huis, zijn regels. Wat begrijp je daar niet aan?
Je trekt het wel in uiterste hè. Het is en blijft een kwestie van respect. Doe het op de logeerkamer voor mijn part, zodat je de deur in het slot hoort vallen. Maar niet full frontal voor mijn neus bij binnenkomst. Ik snap echt niet dat jij dit niet ziet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan ga je iemand dwingen celibatair te leven?? Gaat een beetje ver, vind je niet?
Hoewel het anders is als het zusje 12 is ofzo.. Maar dat lijkt me hier niet het geval..
Maakt dat iets uit?quote:
Al moet ze haar hele lichaam met pindakaas insmeren en de hele nacht op 1 been staan, als TS dit wil dan heeft ze zich daaraan te houden, klaar. En ook al mag ze zich laten aflikken onder zijn dak, dan had ze op zn minst even kunnen laten weten dat ze bezoek krijgt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En dan ga je iemand dwingen celibatair te leven?? Gaat een beetje ver, vind je niet?
Hoewel het anders is als het zusje 12 is ofzo.. Maar dat lijkt me hier niet het geval..
rare fantasie heb jijquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:55 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Al moet ze haar hele lichaam met pindakaas insmeren en de hele nacht op 1 been staan, als TS dit wil dan heeft ze zich daaraan te houden, klaar. En ook al mag ze zich laten aflikken onder zijn dak, dan had ze op zn minst even kunnen laten weten dat ze bezoek krijgt.
DAAR zijn we het over eens toch?? Of niet dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:55 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Je trekt het wel in uiterste hè. Het is en blijft een kwestie van respect. Doe het op de logeerkamer voor mijn part, zodat je de deur in het slot hoort vallen. Maar niet full frontal voor mijn neus bij binnenkomst. Ik snap echt niet dat jij dit niet ziet.
Waarom? Omdat je wilt weten of ze oud genoeg is om legaal seks te hebben?quote:
Nogmaals, heb jij broertjes of zusjes?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DAAR zijn we het over eens toch?? Of niet dan?
Maar helemaal geen seks "under your roof" dan weer niet.. LEES nou toch eens wat ik schrijf (ALLE posts bij elkaar) *zucht*
Dacht het dus écht niet..quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:55 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Al moet ze haar hele lichaam met pindakaas insmeren en de hele nacht op 1 been staan, als TS dit wil dan heeft ze zich daaraan te houden, klaar. En ook al mag ze zich laten aflikken onder zijn dak, dan had ze op zn minst even kunnen laten weten dat ze bezoek krijgt.
Even offtopic, maar waarom gebruik je altijd die tyfus capslock? Ik zie het in elk topic waarin je reageert, fucking irritant.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DAAR zijn we het over eens toch?? Of niet dan?
Maar helemaal geen seks "under your roof" dan weer niet.. LEES nou toch eens wat ik schrijf (ALLE posts bij elkaar) *zucht*
Ze hoeft daar niet te blijven, maar TS stelt zijn regels en daar heeft ze zich aan te houden. Graag of niet.quote:
Ja, ik heb een zus. Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nogmaals, heb jij broertjes of zusjes?
Omdat ik daar zin in heb op dat moment.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:58 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Even offtopic, maar waarom gebruik je altijd die tyfus capslock? Ik zie het in elk topic waarin je reageert, fucking irritant.
Dus dit is een leeftijdsgebonden issue geworden? Simpel zat, vriend. Het is mijn huis. Het zijn mijn regels. En als jij een oudere broer bent die binnenkomt en je zusje gepaald ziet worden en dan zegt: 'Ga lekker door, meid', dan verdien je het om tegen een muur te staan. Want dan heb je totaal geen besef van verantwoordelijkheid of ouderschap.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:59 schreef arjan1212 het volgende:
Nou ja als je zusje van 12 13 14 jaar 'tijdelijk' bij mij zou wonen, dan zou ik het ook niet echt op prijs stellen als een of andere puistenkop haar tegen de muur stond te neuken
Dit dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een zus. Wat heeft dat er mee te maken?
We zijn het eens dat ze discreet moet zijn, en niet in de hal of de huiskamer moet seksen als jij elk moment binnen kunt komen. Dat was mijn eerste post ongeveer..
Ik vind niet dat je haar totaal kunt verbieden seks te hebben terwijl ze bij jou woont. Ik vind dat ze dat moet doen op momenten en manieren dat jij er geen "last" van hebt.
Wat is daar mis mee??
En respect.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus dit is een leeftijdsgebonden issue geworden? Simpel zat, vriend. Het is mijn huis. Het zijn mijn regels. En als jij een oudere broer bent die binnenkomt en je zusje gepaald ziet worden en dan zegt: 'Ga lekker door, meid', dan verdien je het om tegen een muur te staan. Want dan heb je totaal geen besef van verantwoordelijkheid of ouderschap.
Nog ff.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:59 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Ze hoeft daar niet te blijven, maar TS stelt zijn regels en daar heeft ze zich aan te houden. Graag of niet.
Het interesseert mij werkelijk geen reet welke regels iemand stelt, maar mensen hebben zich er maar aan te houden en anders opdonderen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog ff.
Zo kun je wel meer bizarre regels bedenken die mensen het leven onmogelijk maken. Maar waarom zou je dat doen? Het is je zus (nou ja, die van TS), niet één of andere zwerver..
Gestapo speaks.. Wat ben jij een lul zegquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:02 schreef Cole_World het volgende:
[..]
Het interesseert mij werkelijk geen reet welke regels iemand stelt, maar mensen hebben zich er maar aan te houden en anders opdonderen.
Ik vind mijn regels verre van bizar. Ik heb haar gezegd dat ze mocht blijven zolang als ze dat nodig had. Dat er iedere avond warm eten voor haar zou staan. Dat haar vriendinnen gerust langs mochten komen en zelfs een feestje mogen houden als ze daar zin in hebben. Ik heb ook gezegd dat ze mijn auto mag hebben als ik hem niet nodig heb. Ik heb er namelijk twee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog ff.
Zo kun je wel meer bizarre regels bedenken die mensen het leven onmogelijk maken. Maar waarom zou je dat doen? Het is je zus (nou ja, die van TS), niet één of andere zwerver..
Dat klopt. Deal with itquote:Op woensdag 6 maart 2013 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gestapo speaks.. Wat ben jij een lul zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |