quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:35 schreef Lyzio het volgende:
Zij mag bij mij komen slapen (familiare problemen).
quote:
En met wie heeft ze dan die problemen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:12 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder zijn omgekomen bij een auto-ongeluk toen ik 19 was. Mijn zusje en ik zijn daarna opgevoed door mijn opa en oma, die ondertussen ook overleden zijn. Daarom heeft ze nu een dak boven haar hoofd, omdat ik er nog ben. Ik ga in geen een weg zeggen dat ik daar dankbaar voor moet zijn, maar zeker daardoor zou een beetje respect op zijn plaats zijn.
Dat had ik dus ook, maar niemand schijnt een neuk te geven om mijn serieuze klachten. Of om mijn broodjes meatball.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:23 schreef Lyzio het volgende:
Ik wou dat het verzonnen was. Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat sommige mensen KLB serieus nemen en het als een uitweg zien om hun frustratie te storten?
Aanvankelijk boos, het is natuurlijk wel gênant om betrapt te worden. Maar daarna begripvol.quote:
Ik vind het allemaal heel erg voor je TS, maar je zegt hier dat je het niet nodig hebt, maar tussen de regels door zeg je precies hetgene wat je pretendeert niet te hoeven zeggen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik had je verrot kunnen schelden hier, je moeder erbij kunnen halen, je zusje als seksueel object neer kunnen zetten, je oma als oud neukvlees kunnen typeren, maar weet je wat? Ik heb dat niet nodig![]()
?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:11 schreef Harajuku. het volgende:
Kijk allemaal verder dan je neus lang is, zeg. Er staan foto's.
Ik heb haar inderdaad ook op d'r flikker gegevenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:18 schreef Ferdii het volgende:
TS heeft het vervolgens van die puistenkop overgenomen?
I know, ik liet me even gaan. Mijn excuses.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heel erg voor je TS, maar je zegt hier dat je het niet nodig hebt, maar tussen de regels door zeg je precies hetgene wat je pretendeert niet te hoeven zeggen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 02:42 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Inderdaad. Omdat mijn ouders zijn gestorven op vrij vroege leeftijd voor ons beide en daarna het leven van opa en oma ook niet oneindig kon zijn. Als je werkelijk denkt dat je hier een beetje de gevatte jongen kunt uithangen en mij kwaad kunt krijgen dan heb je het mis. Ik heb de dark side of life gezienHet boeit me totaal niet wat je zegt. Echt niet
Ik had je verrot kunnen schelden hier, je moeder erbij kunnen halen, je zusje als seksueel object neer kunnen zetten, je oma als oud neukvlees kunnen typeren, maar weet je wat? Ik heb dat niet nodig
Jij schijnbaar wel, en ik heb het diepste medelijden met je, dat je internet op zo een manier moet gebruiken om nog enigszins iets van 'street credit' over jezelf te kunnen afroepen als je jezelf aftrekt voor de spiegel met een foto van Arnold Schwarzenegger erop geplakt. Welterusten jongen, en moge het leven nooit zo zijn voor jou als dat voor mij is.
En dat terwijl het verhaal van TS een beetje rammeltquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Goed te zien dat er ook normale mensen in dit topic reageren.
Waarom doe je zoiets in de woonkamer?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:13 schreef smitjew het volgende:
Je wilt je zusje er dus uit kicken omdat ze seks heeft.
Maar waarom deed ze dat in de huiskamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde het naaien 😊quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:22 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb haar inderdaad ook op d'r flikker gegeven
Dan doe je het verkeerd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:23 schreef Lyzio het volgende:
Ik wou dat het verzonnen was. Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat sommige mensen KLB serieus nemen en het als een uitweg zien om hun frustratie te storten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |