ja, maar dat was mijn punt nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 04:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, ik zeg daar echter dat een traumatische gebeurtenis niet per se hoeft te betekenen dat je liefdesleven/seksleven stil komt te staan.
maar niet hetgeen wat ik ermee duidelijk wou maken in verband met de ts en z'n zusquote:Op woensdag 6 maart 2013 04:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was mijn punt wel in de poste die je quotte...
Okee, hoe bedoelde je dat dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 04:19 schreef Rawberry het volgende:
[..]
maar niet hetgeen wat ik ermee duidelijk wou maken in verband met de ts en z'n zus
Dat het weinig respectvol was van haar en dat ik het daarom ook wat vreemd vond zeker na alles wat er gebeurd was, je zou zeggen dat ze een sterkere band met elkaar hebben maar blijkbaar niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 04:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee, hoe bedoelde je dat dan?
Ja dat vind ik ook, maar ik begrijp het anderzijds wel, wat zij deed kan op bepaalde momenten nu eenmaal sterker zijn dan wat ook en het is dan op dat moment gewoon even het enige.quote:Op woensdag 6 maart 2013 04:22 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Dat het weinig respectvol was van haar en dat ik het daarom ook wat vreemd vond zeker na alles wat er gebeurd was, je zou zeggen dat ze een sterkere band met elkaar hebben maar blijkbaar niet.
Ik vind het niet kunnen, na amper enkele dagen, je zo al gedragen in iemand anders zijn huis.quote:Op woensdag 6 maart 2013 04:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar ik begrijp het anderzijds wel, wat zij deed kan op bepaalde momenten nu eenmaal sterker zijn dan wat ook en het is dan op dat moment gewoon even het enige.
Ik ook niet, maar ik kan dingen die ik niet vind kunnen soms wel weer begrijpen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 04:27 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen, na amper enkele dagen, je zo al gedragen in iemand anders zijn huis.
Geile sletjes zijn niet zo moeilijk te begrijpen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 04:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik kan dingen die ik niet vind kunnen soms wel weer begrijpen.
Daaromquote:Op woensdag 6 maart 2013 04:29 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Geile sletjes zijn zo moeilijk niet te begrijpen.
quote:
Right, right...quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Man zeur niet zo..
Waarom mag ze geen seks hebben "onder jouw dak"? Wat doet ze er mis mee? En als jij tóch in het café hangt tijdens je spaarzame vrije uren is er al helemaal geen man overboord. Bel/sms gewoon hoe laat je thuis denkt te zijn en zij zit braaf en kuis op de bank of alleen in haar tijdelijke bedje
Ik noem haar niet per se een slet hoor, ik was het meer met het eerdere eens en het valt moeilijk te ontkennen dat je geil bent als je bezig bent,quote:
zijn er nou zo veel berichten verwijderd of praat je tegen je zelf?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Maakt niks uit waar je bent, gewoon je kut er overheen schuiven.
Zou er ook niet heel vrolijk van worden als mijn zus zou neuken in mijn huiskamer/op mijn bank/bed, vloer/wat dan ook. Gatver, doe dat buiten ofzo.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom mag je zusje geen seks hebben??
Dat je het niet wil zien is iets anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |