Zo slecht is het niet, maar als dit d favoriet moet zijn, vrees ik dat we volgend jaar gewoon naar Rusland gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat Noorse liedje echt nergens spannend worden, op het donkere intro na wat een beetje dezelfde werking heeft als Euphoria... maar voor de rest is het nergens memorabel
Echt? Ik vind het een van de leukste nummersquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik hoop echt dat Griekenland niet naar de finale gaat, wat een vreselijk nummer is het toch
Het is voor mij n van de slechtste nummers ooitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het een van de leukste nummers![]()
Die overgang van het begin naar het wildere stukje. Taratataaaa taratataataaaaa
Ik ben nog jonger hoor, dus maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:25 schreef aarontje112 het volgende:
Ik hoop ineens intens dat Hongarije doorgaat. Een leuk simpel liedje met een zanger die op blaudzun lijkt. Maar wat is de mening van een 17 jarige jongen waard.
Oh goed om te lezen, ik dacht serieus dat ik hier de jongste was.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik ben nog jonger hoor, dus maak je geen zorgen
Voel je niet bezwaard iets te zeggen
Nee, lang nietquote:Op zondag 31 maart 2013 14:21 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Oh goed om te lezen, ik dacht serieus dat ik hier de jongste was.
Precies. Ik praatte en voorspelde hier op mijn twaalfde al mee, en toen werd ik (volgens mij?) ook serieus genomenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, lang niet
En waarom zou je mening door je leeftijd minder waard zijn?
Ja, niemand had in de gaten dat je 12 wasquote:Op zondag 31 maart 2013 14:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Precies. Ik praatte en voorspelde hier op mijn twaalfde al mee, en toen werd ik (volgens mij?) ook serieus genomen
Volgens mij hadden jullie dat echt wel doorquote:Op zondag 31 maart 2013 14:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, niemand had in de gaten dat je 12 was![]()
Jij won de eerste ESF voorspellingen volgens mij idd op je twaalfde.
Wel dat je wat jonger dan de anderen was, omdat je wel eens zei dat je bv niet zomaar naar een ESF meet mocht/kon van je ouders. Maar 12 had ik je toen echt niet geschat hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 14:29 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Volgens mij hadden jullie dat echt wel door
Of in ieder geval wel dat ik jonger dan 16 was
Hmm, ik heb alle liedjes nog eens beluisterd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:13 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik ga voor San Marino, Azerbeidzjan (nummer en
zanger), Macedoni, Griekenland, Isral, Noorwegen en Georgi op zeker, drie uit Zwitserland, Roemeni, Malta, Finland en Armeni, en de rest kansloos.
En als ik dan moet kiezen uit die vijf landen geef ik Zwitserland, Roemeni en Malta de grootste kansen.
Maar deze halve finale is veel moeilijker te voorspellen dan de eerste.
Echt? Beter dan de nummers in de eerste halve finale? Dat heb ik namelijk precies andersom, de betere nummers zitten in de eerste halve finale en hier springen voor mij alleen Noorwegen, San Marino en Israel eruitquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Hmm, ik heb alle liedjes nog eens beluisterd.
Azerbeidzjan is mijn favoriet (standaard ballad, maar ik vind het mooi), kort gevolgd door Isral (origineler en minder pop dan Azerbeidzjan) en San Marino (leuk, en de beat en de plotselinge vierkwartsmaat voegen voor mij veel toe), dat hoge ogen zal scoren, maar vermoedelijk niet zal winnen. Noorwegen ben ik meer gaan waarderen, net zoals Hongarije, dat een simpel maar prettig liedje neerzet. Voor deze twee landen zal denk ik veel afhangen van de presentatie op het podium, al zullen ze zich wel kwalificeren.
Georgi gaat waarschijnlijk ook wel door, evenals Zwitserland en IJsland. Van de rest acht ik Bulgarije, Letland en Albani kansloos en Finland net niet. Het Macedonische nummer vind ik bloedirritant, en omdat er weinig andere ex-Joegoslavische landen zijn zal het waarschijnlijk net buiten de boot vallen. Armeni valt niet genoeg op.
Blijven over? Roemeni, Griekenland en Malta. Ik vermoed dat Malta toch niet opvallend genoeg is, maar misschien kan het verrassen. Dat zou dus betekenen dat Griekenland en Roemeni doorgaan. Roemeni? Ja, Roemeni: het valt op en Roemeni doet het altijd goed (en ik vind het persoonlijk geweldig, lekker fout).
Ik vind over het algemeen dat de nummers in deze halve finale iets beter zijn dan in de eerste
Oh sorry, ik heb het compleet verkeerd geformuleerd. Ik bedoel dat er meer liedjes zijn die kans maken om door te gaan, oftewel meer liedjes die in dit jaar finalewaardig zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Echt? Beter dan de nummers in de eerste halve finale? Dat heb ik namelijk precies andersom, de betere nummers zitten in de eerste halve finale en hier springen voor mij alleen Noorwegen, San Marino en Israel eruit
Ik begrijp de positieve reacties over Griekenland niet, ik vind het echt een vreselijk nummer. Je zou het vrolijk kunnen noemen, maar ik krijg de neiging om dingen naar m'n beeldscherm te gooien als ik een poging doe om er naar te kijken / luisterenquote:
Dat heb ik bij Bulgarije, de gedachte om mijn hoofd door een ruit te ketsenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik begrijp de positieve reacties over Griekenland niet, ik vind het echt een vreselijk nummer. Je zou het vrolijk kunnen noemen, maar ik krijg de neiging om dingen naar m'n beeldscherm te gooien als ik een poging doe om er naar te kijken / luisteren
Ik hou er zo van.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou er zo van.Liever wat folkrock-achtig geweld dan het zoveelste ongenspireerde dance-deuntje. En ja, ik besef dat 'Euphoria' zo'n dance-deuntje is maar dat zat z goed in elkaar, da's gewoon een van m'n favoriete ESF nummers ooit.
Ja, ik vind Roemenie echt geweldig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |