Bedankt voor de reactie..maar ik zal bij deze meteen even een link van de site geven waar toch ook echt bij staat dat het om een Chalet gaat en niet op een stacaravan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:35 schreef Meike26 het volgende:
Ik vind Chalet eerlijk gezegd niet de juiste benaming ! Het is zonder meer een prachtige locatie, mooie accomodatie, weinig op aan te merken. Maar je zet nu een luxe sta-caravan nu neer als een vrijstaand huisje, waar 'Chalet' typerend is voor de vele prachtige alpenhuisjes.
Als koper valt het dus tegen dat je kijkt naar die titel van het aanbod en het maar een sta caravan blijkt te zijn. Tegenvaller nummer 1 van mogelijk meerdere tegenvallers, per persoon afhankelijk natuurlijk.
Ik denk dus dat je qua titel te hoog inzet en meer serieuze reactie krijgt om de sta caravan wat lager aan te prijzen. De prijs is er zo te zien zeker naar
Ik begrijp je reactie en het is zeker wel wat anders dan een normale stacaravan, daarom noem ik het ook een luxe sta-caravan. Maar zo anders is de indeling ook weer niet. Helemaal niet erg, het is echt een prima ding ! Alleen kan ik het geen chalet noemen, hoe mooi ik hem ook vindt.Het heeft deze naam gekregen omdat het commercieel lekkerder in de mond ligt / interessanter klinkt op een verjaardag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:54 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie..maar ik zal bij deze meteen even een link van de site geven waar toch ook echt bij staat dat het om een Chalet gaat en niet op een stacaravan.
Deze hebben ze idd gehad voordat ze dit stulpje kochten.
En ik kan je verzekeren...dat is echt heel iets anders qua indeling etc.
En ja dit optrekje is de prijs meer dan waard...
http://www.deijsvogel.com/makelaardij/bemiddeling/365
Ik begrijp jou ook wel hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik begrijp je reactie en het is zeker wel wat anders dan een normale stacaravan, daarom noem ik het ook een luxe sta-caravan. Maar zo anders is de indeling ook weer niet. Helemaal niet erg, het is echt een prima ding ! Alleen kan ik het geen chalet noemen, hoe mooi ik hem ook vindt.Het heeft deze naam gekregen omdat het commercieel lekkerder in de mond ligt / interessanter klinkt op een verjaardag.
Kennissen hadden in Limburg een dubbele stacaravan gekocht + zelf laten plaatsen op een soort terp, prachtig. Maar ook daar heb je het dan niet echt over een chalet, eerder een bungalow. Zeer ruime woonkamer, ideale indeling van keuken en slaapkamers.
Ik denk persoonlijk dat je door het woord Chalet te gebruiken de verwachtingen te hoog inzet en daardoor eerder mensen zult krijgen die gaan miepen om kleinigheidjes. Bij het verkopen als (luxe) sta-caravan zit je nog steeds erg goed met de prijs en de verwachtingen zijn lager = mensen zullen eerder verrast en positief zijn over het perceel !
Ik ga straks naar mijn ouders en dan zal ik alles even doornemen van wat de kosten zijn etc.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:15 schreef T42 het volgende:
mag je hem verhuren? en wat zijn de park kosten perjaar?
De grond is "eigen grond" deze is erbij gekochtquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:14 schreef McTasty het volgende:
Hoe zit het met de grond, staat het "chalet" op erfpacht grond of is de grond van jou of is het gewoon gehuurd?
hoeveel m²?quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:13 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
De grond is "eigen grond" deze is erbij gekocht
Park kosten per jaar zijn ¤ 870.-quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:15 schreef T42 het volgende:
mag je hem verhuren? en wat zijn de park kosten perjaar?
Een slimme makelaar noemt het een chalet, maar in werkelijkheid is het gewoon een sta caravan.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef Tamashii het volgende:
Tof! Ik sta daar ook in de buurt.
Trouwens, de chaletdiscussie is onzin. Dit is een chalet en geen stacaravan. Een caravan is van metaal, deze is van hout.
Dat is OOK een chalet. Of is er soms ook maar een definitie van bank?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:40 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Een slimme makelaar noemt het een chalet, maar in werkelijkheid is het gewoon een sta caravan.
Dit is een chalet.
[ afbeelding ]
Er zit geen as onder met wielen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:07 schreef Housekeeper het volgende:
Als het een stacaravan is, dan moet er ook daadwerkelijk een as onder zitten met wielen. Als die er niet is noem je dit volgens mij wel een chalet hoor. En vergeet niet dat de prijs voor een groot deel te verklaren is door de eigen grond
Amenquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:43 schreef Meike26 het volgende:
Waarom blijven mensen nu door mekkeren over vraag of het nu chalet/luxe - stacaravan is ?
Ik heb dit gevraagd aan TS, omdat het in mijn ogen verkooptechnisch wellicht beter zou zijn geweest om hem aan te prijzen als luxe stacaravan.
TS heeft vermeld dat parkbeheer deze woningen ook ziet als chalets. Met dit antwoord ben ik tevreden en laat TS nou ajb dat mooie stekkie verkopen zeg !!
Discussie chalet/stacaravan gesloten !
En daar komt ie nu pas mee....quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:28 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Vooruit, na enkele jaren ermee gewerkt te hebben: het is een chalet.
Zonder de discussie Chalet/Caravan opnieuw aan te willen slingeren....maar wat jij zegt is bullshit..quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:16 schreef Tamashii het volgende:
Tof! Ik sta daar ook in de buurt.
Trouwens, de chaletdiscussie is onzin. Dit is een chalet en geen stacaravan. Een caravan is van metaal, deze is van hout.
Jawel hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 19:39 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
Er zit geen as onder met wielen.
Hoop dat nu alles opgehelderd is
Als je de rest dan even per bank overmaakt is het zo geregeldquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:38 schreef Thezappa het volgende:
Bod is een bod.. Kan het geld zo brengen..
Woon zelf in Deventer..
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:38 schreef Thezappa het volgende:
Bod is een bod.. Kan het geld zo brengen..
Woon zelf in Deventer..
Je hebt nog geen bod gehadquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:55 schreef Gizmo6666 het volgende:
[..]
Als je de rest dan even per bank overmaakt is het zo geregeld
Sorry maar moet ik het bod wat jij geeft nu echt serieus nemen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:35 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Je hebt nog geen bod gehad
No biggie ..
Succes met de verkoop
Bedankt voor het meedenken maar mijn ouders willen gewoon het totale plaatje zoals het er staat in zijn geheel kwijt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:48 schreef arjan1212 het volgende:
Kan je de grond ook huren. 160 m2 = 300 euro de m2 uitgaande van 50.000 . neem je daar 3% van meer krijg je echt niet op de bank... 1500 euro per jaar . + 860 park kosten.. voor de huurder dan..
Dan kan je de caravan verkopen voor 9.500 incl. het interieur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |