Dus hij is gevonden op twitter, er staat nergens dat ik dat gedaan heb.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:20 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Heulemaal niet, die heb ik hier ergens een dag of twee geleden gepost. Steledief.
Inderdaad, dat klopt. Slordig van mezelf.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus hij is gevonden op twitter, er staat nergens dat ik dat gedaan heb.
Maar bij deze wil ik jou de honneurs geven: de vinder van een Jack van Gelder seksverhaal is VMSDKR
Applaus
Waaromnietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Real Madrid wint de CL en dan keert Mourinho weer terug bij Chelsea
Dat hebben ze zeker. Kunnen die Modric nog even inbrengen zeg, tsjonge jonge wat een geweldige speler is dat.quote:
Varane is een beestquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef Confetti het volgende:
En wat is die Varane fucking goed. Ramos en Pepe lijken net een stel beginnelingen als hij speelt.
Zo Nederlands is dat. Altijd net niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef TLC het volgende:
Het verschil met spelers als Messi en Ronaldo is dat zij het ook buiten hun eigen competitie hun kwaliteiten laten zien, en volgens mij heb ik van Persie maar 1 keer echt goed zien spelen (voor Arsenal thuis tegen Barcelona), van Persie moet het nu weleens ook internationaal laten zien.
Misschien als Ajax hem koopt jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Volgend seizoen gaat Robin echt vlammen!!!!!
Eerlijk gezegd vond ik Ronaldo ook niet zo geweldig deze wedstrijd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:42 schreef TLC het volgende:
Het verschil met spelers als Messi en Ronaldo is dat zij het ook buiten hun eigen competitie hun kwaliteiten laten zien, en volgens mij heb ik van Persie maar 1 keer echt goed zien spelen (voor Arsenal thuis tegen Barcelona), van Persie moet het nu weleens ook internationaal laten zien.
Gaat hij van nationaliteit veranderen dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Volgend seizoen gaat Robin echt vlammen!!!!!
quote:
Eens, in eerste instantie betwijfelde ik het ook maar nadat ik deze beelden zag vond ik het terecht.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:15 schreef xminator het volgende:
Eens, in eerste instantie betwijfelde ik het ook maar nadat ik deze beelden zag vond ik het terecht.
Real was op dat moment wel zoekende naar de vorm. Dat was volgens mij de periode dat ze veel punten verspeelde in de competitie. Bayern is voor mij ook top favoriet daarna Real.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:22 schreef Cara het volgende:
Mee eens dat de kaart terecht is, zei ik al eens een v de weinigen op de seconde dat de overtreding gemaakt werd, maar dan nog zie ik real absoluut niet als favoriet. Dat is bayern daarna dortmund. Alweer vergeten dat dortmund real helemaal kapot speelde?
Ik vind Nani juist 1 van de betere bij ManU. Rooney en van Persie hebben beiden weinig laten zien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:35 schreef opreis het volgende:
Nooit hoge pet op gehad van Nani, een kaart was het ook zeker, rood misschien wel overdreven, maar valt ook wat voor te zeggen. Ze hadden gewoon vanaf het begin met Rooney moeten spelen. Niet dat ik het heel erg vind dat ManU eruit is, er moest hoe dan ook een topteam uit, of dat nou Real of ManU is intereseert me dan vrij weinig.
Neuh, Nani!quote:
kloptquote:
pfff, wat een warrige zin.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:12 schreef sjeppert het volgende:
[..]
klopt
Als Nani echt niet wist dat er een speler in de buurt was zou hij ook wel niet met een gestrekt been de bal uit de lucht plukken
hahaquote:
Spelregels zijn vrij duidelijk. Dat jij die daar niet op de hoogte van bent is jouw probleem.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:45 schreef balltazer het volgende:
Iedereen die beweert dat dat een rode kaart waard was kan zich aanmelden als clown voor het circus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |