Ik ben het met je eens dat de opbrengsten van bodemschatten alle bewoners van een land toekomt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een deel van wat hij gedaan heeft is het meer richting het eigen land sturen van de opbrengsten van de oliewinning. Daar kan je vanalles over vinden over de manier waarop het is uitgevoerd maar voor het land is het gunstiger wanneer dat geld binnen het eigen land blijft en deels opgaat aan zorg en onderwijs in plaats van richting een anonieme aandeelhouder in de VS.
Nogmaals de methoden deugden niet maar het doel op zich was niet zo vreemd.
Hiermee is de stelling van Paper_Tiger ontkracht, zwarte vrouwen blijken bij tokkies geen taboe te zijn.quote:
Ik heb er tenminste 2 3 zo in de directe kennissenkring.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zal je vies tegenvallen hoor, of zie jij zoveel zwarte partners dan?
Hoogst zelden kom je een dergelijke gemixt paar tegen.
Het is ook niet de bedoeling dat jouw mening telt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk kul, wanneer het de kapitalisten niet uitkomt verschuilen ze zich achter een cordon sanitaire. Democratie hier in het westen stelt net zoveel voor als de stront die ik vanmorgen door heb gespoeld.
quote:
Moet jij niet ergens iets opsnuiven?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:44 schreef waht het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat jouw mening telt.
Ik niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:44 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik heb er tenminste 2 zo in de directe kennissenkring.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:45 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]Mijn oom ook.... Wonen ze ook nog eens in Almere?
Ik ken helemaal geen Marokkanen of Turken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik niet.
Sterker nog, ik ken helemaal geen Afro-Amerikanen.
Klopt, mijn oom is een redelijke tokkie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hiermee is de stelling van Paper_Tiger ontkracht, zwarte vrouwen blijken bij tokkies geen taboe te zijn.
Jij was toch 3-voud?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ken helemaal geen Marokkanen of Turken.
Jij ook.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, mijn oom is een redelijke tokkie.
Al lang gedaan man, met je cirkelzaag.quote:
Die van mij is toch groter!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks zaagt betyar je neus eraf.
Geen zorgen, ik gooi gewoon een flesje palinka in z'n richting.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks zaagt betyar je neus eraf.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de aflevering "Probleemwijken: Gemonde".
Allang geweest, die aflevering waar ik met mijn hond naar hangjongeren liep om ze weg te sturen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de aflevering "Probleemwijken: Gemonde".
Once you go black..quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:21 schreef von_Preussen het volgende:
Zouden jullie een relatie willen hebben met een zwarte vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |