hahahahahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK HEB NIEUWE LINUX OPDRACHTEN.
nee grapje, hoi![]()
IK BEN JALOERS OP JOU JA, IK WOU DAT IK MIJZELF KON DATENquote:
Weet niet, ben chagrijnigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom haten dan
Dan kickboks je die marokkanen neer.
Kan toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
IK BEN JALOERS OP JOU JA, IK WOU DAT IK MIJZELF KON DATEN
ik heb nu ook stress, presentatie morgen over wat artikelen en nog niks gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu ik met een niet-stress hoofd naar de vorige opdrachten heb gekeken snap ik het wel
Oh ja dat doe ik soms welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kan toch?Relatie met je rechter hand en zo.
Waarom door de hoofdpijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet niet, ben chagrijnig
Durf ik niet G, hele familie komt dan op me af je weet toggg
Sof: ik ga wel winkels in ja, als ik beloof dat ik rustig aan doe
Onderwerp?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb nu ook stress, presentatie morgen over wat artikelen en nog niks gedaan
ik kan gewoon niks doen, zo geen zin in maar toch moet het uiteindelijk
jij ook?quote:
Ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom door de hoofdpijn?
Dan brengen ze hun niffies mee
Ja ik ging wel eens de AH in bij mn opa en oma. Maar ik ga niet in mn eigen, naja waar ik werk dan. Dat is raarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet niet, ben chagrijnig
Durf ik niet G, hele familie komt dan op me af je weet toggg
Sof: ik ga wel winkels in ja, als ik beloof dat ik rustig aan doe
Mehquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Registratie en classificatie in de zorg
aww knuffelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
Maar voel me gewoon eenzaam door jullie klefheid. Ik heb dan niemand. #besef
En anders heb je altijd nog undelete programma'squote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
reservekopie terugzetten hellyeah mijn leven weer terug
Hèhè, in de zomer werk ik altijd 5 dagen per week, dus dan ga ik ook gewoon op skeelers naar mijn werk, en daar trek ik mijn normale schoenen aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ging wel eens de AH in bij mn opa en oma. Maar ik ga niet in mn eigen, naja waar ik werk dan. Dat is raar
hashtags zijn gay #truth #homosexualquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee.
Maar voel me gewoon eenzaam door jullie klefheid. Ik heb dan niemand. #besef
overschreven? Ik heb een lege maagdelijke iphonequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
En anders heb je altijd nog undelete programma's
Tenzij het al overschreven is
Tot over 20 secondenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
Maar ik ga even de PC herstarten
gr gr
stiekem welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jij ook?en Hypo?
en meisjes doen dat ook?
vies
Vrouw iets weet je welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom dan nog meer?
Ja zijn stoere boys enzo.
Kusquote:
#swek #pizzafeitjes #durfttezeggen #lovemyboy #jaloersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hashtags zijn gay #truth #homosexual
Oh ik dacht dat je iets per ongeluk had verwijderdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
overschreven? Ik heb een lege maagdelijke iphone
Jij bent zelf gay. #durftezeggenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hashtags zijn gay #truth #homosexual
Stuquote:
A-Jquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent zelf gay. #durftezeggen
#yolo
woahquote:
#yolouybirquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
#yolo
Neinz telefoon is omgewisseld dus ik moet mijn back up van gisteren terug zetten op nieuwe foonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je iets per ongeluk had verwijderd
Spacequote:
Really? Schrok je niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Stu![]()
Volgens mij he heb ik een look a like van jou gezien
beetje moe verder gaat welquote:
Ohja dat is wel leukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hèhè, in de zomer werk ik altijd 5 dagen per week, dus dan ga ik ook gewoon op skeelers naar mijn werk, en daar trek ik mijn normale schoenen aan.
Oohh okquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz telefoon is omgewisseld dus ik moet mijn back up van gisteren terug zetten op nieuwe foon
quote:
#lolling #eerlijkheid #jaloezie-op-wat #cut4bieberquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
#swek #pizzafeitjes #durfttezeggen #lovemyboy #jaloers
Helemaal niet #emo.gif #leugensquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
#yolo
Oh.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat pizza homo is met Tax
Ik voel mij hier te oud voorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
#lolling #eerlijkheid #jaloezie-op-wat #cut4bieber
[..]
Helemaal niet #emo.gif #leugens
Oh true, swagswagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je bent gewoon cool omdat je stagiars ownt ghehe
Dat je dat durft te zeggen #bald4bieberquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
#lolling #eerlijkheid #jaloezie-op-wat #cut4bieber
[..]
Helemaal niet #emo.gif #leugens
je bent heul niet schrikwekkend hoorquote:
Hij kijkt scheel of zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
1, 2, 3................
[ afbeelding ]
AWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Misschien niet op een klein fotootjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je bent heul niet schrikwekkend hoor
awwwquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
1, 2, 3................
[ afbeelding ]
AWWWWWWWWWWWWWWWWWW
quote:
wel 2 (!!) fotosquote:
ja echt welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat pizza homo is met Tax
Ik moest huillachenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vanmiddag wilde je het wel allemaal weten
ja jaquote:
lelijk beestquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
1, 2, 3................
[ afbeelding ]
AWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Zou dat helpen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja ja
Maak je maar geen zorgen, ooit hossel je die chicks tochmet engels accent
Neinz, ik ben gewoon niet thuis in de hashtagsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja je bent echt te volwassen voor deze SC.
Iedereen zou zijn/haar partner dumpen voor mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wil het voor jou wel met hem uitmaken
Ik moest zelf ook lachenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]ik moest lachen
Eigenlijk ben ik nu bang voor je nu ik dat weet, ik ga komende dagen minder praten![]()
Tax gaat me ook verlaten voor jou ja?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iedereen zou zijn/haar partner dumpen voor mij.
[..]
Ik moest zelf ook lachen![]()
Oké, doei.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Iedereen zou zijn/haar partner dumpen voor mij.
[..]
Ik moest zelf ook lachen![]()
Oké, doei.
Met uitzonderingen van homo'squote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax gaat me ook verlaten voor jou ja?
jazeker!quote:
Dus echt nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax gaat me ook verlaten voor jou ja?
Ja toch, hou je niet van me?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]eigenlijk wel ja
Om je eigen grappen ja
Ik ga toch niet echt wegik wil je toch niet kwijt
PS: stop eens met dat 'Oké, doei.'
goed goed beetje moe en gij?quote:
quote:
Lijkt me overigens wel weer leuk om weer eens die kant uit te gaanquote:
Wel toch, weet je toch welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja toch, hou je niet van me?
Ik ben best grappig, dus dan mag het
Slijmbal
Ok.
Stu, waarom word je geen Engels leraar?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me overigens wel weer leuk om weer eens die kant uit te gaan
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jullie zijn veel kleffer dan Hep en ik joh
Op een middelbare school bedoel jequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Stu, waarom word je geen Engels leraar?
Nee, weet ik nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel toch, weet je toch wel
Ik ben grappiger![]()
Stiekem vind je dat gewoon leuk
PS: hou ook op met 'Ok'
Ja, of bijles geven ofzo?quote:
Nee hypo, gewoon nee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nu wel dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, weet ik niet
Nah, even grappig.
Niet waar, anders had ik het gezegd.
PS: hou eens op met PS'en
ohquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
cool story broquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Vanochtend werd ik wakker, keek op de klok: 9 uur. Moet om 9.25 op school zijn dus ik schrok me de tering, vlieg het bed uit, trek wat aan, poets m'n tanden en ren naar onder. Kijk ik nog eens op de klok, 8.10__!!
Klacht: Niet kunnen kloklezen als je nog half slaapt.
Anti-klacht: Nog 20 minuten kunnen slapen
Misschien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu wel dan?
pijnlijk dit.
Dus ik moet je nooit meer een complimentje geven
Oke
in mijn voordeel jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Net vond je eerlijkheid nog zo belangrijk
weer?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me overigens wel weer leuk om weer eens die kant uit te gaan
antichrist:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Vanochtend werd ik wakker, keek op de klok: 9 uur. Moet om 9.25 op school zijn dus ik schrok me de tering, vlieg het bed uit, trek wat aan, poets m'n tanden en ren naar onder. Kijk ik nog eens op de klok, 8.10__!!
Op een middelbare school lijkt me niets. De leerlingen zijn dan te oud.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
antichrist: [ afbeelding ]
Ik werd ooit AntiChrist genoemd
Moet ik het nog een keer zeggen, heb je moeite met lezen ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien.
Dan geef je maar nooit meer een compliment, voor jou 100 andere fokkers die mij complimenten geven, tfoe
WAT OK JE MIJ G
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
antichrist: [ afbeelding ]
Ik werd ooit AntiChrist genoemd
Ik ben in NY, NJ, VA, WV, DE, MD en Washington DC geweestquote:
handigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Lastig, ik ken hetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op een middelbare school lijkt me niets. De leerlingen zijn dan te oud.
Ik wil eigenlijk iets heel anders gaan doen maar ik weet nog niet precies wat
oeh ook naar jersey shore dus?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben in NY, NJ, VA, WV, DE, MD en Washington DC geweest
Zeker lastig. Ik heb gewoon geen idee wat me leuk lijkt te gaan doen maar ik weet wel dat ik iets anders wilquote:
Gigolo een optie?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker lastig. Ik heb gewoon geen idee wat me leuk lijkt te gaan doen maar ik weet wel dat ik iets anders wil![]()
Het is lang geleden hoor. Ik heb een jaar in NY gewoond maar we zijn in 2002 weggegaan. Ben er 4x op vakantie geweest.quote:
Promi denkt dat ik met mijn kop daar niet geschikt voor ben dus neequote:
Picsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Promi denkt dat ik met mijn kop daar niet geschikt voor ben dus nee
Ik weet niet hoe diep ik slaap, maar duurt opzich wel lang voordat ik echt wakker ben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik heb 's ochtends even nodig om informatie tot me te nemen, maar ik slaap dan ook heel diep
dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Promi denkt dat ik met mijn kop daar niet geschikt voor ben dus nee
Ik vind niks leukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker lastig. Ik heb gewoon geen idee wat me leuk lijkt te gaan doen maar ik weet wel dat ik iets anders wil![]()
Ik word er niet wakker van als je me duwt ofzo, kom je wel wat kracht aan het zettenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe diep ik slaap, maar duurt opzich wel lang voordat ik echt wakker ben.
echt stomquote:
Handig voor de inbrekersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik word er niet wakker van als je me duwt ofzo, kom je wel wat kracht aan het zetten
en als iemand je "aan"duwt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik word er niet wakker van als je me duwt ofzo, kom je wel wat kracht aan het zetten
Dan heeft mijn moeder allang het hele huis bijeen geschreeuwd, zij is dan weer een hele lichte slaperquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en als iemand je "aan"duwt?
Terechte klachtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moet leren over de relativiteitstheoriedenken dat ik dit ooit ga gebruiken
ANW
Daar kregen wij geen vragen over trouwensquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moet leren over de relativiteitstheoriedenken dat ik dit ooit ga gebruiken
ANW
Nee jullie moesten veel minder, moet ook de wetten van Kepler en wat Brahe heeft bereikt en zeevaart en het navigeren in 1700quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:52 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daar kregen wij geen vragen over trouwens
Lichtsnelheid = ALTIJD lichtsnelheid en om dat te compenseren is tijd wel relatief? blabla. bla. bla.
welk boek heb je?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee jullie moesten veel minder, moet ook de wetten van Kepler en wat Brahe heeft bereikt en zeevaart en het navigeren in 1700__!
Dat zegt mijn boek ook
sterktequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee jullie moesten veel minder, moet ook de wetten van Kepler en wat Brahe heeft bereikt en zeevaart en het navigeren in 1700__!
Dat zegt mijn boek ook
een van mijn favoriete bezighedenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:54 schreef Dientje12 het volgende:
Slapen, zo eenvoudig, zo saai maar toch zo lekker..
Ik heb er nooit zin in als ik moet gaan slapenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
een van mijn favoriete bezigheden
en nooit zin om op te staanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit zin in als ik moet gaan slapen
dankjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
sterkte
had je wel wat aan die powerpoints en die samenvatting?
ze is de waakhondquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dan heeft mijn moeder allang het hele huis bijeen geschreeuwd, zij is dan weer een hele lichte slaper
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:54 schreef Dientje12 het volgende:
Hee weet jij waar gaygay is?quote:
Ja hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'actief'van anw wordt je zo lamlendig als een zoutzak
anw bij ons: powerpoints bespreken. Twee uur per week achter elkaar. Geen opdrachten of zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'actief'van anw wordt je zo lamlendig als een zoutzak
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja heDe lessen zijn wel geweldig door de leraar
bij ons was het filmpjes kijken, powerpoints kijken, domme opdrachten maken en presenterenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
anw bij ons: powerpoints bespreken. Twee uur per week achter elkaar. Geen opdrachten of zonee powerpoints bespreken
Ja, vreemd eigenlijk. Er zijn immers zoveel verschillende dingen die we zouden kunnen doenquote:
ja iddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, vreemd eigenlijk. Er zijn immers zoveel verschillende dingen die we zouden kunnen doen
Niet altijd even eenvoudigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:54 schreef Dientje12 het volgende:
ik denk in wageningen, dm hem andersquote:
heb ik al gedaan. Maar hij is nooit meer onlinequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik denk in wageningen, dm hem anders
Woont gaygay in Wageningen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:09 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ik denk in wageningen, dm hem anders
Ik heb vooralsnog geen enkel idee though. Verschrikkelijk toch? Mensen denken waarschijnlijk dat ik niet serieus benquote:
jupquote:
Hier alleen als ik echt moe ben (wat ik gelukkig vrij vaak ben de laatste tijd)quote:
ja iddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog geen enkel idee though. Verschrikkelijk toch? Mensen denken waarschijnlijk dat ik niet serieus ben
gelijk heeft iequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik al gedaan. Maar hij is nooit meer online
Veel roodquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:11 schreef jordyqwerty het volgende:
mijn punten op havo 4
mooie tijdenniks uitvoeren
[ afbeelding ]
hoezo datquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wow dan ken ik hem waarschijnlijk
Zeg maar Skype maar dan exclusief voor Apple usersquote:
lijkt mijn magister welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:11 schreef jordyqwerty het volgende:
mijn punten op havo 4
mooie tijdenniks uitvoeren
[ afbeelding ]
Oke, nooit van gehoordquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg maar Skype maar dan exclusief voor Apple users
Weet jij dan hoe gaygay heet?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
14 van de 30 schoolexamencijfers op havo 5 zijn bij mij roodmet allemaal voldoendes geslaagd
Geen ideequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja en ze naam komt bekend voor, welk niveau doet hij?
havo?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja en ze naam komt bekend voor, welk niveau doet hij?
ja ik dacht het welquote:
Nou ja, op zich zie je het dus nu aankomen dus kan er mooi afscheid worden genomen. Wel heel kut voor je zeg, moet wel schokkend zijn, hoe voel jij je nou dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:23 schreef Trollscience het volgende:
oh de moeder van een van mijn beste vrienden is dus terminaal ziek even
awwquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:23 schreef Trollscience het volgende:
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou ja, op zich zie je het dus nu aankomen dus kan er mooi afscheid worden genomen. Wel heel kut voor je zeg, moet wel schokkend zijn, hoe voel jij je nou dan?
Knufquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:23 schreef Trollscience het volgende:
Dat is echt kut zegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Verschrikkelijkik heb echt moeten overgeven. Ze kwam altijd de post brengen en zei altijd goededag tegen me.
Uitzaaiingen. Ze heeft eerder kanker gehad maar ze dachten eigenlijk dat het weg was.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is echt kut zegheb je er al met iemand over gepraat? Wat heeft ze dan eigenlijk?
Later Rockquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:31 schreef Rockiejj het volgende:
Godver, niets wil lukken.
Ik ben een mislukkeling en ga jullie verlaten.
Doei
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:31 schreef Rockiejj het volgende:
Godver, niets wil lukken.
Ik ben een mislukkeling en ga jullie verlaten.
Doei
wat is er aan de hand...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik ben toch niet zoals anderen..
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik ben toch niet zoals anderen..
Aandacht trekken zodat jullie me 'liken' en ik weer beter wordt.quote:
Dat is wel echt heel kut, vooral omdat het dus beter ging?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Uitzaaiingen. Ze heeft eerder kanker gehad maar ze dachten eigenlijk dat het weg was.
Sterkte kerel, wat het dan ook is!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Aandacht trekken zodat jullie me 'liken' en ik weer beter wordt.
Nee, ik deel even mee dat het even niet zo goed met me gaat, en dat ik eventjes wegga. Ik kom waarschijnlijk wel weer terug, maar het kan een paar dagen duren!
ja, ze ging dus eergister naar de dokter en toen kreeg ze te horen dat er niets meer aan was te doen. drie maanden hooguitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel kut, vooral omdat het dus beter ging?
Wat gaat zij nu doen, wordt ze opgenomen, of wat gaat er gebeuren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja, ze ging dus eergister naar de dokter en toen kreeg ze te horen dat er niets meer aan was te doen. drie maanden hooguit
Hoop dat het je iets opvrolijkt jongenquote:
Damn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja, ze ging dus eergister naar de dokter en toen kreeg ze te horen dat er niets meer aan was te doen. drie maanden hooguit
Nee, ze is nu thuis. Geen idee wat er gebeurt, of ze echt iets toegedient krijgt of dat ze het laten gaan. Ik denk het eerste, aangezien de ongelooflijke pijn die mensen hebben in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat gaat zij nu doen, wordt ze opgenomen, of wat gaat er gebeuren?
Is het een idee om nog een keer langs te gaan, om haar te steunen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, ze is nu thuis. Geen idee wat er gebeurt, of ze echt iets toegedient krijgt of dat ze het laten gaan. Ik denk het eerste, aangezien de ongelooflijke pijn die mensen hebben in zo'n situatie.
Een vriend van mij had het in zn longen, is 1.5 jaar aan het vechten geweest en is vorig jaar rond dit tijdstip volledig genezen verklaard. 2 weken later zat het door zijn hele lichaam..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Damn.
Bij mij de vader dan een vriendin ook afgelopen december. Hoorde dat de kanker weer terug was en vier maanden later overleden.
Ik weet dus niet of ik dat aankanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is het een idee om nog een keer langs te gaan, om haar te steunen?
Pff dat was echt een agressieve vorm danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Een vriend van mij had het in zn longen, is 1.5 jaar aan het vechten geweest en is vorig jaar rond dit tijdstip volledig genezen verklaard. 2 weken later zat het door zijn hele lichaam..
Misschien is het wel goed, dat het er dan laten we zeggen aankan. Ja hij heeft er waarschijnlijk ook heel veel last van, weet je hoe het nu met hem gaat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of ik dat aankanmaar ik ga sowieso kijken of ik mijn vriend kan steunen door deze periode
ik vond het toen met die vader van die vriendin best moeilijk. Want je kan wel langsgaan mja. Wat moet je dan zeggen? Afscheid nemen is dan ook heel raar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of ik dat aankanmaar ik ga sowieso kijken of ik mijn vriend kan steunen door deze periode
kut, veel leren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
hoe gaat ut?
[..]
Appel* [ afbeelding ]
Foei.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Misschien is het wel goed, dat het er dan laten we zeggen aankan. Ja hij heeft er waarschijnlijk ook heel veel last van, weet je hoe het nu met hem gaat?
Ja dit dus precies.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vond het toen met die vader van die vriendin best moeilijk. Want je kan wel langsgaan mja. Wat moet je dan zeggen? Afscheid nemen is dan ook heel raar.
Nert.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:48 schreef JRRY het volgende:
ok om 22.00 ga ik me volledig richten op school.
Doe ik al.quote:
Je kwetst daar mensen heel erg hard mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:51 schreef JRRY het volgende:
dat zeiden we in groep acht altijd.
'ga huilen'
cool, niet waar?
sorry kusje drop?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Doe ik al.
[..]
Je kwetst daar mensen heel erg hard mee.
* EugeneKrabs helptquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:53 schreef JRRY het volgende:
Ik heb hoofdpijn, drama, ik moet nog leren, help.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |