SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Ja maar krijgen de koeriers dan nog wel hun pakketje betaald? Ik heb regelmatig gehad dat ze nog een 2e keer langskomen, later op de dag.. Laatst had ik een zending gemist , met zo;n briefje dat ik een andere dag/adres kon kiezen.. Toen mn werkadres gekozen (omdat ze niets op zaterdag leveren) en nog geen kwartier later werd ik gebeld door de koerier of ik thuis was .. Binnen 20 minuten was ie erquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:34 schreef Senzune het volgende:
[..]
Het is meer een balie in de buurtsupermarkt.
Oh ja die heb ik wel eens gehad die kaartjes idd , nooit gebeld maar nu je het zegt ...Misschien maar eens doen, want je weet dat ze de volgende dag weer langskomen om dezelfde tijd en dan ben je ook niet thuis ...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:57 schreef Senzune het volgende:
De bezorger bij mijn vorige adres schreef zelfs zijn tel.nr. op het kaartje. En als je hem belde dan kwam hij het meestal dezelfde avond nog even langsbrengen.
Volgens mij is de koffie in Griekenland goedkoper dan hier dus waarom zou je koffie-pads opsturen als ze niet eens een Senseo apparaat kunnen kopenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
30 kg is ook het maximum dat je kan verzenden op die manier
ik had laatst koffiepads gestuurd naar Griekenland voor neef, ik denk dan gooi
ik al die pads in een envelop en ik plak er 3 euro op, zal wel goed zijn, niet dus
kreeg ik een kaartje dat ik 10 euro boete moest betalen, ik weet niet wat
ze doen als je dat niet betaald of je het pakketje of envelop in dit geval
dan terug krijgt, maar ik heb maar gewoon betaald.
Lijers...![]()
was dure koffie
hij heeft een Senseo gekocht via een duitse website en toen kwam hij er pasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is de koffie in Griekenland goedkoper dan hier dus waarom zou je koffie-pads opsturen als ze niet eens een Senseo apparaat kunnen kopen
En dat moet ik gelovenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hij heeft een Senseo gekocht via een duitse website en toen kwam hij er pas
achter dat ze geen pads verkopen in Griekenland, had ie kunnen weten aangezien
ze ook geen Senseo apparaten verkopen![]()
Dus tis gewoon een dooie![]()
maar goed hij heeft de laatste keer dat hij er was een heleboel pakken meegenomen
dus die kan wel weer effe voort en misschien komt hij deze zomer weer een weekje
en dan neemt ie weer mee en anders stuur ik wel een keer een doos vol in 1x
dat is goedkoper dan steeds kleine pakketjes denk ik.
Papadopoulosquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe heette ie ook al weer ? Kykmynouis Sinseopadolopolis
Ah ok dan had ik die achternaam niet helemaal goed ...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Papadopoulos
is ook écht waar trouwenszal je ook wel niet geloven
Ach ja probeer het grappig te houden, maar wel weer een triest verhaal over de Griekse economiequote:
Heeft ie nog meer van die onzinnige aankopen gedaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat volg ik niet eens meer, ik hoor het wel van neef.
Nee, niet dat ik weet tenminste, daar ga ik niet overquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ie nog meer van die onzinnige aankopen gedaan?
Jammerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet tenminste, daar ga ik niet over
Ik ben blij dat mijn vriend niet thuis is, hoef ik géén voetbal te kijkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer![]()
Sorry, maar nu ff voetbal kijken ..
Die dacht natuurlijk, ik ga wel ergens anders kijken anders krijg ik dat eeuwige gezeik weerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn vriend niet thuis is, hoef ik géén voetbal te kijken
In de kantine zitten ze met zn allen achter het bier bedoel jequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:07 schreef just me het volgende:
hij staat zelf op het voetbalveld, training geven
Ok dan aan de lipton-ice met drambuie dan ... Maar geen enkele trainer gaat nu trainen... Kijken als wijze les dat dan misschienquote:
Maar er is verschil tussen wat op tv is .... Deze is wel leuk en erg veul goede spelers en zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:12 schreef just me het volgende:
Wij multi sport hč, vandaar clubhuis.
Als ze niet trainen als er voetbal op tv is zouden ze nooit trainen
Hoezo dat Sas, vertel..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef sacha het volgende:
behalve dat ik altijd gezond een ziekenhuis in ga en er ziek uit kom
Kan heel goed zijn. Afhankelijk natuurlijk welk ziekenhuis je ligt.quote:
die van mij had geen michelinsterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan heel goed zijn. Afhankelijk natuurlijk welk ziekenhuis je ligt.
aanklagen? ik woon niet in Amerikaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was die aan de ovetkant? Aanklagen als je ziek bent geworden..
Ja die muts vooral nog niet opbergen. Kun je maandag mogelijk nog wel nodig hebben voor je sollicitatie hier in A'damquote:
Mooi, dan kan ik toch al de stoelverwarming in mijn nieuwe auto gebruikenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:41 schreef chufi het volgende:
Met Rokjesdag dit weekend wel weer de wollen onderbroek aan. Goedemiddag
Heeft ie geprobeerdquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.coffeeduck.com/nl/voor-senseo
jah, ze zullen in dat gehucht wel van die Griekse rotzooi hebbenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:32 schreef Leandra het volgende:
Dat ligt dan aan de koffie (en de hoeveelheid) die hij erin doet.
Yeah, morgenmiddag en maandagmiddagquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:40 schreef ElizabethR het volgende:
Goeiemiddag allen, het is hier nat!! Voor het eerst in drie weken weer regen gevallen, ik was al bijna vergeten hoe dat er ook weer uitzag!!
Bluezzbeeb, ga je solliciteren?? Mooi!!!!
Dan heb jij ook zeker elektrieke dekens op je bedquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik toch al de stoelverwarming in mijn nieuwe auto gebruiken
Ja kijk ! Als je idd leer neemt kan die verwarming er ook wel bijquote:Op donderdag 7 maart 2013 00:03 schreef Leandra het volgende:
Nou, ik vond stoelverwarming ook altijd nonsens, maar sinds wij een auto met stoelverwarming hebben vind ik het toch wel handig
Nou is die leren bekleding ook wel koud in de winter hoor
Hij is tweedehands (want Saab) dus iemand anders stond ooit voor de keuze welke opties wel en niet te nemen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kijk ! Als je idd leer neemt kan die verwarming er ook wel bij
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 7 maart 2013 01:24 schreef golfer het volgende:
En intussen alweer een icoon minder in leven:
Alvin Lee vooral bekend van
Woodstock niet echt bewust meegemaakt dus.quote:
38 jaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Woodstock niet echt bewust meegemaakt dus.![]()
En de band 10 years after ook niet?
Lekker jong ding dus nog.
Dat Woodstock lijkt wel zo'n uit de hand gelopen FOKmeet als je dat filmpje zo bekijktquote:Op donderdag 7 maart 2013 01:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Woodstock niet echt bewust meegemaakt dus.![]()
En de band 10 years after ook niet?
Lekker jong ding dus nog.
Ja, ik weetz.quote:
Misschien zijn er wel veel meer op FOK, gewoon doen !quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik weetz.
Misschien maar weer eens een topicje openen over Woodstock, maar ben bang dat er misschien 4 users zijn die dat bewust hebben meegemaakt in 1969.
Was wel de eerste keer dat ik mijn held Joe Cocker waar ik weer naartoe ga binnenkort voor het eerst heb zien optreden.
Als je hem noooit gezien hebt is dit echt de ultieme film/docu er over:quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dat Woodstock lijkt wel zo'n uit de hand gelopen FOKmeet als je dat filmpje zo bekijkt![]()
Had ik wel bij willen zijnstiekum
neh... film is niks als je er niet bij bent geweest denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 01:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je hem noooit gezien hebt is dit echt de ultieme film/docu er over:
Woodstock (1970) - IMDb
Ik heb die film als nachtfilm in de Leidsepleinbios in 1970 bekeken. Was geweldig!quote:Op donderdag 7 maart 2013 01:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
neh... film is niks als je er niet bij bent geweest denk ik
jah, dan is het wél leukquote:Op donderdag 7 maart 2013 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb die film als nachtfilm in de Leidsepleinbios in 1970 bekeken. Was geweldig!
Van 0:00 tot 03:00 uur meegenieten en daarna nog even naar L&B een whiskietje en een sateetje halen.
heeeeel veel succes!! Ik ga keihard duimen!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yeah, morgenmiddag en maandagmiddag
En al wordt het niks, ik ben verbaasd over de interesse
Ja!quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan heb jij ook zeker elektrieke dekens op je bed
Is dat vandaag?quote:
deze?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:56 schreef sacha het volgende:
hoe heet dat nummer van TYA ook alweer met die drumsolo van 10 minuten?
Ik las dat ook zoquote:
nou... ik zo goed alsquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:18 schreef golfer het volgende:
We hebben natuurlijk op onze leeftijd nooit eerdere relaties gehad en zijn allemaal als maagd ons huidige huwelijk ingestapt...,toch?
Ja, maar jij bent een soort uitzonderlijk exemplaar.quote:
Je toenmalige hub was dus je toenmalige scharrel.quote:
Ik ben nog nooit getrouwd geweest... Ik ben dus maagdquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:18 schreef golfer het volgende:
We hebben natuurlijk op onze leeftijd nooit eerdere relaties gehad en zijn allemaal als maagd ons huidige huwelijk ingestapt...,toch?
Van jou weten we het allemaal allang, dus dat is geen verrassing meer. Ten minste een Deense, toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:18 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:32 schreef Lienekien het volgende:
Van jou weten we het allemaal allang, dus dat is geen verrassing meer. Ten minste een Deense, toch?
Alle kleuren en maten....Been there, done that.quote:
nee, wat je moet lezen is dat ik op mijn 14e ben uitgehuwelijkt aan mijn oom voor 3 kamelenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik las dat ook zo![]()
man nam drumstel mee op vakantie? en toen gingen ze scheiden...
zo lees ik hetmaar dat is dus niet zo.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:43 schreef sacha het volgende:
nee, wat je moet lezen is dat ik op mijn 14e ben uitgehuwelijkt aan mijn oom voor 3 kamelen
Ah toch wel handig voor op het strandquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:43 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, wat je moet lezen is dat ik op mijn 14e ben uitgehuwelijkt aan mijn oom voor 3 kamelen
Alsof het 's nachts in de woestijn zo warm is ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:59 schreef Deisyy het volgende:
Arme kamelen, het is veel te koud voor ze in Nederland
Maar de warmte van overdag slaan ze op in hun bulten zodat ze het 's nachts ook warm genoeg hebben, die truc kunnen ze hier wel vergeten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof het 's nachts in de woestijn zo warm is ?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:02 schreef Deisyy het volgende:
Maar de warmte van overdag slaan ze op in hun bulten zodat ze het 's nachts ook warm genoeg hebben, die truc kunnen ze hier wel vergeten.
Hier hebben ze toch verwarmde stallen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de warmte van overdag slaan ze op in hun bulten zodat ze het 's nachts ook warm genoeg hebben, die truc kunnen ze hier wel vergeten.
Handig he.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Oh, die vetbulten zijn een soort zonne-panelen?
Toch niet op het strandquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier hebben ze toch verwarmde stallen?
Dat is wel weer jammer voor jullie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:06 schreef Deisyy het volgende:
Handig he.
Maar dat werkt alleen bij kamelen op die manier
Ja, naast de nootmuskaat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:07 schreef Leandra het volgende:
Kaneel gewoon in de winterstalling joh.
Dat is toch K1quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:57 schreef sacha het volgende:
T9, is dat niet een berg waar je thee kan drinken?
geen ideequote:Op donderdag 7 maart 2013 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij welke paal op jouw eiland kun je wel theedrinken?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:43 schreef sacha het volgende:
[..]
Daar heeft ie souvlaki van gemaakt?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
3 maar?
Ik kostte 5 kamelen en een geit
Zou best eens kunnen, mijn schoonvader dan heh... want die kreeg die kamelen en die geitquote:
kamelen nu zijn goedkoop in Griekenland, maar toen ? Denk dat de geiten beter in de prijs liggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]3 maar?
Was dat bij je ouders neem ik aanquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We hadden trouwens Chinees eten gehaald, wat is dat ontzettend goor![]()
Ik heb een beetje bami naar binnen kunnen krijgen en een beetje groente van de
Tjap Tjoy ik heb maar om de plofkipheen gegeten
Volgens mij eten ze geen kamelen in Griekenlandquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
kamelen nu zijn goedkoop in Griekenland, maar toen ? Denk dat de geiten beter in de prijs liggen
bij mij kregen ze de drie kamelen erbijquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]3 maar?
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:40 schreef sacha het volgende:
[..]
bij mij kregen ze de drie kamelen erbij
het was een soort tietencompensatie heb ik later begrepenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nah............
da's ook niet eerlijk
quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:42 schreef sacha het volgende:
[..]
het was een soort tietencompensatie heb ik later begrepen
ter compensatie of zoquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dan zouden ze bij mij een hele kudde kamelen moeten geven
en ik maar vragen, kunnen jullie niet tellen of zo?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dan zouden ze bij mij een hele kudde kamelen moeten geven
nou ja... ze konden tot 3 tellenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
en ik maar vragen, kunnen jullie niet tellen of zo?
Wel jammer maar je blijft er net zo lief omquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niet echt cup dubbel D
gelukkig maarquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel jammer maar je blijft er net zo lief om
Maar wel vreemd dat ze toen Grieken hadden in de woestijn die voor het hoogste bod gingenquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou ja... ze konden tot 3 tellen
whut?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel vreemd dat ze toen Grieken hadden in de woestijn die oor het hoogste bod gingen///
Je bent toch uitgehuwelijkt ... En de winnaar was de Griek want das waar je toch al heel lang bij bent... Waarschijnlijk achteraf de terechte winnaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
whut?![]()
het wordt nu te ingewikkeld hoor
Natuurlijk ben ik niet uitgehuwelijktquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent toch uitgehuwelijkt ... En de winnaar was de Griek want das waar je toch al heel lang bij bent... Waarschijnlijk achteraf de terechte winnaar
2 bulten voor de tieten, 2 bulten voor de billen en 2 om mee te jongleren?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nou ja... ze konden tot 3 tellen
Leuk toch? Ik moest lachen!! Gekke meiden!!quote:
Heb jij er 6 ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef sacha het volgende:
[..]
2 bulten voor de tieten, 2 bulten voor de billen en 2 om mee te jongleren?
Ja ik doe gewoon lekker meequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Leuk toch? Ik moest lachen!! Gekke meiden!!
Nou moet ik ineens denken aan dit hilarische optreden van Angela Groothuizen, bij het Purper gala!! Over jongleren met billen gesproken....quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:54 schreef sacha het volgende:
[..]
2 bulten voor de tieten, 2 bulten voor de billen en 2 om mee te jongleren?
Dus het geit werd het avondmaalquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee 3 kamelen hebben samen 6 Bulten
Weet jij eigenlijk waarom de topjes van de bulten van kemalen vaak omkieperen??quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee 3 kamelen hebben samen 6 Bulten
Geloof je dat nou echt?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
misschien ben jij eigenlijk diep van binnen ook wel gewoon een gekke meid
Jeetje zo ken ik haar helemaal nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:56 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou moet ik ineens denken aan dit hilarische optreden van Angela Groothuizen, bij het Purper gala!! Over jongleren met billen gesproken....
neequote:Op donderdag 7 maart 2013 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk waarom de topjes van de bulten van kemalen vaak omkieperen??
neeheee... weet ik niet maar waarom dan???quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Weet jij eigenlijk waarom de topjes van de bulten van kemalen vaak omkieperen??
Ja, dit was ergens rond 1993. Toen Purper 12,5 jaar bestond. Daar heeft Angela ook ongeveer een jaar bij gespeeld. Nog een superhilarische clip van dat optreden is met Karin Bloemen en Adelheid Roosen over reincarnatie. Daar heb ik de eerste keer bijna bij in mijn broek gepiest van het lachen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jeetje zo ken ik haar helemaal niet![]()
Toen was ze wel veel jonger toch?
Als je alleen naar het geluid luistert lijkt ze op Jasperina de Jong.
Dat toepje ken ik.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, dit was ergens rond 1993. Toen Purper 12,5 jaar bestond. Daar heeft Angela ook ongeveer een jaar bij gespeeld. Nog een superhilarische clip van dat optreden is met Karin Bloemen en Adelheid Roosen over reincarnatie. Daar heb ik de eerste keer bijna bij in mijn broek gepiest van het lachen.
'Wij hebben oma thuis in een lijssie aan de wand'
'Nou, wij hebben omaatje ook thuis aan de wand en geeneens in een lijssieeeeeee!'
Ik vroeg me dat gewoon af, meer niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
neeheee... weet ik niet maar waarom dan???
Och ja, dat kan, ik vind ze nogal talentvol, en een prima duo samen. Ze hebben zelfs Sonja Barend een keer de mond gesnoerd, Dan moetje van goede huizen komen hoor. Verder zijn ze beiden nogal maatschappelijk bewogen, en dat mag ik wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat toepje ken ik.
Ik heb een hekel aan die 2geen idee waarom precies
ah, het is geen raadseltje of mop?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vroeg me dat gewoon af, meer niet.
Dank u, weer wat geleerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:09 schreef golfer het volgende:
De bulten zijn vetopslag en reserve eten voor de kamelen. Als ze die voedselvoorraad gaan verteren zakken de bulten in en vallen ze om.
dat zeg ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:09 schreef golfer het volgende:
De bulten zijn vetopslag en reserve eten voor de kamelen. Als ze die voedselvoorraad gaan verteren zakken de bulten in en vallen ze om.
Nee, er zit geen water in en nee het zijn geen tetten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ah, het is geen raadseltje of mop?![]()
Dan komt het omdat er minder water inzit denk ik, in die bulten dan heh... dan gaan ze inzakken,
het zijn net tetten
zoogdieren dat zijn wequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, er zit geen water in en nee het zijn geen tetten.
Die theezakjes van jullie hebben een andere functie.
Ja, en kamelen leggen een ei.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk G er binnenkort een smakelijk recept mee maakt met de restwaardebulten
Boven de 40 niet meer toch?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:10 schreef golfer het volgende:
Die theezakjes van jullie hebben een andere functie.
Ja, ze glimlachen altijd!!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kiek dan... het zijn toch aparte dieren
[ afbeelding ]
ja dat is waar eigenlijk, valt me nu ook pas opquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja, ze glimlachen altijd!!Zo koddig!!
Sommige beesten hebben dat, maar is dat dan ook echt gemeend ? of is dat dan weer voor de foto?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja dat is waar eigenlijk, valt me nu ook pas opnet als dolfijnen
nee ik denk dat die dolfijn denkt, hé ze gaan een foto maken even lachen !quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige beesten hebben dat, maar is dat dan ook echt gemeend ? of is dat dan weer voor de foto?
Jawel, dat is de spreekwoordelijke boer met kiespijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
O Nee niet altijd !![]()
[ afbeelding ]
Mijn snappert werkt vandaag niet best...???quote:
Van dolfijnen mogen we het voor waar aannemen idd.. Zulke leuke beestenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee ik denk dat die dolfijn denkt, hé ze gaan een foto maken even lachen !
Ja Chuf dat denk ik écht
Cameltoe...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:25 schreef ElizabethR het volgende:
Mijn snappert werkt vandaag niet best...???
Ja dan heb jij er geen last van waarschijnlijkquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn snappert werkt vandaag niet best...???
of je hebt nooit iets straks aan ...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan heb jij er geen last van waarschijnlijk
Helaas wel eens ja. Maar meestal draag ik comfortabele kleren en niet te strakzittende.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan heb jij er geen last van waarschijnlijk
ja nou je het zegt...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
dr staan daar op dat veld wel meer rare beesten
Kamelen worden rond de 30 jaar met uitschieters naar 40.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:31 schreef chufi het volgende:
Hoe oud kunnen die tenen worden eigenlijk?
Dus eigenlijk zouden we ze hier niet mogen zien .... Maar er zijn dus altijd uitzonderingen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Kamelen worden rond de 30 jaar met uitschieters naar 40.
Dromedarissen nu?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oké genoeg kamelen voor vanavond
Lange tenen en worden 40+quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:37 schreef chufi het volgende:
[..]
wat voor tenen hebben die en hoe oud worden ze
not tested on camelsquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sjezus![]()
zo'n ding bestaat toch niet écht hoop ik?
Vast wel! Op japanse sites of zoquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
sjezus![]()
zo'n ding bestaat toch niet écht hoop ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
dan moet je nu de testimonials nog even lezenquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ik zie het staan nu
quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef golfer het volgende:
Er zijn hele sites vol van.
en niet zo zuinig ook !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er toch wel héél vreemd uit hoor![]()
jah... je eigen chipknipquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
dan moet je nu de testimonials nog even lezen
Of is dat het slipje>quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Deze heeft een hazelipje![]()
![]()
[ afbeelding ]
het kan inderdaad nog spannend worden .....quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:12 schreef sig000 het volgende:
Ik heb mijn sandalen ook maar weer eens uit de kast gehaald.
Mijn sokken heb ik nog wel aangehouden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
het kan inderdaad nog spannend worden .....
Ja je moet altijd met cold feet terug kunnen trekk`enquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn sokken heb ik nog wel aangehouden.
Ik heb van die Spaanse wollen sloffenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:36 schreef sig000 het volgende:
Er is zelfs een site: http://www.sandalandsoxer.co.uk/home.htm
In huis loop ik altijd op sokken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb van die Spaanse wollen sloffen
What's up, FANN?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
stom gedoe ze, nee niet hier
mew,,, in een ander topic, mijn reactie weggehaald, dat is niet zo erg, gebeurd wel vakerquote:
en die mod daar snapt er zelf geen zak van denk ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:34 schreef Lienekien het volgende:
Da's lullig, als je het oprecht niet begrijpt en men weigert het toe te lichten.
Ach, zo heb ik op een Duits forum een levenslange ban omdat ik zei dat als je iedere dag een dikke steak eet, diesel rijdt, het huis altijd op 22 graden verwarmd en nog meer van die dingen doet maar geen kinderen hebt je op de lange termijn milieuvriendelijker bent dan fietsende vegetariërs met kinderen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mew,,, in een ander topic, mijn reactie weggehaald, dat is niet zo erg, gebeurd wel vaker
maar er stond dat het een ''hufterige reactie'' was van mij en dat was het helemaal niet.
ik was serieus.
ik heb je ook wel eens zoiets zien ''zeggen''quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach, zo heb ik op een Duits forum een levenslange ban omdat ik zei dat als je iedere dag een dikke steak eet, diesel rijdt, het huis altijd op 22 graden verwarmd en nog meer van die dingen doet maar geen kinderen hebt je op de lange termijn milieuvriendelijker bent dan fietsende vegetariërs met kinderen.
Dat milieubelasting altijd alleen maar wordt bekeken voor wat politiek correct is als milieuvervuilend te zien is.
Boem, reactie weggehaald en een ban. Over kinderen mag je niets zeggen daar.
Zo maakte ik recent een vergelijking hier die me direct een ban opleverde
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach, zo heb ik op een Duits forum een levenslange ban omdat ik zei dat als je iedere dag een dikke steak eet, diesel rijdt, het huis altijd op 22 graden verwarmd en nog meer van die dingen doet maar geen kinderen hebt je op de lange termijn milieuvriendelijker bent dan fietsende vegetariërs met kinderen.
Dat milieubelasting altijd alleen maar wordt bekeken voor wat politiek correct is als milieuvervuilend te zien is.
Boem, reactie weggehaald en een ban. Over kinderen mag je niets zeggen daar.
Zo maakte ik recent een vergelijking hier die me direct een ban opleverde
Heb je hem?quote:
Neuh, want toen ik me jaren later weer eens aanmelde onder een andere naa, op dat forum in D werd gelijk geroepen dat is die en die, en pof vloog ik weer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb je ook wel eens zoiets zien ''zeggen''dat je daar een levenslange ban voor krijgt
is idioot natuurlijk, misschien had die mod daar zijn dag niet
tsssssss... wat een klote forumquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, want toen ik me jaren later weer eens aanmelde onder een andere naa, op dat forum in D werd gelijk geroepen dat is die en die, en pof vloog ik weer.
Dan moet je d'r niet van opkijken dat mensen het warm krijgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Piet stookt graag een vuurtje
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan moet je d'r niet van opkijken dat mensen het warm krijgen.
Ach, de meerderheid van forums wordt gerund door amateurs, dus wat mag je daar van verwachten?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Nee, maar een levenslange ban is wel een bewijs van onvermogen
van die mod dan...
Gewoon het hele forum opgedoekt bedoel je?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, de meerderheid van forums wordt gerund door amateurs, dus wat mag je daar van verwachten?
(Ik ben ooit per ongeluk tijdelijk 'baas' geweest van een forum en heb er gewoon de stekker uitgetrokken toen ze weer begonnen met rellen.)
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon het hele forum opgedoekt bedoel je?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]![]()
Een ander had er zo weer een opgestart.
Iemand anders had er genoeg van en mij de adminrechten gegeven. En ja, daar zat ook een 'wis'-optie bij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]gaat dat zo makkelijk dan?
![]()
Misschien moet ik dan mijn eigen forum oprichtenhoewel ik er binnen een week ook
zat van zou zijn denk ik
ja zo'n ''wis'' tooltje is wel populair bij sommige Modsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iemand anders had er genoeg van en mij de adminrechten gegeven. En ja, daar zat ook een 'wis'-optie bij.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:08 schreef Lienekien het volgende:
(Ik ben ooit per ongeluk tijdelijk 'baas' geweest van een forum en heb er gewoon de stekker uitgetrokken toen ze weer begonnen met rellen.)
en je dochter komt er aanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:53 schreef chufi het volgende:
Weekend![]()
![]()
2 daagjes werken en dan 8 dagen vrij
![]()
![]()
Geen idee of ze dat weet ... Ik heb het er nooit verteld, en ik heb dr er nooit over gehoord...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
serieus? dat is best lief of grappig ofzo...![]()
weet ze dan van je account hier?
dan heeft ze je in de smiezenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of ze dat weet ... Ik heb het er nooit verteld, en ik heb dr er nooit over gehoord...
Wel goed voor dr Nederlands om het een beetje bij te houdenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dan heeft ze je in de smiezen
Zullen we even naar haar zwaaien?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel goed voor dr Nederlands om het een beetje bij te houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zullen we even naar haar zwaaien?![]()
Goeie reis naar Holland !![]()
Zo! is toch weer een soort van ''gezellig'' zeg maar
Wil je erover praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Vandaar dat het onder een spoiler stond natuurlijkquote:
Jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar dat het onder een spoiler stond natuurlijk
Ze had het ook weg kunnen laten natuurlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaar dat het onder een spoiler stond natuurlijk
Misschien wilde Fann toch wel een beetje aandachtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze had het ook weg kunnen laten natuurlijk
Ja en dan denken ze wat doet die raarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze had het ook weg kunnen laten natuurlijk
Nee ik zal het niet meer doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wilde Fann toch wel een beetje aandacht
Ik vond je nog helemaal niet vreemd doenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee ik zal het niet meer doen.
Ik vond je ook niet vreemd doen en je doet toch wel vaker vreemd?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja en dan denken ze wat doet die raar![]()
dus ik dacht, ik zeg het er effe bij, zal ik niet meer doen
Ja maar jij hebt naast me gezeten en Deissy nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vond je nog helemaal niet vreemd doen
Ja daar is juist niets vreemds aan...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond je ook niet vreemd doen en je doet toch wel vaker vreemd?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond je ook niet vreemd doen en je doet toch wel vaker vreemd?
Ja dat zal het zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt naast me gezeten en Deissy nietmisschien ligt het daar aan
Kijk je maakt je druk om niks FANNquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Okéeeeeeeee ik deed NIET vreemd, ook weer opgelost !
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ik eens tussen jullie in moet gaan zitten
Nee, nog steeds nietquote:
Voor de gezelligheid of uit voorzorg?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat ik eens tussen jullie in moet gaan zitten
1x maar we gaan het weekend nog een keer, dus dan is het 2x per week.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet![]()
Mijn zwager heeft een groothandel in sportartikelen, dus via hem koop ik goede schoenen tegen inkoopprijs, maar was het eerst vergeten en had toen een paar dagen in het buitenland gezeten en had gisteren eindelijk mee genomen, maar toen mijn zus (met dezelfde schoenmaat als ik) ze paste bleken ze veel te klein.
Maar ik heb toch geen zin om hard te lopen als het vriest![]()
Hoe vaak ben jij wezen sporten afgelopen week?
Ik vind 2 x ook netjes hoor, vooral als het alleen maar is om iets aan je conditie te doen en je niet af wilt vallen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
1x maar we gaan het weekend nog een keer, dus dan is het 2x per week.
Is wel goed denk ik, misschien later 3x, maar voorlopig is 2x wel goed
balen van je schoenen trouwens
ja is zat, vetpercentage was nou niet om naar huis te schrijvenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind 2 x ook netjes hoor, vooral als het alleen maar is om iets aan je conditie te doen en je niet af wilt vallen.
Nee hoor, ik ben geen ruziemakerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg ook heus geen ruzie met Fann hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |