SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En welk festival stel je voor?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Fera het volgende:
Ik vind dat we een keer een festivalmeet moeten doen.
Betaal jij mijn kaartje?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Fera het volgende:
We moeten niks.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Fera het volgende:
Pinkpop ofzo?quote:
Jij verdient meer geld dan ik.quote:
carnaval is al voorbijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:03 schreef Fera het volgende:
Sorry FL.quote:
Carnaval.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
carnaval is al voorbij
The Who in Amsterdam komt wel
Alsof jij niet met Carnaval verkleed bier aan het wegtikken wasquote:
Weet ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Pinkpop ofzo?
[..]
Jij verdient meer geld dan ik.
Koekje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee, dat was ik niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alsof jij niet met Carnaval verkleed bier aan het wegtikken was
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Koekje?Mag ik nou een koekje? Je weet wel, zo'n lekkere beloning? Kijk dan, ik ben braaf, ik wil een koekje.
Koekje graag. Koekje. IK WIL EEN KOEKJE OF IK SPRING TEGEN JE BALLEN AAN.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kiek 'm lachen.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Koekje?Mag ik nou een koekje? Je weet wel, zo'n lekkere beloning? Kijk dan, ik ben braaf, ik wil een koekje.
Koekje graag. Koekje. IK WIL EEN KOEKJE OF IK SPRING TEGEN JE BALLEN AAN.
Nee foei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radio 49? Ik heb geen eens een radio in huisquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
Vanavond Lola op radio 49![]()
Wie luistert mee?
* Fera geeft FL een knietjequote:
Ikkeeeeequote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
Wie luistert mee?
YES!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef LovelyLady het volgende:
Wie luistert mee?
Ik gooide een wiedergutmachungsschnitzel naar Koffie en die ving m, en toen was Vinniee aan het falen het topic ernaquote:
Ja zie link in onderschriftquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Radio 49? Ik heb geen eens een radio in huis
is het streambaar?
Mooie reactie dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Radio 49? Ik heb geen eens een radio in huis
is het streambaar?
En hard zal het zijn!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je het niet te hard doet voelt het misschien wel lekker
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je het niet te hard doet voelt het misschien wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |