SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://instagram.com/charlottesophiep/
Precies.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een beetje ordinair is toch altijd wel lekker.
Kun je ze voortaan eens maken zonder al die vertragingen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
De hoogtepunten van Jong Ajax gister. 2 aardige lange ballen van Denswil, gol van Sana, 2 gols van de Sa en een mooie hakbal van Andersen.
Dat zou een stuk leuker zijn ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kun je ze voortaan eens maken zonder al die vertragingen?
Ik mag toch hopen dat ze van ADO- en Roda-thuis geleerd hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:53 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Het wel belangrijk om PEC serieus te nemen, ze hebben P$V ook voor schut gezet.
Dat heeft niks met leren te maken, dat heeft met kwaliteit te maken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze van ADO- en Roda-thuis geleerd hebben
Precies. De term pech is onzin, we hebben immers al veel te vaak gelijk gespeeld. We zijn niet in staat om veel wedstrijden relatief eenvoudig te winnen. Sterker nog, we winnen geregeld niet. Frank functioneert echter redelijk tot prima. Is dus 'gewoon' een gebrek aan kwaliteit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leren te maken, dat heeft met kwaliteit te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door SaulGoodman op 05-03-2013 19:18:50 ]
?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben niet de enige die er last van heeft, en nee, het komt niet door mn PC of Internet, die is beter en sneller dan die van iedereen hier.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
?
Zit geen vertraging in hoor, dan kan je pc 4 gifjes naast elkaar in een browser niet aan.
Met andere woorden: als je niet goed genoeg bent om het op halve kracht te doen moet je dat ook niet proberen. Ik heb dit seizoen al te vaak in interviews na puntverlies gehoord dat dit team dat niet duidelijk is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met leren te maken, dat heeft met kwaliteit te maken.
Dat is gewoon een excuus van de spelers, omdat ze niet inzien dat ze niet genoeg kwaliteit daarvoor hebben of dat willen zeggen. Als de spelers dat over andere in de media gaan zeggen dat ze niet genoeg kwaliteit hebben, krijg je natuurlijk gezeik in de spelersgroep.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:42 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Met andere woorden: als je niet goed genoeg bent om het op halve kracht te doen moet je dat ook niet proberen. Ik heb dit seizoen al te vaak in interviews na puntverlies gehoord dat dit team dat niet duidelijk is.
Download het gifje maar en open hem, is niks mis mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben niet de enige die er last van heeft, en nee, het komt niet door mn PC of Internet, die is beter en sneller dan die van iedereen hier.
Je ziet toch dat ze in bepaalde wedstrijden er gewoon veel feller op zitten. Waarom kunnen ze dat in topduels wel en tegen prutclubjes niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een excuus van de spelers, omdat ze niet inzien dat ze niet genoeg kwaliteit daarvoor hebben of dat willen zeggen. Als de spelers dat over andere in de media gaan zeggen dat ze niet genoeg kwaliteit hebben, krijg je natuurlijk gezeik in de spelersgroep.
Dat verbaast je? Dat is toch logisch, dat je je eerder wil laten zien in een wedstrijd tegen PSV of Feyenoord dan tegen VVV of RKC. Dat is gewoon menselijk hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Je ziet toch dat ze in bepaalde wedstrijden er gewoon veel feller op zitten. Waarom kunnen ze dat in topduels wel en tegen prutclubjes niet?
Dan geef mij maar iemand als Suárez, die gaf zelfs tegen amateurs vol gas. Met die mentaliteit is hij nu topscorer in de Premier League en speelt hij spoedig bij een grote club voor grote prijzen. Een Siem de Jong komt nooit verder dan subtop Bundesliga.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat verbaast je? Dat is toch logisch, dat je je eerder wil laten zien in een wedstrijd tegen PSV of Feyenoord dan tegen VVV of RKC. Dat is gewoon menselijk hoor.
Siem de Jong mag nog God op zijn blote knieën bedanken als hij bij een Duitse subtopper mag spelen. Wat mij betreft mag hij net basisspeler zijn bij een Duitse degradatiekandidaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dan geef mij maar iemand als Suárez, die gaf zelfs tegen amateurs vol gas. Met die mentaliteit is hij nu topscorer in de Premier League en speelt hij spoedig bij een grote club voor grote prijzen. Een Siem de Jong komt nooit verder dan subtop Bundesliga.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem de Jong mag nog God op zijn blote knieën bedanken als hij bij een Duitse subtopper mag spelen. Wat mij betreft mag hij net basisspeler zijn bij een Duitse degradatiekandidaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |