SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat je plankje zo beperkt is.
Ik ga met de tijd mee.quote:
Daarom ga ik beginnen met 1 dag in de weekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal goed. Een kennis van mij had ook een flinke burnout, die ging toen een paar keer te snel aan het werk en ging weer hard onderuit. Zulke dingen worden vaak onderschat, je moet het echt rustig aan doen.
Ik wil zo'n kanjer vangen:quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil zo'n kanjer vangen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk je dat tieten een meerval mooier maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja, mijn laatste rekening klopt niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Tamashii het volgende:
Arme mensen die de betalingen niet begrijpen.
Vorige foto waren wel tietenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk je dat tieten een meerval mooier maken?
Join the clubquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit, niet aan avondeten gedacht. Dat wordt weer macaroni!![]()
ik heb een kutvriezer (want vriesvak van de koelkast vriest niet goed, was een afdankertje want gekregenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Join the club![]()
ow nee wacht, ik heb nog een pizza in de vriezer
Ik heb mijn vrieskoelcombinatie vanuit Nijmegen naar Rotterdam in een Fiat Punto verscheeptquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb een kutvriezer (want koelkast vriest niet goed, was een afdankertje want gekregen)
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Kut, voortaan maar aan tafel eten, zit nu een klodder Jopiesaus tussen m'n keyboard toetsen
Maar niet zo'n grote vis.quote:
Daarvoor hoef ik alleen maar mijn broek naar beneden te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |