SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat je plankje zo beperkt is.
Ik ga met de tijd mee.quote:
Daarom ga ik beginnen met 1 dag in de weekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal goed. Een kennis van mij had ook een flinke burnout, die ging toen een paar keer te snel aan het werk en ging weer hard onderuit. Zulke dingen worden vaak onderschat, je moet het echt rustig aan doen.
Ik wil zo'n kanjer vangen:quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil zo'n kanjer vangen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk je dat tieten een meerval mooier maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja, mijn laatste rekening klopt niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Tamashii het volgende:
Arme mensen die de betalingen niet begrijpen.
Vorige foto waren wel tietenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk je dat tieten een meerval mooier maken?
Join the clubquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit, niet aan avondeten gedacht. Dat wordt weer macaroni!![]()
ik heb een kutvriezer (want vriesvak van de koelkast vriest niet goed, was een afdankertje want gekregenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Join the club![]()
ow nee wacht, ik heb nog een pizza in de vriezer
Ik heb mijn vrieskoelcombinatie vanuit Nijmegen naar Rotterdam in een Fiat Punto verscheeptquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb een kutvriezer (want koelkast vriest niet goed, was een afdankertje want gekregen)
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Kut, voortaan maar aan tafel eten, zit nu een klodder Jopiesaus tussen m'n keyboard toetsen
Maar niet zo'n grote vis.quote:
Daarvoor hoef ik alleen maar mijn broek naar beneden te doenquote:
Jij bent gewoon een liberaal burgertrutje Tammiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp overigens niet hoe je het bemoeizuchtig kan vinden om iemand de keus te geven om zichzelf aan te geven of iemand keihard aangeven zonder die persoon daarvan op de hoogte te stellen. Het is beide bemoeizuchtig, het ene is alleen sociaal en het andere is niet sociaal.
Rode rakker modus uit.
De befaamde broekpaling?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik alleen maar mijn broek naar beneden te doen
Wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een liberaal burgertrutje Tammi
Misbruik maken van sociale faciliteiten, ongeacht op welke manier, not done.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp overigens niet hoe je het bemoeizuchtig kan vinden om iemand de keus te geven om zichzelf aan te geven of iemand keihard aangeven zonder die persoon daarvan op de hoogte te stellen. Het is beide bemoeizuchtig, het ene is alleen sociaal en het andere is niet sociaal.
Rode rakker modus uit.
Ik heb gewoon een heel Ikea huisquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
En oude kasten! Van echt hout en niet dat samengeperste houtsnippers met lijm spul!
Mond houden of ik kom je ff slaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, meer een anaconda
[..]
haphaphaphap
Dat is toch geen vis, stommerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, meer een anaconda
[..]
haphaphaphap
Waarom niet eerst iemand zelf die kans geven? Daarna kan het altijd nog. Overigens wordt de discussie interessanter als het niet om je buurman maar om je opa/vader/zusje gaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Misbruik maken van sociale faciliteiten, ongeacht op welke manier, not done.
En ja, ik zou mijn buurman aangeven indien die misbruik maakt van sociale faciliteiten.
Daar is niks NSB aan.
mensen die misbruik maken, nekschot!!
Bluf bluf blufquote:
Palings worden niet zo groot als mijn anacondaquote:
Ik vind ikea niet mooi. Ik vind oude houten spullen wel mooi, dat heeft meer karakter of zo. Sowieso hout!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel Ikea huis
Zeg dan dat je een reptiel in je broek hebt en geen vis.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bluf bluf bluf
[..]
Palings worden niet zo groot als mijn anaconda
nou, sorry hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg dan dat je een reptiel in je broek hebt en geen vis.
Jawel hoorquote:
Vinzelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemiddag
Wat een heeeeerlijk weertje zeg
Vin is in lentemode? Geen winterdepressie meer?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemiddag
Wat een heeeeerlijk weertje zeg
Maar boven alles: pics.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die persoon weet al dat die misbruik maakt, dus waarom hem nog daarop aanspreken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom niet eerst iemand zelf die kans geven? Daarna kan het altijd nog. Overigens wordt de discussie interessanter als het niet om je buurman maar om je opa/vader/zusje gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |