SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat je plankje zo beperkt is.
Ik ga met de tijd mee.quote:
Daarom ga ik beginnen met 1 dag in de weekquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal goed. Een kennis van mij had ook een flinke burnout, die ging toen een paar keer te snel aan het werk en ging weer hard onderuit. Zulke dingen worden vaak onderschat, je moet het echt rustig aan doen.
Ik wil zo'n kanjer vangen:quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil zo'n kanjer vangen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Denk je dat tieten een meerval mooier maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ja, mijn laatste rekening klopt niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef Tamashii het volgende:
Arme mensen die de betalingen niet begrijpen.
Vorige foto waren wel tietenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk je dat tieten een meerval mooier maken?
Join the clubquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit, niet aan avondeten gedacht. Dat wordt weer macaroni!![]()
ik heb een kutvriezer (want vriesvak van de koelkast vriest niet goed, was een afdankertje want gekregenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Join the club![]()
ow nee wacht, ik heb nog een pizza in de vriezer
Ik heb mijn vrieskoelcombinatie vanuit Nijmegen naar Rotterdam in een Fiat Punto verscheeptquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik heb een kutvriezer (want koelkast vriest niet goed, was een afdankertje want gekregen)
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Kut, voortaan maar aan tafel eten, zit nu een klodder Jopiesaus tussen m'n keyboard toetsen
Maar niet zo'n grote vis.quote:
Daarvoor hoef ik alleen maar mijn broek naar beneden te doenquote:
Jij bent gewoon een liberaal burgertrutje Tammiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp overigens niet hoe je het bemoeizuchtig kan vinden om iemand de keus te geven om zichzelf aan te geven of iemand keihard aangeven zonder die persoon daarvan op de hoogte te stellen. Het is beide bemoeizuchtig, het ene is alleen sociaal en het andere is niet sociaal.
Rode rakker modus uit.
De befaamde broekpaling?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik alleen maar mijn broek naar beneden te doen
Wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een liberaal burgertrutje Tammi
Misbruik maken van sociale faciliteiten, ongeacht op welke manier, not done.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:09 schreef Tamashii het volgende:
Ik begrijp overigens niet hoe je het bemoeizuchtig kan vinden om iemand de keus te geven om zichzelf aan te geven of iemand keihard aangeven zonder die persoon daarvan op de hoogte te stellen. Het is beide bemoeizuchtig, het ene is alleen sociaal en het andere is niet sociaal.
Rode rakker modus uit.
Ik heb gewoon een heel Ikea huisquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
En oude kasten! Van echt hout en niet dat samengeperste houtsnippers met lijm spul!
Mond houden of ik kom je ff slaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, meer een anaconda
[..]
haphaphaphap
Dat is toch geen vis, stommerd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nope, meer een anaconda
[..]
haphaphaphap
Waarom niet eerst iemand zelf die kans geven? Daarna kan het altijd nog. Overigens wordt de discussie interessanter als het niet om je buurman maar om je opa/vader/zusje gaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Misbruik maken van sociale faciliteiten, ongeacht op welke manier, not done.
En ja, ik zou mijn buurman aangeven indien die misbruik maakt van sociale faciliteiten.
Daar is niks NSB aan.
mensen die misbruik maken, nekschot!!
Bluf bluf blufquote:
Palings worden niet zo groot als mijn anacondaquote:
Ik vind ikea niet mooi. Ik vind oude houten spullen wel mooi, dat heeft meer karakter of zo. Sowieso hout!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel Ikea huis
Zeg dan dat je een reptiel in je broek hebt en geen vis.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Bluf bluf bluf
[..]
Palings worden niet zo groot als mijn anaconda
nou, sorry hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg dan dat je een reptiel in je broek hebt en geen vis.
Jawel hoorquote:
Vinzelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemiddag
Wat een heeeeerlijk weertje zeg
Vin is in lentemode? Geen winterdepressie meer?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef Vinniiee het volgende:
Goedemiddag
Wat een heeeeerlijk weertje zeg
Maar boven alles: pics.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die persoon weet al dat die misbruik maakt, dus waarom hem nog daarop aanspreken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom niet eerst iemand zelf die kans geven? Daarna kan het altijd nog. Overigens wordt de discussie interessanter als het niet om je buurman maar om je opa/vader/zusje gaat.
Ook niet als ik m'n bril opzet?quote:
Aldoquote:
Jupquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Vin is in lentemode? Geen winterdepressie meer?
Jaaaa, eindelijk!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JupKon gewoon buiten lopen zonder jas
Episch gevoel dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aldo
[..]
JupKon gewoon buiten lopen zonder jas
nu nog pics van je kontje om te zien of die ook sexy isquote:
Euh ... ?quote:
It is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nu nog pics van je kontje om te zien of die ook sexy is
Sowieso pics!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
RasFOK!ker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet buiten geweest vandaag![]()
Mee eens.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat beslis ik niet voor haar.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben de hele dag weggeweest, had de ene afspraak na de andere. Maar wel lekker weer, m'n jas kon zo m'n rugzak in!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je op FOK! kan rondzwerven, kun je dat buiten ook.quote:
Ja, metdat grote gele felle enge ding dat in de lucht hangt de halve dag.quote:
Ik ga over een uurtje naar hockeyquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je op FOK! kan rondzwerven, kun je dat buiten ook.
Hoe weet jij dat. Heb ik seks met jou gehad stiekon?quote:
Buitenseks.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad
Terras weer
Motor rij weer
Altijd leukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ga over een uurtje naar hockey
Ik heb jouw kont wel gezien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat. Heb ik seks met jou gehad stiekon?
Ik heb er ook heel veel zin inquote:
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:49 schreef AldoTheApache het volgende:
ZIjn Tammi en Bobby nu ineens een setje?![]()
Ohh, ik dacht aan wat andersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb er ook heel veel zin inLaatste oefenwedstrijd voordat de competitie weer gaat beginnen
Dat jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb jouw kont wel gezien.Alleen onder kleding, maar het was veelbelovend.
Ooooooooh. Dat is bijna een deal.quote:
Wat is lang geleden?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
is al een beetje lang geleden voor mij-_-
Oh wat een lief compliment.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb jouw kont wel gezien.Alleen onder kleding, maar het was veelbelovend.
Gatver.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik had niet die bus slagroom moeten kopen en naast mijn pc neerzetten![]()
vandaag een hele spuitbus naar binnen gewerkt
lolwhut?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef AldoTheApache het volgende:
En gemeend.quote:
quote:
Is lekkerquote:
Deken, handdoek, plaid ...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Buitenseks is kut, zand, nat, blaadjes, nee dank u wel
Ik bedoel ... Wat is ''lang''?quote:
Vinniiee! Kom meeten dan verdomme. Dan kan je hem weer zien. Dat is een grapje hoor, nouja, je zult het wel zien, maar niet daarvoor meeten hoor, gewoon gezellig jwz.quote:
Fucking gay as fuck.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Is lekkergewoon rechtstreeks in je mond leegspuiten
![]()
tering dat klinkt fout![]()
pfff, een gedoe allemaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Deken, handdoek, plaid ...En op je knieën heb je er weinig last van.
Vies oud mannetje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als ik een compliment maak, dan word ik raar aangekeken!!![]()
Was het lekker?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef AldoTheApache het volgende:
ik weet het niet meer precies, maar de laatste keer dat ik seks had is alweer wat jaartjes terug -_-quote:
quote:
Het is het dubbeldwars waard.quote:
Ik kon het me niet meer zo goed herinneren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als ik een compliment maak, dan word ik raar aangekeken!!![]()
Goed idee wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vinniiee! Kom meeten dan verdomme. Dan kan je hem weer zien. Dat is een grapje hoor, nouja, je zult het wel zien, maar niet daarvoor meeten hoor, gewoon gezellig jwz.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed idee wel.Maar vrijdag kan ik niet.
mij vergetenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kon het me niet meer zo goed herinneren.
Kinky.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik weet het niet meer precies, maar de laatste keer dat ik seks had is alweer wat jaartjes terug -_-
Ik weet nog wel dat het op een omgekeerd bootje was vlak bij een station
Met complimenten of eerlijk zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]Hulde voor je eerlijkheid. Ik heb daar altijd wel wat moeite mee.
quote:
Fijn, zit je tussen een rode mieren nest, en waar muskieten je lek prikken. Never nooit meer!!!quote:
Staat tegen een boom.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Deken, handdoek, plaid ...En op je knieën heb je er weinig last van.
Iemand had een slechte ervaring?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Fijn, zit je tussen een rode mieren nest, en waar muskieten je lek prikken. Never nooit meer!!!
Daarom kon ik het me dus niet herinneren. Ik was er overigens aangeschoten van. Of bij. Of hoe je het wilt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
mij vergeten
Je buikje...ik was er stil van!
Ik kan me ook niet herinneren dat je in de chat zatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
mij vergeten
Je buikje...ik was er stil van!
Ook dat.quote:
Ik kan heel lief zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah wat lief. Ik voel de liefde!
Moet je vaker doen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom kon ik het me dus niet herinneren. Ik was er overigens aangeschoten van. Of bij. Of hoe je het wilt.
Brazilié, in de rimboe jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Iemand had een slechte ervaring?
Nooit last van gehad. Wel van brandnetels in m'n voet.
oh toenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom kon ik het me dus niet herinneren. Ik was er overigens aangeschoten van. Of bij. Of hoe je het wilt.
Beide wel. Althans, qua prestaties hou ik van complimenten, omdat ik dan het gevoel heb daadwerkelijk iets gedaan te hebben. Maar qua dit soort dingen, lastig, ik bedoel, het is gewoon zo, kan er weinig aan veranderen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Kinky.
[..]
Met complimenten of eerlijk zijn?
Overkomt mij ook wel eens, plotsling in slaap vallenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders val je midden op de dag in slaap op de bank, terwijl je kennelijk naar kookprgramma's luistert.
Wauw, wel gaaf.quote:
24 Kitchen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Anders val je midden op de dag in slaap op de bank, terwijl je kennelijk naar kookprgramma's luistert.
Dankjewel en als optie ene compliment terug geven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Sowieso wat antwoord je als iemand je een compliment geeft?![]()
Ik schrok even en dacht dat het woensdag was.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Overkomt mij ook wel eens, plotsling in slaap vallen
Niks, over je heen laten komenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Nou, hoe ik het wil.. Begin maar vast met strippenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat ik complimenten over m'n ogen kreegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beide wel. Althans, qua prestaties hou ik van complimenten, omdat ik dan het gevoel heb daadwerkelijk iets gedaan te hebben. Maar qua dit soort dingen, lastig, ik bedoel, het is gewoon zo, kan er weinig aan veranderen.
Doe ik ook altijd, maar voelt zo awkwardquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dankjewel en als optie ene compliment terug geven.
Bedankt en flikker nu maar weer op.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat is ook wel zo. Het gevoel dat je een compliment echt verdiend hebt. Dat is met uiterlijkheden denk ik wel wat minder, tenzij je er keihard voor bent wezen sporten ofzo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beide wel. Althans, qua prestaties hou ik van complimenten, omdat ik dan het gevoel heb daadwerkelijk iets gedaan te hebben. Maar qua dit soort dingen, lastig, ik bedoel, het is gewoon zo, kan er weinig aan veranderen.
Goed onderwerp welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, België een. :S
Ging het weer over Tam haar kont?![]()
"Dank je wel"quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Gaaf??quote:
Hoezo weer? Eerste keer sinds die meet in Arnhem dat ik erover begon.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Braziliaanse rimboe lijkt me gaaf, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gaaf??
Man, ik kon m'n schoenen niet meer aantrekken, zo dik was m'n enkel opgezwollen door muskietenbeten.
Nooit in de rimboe van bil gaan dus, is niet goed!
Na de eerste meet in Arnhem kon iedereen niet ophouden over haar kont te praten en hoe goed die wel niet was.quote:
Dank je wel, FL.quote:
En over tieten een compliment geven komt altijd zo vies over ofnie?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na de eerste meet in Arnhem kon iedereen niet ophouden over haar kont te praten en hoe goed die wel niet was.
Het was mij als enige niet opgevallen.
Ik ben geen billenman, denk ik.
En toch stiekem Rokje's kont grijpen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Na de eerste meet in Arnhem kon iedereen niet ophouden over haar kont te praten en hoe goed die wel niet was.
hahahaha je vind iedereen wel mooi?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk dat ik complimenten over m'n ogen kreeg
En daar heb ik ook niks voor hoeven doen. Maar goed, ik vind zowat iedereen wel mooi of zo
hahahahahaha. ongelofelijk dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou, hoe ik het wil.. Begin maar vast met strippen
Dankje, jij ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef AldoTheApache het volgende:
jammer dan maar weer dat ik er niet bij wasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook al ben je geen billenman, dat moet je gewoon opgevallen zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zovaak dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rij je iemand ergens naartoe: Goed gereden man! Ja bedankt, jij ook?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
hahahaha je vind iedereen wel mooi?
[..]
hahahahahaha. ongelofelijk dit.
[..]
Dankje, jij ook.
Ja dat inderdaad. En met eerlijk zijn in dat opzicht ook wel. Als iemand iets kei leuks aan heeft of er mooi uitziet vind ik dat wel moeilijk om te zeggen. Behalve als ik dus aangeschoten ben. Dan ben ik opeens een ander mens.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo. Het gevoel dat je een compliment echt verdiend hebt. Dat is met uiterlijkheden denk ik wel wat minder, tenzij je er keihard voor bent wezen sporten ofzo.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan niet oordelen zonder pics van haar kont. hint hint.
Dan moet je het niet zeggenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
hahahaha je vind iedereen wel mooi?
[..]
hahahahahaha. ongelofelijk dit.
[..]
Dankje, jij ook.
Ik heb deze zin vijf keer gelezen en ik snap 'm nog steeds niet.quote:
Ja, van een meisje nog wel. Je bent niet bi toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo weer? Eerste keer sinds die meet in Arnhem dat ik erover begon.
Ik heb haar tieten toch ook niet gezien man.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En over tieten een compliment geven komt altijd zo vies over ofnie?
Ik weet daar niks van!quote:
Ja sorry hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook al ben je geen billenman, dat moet je gewoon opgevallen zijn
Maar jou blijkbaar niet
In mijn beleving al zeker 4 keer.quote:
Ik gaf je een compliment en je zei dank je wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb deze zin vijf keer gelezen en ik snap 'm nog steeds niet.![]()
Je hebt wat gemist hoor!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan niet oordelen zonder pics van haar kont. hint hint.
Niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb haar tieten toch ook niet gezien man.
Ja of als iemand geen haar heeft en jou haar mooi vind.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Rij je iemand ergens naartoe: Goed gereden man! Ja bedankt, jij ook?![]()
Het scheelt dat ik best wel een flapuit ben/kan zijn, dus wanneer ik iets leuks zie dan *floep*, heb ik het al gezegd zonder er erg in te hebben. Maar dat is ook als ik het niet erg mooi vindt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. En met eerlijk zijn in dat opzicht ook wel. Als iemand iets kei leuks aan heeft of er mooi uitziet vind ik dat wel moeilijk om te zeggen. Behalve als ik dus aangeschoten ben. Dan ben ik opeens een ander mens.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja of als iemand geen haar heeft en jou haar mooi vind.Zulke dingen. Daar ben ik dus wel toe in staat.
Nope, maar ik weet wel wat mooi is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, van een meisje nog wel. Je bent niet bi toch?
Vervelend is het als je 'per ongeluk' iemand beledigtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik best wel een flapuit ben/kan zijn, dus wanneer ik iets leuks zie dan *floep*, heb ik het al gezegd zonder er erg in te hebben. Maar dat is ook als ik het niet erg mooi vindt.Alhoewel, dat verschilt weer per persoon. Vaak wacht ik toch wel even op: "Wat vind jij er van?"
Ja, maar jouw zin ... What does it mean?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik gaf je een compliment en je zei dank je wel.
Dat vind ik wel iets voor jou jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja of als iemand geen haar heeft en jou haar mooi vind.Zulke dingen. Daar ben ik dus wel toe in staat.
Dat ik je een lekkerding vind?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar jouw zin ... What does it mean?
Ik ben gewoon graag eerlijk. Liever eerlijk dan beleefd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vervelend is het als je 'per ongeluk' iemand beledigt
Neeeee, de reactie daarna.quote:
Naja, ik wou met een verhaaltje komen...maar doe het toch maar nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben gewoon graag eerlijk. Liever eerlijk dan beleefd.Dat heeft voor- en nadelen.
lama?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeeee, de reactie daarna.
Laat ook maar.
Ik bedoelde dat ik die reactie wilde.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Neeeee, de reactie daarna.
Laat ook maar.
Ja, haha dat is een goede houding.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Het scheelt dat ik best wel een flapuit ben/kan zijn, dus wanneer ik iets leuks zie dan *floep*, heb ik het al gezegd zonder er erg in te hebben. Maar dat is ook als ik het niet erg mooi vindt.Alhoewel, dat verschilt weer per persoon. Vaak wacht ik toch wel even op: "Wat vind jij er van?"
Curiousity: activated.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, ik wou met een verhaaltje komen...maar doe het toch maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ben jij IRL ook zo'n idioot?quote:
Jaquote:
Ooooo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik die reactie wilde.
Ok, het was iets van dit: Werken ergens, klant spreken, vragen of ze dronken was, baas hoorde dat werd 'meteen' naar achter genomen, zoietsquote:
Niet altijd hoor, sommige mensen kunnen eerlijkheid niet waarderen. Maar ik kan zo slecht liegen.quote:
Ik vind liegen gewoon kutquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, sommige mensen kunnen eerlijkheid niet waarderen. Maar ik kan zo slecht liegen.
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aan de hoeveelheid alcohol, am i right?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
NSFWIk vind die er zo geshopt uitzien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
JaMaar dan kan ik mijn reacties niet ondersteunen met beeldmateriaal
![]()
Gewoon al haar drinken betalen Aldo go for it.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in onze wijnavond
Dat is een erg beknopte samenvatting.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, het was iets van dit: Werken ergens, klant spreken, vragen of ze dronken was, baas hoorde dat werd 'meteen' naar achter genomen, zoiets
Dat, en al mijn hosselmoves in de strijd gooienquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon al haar drinken betalen Aldo go for it.
Ik ben niet zo slim.quote:
Gewoon orgie op de volgende meet. Bam.quote:
Ook dat.quote:
Maar dan ga je naar Den Bosch, right?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Ik ben ergens in April weer in Nijmegen
Nou, ik word wel een beetje bang eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin in onze wijnavond
Maakt me niet uit, een volle kont is altijd mooiquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan ga je naar Den Bosch, right?
Als het goed is kom ik ook.
bluf.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon orgie op de volgende meet. Bam.
Hahaha. Je kent me niet. Standaard reactie.quote:
Niet altijd. Sommige zijn té vol.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, een volle kont is altijd mooi
Je hebt de looks al dus komt helemaal goedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat, en al mijn hosselmoves in de strijd gooien
Het wordt vast heel gezelligquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou, ik word wel een beetje bang eerlijk gezegd.
Ik heb 'm liever op zaterdag, anders moet ik zo vroeg opstaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]als de meet op vrijdag is kom ik ook ja
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha. Je kent me niet. Standaard reactie.
Studeerde.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt de looks al dus komt helemaal goed
Nog een leuke film in gedachten? Dan zorg ik dat die alvast op de pc staatquote:
Nu ja, smaken verschillenquote:
Dealquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon orgie op de volgende meet. Bam.
Gestopt. Nu werkende en binnenkort cursist.quote:
Hans en Grietje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nog een leuke film in gedachten? Dan zorg ik dat die alvast op de pc staat
Ik ook, ook bij mannen trouwens. Maar dan mooie gespierde, ronde kont.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, smaken verschillen
Liever heb ik een volle kont, dan een paar van die kaddetjes waar geen vlees op zit
Succes daarmee. ik begin 18 maart met de zorg opleidingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Gestopt. Nu werkende en binnenkort cursist.
Geen vleesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, smaken verschillen
Liever heb ik een volle kont, dan een paar van die kaddetjes waar geen vlees op zit
Ik heb aan beide kanten "kuiltjes" zitten, is dat mooi?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, ook bij mannen trouwens. Maar dan mooie gespierde, ronde kont.
Ik las het op Facebook inderdaad. Veel succes en plezier.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Succes daarmee. ik begin 18 maart met de zorg opleiding
Dat lijkt me best een kutfilm eigenlijk. Of die trailer op TV is gewoon heel slecht.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hansel & Gretel: Witch Hunters (2013)?
krijgt ook maar een 6,4 op IMDBquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een kutfilm eigenlijk. Of die trailer op TV is gewoon heel slecht.
`quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik las het op Facebook inderdaad. Veel succes en plezier.Ik begin om 23 maart met de eerste module van de cursus, ethologie van de hond.
Ik heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb aan beide kanten "kuiltjes" zitten, is dat mooi?
permanente duckface?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.
Jaaaa, ik ben very excited. Voor zoiets wil ik wel zaterdagen opgeven.quote:
Op z'n kont?quote:
Laat je niet gek maken wat IMDB zegt, je vind een film leuk of niet. IMDB ratings zeggen niksquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
krijgt ook maar een 6,4 op IMDB
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gaat mijn fantasie te boven nu
Het zegt juist veel, want IMDB scores zijn erg objectieve scores.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken wat IMDB zegt, je vind een film leuk of niet. IMDB ratings zeggen niks
Het ging over z'n kont. Of had je weer niet gelezen?quote:
Juist.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hansel & Gretel: Witch Hunters (2013)?
Vind ik wel meevallen. Ze beoordelen op objectieve gegevens, dat wel, maar goeie graphics maken een film niet meteen beter. Een goeie film is hetzelfde als goeie muziek...heel persoonlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het zegt juist veel, want IMDB scores zijn erg objectieve scores.
Onzin, want wat voor de een een mooie film is, is voor de andere weer een kutfilm.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het zegt juist veel, want IMDB scores zijn erg objectieve scores.
Staat in de downloadlijstquote:
CGIquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ze beoordelen op objectieve gegevens, dat wel, maar goeie graphics maken een film niet meteen beter. Een goeie film is hetzelfde als goeie muziek...heel persoonlijk
Maar je kunt bijvoorbeeld zeggen in bepaalde films of het acteren goed is of niet. Ik ben vrij kritisch though.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Onzin, want wat voor de een een mooie film is, is voor de andere weer een kutfilm.
Ik kijk er althans niet naar, naar dat IMDB gedoe, als de film mij maar aanspreekt.
Dit inderdaad. Ik ben bijvoorbeeld wel weg van het fantasy genre, maar Gitaar vind dat niks. Dus bij voorbaat zijn alle fantasyfilms kut voor hem. Daar kunnen mensen ook een hoop op baseren. Als het voor hen over de top gaat, krijgt een film al snel een onvoldoende. Andere waarderen juist dat ''over de top'' effect voor wat het is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Ze beoordelen op objectieve gegevens, dat wel, maar goeie graphics maken een film niet meteen beter. Een goeie film is hetzelfde als goeie muziek...heel persoonlijk
Dat in ieder geval!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken wat IMDB zegt, je vind een film leuk of niet. IMDB ratings zeggen niks
Er worden ook weinig goeie horrofilms gemaakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Voor Horrorfilms is die IMDB helemaal verrückt!allemaal 5'en enzo
Ik bijt niet. Echt. Hard.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Staat in de downloadlijst
ik heb wel een heel krappe bank he!![]()
Daarom zegt het ook niks, smaken verschillen, een leuke B-film kan ook goed zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar je kunt bijvoorbeeld zeggen in bepaalde films of het acteren goed is of niet. Ik ben vrij kritisch though.
Slechte horrorfilms.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Voor Horrorfilms is die IMDB helemaal verrückt!allemaal 5'en enzo
Prima hier, nog steeds vakantiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat in ieder geval!!!
Hoi ERHoe is het daar? En met lotusss?
Blij om dat te horenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Prima hier, nog steeds vakantie
Lotusss aan haar nieuwe baan begonnen deze week, een grote bank. Het bevalt haar prima.
Klopt. Er is een film:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daarom zegt het ook niks, smaken verschillen, een leuke B-film kan ook goed zijn.
hehehequote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Blij om dat te horen
Ik zag wat langs flitsen op IT gebied, maar dat was wel hier in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |