Ja dit is natuurlijk nutteloos zonder picsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
klopt
volgens mij zijn mijn benen normaalik weet niet eigenlijk
Vast welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
klopt
volgens mij zijn mijn benen normaalik weet niet eigenlijk
ikquote:
maar nu zijn ze wit en zo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dit is natuurlijk nutteloos zonder pics
dankjequote:
Je bent niet mooi bruin, onvoldoende, lijk, zla je neit raken al was je de laatste vrouw op aardequote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent niet mooi bruin, onvoldoende, lijk, zla je neit raken al was je de laatste vrouw op aarde
53quote:
oh niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
je gaat toch niet naar andere mensen kijken in de kleedkamer bij gym__!
Hebben je kinderen nog gezongen?quote:
Ja alles 6quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hebben je kinderen nog gezongen?
Ruilen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht 1,70 maar dat bleek 1,65 te zijn
Die gehandicapte kan eindelijk praten? Dat is al een feestje op zich waardquote:
Oké, maar wel goed voor mijn lichaam zorgen dan oké?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Als ik jouw lichaam krijg graag
Dan ben je klein zegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht 1,70 maar dat bleek 1,65 te zijn
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die gehandicapte kan eindelijk praten? Dat is al een feestje op zich waard
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hoelang (is een chinees hihaho) ben jij dan?
Is goed, dan ga ik model worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
kjoetik ben bijna 15 cm groter
ruilen?
Fijn toch, vooruitgang is altijd goed. En dat terwijl hij waarschijnlijk voor zijn 12e dood zou gaan. En daar staat ie dan als 18-jarige eindelijk te neurieenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Ja, al een tijdje, maar hij kan nog niet goed articuleren. Dus hij neuriede eigenlijk meer
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fijn toch, vooruitgang is altijd goed. En dat terwijl hij waarschijnlijk voor zijn 12e dood zou gaan. En daar staat ie dan als 18-jarige eindelijk te neurieen
Ja klopt heb je 'm gezien?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
jer, dat filmpje van b en tina is wel vetb's haar
ik wil ruilenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
kjoetik ben bijna 15 cm groter
ruilen?
Ja is echt fijn om te zien dat het zo goed gaatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fijn toch, vooruitgang is altijd goed. En dat terwijl hij waarschijnlijk voor zijn 12e dood zou gaan. En daar staat ie dan als 18-jarige eindelijk te neurieen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja klopt heb je 'm gezien?
Mij ging het meer om de benen
En imagine jouw oma van diep in de 70 zo'n optreden neerzetten
hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
mij oma is al 80 en de andere weet ik niet hoe oud die is76 ofzo?
Groenland=Denemarkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:05 schreef supersof het volgende:
http://waarbenjij.nu
sinds wanneer hoort Groenland bij Europabij dat wereldkaartje zie je dat het bij Europa hoort.
Hoe lang?quote:
echt?!quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:07 schreef JRRY het volgende:
Nee grapje sof, het hoort bij Nederland. Dat je dat niet wist
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja is echt fijn om te zien dat het zo goed gaat
Jammer dat juist dat moet gebeuren na een one night stand met nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft toch niet de taart ondergekwijld?Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nee dat verzin je nuquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Samen spelen samen delen, was het toch?
kut ik hoopte dat je het niet door zou hebben, je hoort niet meer helder te kunnen denken als je hoofdpijn hebtquote:
yes, nu is mijn dag weer helemaal goed!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Pizza je krijgt een kusje van Tax
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
yes, nu is mijn dag weer helemaal goed!
Ik moet leren maar ik heb geen zin
Anw?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook niet met mij delen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kut ik hoopte dat je het niet door zou hebben, je hoort niet meer helder te kunnen denken als je hoofdpijn hebt
Eigenlijk deel ik zelf ook nooit iets
Hier weet ik niets van afquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Pizza je krijgt een kusje van Tax
snap ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
VA houd opquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammer dat juist dat moet gebeuren na een one night stand met nodig.
Hij heeft toch niet de taart ondergekwijld?
Oh dat is wel heel langquote:
vooruit dan maarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik gaf er gewoon eentje door
En ANW en natuurkunde en Grieksquote:
Bij ons word je gewoon door de nablijfmeester opgehaald uit de les.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:17 schreef jordyqwerty het volgende:
Stuur je een berichtje op Magister met een heel duidelijke, directe vraag.
Krijg je terug: Kom deze week een keer langs.
Klacht: Geen antwoord gevenMe langs willen hebben zodat je kan bitchen over mijn absentie
Ik ben 1,76quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, dat is dan ook het uiterste
Mijn ex was 1.80
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En ANW en natuurkunde en Grieks____! Dus ik stress maar heb geen zin om iets te doen
Ik ben matties met hemquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Bij ons word je gewoon door de nablijfmeester opgehaald uit de les.
Mijn nablijfleraar is ook dikke vriendjes met iedereen. so sad dat ik er bijna nooit heen hoefquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik ben matties met hemhij weet dat ik tig uur open heb staan maar komt me nooit halen en we praten altijd als we elkaar zien
![]()
Heeft ie zijn vader wel kunnen zien ondanks dat straatverbod? Zou me kunnen voorstellen dat je dat verbiedt nadat hij je huis binnensloop voor een vluggertje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
VA houd op
En de taart was al op toen hij net thuis kwam van de dagbesteding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik kan er niet om lachenquote:
Of je geeft gewoon een belachelijke reden zodat ie nergens vragen meer achter zoektquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mijn nablijfleraar is ook dikke vriendjes met iedereen. so sad dat ik er bijna nooit heen hoef![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Of je geeft gewoon een belachelijke reden zodat ie nergens vragen meer achter zoekt[ afbeelding ] 'ik had diarree'
[..]
Of je geeft gewoon een belachelijke reden zodat ie nergens vragen meer achter zoekt[ afbeelding ] 'ik had diarree'
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heeft ie zijn vader wel kunnen zien ondanks dat straatverbod? Zou me kunnen voorstellen dat je dat verbiedt nadat hij je huis binnensloop voor een vluggertje.Nou hij vraagt wel telkens om zijn vader. Wat ik niet begrijp, want wie wil er nou wat te maken hebben met die sukkel. Dat hij mij nou dronken voerde die avond kan ik ook niks aan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hij gaat een keer in de twee weken naar hem toe ja.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
[..]
WIE?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou hij vraagt wel telkens om zijn vader. Wat ik niet begrijp, want wie wil er nou wat te maken hebben met die sukkel. Dat hij mij nou dronken voerde die avond kan ik ook niks aan doen![]()
Maar hij gaat een keer in de twee weken naar hem toe ja.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou hij vraagt wel telkens om zijn vader. Wat ik niet begrijp, want wie wil er nou wat te maken hebben met die sukkel. Dat hij mij nou dronken voerde die avond kan ik ook niks aan doen![]()
Maar hij gaat een keer in de twee weken naar hem toe ja.
Vind het op zich wel leuk ja, moest even inkomen maar nu vind ik het wel goed jaquote:
Ik vind het ook wel een mooie lengtequote:
okquote:
[..]
en deze?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vind het op zich wel leuk ja, moest even inkomen maar nu vind ik het wel goed ja
Is het ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een mooie lengte![]()
ja goed ideequote:
Oh ik zou donderdag de stad in gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:25 schreef supersof het volgende:
Vrienden mailen me of ik donderdag nog mee uit ga. Maar ik heb helemaal geen zin en dan moet ik 8,50 betalen voor die kut nachtbusen ik heb al zo weinig geld
En ik moet nog tot week 12
ik ga gewoon niet
8.50 betalen en de rest krijgen van jongens tochquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:25 schreef supersof het volgende:
Vrienden mailen me of ik donderdag nog mee uit ga. Maar ik heb helemaal geen zin en dan moet ik 8,50 betalen voor die kut nachtbusen ik heb al zo weinig geld
En ik moet nog tot week 12
ik ga gewoon niet
ja maar ik heb geen zinquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef Beach het volgende:
[..]
8.50 betalen en de rest krijgen van jongens toch
schade für dichquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik zou donderdag de stad in gaan. Gemiste kans
Die kende ik al welquote:
goed zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die kende ik al welhoe ken ik die eigenlijk
Vind die wel leuk
nirvana is overrated welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En toch gewoon Nirvanaomdat Kurt
Nee mensen denken dat ze overrated zijn door al die mensen die zeggen dat ze diehard fan zijn en dan niet verder komen dan come as you are en smells like teen spiritquote:
ik las het goed en moest toen 5x lezen om te zien wat je bedoelde.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:34 schreef jordyqwerty het volgende:
Sinds 2005 treedt De Boer ook naar voren als fotograaf en is haar werk te zien op zowel solo- als groepsexposities.
Moest het 5x lezen
Had je dat nummer nog geluisterd wat ik had gestuurd? (niet sonic youth)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee mensen denken dat ze overrated zijn door al die mensen die zeggen dat ze diehard fan zijn en dan niet verder komen dan come as you are en smells like teen spirit
Maar er zijn wel betere bands ja, dat klopt
dankjewelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens wat eten, tot zo
En sof nog een fijne verjaardag
nirvanafans zijn zo mogelijk erger dan bieberfans.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee mensen denken dat ze overrated zijn door al die mensen die zeggen dat ze diehard fan zijn en dan niet verder komen dan come as you are en smells like teen spirit
Maar er zijn wel betere bands ja, dat klopt
Welk andere nummerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Had je dat nummer nog geluisterd wat ik had gestuurd? (niet sonic youth)
Ik voel me aangevallenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nirvanafans zijn zo mogelijk erger dan bieberfans.
Mensen die ergens fan van zijn en dan claimen te bepalen waardoor je wel of niet fan bent
quote:Toen de zanger uiteindelijk het podium betrad, begon een groot deel van het publiek hem uit te jouwen. De insider vertelt dat veel jonge fans al voor het begin van het optreden in slaap waren gevallen.
ik had het niet over jouquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik voel me aangevallen
Maar kom op als je 1 nummer kent dan ben je toch geen fanniet dat ik een grote fan ben ofzo
![]()
Vind genoeg artiesten leuker
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik neem aan dat je dinosaur jr ook kent, evenals mudhoney en fugazi?
misschien dit
die wilde ik net quotenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)wee-uur-wachten.html
[..]
Hij was nog even bitches bangenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)wee-uur-wachten.html
[..]
Gelukkig maarquote:
en een nirvanashirt want anders hoor je er niet bijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Nee maar je hebt wel echt diehard Nirvana fans die je dan alleen als fan accepteren als je alle CD's en platen enzo hebt ja
ik heb twee cd'squote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Nee maar je hebt wel echt diehard Nirvana fans die je dan alleen als fan accepteren als je alle CD's en platen enzo hebt ja
Met die smiley jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en een nirvanashirt want anders hoor je er niet bij
ojaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en een nirvanashirt want anders hoor je er niet bij
toodquote:
Ja ik wilde altijd toad zijn met mario kartquote:
Yoshi was tofferquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wilde altijd toad zijn met mario kart
welke mario kart speelde je?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik wilde altijd toad zijn met mario kart
ja yoshi was ik ook vaakquote:
op de ndsquote:
thug lifequote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:31 schreef JRRY het volgende:
aah het gaat koud worden, raam dicht doen...
450 echt fantastischquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:41 schreef ..iemand.. het volgende:
tot hoeveel blz. ging deze topic ookalweer voordat ie gaat sluiten?
die is leuk hequote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:55 schreef supersof het volgende:
skeeleren/skaten doei groetjes aan je tante bai dag
..aantal..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:41 schreef ..iemand.. het volgende:
tot hoeveel blz. ging deze topic ookalweer voordat ie gaat sluiten?
je woont in een probleemwijk?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hehe waar ik woon is een probleembuurt en ik wist niet dat het ook echt als probleemwijk werd gezien![]()
Veel mensen zijn jaloers omdat ik zo ontzettend grappig ben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Paar keer genoemd in FOK! vijanden topic en net in ONZ
Je bent gekomenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel mensen zijn jaloers omdat ik zo ontzettend grappig ben.
ik ging skatenquote:
ja zekerquote:
zon kartonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:58 schreef Hypocriet het volgende:
hallon ballon taexon moeflon executiepeloton balkon bacon.
ik las Taexonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:58 schreef Hypocriet het volgende:
hallon ballon taexon moeflon executiepeloton balkon bacon.
Nou, de laatste tijd niet meer, door sneeuw en regen. Maar nu wil ik het elke week twee keer gaan doen. lekker skeeleren op de dijk enzoquote:
Kan je ook skaten?quote:
bizonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kanon canon carbond plafond aceton
Wacht bedoelen jullie met skaten rolschaatsen? Of met een skateboard?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan je ook skaten?
Ik doe het alleen in de zomer als het mooi weer is, dan ga ik overal heen met skates ipv fiets als het kan
Ja ik dacht dat jullie stakteboardenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, de laatste tijd niet meer, door sneeuw en regen. Maar nu wil ik het elke week twee keer gaan doen. lekker skeeleren op de dijk enzo
ik bedoel skeeleren he..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Kan je ook skaten?
Ik doe het alleen in de zomer als het mooi weer is, dan ga ik overal heen met skates ipv fiets als het kan
4 wielen op een rij Gquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wacht bedoelen jullie met skaten rolschaatsen? Of met een skateboard?
Ik nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat jullie stakteboarden
waveboards zijn stom.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik nietIk heb mezelf wel leren waveboarden
Ja bedoel ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoel skeeleren he..
Maar ja is echt leuk![]()
Ik wilde het gewoon kunnenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
waveboards zijn stom.
Skeeleren is wel tof ja.
Dan ga je toch buiten de stad skeeleren, daar komen zij nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja bedoel ik ook
Ja, alleen jammer dat als je door de stad gaat, de tegels zo uitsteken enzo
En mensen lopen in de weg en vieze Marokkanen kijken je na.
Nee ik haat omdat ik haat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ga je nou haten omdat jij begon met haten![]()
morgen misschien, vandaag nog een presentatie te makenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb trouwens Sim City gekocht[ afbeelding ]
Wie komt er samen spelen
Maar ik moet soms ff langs een winkel enzo, gaat moeilijk buiten de stad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan ga je toch buiten de stad skeeleren, daar komen zij niet
Binnenkort samen skeeleren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
waveboards zijn stom.
Skeeleren is wel tof ja.
je bent een faggot, zomaar EA geld gevenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb trouwens Sim City gekocht[ afbeelding ]
Wie komt er samen spelen
haterquote:
Kan je dan niet gewoon gaan lopen naar die winkelsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik moet soms ff langs een winkel enzo, gaat moeilijk buiten de stad.
Ik kan hem morgennacht om 00:01 pas downloaden, dan is ie pas uitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
morgen misschien, vandaag nog een presentatie te maken
oh is goedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kan hem morgennacht om 00:01 pas downloaden, dan is ie pas uit
hier zijn zoveel slechte grappen op te verzinnenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bent een faggot, zomaar EA geld geven
Je bent gewoon jaloers op EA dat jij geen miljoenen verdientquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
je bent een faggot, zomaar EA geld geven
Ik weet Gquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
hater
[..]
Kan je dan niet gewoon gaan lopen naar die winkels
WAAROM NIET? DE ENIGE BEWEGING DIE WIJ KRIJGEN ZIJN IN BEDquote:
Er werd een paar keer getoeterd naar onsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja bedoel ik ook
Ja, alleen jammer dat als je door de stad gaat, de tegels zo uitsteken enzo
En mensen lopen in de weg en vieze Marokkanen kijken je na.
EA gaat kapot binnen 1-2 jaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op EA dat jij geen miljoenen verdient
maar je bent wel een faggotquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op EA dat jij geen miljoenen verdient
Zo checken ze even of je te hosselen bentquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Er werd een paar keer getoeterd naar onsEn dan zaten er van die jongens in. Dat is vervelend vind ik
maar dat vind ik niet erg en zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WAAROM NIET? DE ENIGE BEWEGING DIE WIJ KRIJGEN ZIJNIS IN BED
Herkenbaar. Maar ego boost alles tochquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Er werd een paar keer getoeterd naar onsEn dan zaten er van die jongens in. Dat is vervelend vind ik
vaker doen dan maar?quote:
Als het leuke jongens zijn welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar ego boost alles toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |